Zoals elke KSCquote:
Omdat jij het topic vol wou rossenquote:Op maandag 15 september 2008 14:09 schreef Pheno het volgende:
Waarin p0wn je me eigenlijk?
Oh, wilde ik dat.quote:Op maandag 15 september 2008 14:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jij het topic vol wou rossen
Mag ik een klinker kopen?quote:Op maandag 15 september 2008 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
khshch
Je naald krast over de plaatquote:
Gewoon "hoi" schijnt lastig te zijn.quote:
Zelf "tvp" is nog teveel moeitequote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon "hoi" schijnt lastig te zijn.
Of het L33T "."quote:
dat is alleen voor nerdjesquote:
Hoi.quote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon "hoi" schijnt lastig te zijn.
Een 5 jarige die geen seks met je wilt hebben in Thailand, dat is pas p0wned.quote:
Er zijn Copycats. En dan heb ik het niet over de user.quote:
Screwed.quote:
Geen idee, ben slechts twee uur op het vliegveld in Bangkok geweest ooit, verder niet in Thailand geweest.quote:Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een 5 jarige die geen seks met je wilt hebben in Thailand, dat is pas p0wned.
Heb ik het over jou dan?quote:Op maandag 15 september 2008 14:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen idee, ben slechts twee uur op het vliegveld in Bangkok geweest ooit, verder niet in Thailand geweest.
Aanname topicquote:Op maandag 15 september 2008 14:27 schreef JortK het volgende:
pwn topic.
Zullen we dit topic volstampen, zodat die tvps voor vanavond gep0wned zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 14:27 schreef JortK het volgende:
pwn topic.
Goed ideequote:Op maandag 15 september 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we dit topic volstampen, zodat die tvps voor vanavond gep0wned zijn?
Doen we!quote:
postpostppostpostquote:Op maandag 15 september 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht geen post, eigenlijk.quote:
Goed planquote:Op maandag 15 september 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mental imagequote:
Zekers. Watquote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef JortK het volgende:
skitzo trouwens door op je eigen quotes te reageren
het is niet erg als je tegen jezelf praat, het is pas erg als je antwoord krijgtquote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef JortK het volgende:
skitzo trouwens door op je eigen quotes te reageren
Hierquote:Op maandag 15 september 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
Waar is iedereen?
4x gefapt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
kwaktet.
eN P0WN NATUURLIJK. mET CAPSLOCKquote:Op maandag 15 september 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
kwaktet.
quote:Op maandag 15 september 2008 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is niet erg als je tegen jezelf praat, het is pas erg als je antwoord krijgt
hoppa volgende beeldjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Wat is skitzo?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoppa volgende beeldje
Ik heb geen dirty mind, jullie zorgen daarvoor !SEKSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Ja?quote:
Maar dit is geen antwoord op mijn vraag. vandale geeft geen antwoord.quote:
Zonder PI.quote:
kutboek ook.quote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dit is geen antwoord op mijn vraag. vandale geeft geen antwoord.
PI-loos ftlquote:
Thuis.quote:Op maandag 15 september 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
Waar is iedereen?
De DVD is beterquote:
Behalve die Mac versie, dis is weer kut.quote:
Braaf. Pi-loos is voor gabbers.quote:
Neem een kloppend stuk vlees in je mond als je gaapt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
oh man.. koffie helpt niet, suiker ook niet
make me stop
gaap me helemaal dood
*heeft tranende ogen van het vele gapen*
+ subklacht.quote:Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef JortK het volgende:
Samenvatting?
Visualquote:Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een kloppend stuk vlees in je mond als je gaapt.
GMTAquote:
MS Visual Penis?quote:
Ik rook niet.quote:
en dan ineens dichthappen...quote:Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een kloppend stuk vlees in je mond als je gaapt.
En ik snuif niet.quote:Op maandag 15 september 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
Ik rook niet.
Kunstgebit uitdoen.quote:
GMTA, againquote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mits zonder tanden geen probleem
He, je ava!quote:
Jwtquote:
Besta jij niet? Welke BBQ dude was er dan?quote:
zal mn schoonmoeder sturenquote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mits zonder tanden geen probleem
Ik op dit moment ook nietquote:
voor een kop koffie is indah altijd te porren.quote:
nee, we hebben je nodigquote:
Dat was de pedobear.quote:Op maandag 15 september 2008 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Besta jij niet? Welke BBQ dude was er dan?
quote:
leuke collegas had jij?quote:Op maandag 15 september 2008 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deze post herrinnert mij eraan een ex collega te mailen
quote:
Wel goede jetsers aanwezigquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deze post herrinnert mij eraan een ex collega te mailen
Geen jetsers, maar toch.quote:
*zucht*quote:
Was ist los?quote:
Hehehequote:
Ik vrees.....quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mits onder de 30 geen probleem
Gewoon met je blanke sabel weghalen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze heeft haar amandelen nog.
ik heb ook een donkerbruin vermoeden.... en met donkerbruin is niets mis verder.quote:
Gij anale ridder!quote:Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb ook een donkerbruin vermoeden.... en met donkerbruin is niets mis verder.
ik ga een hapje eten en even tegen een grietje aanpraten die eergisteren zo dronken als een bosaap was.
tja, en wie betaald de doktersrekening dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon met je blanke sabel weghalen.
ZIj, in natura.quote:Op maandag 15 september 2008 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, en wie betaald de doktersrekening dan?
Niets veranderd hequote:Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef Houniet het volgende:
Wat gaat het hard hier zeg.
Meer users.quote:
Door Muckquote:
Dus niet door jou! Geen ja-knikken dan!quote:
Ze schijten uit hun kut?quote:Op maandag 15 september 2008 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. de meesten hier zijn net zo bruin van voor als van achter
Dat vind jij niet ergquote:
dudequote:
Doe jij eens normaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal [ afbeelding ]Jullie zien niet wie het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zouden je camera moeten afnemen.... Beetje foto's van jezelf maken en hier spammen...quote:
Naar spoor?quote:Op maandag 15 september 2008 15:09 schreef Pheno het volgende:
Maar weer even online shoppen.
neuh.quote:
DOE ES NIET OFZOquote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef JortK het volgende:
...
Weet ik nog nietquote:
Ik had het in eerste instantie tegen MPGquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal [ afbeelding ]NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nog anderhalf uur. 10 urige werkdag ftwquote:Op maandag 15 september 2008 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mhjah, geen commentaar verder
Nah.quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef JortK het volgende:
huilies.
Dat weet je bestquote:
dat dusquote:Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ze zouden je camera moeten afnemen.... Beetje foto's van jezelf maken en hier spammen...
Weggejorist?quote:
Cache.quote:
je kunt ook gewoon naar de wc gaan hoor, daarvoor hoef je niet naar huis.quote:Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef Ladylike het volgende:
Pff ik ga vragen of ik naar huis mag, hou dit even niet meer vol
quote:Op maandag 15 september 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon naar de wc gaan hoor, daarvoor hoef je niet naar huis.
+2 scherpquote:Op maandag 15 september 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon naar de wc gaan hoor, daarvoor hoef je niet naar huis.
Een smakelijk en goedkope maaltijd gewenstquote:
Weghalen danquote:
BEGIN JIJ NOU OOK ALquote:Op maandag 15 september 2008 15:19 schreef Ladylike het volgende:
dacht ik dat IK lelijk was met een maskertje
pics?quote:Op maandag 15 september 2008 15:19 schreef Ladylike het volgende:
dacht ik dat IK lelijk was met een maskertje
OMDAT DAAROMquote:
Daar is niks mis mee hoorquote:
Daar heb ik geen bewijsmateriaal van natuurlijkquote:
waarmee?quote:
Dan laat ik hem nog ff staan.quote:Op maandag 15 september 2008 15:22 schreef MPG het volgende:
Daar is niks mis mee hoor
DIe moet van de dokter zelfs wat omhoog.
quote:
Ow en hey, maar je hebt wel een zachte huid nu zeker?quote:
NEE DUS. WEGHALEN /MADquote:
Ik ben het nietquote:Op maandag 15 september 2008 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow en hey, maar je hebt wel een zachte huid nu zeker?
Madsaucequote:
waar maak je je dan druk om?quote:
Denk na!quote:
doe ik niet, kost moeitequote:
Seks kost ook zweet.quote:
als de airco hard genoeg blaast nietquote:
Dat is koud. Oh, wacht, stijve tepelsquote:Op maandag 15 september 2008 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als de airco hard genoeg blaast niet
nou snap ik ineens waarom mn baas de airco gisteren nog kouder zettequote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is koud. Oh, wacht, stijve tepels
quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Tieten graag. Nu.
Picsquote:Op maandag 15 september 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou snap ik ineens waarom mn baas de airco gisteren nog kouder zette
Ga voor een spiegel staan en trek je shirt omhoog danquote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Tieten graag. Nu.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga voor een spiegel staan en trek je shirt omhoog dan
Hoiquote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Ej joh, post eens niet zo hard.
Op je werk?quote:
Ah, weer een betatester. Ik wacht nog mooi even.quote:Op maandag 15 september 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Gele Ipod Nano besteld16GB
. Die dus
.
pics.quote:Op maandag 15 september 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou snap ik ineens waarom mn baas de airco gisteren nog kouder zette
Ipodquote:Op maandag 15 september 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Gele Ipod Nano besteld16GB
. Die dus
.
GMTAquote:
Wie is dat figuur op die foto nou?quote:
Ga jij nou maar met je nokia lopenquote:
MUCK JWT.quote:
Ik vermoed muckquote:
Ik heb geen mp3 speler whatsoeverquote:Op maandag 15 september 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je nokia lopen.
Muck is toch dikker?quote:
Kwaliteit jongenquote:Op maandag 15 september 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je nokia lopen.
Dit is een goedequote:Op maandag 15 september 2008 15:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Kwaliteit jongen
Ik heb nog nooit zon tering ding als de ipod gezien.
klik.quote:Op maandag 15 september 2008 15:52 schreef Houniet het volgende:
@ JortK:
Close up pics: Apple SC #255: Shake your iPod
Ook de nieuwequote:
Dat moet de tijd nog leren.quote:
Jij hond.quote:
Leer mij Apple kennen. Er zal vast nog een firmware update komenquote:
Dan knal ik die er toch gewoon effe opquote:Op maandag 15 september 2008 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leer mij Apple kennen. Er zal vast nog een firmware update komen
je zou zeggen dat ze nu toch wel geleerd hebben van voorgaande fouten die niet via firmware up te daten waren, dus hopelijk blijft het erbij. Ik haal er wel 1 in Japan, daar is het goedkoper dan de europese versie. Dat dollar == euro beleid van Apple ga ik niet aan meedoen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan knal ik die er toch gewoon effe op.
No Shit Sherlockquote:
Zelfs met masker zou dat erg zijn.quote:
Dat is bij haar alleen maar een verbeteringquote:Op maandag 15 september 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs met masker zou dat erg zijn.
Mja, ik wacht op een RIP berichtje.quote:Op maandag 15 september 2008 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is bij haar alleen maar een verbetering
Ik word toch niet uitgenodigd om een broodje te komen eten dus mij boeit het nietquote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik wacht op een RIP berichtje.
Duurt niet lang meer denk ik iddquote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het scheelt fp vervuiling.quote:Op maandag 15 september 2008 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik word toch niet uitgenodigd om een broodje te komen eten dus mij boeit het niet
Het gaat wel lekker voor de rest met je? Wtf denk je aan Verdonk?quote:
zo lelijk is amy nou ook weer niet..quote:
Ze zat weer eens slim te zijn net. Wat een ongelofelijk eng mens is het ook. En dan ook nog zoveel nederlanders die daar op willen stemmenquote:
Leuk voor je vriendinquote:Op maandag 15 september 2008 16:19 schreef Klonk het volgende:
weer terug, zijn in Duitsland bij een grote dierenwinkel geweest, en daar hadden ze een fucking tweevingerige luiaard te koop
quote:Op maandag 15 september 2008 16:19 schreef Klonk het volgende:
weer terug, zijn in Duitsland bij een grote dierenwinkel geweest, en daar hadden ze een fucking tweevingerige luiaard te koop
schijnbaar, ze hebben daar wel meer exotisch spul, poolvossen, wasberen, vind ik persoonlijk allemaal net iets te ver gaan als huisdierenquote:
Zulk soort zaken dienen onmiddellijk gesloten te worden. De eigenaren en mensen die daar kopen mogen verwerkt worden in het voer van de gevangenen van Guantanamoquote:Op maandag 15 september 2008 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
schijnbaar, ze hebben daar wel meer exotisch spul, poolvossen, wasberen, vind ik persoonlijk allemaal net iets te ver gaan als huisdieren
we delen onze liefde voor dieren blijkbaarquote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zulk soort zaken dienen onmiddellijk gesloten te worden. De eigenaren en mensen die daar kopen mogen verwerkt worden in het voer van de gevangenen van Guantanamo
Ik niet.quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens aankledenquote:Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef Ladylike het volgende:
nog minder als een half uur.. heb het weer bijna overleefd
hoeft niet hoor, zolang ik maar de foto's mag inzienquote:
Grotendeels wel ja geloof ikquote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we delen onze liefde voor dieren blijkbaar
Het mag gewoon wat ze doen, ik keur het ook niet goed, maar ze zijn compleet legaal bezig, verbaast me soms ook wel.quote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zulk soort zaken dienen onmiddellijk gesloten te worden. De eigenaren en mensen die daar kopen mogen verwerkt worden in het voer van de gevangenen van Guantanamo
Dat is geen excuus dat het legaal is, sluiten die zooi en de wet aanpassenquote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het mag gewoon wat ze doen, ik keur het ook niet goed, maar ze zijn compleet legaal bezig, verbaast me soms ook wel.
tja, dat is niet aan mij, verder is het een supermooie dierenwinkel met goed advies, gezonde dieren en een reuze assortiment.quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus dat het legaal is, sluiten die zooi en de wet aanpassen
Is ook niet aan jouquote:Op maandag 15 september 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, dat is niet aan mij, verder is het een supermooie dierenwinkel met goed advies, gezonde dieren en een reuze assortiment.
Eh, boot?quote:
T was ook geen klacht tegen jou hequote:Op maandag 15 september 2008 16:52 schreef Klonk het volgende:
daar staan wij ook hoofdschuddend bij te kijken
Hoiquote:Op maandag 15 september 2008 16:54 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zijn we jullie weer hard gegaan vandaag!
Ik ben keihard gegaan! Alleen niet hier, maar voor mijn baasquote:Op maandag 15 september 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En waarom ging jij niet hard dan?
die zijn wel lekker warm in de winterquote:Op maandag 15 september 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was ook geen klacht tegen jou he
Tot je thuis komt met een poolvos
Oh.. dan moet ik die nu eentje zien te regelen dus..quote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
die zijn wel lekker warm in de winter
* Fha gooit een dekenquote:
Oh ja, dat is ook een mogelijkheidquote:
Ik ook nog steedsquote:
Jij ook alquote:Op maandag 15 september 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb het kooooouuuuuud!
Heb er hier standaard drie op de bank liggenquote:Op maandag 15 september 2008 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook een mogelijkheid
De hele dag al, ik krijg het gewoon niet warm.quote:
ik 2 in de kast, en op de bedden natuurlijk (als dekbedden ook meetellen). Is wel een idee.. straks lekker met een boekje en dekbed op de bank, lekker muziekje op.....quote:Op maandag 15 september 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb er hier standaard drie op de bank liggen![]()
Wie heeft het hier over spruiten? Wel lekker trouwensquote:
Balkondeur staat hier ook nog gewoon openquote:Op maandag 15 september 2008 17:18 schreef Klonk het volgende:
het is heul geen winter, hier staat de terrasdeur nog open
Oeeh heerlijkquote:Op maandag 15 september 2008 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
ik 2 in de kast, en op de bedden natuurlijk (als dekbedden ook meetellen). Is wel een idee.. straks lekker met een boekje en dekbed op de bank, lekker muziekje op.....
Eten je kinderen het ook?quote:Op maandag 15 september 2008 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over spruiten? Wel lekker trouwens
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kon zelfs de zweedse versie woord voor woord meezingen.. .
Allemaal de schuld van de duitsers.quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
spruiten zijn goor. Ik weet niet welke holbewoner ooit op het idee gekomen is dat we die dingen moesten gaan eten, maar het was een slecht idee. 13.gif
Mja ik ook, maar in dit geval zegt dat meer over het nummer dan over onze vaardighedenquote:Op maandag 15 september 2008 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kon zelfs de zweedse versie woord voor woord meezingen.. .
de jongste wel, maar de oudste niet.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
Allemaal de schuld van de duitsers.
De oudste is dus duidelijk de slimstequote:Op maandag 15 september 2008 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
de jongste wel, maar de oudste niet.
uhuh. Ik ga naar huis... blergh.quote:Op maandag 15 september 2008 17:27 schreef JortK het volgende:
[..]
De oudste is dus duidelijk de slimste
quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
Allemaal de schuld van de duitsers.
4 miljoen posts per uur savonds ja? Ik denk het nietquote:
In totaal ei.quote:Op maandag 15 september 2008 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 miljoen posts per uur savonds ja? Ik denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |