quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:54 schreef Sersjee het volgende:
Yes! Yes! Yes! Mijn request! Hemeltergend mooi...
Mja, als opper-invaller Veenstra vrij heeft, worden de invaller-invallers uit de kast getrokken.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De DJ-carrousel draait op volle toeren zo te zien
![]()
Dus dat is z'n functie bij 3FM.. invaller van de invaller, dat heeft me een tijdje geduurd om uit te zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als opper-invaller Veenstra vrij heeft, worden de invaller-invallers uit de kast getrokken.
quote:
Rita en d'r gebakken lucht..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef borisz het volgende:
radio zet ik zo aan, eerst Rita nog aanhoren en dan is de eerste termijn van de kamer om..
En weet je wie invaller van de invaller-invallers is als het nachtelijke uren betreft? DJ Free!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus dat is z'n functie bij 3FM.. invaller van de invaller, dat heeft me een tijdje geduurd om uit te zoeken.
Ik heb 'm zelfs vrijwillig op m'n MP3-speler staan.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Sersjee het volgende:
Kom maar op, maak me maar af, maar ik word hier nog steeds vrolijk van.
Was Domien nog niet uit de kast gekomen dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als opper-invaller Veenstra vrij heeft, worden de invaller-invallers uit de kast getrokken.
Nooit van gehoord, ik wacht nog steeds op mn belletje als invaller van DJ Freequote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En weet je wie invaller van de invaller-invallers is als het nachtelijke uren betreft? DJ Free!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelfs vrijwillig op m'n MP3-speler staan.
Samen met nog wat Alphabeat albumtracks.
Tijdje terug bij Weekend DnA. Toen zn Dare mislukt was.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was Domien nog niet uit de kast gekomen dan?![]()
Gemist, zal 't ff opzoeken..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdje terug bij Weekend DnA. Toen zn Dare mislukt was.
Duurt nog wel even hoor, nog meer dan 50 posts.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:18 schreef gerbenp het volgende:
We zitten alweer bijna denk ik aan topic 732!
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was Domien nog niet uit de kast gekomen dan?![]()
Op het eind de meest geniale quote van Pechtold tegen Ritaquote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alphabeat had je wel thuis mogen laten van mij
![]()
[..]
Rita en d'r gebakken lucht..![]()
Toma
Is zo voorbij , voordat je het weet.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duurt nog wel even hoor, nog meer dan 50 posts.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Op het eind de meest geniale quote van Pechtold tegen Rita
" Deze 26000 mensen van het generaal pardon staan zo ook in de file, hoe gaat u dat oplossen?"
Coen is naar de trouwerij van z'n zus.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Rob
waar is Coen
waar is Martijn
Rob is ziek, Coen weet ik niet, en Martijn is ook ziek!!! Zielig voor Martijn......quote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Rob
waar is Coen
waar is Martijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |