Klik eens: Apple SC # 254 - Kijk niet zo Apple-igquote:Op woensdag 10 september 2008 10:50 schreef Joepie het volgende:
Ik WIL het juist gebruiken, het lijkt me aardig om eens te proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:59 schreef w00h00 het volgende:
TVP.
Mocht iemand nog afstand willen doen van zijn of haar Ipod Nano dan kunnen ze me een PM sturen.Ik heb hier wel een iPod 4Gb liggen die ik uit Canada heb meegenomen, maar waar ik eigenlijk niets mee heb gedaan. Hij was goedkoop, maar ik heb al een iPhone en iPod Classic. Beetje nutteloze impuls-aankoop geweest....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Walter_Sobchak op 10-09-2008 11:18:20 ]Calmer than you are
Onder Voorkeuren - Algemeen: Toon Genius kun je dan niet aanvinken.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:03 schreef super-muffin het volgende:
Hoe zet ik die sidebar uit? Het neemt een klein beetje veel ruimte in beslag op 13"
Ik wil wel gebruik maken van die Genius playlist als het kan.
En waarom beveelt die Genuis mij Coldplay en Macro Borsato aan?
Omdat je Paul de Leeuw en Keane zat te luisteren?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:03 schreef super-muffin het volgende:
En waarom beveelt die Genuis mij Coldplay en Macro Borsato aan?
Maar dan heb ik niet de playlist, die ik dus wel wil, en wel de sidebar wel die ik juist niet wil.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Onder Voorkeuren - Algemeen: Toon Genius kun je dan niet aanvinken.
Ik vind die Genius eigenlijk wel grappig. Ik heb hier nu Stevie Nicks uit 1983 opstaan, waarvan ik het bestaan niet eens af wist
Nou ja, gemistquote:Op woensdag 10 september 2008 12:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik heb zo te zien een Keynote gemist geloof ik...
http://www.macnews.de/datenbanken/gebrauchtpreisliste/77426.htmlquote:Op woensdag 10 september 2008 14:45 schreef super-muffin het volgende:
Wat was die duitse site waar je kon zien hoeveel je nog voor je Mac zou kunnen krijgen?
Sterker nog, het zijn renders gemaakt in een 3D programma. Is geen fototoestel aan te pas gekomen.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:33 schreef Kremers het volgende:
Die 4G nano is mineMaar eerst het spul in de winkel zien, ik vertrouw die productshots van de apple site niet, beetje te veel zitten photoshoppen
Preciesquote:Op woensdag 10 september 2008 16:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Sterker nog, het zijn renders gemaakt in een 3D programma. Is geen fototoestel aan te pas gekomen.
Wtf, 630 euro voor een 12" PowerBook.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://www.macnews.de/datenbanken/gebrauchtpreisliste/77426.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |