Helemaal uit jezelf gestopt?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
denk het niet! Zit op ongeveer 2,5 maand ofzo (hou het niet eens meer bij)
Omdatquote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef Brennel het volgende:
Ik heb serieus medelijden met Amy Winehouse.
Herkenbaar, al heb ik het behalve 's ochtends ook later op de dag (1 á 2 uur voor het einde van m'n schoolactiviteiten voor die dag) ook wel vaak... Toevallig is dat vaak rond 16 uur (maar heb ik alleen geen Cup A Soup in de buurt).quote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
Mja, ik wil me elke ochtend als ik wakker word ziekmelden, want dan ben ik nog zo moe..
Maar daarvoor is dit jaar veel te belangrijk ;-)
Niet helemaal..... heb me laten laseren. Maar toch, het moeilijkste gedeelte doe ik zelf: nooit meer een sigaret opstekenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hele afdeling bij ons is nog kip fit , afkloppenHeel leuk, maar een afbeelding in een spoiler tag werkt dus niet in fokforum_dark... Schrok me dus wezenloos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet schrikken'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Inderdaad, fijn dat het (tot nu toe) helptquote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Niet helemaal..... heb me laten laseren. Maar toch, het moeilijkste gedeelte doe ik zelf: nooit meer een sigaret opsteken
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want mijn vriend heeft hetzelfde als Martijn, alleen die werd maandagavond ziek.... Maar mijn weerstand is heel goed (gestopt met roken en eet gezond met veel vitamines)
Nope, want dat wist 'ie blijkbaar alquote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet jij waar Travis?
Zo bedoel je neem ik aan
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet jij waar Travis?
Zo bedoel je neem ik aan
Beide!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sugababes' Heidi? Of Klum? Of..?
Ik moet 'em omlaag drukken.quote:
| Forum Opties | |