Het mag gewoon wat ze doen, ik keur het ook niet goed, maar ze zijn compleet legaal bezig, verbaast me soms ook wel.quote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zulk soort zaken dienen onmiddellijk gesloten te worden. De eigenaren en mensen die daar kopen mogen verwerkt worden in het voer van de gevangenen van Guantanamo
Dat is geen excuus dat het legaal is, sluiten die zooi en de wet aanpassenquote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het mag gewoon wat ze doen, ik keur het ook niet goed, maar ze zijn compleet legaal bezig, verbaast me soms ook wel.
tja, dat is niet aan mij, verder is het een supermooie dierenwinkel met goed advies, gezonde dieren en een reuze assortiment.quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus dat het legaal is, sluiten die zooi en de wet aanpassen
Is ook niet aan jouquote:Op maandag 15 september 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, dat is niet aan mij, verder is het een supermooie dierenwinkel met goed advies, gezonde dieren en een reuze assortiment.
Eh, boot?quote:
T was ook geen klacht tegen jou hequote:Op maandag 15 september 2008 16:52 schreef Klonk het volgende:
daar staan wij ook hoofdschuddend bij te kijken
Hoiquote:Op maandag 15 september 2008 16:54 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zijn we jullie weer hard gegaan vandaag!
Ik ben keihard gegaan! Alleen niet hier, maar voor mijn baasquote:Op maandag 15 september 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En waarom ging jij niet hard dan?
die zijn wel lekker warm in de winterquote:Op maandag 15 september 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was ook geen klacht tegen jou he
Tot je thuis komt met een poolvos
Oh.. dan moet ik die nu eentje zien te regelen dus..quote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
die zijn wel lekker warm in de winter
* Fha gooit een dekenquote:
Oh ja, dat is ook een mogelijkheidquote:
Ik ook nog steedsquote:
Jij ook alquote:Op maandag 15 september 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb het kooooouuuuuud!
Heb er hier standaard drie op de bank liggenquote:Op maandag 15 september 2008 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook een mogelijkheid
De hele dag al, ik krijg het gewoon niet warm.quote:
ik 2 in de kast, en op de bedden natuurlijk (als dekbedden ook meetellen). Is wel een idee.. straks lekker met een boekje en dekbed op de bank, lekker muziekje op.....quote:Op maandag 15 september 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb er hier standaard drie op de bank liggen![]()
Wie heeft het hier over spruiten? Wel lekker trouwensquote:
Balkondeur staat hier ook nog gewoon openquote:Op maandag 15 september 2008 17:18 schreef Klonk het volgende:
het is heul geen winter, hier staat de terrasdeur nog open
Oeeh heerlijkquote:Op maandag 15 september 2008 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
ik 2 in de kast, en op de bedden natuurlijk (als dekbedden ook meetellen). Is wel een idee.. straks lekker met een boekje en dekbed op de bank, lekker muziekje op.....
Eten je kinderen het ook?quote:Op maandag 15 september 2008 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over spruiten? Wel lekker trouwens
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kon zelfs de zweedse versie woord voor woord meezingen.. .
Allemaal de schuld van de duitsers.quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
spruiten zijn goor. Ik weet niet welke holbewoner ooit op het idee gekomen is dat we die dingen moesten gaan eten, maar het was een slecht idee. 13.gif
Mja ik ook, maar in dit geval zegt dat meer over het nummer dan over onze vaardighedenquote:Op maandag 15 september 2008 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kon zelfs de zweedse versie woord voor woord meezingen.. .
de jongste wel, maar de oudste niet.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
Allemaal de schuld van de duitsers.
De oudste is dus duidelijk de slimstequote:Op maandag 15 september 2008 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
de jongste wel, maar de oudste niet.
uhuh. Ik ga naar huis... blergh.quote:Op maandag 15 september 2008 17:27 schreef JortK het volgende:
[..]
De oudste is dus duidelijk de slimste
quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
Allemaal de schuld van de duitsers.
4 miljoen posts per uur savonds ja? Ik denk het nietquote:
In totaal ei.quote:Op maandag 15 september 2008 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 miljoen posts per uur savonds ja? Ik denk het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |