CHP vind ik niet echt "hakkuh" (what the hell it may be). Verder natuurlijk weer leuk dat Charly Lownoise er in staat.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:22 schreef borisz het volgende:
En ja. Het is woensdag. En dus. HAKKUHDAG!
2 Brothers on the 4th floor - Come take my hand
Captain Hollywood Project - Flying high
Charly Lownoise & Menthal Theo - Streetkids
O god, is het weer zo ver...quote:Op woensdag 17 september 2008 12:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Telkens als Rob het niet meer zag zitten op het werk (regelmatig door ruzie met Lex Harding), bleef hij onder een diepe laag dekens thuis in bed liggen, zonder een bericht door te geven dat ie niet komt.
Toen Bart vroeg waarom Rob er niet was, vroeg Leon of Bart Rob's boek wel gelezen had.
Ken je Rob's boek? Zo niet, aanrader!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef Zuignapje het volgende:
[..]
Als ik dit flik op me werk mag ik wegblijven van mijn baas.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:19 schreef Sersjee het volgende:
Roel mag dan op vakantie zijn, maar dat betekent niet dat we het zonder plaatjes van mevrouw Seal moeten doen!
Dan maar zelf schreeuwen hèquote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef Litton-Lane het volgende:
The Seed 2.0(zonder het rock 'n roll sampletje...)
"Rock 'n roll!" en "TROS!", ik kan het niet onderdrukken dat te roepen op de welbekende plekken... Altijd goed voor vage blikken.quote:
quote:
Gelukkig zat ik alleen...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef Sersjee het volgende:
Altijd goed voor vage blikken.
Vreselijke crap dit idd.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef Sersjee het volgende:
Why don't you get a job... Offspring heeft zoveel leuker spul gemaakt...
quote:: Ga thuis staan krijsen
Jij mag ze hebben inderdaad.....quote:Op woensdag 17 september 2008 15:19 schreef cosmick het volgende:
4 Non Blondes én B-52's! It's my lucky day!
Ik zit niet te luisteren op dit moman te luisteren naar 3FM, ik tune wel in om 16:00quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bent precies op tijd. Als je van *dit* soort muziek houdt althans.
Oja.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren op dit moman te luisteren naar 3FM, ik tune wel in om 16:00
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren op dit moman te luisteren naar 3FM, ik tune wel in om 16:00
Mokequote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef Litton-Lane het volgende:
"last Change" van Moke hoor je veel te weinig(imo)
Yepquote:Op woensdag 17 september 2008 08:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, heb je vandaag wél goed geslapen?
'k heb geen idee. Ik klikte vervolgens op "random next movie" en kreeg deze...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Sersjee het volgende:
Leuk tijdverdrijf
Deze is wel erg makkelijk
Dat is wel leuk inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Sersjee het volgende:
Leuk tijdverdrijf
Deze is wel erg makkelijk
Rick!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb geen idee. Ik klikte vervolgens op "random next movie" en kreeg deze...
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb geen idee. Ik klikte vervolgens op "random next movie" en kreeg deze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Je in een hoekje stilletjes gaan zitten schamen, omdat je er zo slecht mee om bent gegaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Glacier het volgende:
Ohnee! Mijn MetMichiel sleutelhanger...is gebroken
Wat moet ik nu
Ik heb er nog een paar......quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Glacier het volgende:
Ohnee! Mijn MetMichiel sleutelhanger...is gebroken
Wat moet ik nu
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef Sersjee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |