Rob: zie boekquote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Rob
waar is Coen
waar is Martijn
Die afbeelding doet me denken aan http://www.domienverschuuren.nl/cms/entry.php?id=404&w=domienverschuurennl en dan vooral de reacties daarop.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto was een stille hint
Had 't al gevonden, thanks thoughquote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto was een stille hint
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Op het eind de meest geniale quote van Pechtold tegen Rita
" Deze 26000 mensen van het generaal pardon staan zo ook in de file, hoe gaat u dat oplossen?"
Kan 'ie dan nog steeds het testbeeld van WDR ontvangen?quote:
Die zal wel gewoon ziek zijn gok ik.quote:Coen: geen idee
Zou kunnen idd.quote:Martijn: misschien toch te veel last van zn keel?
Denk dat Corton daar ook wel bij komt te staan. Als ik zo z'n stem hoorde aan 't einde van de uitzending..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob: zie boek
Coen: geen idee
Martijn: misschien toch te veel last van zn keel?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal wel gewoon ziek zijn gok ik.
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen is naar de trouwerij van z'n zus.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Rob is ziek, Coen weet ik niet, en Martijn is ook ziek!!! Zielig voor Martijn......
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe 3FM zal klinken als elk dagprogramma wordt gepresenteerd door een invaller (door een nacht-jock dus, want anders hou je geen invallers meer over)...quote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
straks word Maricha ook nog ziek
24 uur ekdom is ook te doenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe 3FM zal klinken als elk dagprogramma wordt gepresenteerd door een invaller (door een nacht-jock dus, want anders hou je geen invallers meer over)...
Zeg dat nou niet!!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Me2, ben er ook benieuwd na.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe 3FM zal klinken als elk dagprogramma wordt gepresenteerd door een invaller (door een nacht-jock dus, want anders hou je geen invallers meer over)...
Ik hoop het niet, want mijn vriend heeft hetzelfde als Martijn, alleen die werd maandagavond ziek.... Maar mijn weerstand is heel goed (gestopt met roken en eet gezond met veel vitaminesquote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
zitten we al aan de 100 dagenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want mijn vriend heeft hetzelfde als Martijn, alleen die werd maandagavond ziek.... Maar mijn weerstand is heel goed (gestopt met roken en eet gezond met veel vitamines)
Hele afdeling bij ons is nog kip fit , afkloppenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef Brennel het volgende:
Vandaag op m'n werk ook een hoop hoestende en snotterende mensen. Ik zou het niet eens zo erg vinden als ik zo verkouden word dat ik even niet kan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet schrikken
denk het niet! Zit op ongeveer 2,5 maand ofzo (hou het niet eens meer bijquote:Op woensdag 17 september 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zitten we al aan de 100 dagen
Travis al aanwezig?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
Zo te zien krijgen we zometeen Travis
zal de 26ste wat voor je achterlaten , voor als je er de maandag erop weer bentquote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
denk het niet! Zit op ongeveer 2,5 maand ofzo (hou het niet eens meer bij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |