Hmm die wou ik al meenemenquote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal wel zorgdragen voor de handboeien.
* motorbloempje trekt haar lakpakje wel aanquote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal wel zorgdragen voor de handboeien.
Dus geen lekkere mannen?quote:Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoelde dat ik uit zou testen of je A) verlegen bent en B) aardig bent
Ik dacht, ik maak er 1 in lijn met de vorige topicsquote:
't Klinkt inderdaad beter dan "Onzekere vrouwen in de liefde die zichzelf ook nog te dik vinden en dus willen afvallen"-deel 228quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak er 1 in lijn met de vorige topics
Ik dan niet direct op internet, maar zonder internetverbinding had ik mijn jongen ook niet gehad hoorquote:
Hij is ook goedquote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak er 1 in lijn met de vorige topics
Oehquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Ewelina het volgende:
Het is wel een goede reden om een mooi korset te kopen, ik heb nu alleen dit:
[ afbeelding ]
Hiermee kun je je taille niet insnoeren, sterker nog, hij verdwijnt een beetje.
Zo te zien doe hij niet veel voor je figuur.....quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Lieve dames, mag ik jullie gelijk om advies vragen, ivm gebrek aan vrouwelijke huisgenoten? Dit is m'n favoriete vestje, maar ik weet niet of hij nog kan. De kleuren lijken op de foto wat flets, maar hij is donkerblauw, met grijs. Please, een eerlijke vrouwelijke mening kan ik wel waarderen!
[ [url=
Hey, dit kan natuurlijk niet tijdens een gangbang hé!quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Lieve dames, mag ik jullie gelijk om advies vragen, ivm gebrek aan vrouwelijke huisgenoten? Dit is m'n favoriete vestje, maar ik weet niet of hij nog kan. De kleuren lijken op de foto wat flets, maar hij is donkerblauw, met grijs. Please, een eerlijke vrouwelijke mening kan ik wel waarderen!
*afbeelding*
zie ik daar nou een bh hangen?quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[ [url=
Mijn eerlijke mening: ik heb het idee dat de stof een beetje lubbert aan de zijkant, en dat je figuur beter uit zou komen als ie nét iets strakker zou zitten. Maar lievelingsvestjes ga je toch niet wegdoen omdat ze toevallig er wat minder mooi uitzienquote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[ [url=
sorry sorry sorry!quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hey, dit kan natuurlijk niet tijdens een gangbang hé!![]()
Voor gewoon zou ie wel kunnen, maar 't is niet mijn smaak. Hij zit niet strak genoeg, je taille verdwijnt.
Ja, een zwarte!quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie ik daar nou een bh hangen?![]()
Yes. M'n absoluut niet spannende 'het-is-zondag-en-ik-doe-maar-makkelijk-bh'quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie ik daar nou een bh hangen?![]()
Welterustenquote:Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook een beetje een uitgelubberd vestje, eigenlijk.
Miss dat 'ie na het wassen wel strakker zit? Dat heb ik nml ook wel met bepaalde vestjes / truitjes.
Ik ga mijn bed opzoeken, dames! Tot morgen!.
Nee, na het wassen wordt ie niet beter. Bedankt voor de mening dames, soms kun je zelf moeilijk objectief blijven. Dan blijft hij in huis aan, en buiten huis niet meer!quote:Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook een beetje een uitgelubberd vestje, eigenlijk.
Miss dat 'ie na het wassen wel strakker zit? Dat heb ik nml ook wel met bepaalde vestjes / truitjes.
Ik ga mijn bed opzoeken, dames! Tot morgen!.
jij spaart ze hè?quote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
jeetje wat is dit weer een mooie vulling van myat
oh, en ik ga extreem veel ratelen enzo. Alsof ik weer een puber ben. Vreselijk. Sorry hiervoor. Net nieuw, en nu al zoveel blaten!quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Trusten iedereen die gaat slapen!
Ik ben stiekem een beetje bezig verliefd te worden op een duitser. Ik vind het maar lastig, ik word er altijd zo verdomd onzeker van. Hij geeft wel signalen af, maar t blijft een man. Dus of ie het bewust of niet doet is de vraag, en of hij het meent en of ik ze niet te hoopvol interpreteer is ook maar de vraag. Vrijdag heb ik een zoen(tje) gekregen, op m'n mond!Ik wacht maar rustig even af. Eigenlijk zou ik moeten leren initiatief te nemen, maar daar ben ik veel te veel een schijterd voor.
Oh, en hij is kaal, en kleiner. En duits.
Mijn broeken en rokken zijn ook maat 38 (36 is écht te klein), maar ik ben dan van de bovenkant wat slanker dan jij.quote:Op zondag 14 september 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ZIe je wel dat ze slanker is dan ikIk draag alleen broeken en rokken in maat 36-38. Bovenwijdte is toch echt maat 40-42 op het moment.
Waar val jij eigenlijk in Sugar? Ik schat in 38-40, klopt dat?
Nee, denk niet dat dat te doen is. De enige knoopjes zitten onderin, en ik ben niet zo'n lintjes persoon.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Merel het volgende:
Nynke, zou je het vestje niet een beetje kunnen ombouwen zodat het al anders oogt? Alleen 1 knoopje dicht onder je buste zodat het wat meer een taille geeft, of een lintje eromheen? Oh en een kale kleine Duitser klinkt nou niet echt heel aantrekkelijk
Greys, je hebt ook gelijk! En het stomme is, ik weet heel goed wat ik vriendinnen in dergelijke situaties moet adviseren. Maar het zelf doen is een tweede hè
Ja? Carry die alles pikt van Big en toch altijd weer voor hem valt? Niet echt girlpower, eerder schoolvoorbeeld van een vrouw die over zich heen laat lopen door een ongrijpbare manquote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Een Sex and The City marathon houden! Een berg afleveringen kijken. Daar kreeg ik altijd zo'n girlpower gevoel van!![]()
Ja ik weet het, het klinkt zo onlogisch als de pestquote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja? Carry die alles pikt van Big en toch altijd weer voor hem valt? Niet echt girlpower, eerder schoolvoorbeeld van een vrouw die over zich heen laat lopen door een ongrijpbare manFilm gezien? Ik was zo boos om het einde, hoe ze hem zo makkelijk weer terugnam op het eind! Hij had nog lang niet genoeg sorry gezegd
Nog niet gezienquote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja? Carry die alles pikt van Big en toch altijd weer voor hem valt? Niet echt girlpower, eerder schoolvoorbeeld van een vrouw die over zich heen laat lopen door een ongrijpbare manFilm gezien? Ik was zo boos om het einde, hoe ze hem zo makkelijk weer terugnam op het eind! Hij had nog lang niet genoeg sorry gezegd
Ho ho. Tótdat de man van haar dromen voorbij kwam. Iemand die haar op een voetstuk plaatste en haar niet toestond het uit te maken toen ze zich in hem ging verliezen. De mooiste man ever, Smithquote:Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft wil ik wel een Samantha worden ja. Niet zo ordinair, maar die is wel heel blij met zichzelf en vindt zichzelf het belangrijkst. En als ze zich verliest in een man maakt ze het uit! Nou vond ik dat ook wel een beetje te ver gaan, maar het idee erachter is wel goed
nuut! ik kan best hip worden! ik ben immers een ongelukkige AiO! diep in mij schuilt een oppervlakkig modemeisje, een veborgen kapster, een binnenhuisarchitecte, een zangeres een een een hip meisje!quote:Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke gaat naar bed voordat ik de dames hier heb kunnen laten delen in de verhalen over haar persoon en tapas en cosmo's en BH's
Ik ben trouwens per definitie onhip en jij ook, Kwak. Beroepsdeformatie
quote:
Ik ben ingenieur, maar diep in mij schuilt een Jonnie Boer met oog voor mode, design en vintagequote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nuut! ik kan best hip worden! ik ben immers een ongelukkige AiO! diep in mij schuilt een oppervlakkig modemeisje, een veborgen kapster, een binnenhuisarchitecte, een zangeres een een een hip meisje!
en nu écht naar bed. ik ga dromen van hip zijn.
Maakt niet zoveel hoorquote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Oooooh sorry!!
Al is het wel het enige voorspelbare einde, je ziet het van mijlenver aankomen hoorMaar sorry als ik het nou verpest heb
Uhm, Jonnie Boer heeft geen oog voor mode imoquote:Op zondag 14 september 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ingenieur, maar diep in mij schuilt een Jonnie Boer met oog voor mode, design en vintage
Eigenlijk zou je een vergelijking moeten maken in dezelfde kleren. Ik zie het verschil ook wel hoor, maar de kleding die je draagt kan natuurlijk ook mee- of tegenwerken. Maar ik schrik soms ook van foto's van mezelf, m'n zelfbeeld en m'n spiegelbeeld komen vaak niet overeen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Aventura het volgende:
Nee, niet kinky, maar ik kwam net een oude foto tegen. Nou ja oud, hij is van 2006. Zo wil ik weer worden
[ afbeelding ]
Het scheelt maar 5 kilo (ik woog toen 63 kilo), maar ik zie er nu echt ronduit mollig uit:
[ afbeelding ]
Als ik de foto's vergelijk zie ik vooral veel gewicht extra op mijn bovenarmen, rondom mijn middel en buik en op de heupen.
Echt een harde confrontatie zeg, vakantiefoto's
Mja maar op de oude foto heb je een kort bovenlijfje en op die nieuwe een lang, dat doet ook al veel..quote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Aventura het volgende:
Nee, niet kinky, maar ik kwam net een oude foto tegen. Nou ja oud, hij is van 2006. Zo wil ik weer worden
[ afbeelding ]
Het scheelt maar 5 kilo (ik woog toen 63 kilo), maar ik zie er nu echt ronduit mollig uit:
[ afbeelding ]
Als ik de foto's vergelijk zie ik vooral veel gewicht extra op mijn bovenarmen, rondom mijn middel en buik en op de heupen.
Echt een harde confrontatie zeg, vakantiefoto's
Nee psies, maar dan ontdek ik mijn innerlijke Jonnie Boer en ontwikkel ik daarnaast een fantastisch modegevoel en ga ik op net zulke hoge hakken lopen als ewelina. In de keukenquote:Op zondag 14 september 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm, Jonnie Boer heeft geen oog voor mode imo
Nou ja, in een spijkerbroek met shirtje zoals ik die nu aan heb zie ik er al stukken slanker uit dan daar in Spanje, met de nodige extra vochtkilo;s en standaard opgezette buik die ik heb als ik op vakantie ben. Daar woog ik ook 70 kilo, nu alweer 67. Topje in een lichte kleur (itt dat zwarte shirtje) helpt denk ik ook niet erg om het geheel te flatteren.quote:Op zondag 14 september 2008 23:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een vergelijking moeten maken in dezelfde kleren. Ik zie het verschil ook wel hoor, maar de kleding die je draagt kan natuurlijk ook mee- of tegenwerken. Maar ik schrik soms ook van foto's van mezelf, m'n zelfbeeld en m'n spiegelbeeld komen vaak niet overeen.
Ow wacht, begrijpend lezen enzoquote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee psies, maar dan ontdek ik mijn innerlijke Jonnie Boer en ontwikkel ik daarnaast een fantastisch modegevoel en ga ik op net zulke hoge hakken lopen als ewelina. In de keuken
Dat denk ik ook altijd van mezelfquote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik denk ik sowieso dat ik knapper en slanker dan dat ik er op foto's uitzie. Althans dat hoop ik dan maar
Dat klinkt best ongezond!quote:Op zondag 14 september 2008 23:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik droom nu zelfs al over de hele werksituatie.
Voor een vaste aanstelling wil ik daar graag blijven werken want; dichtbij, goed salaris en goede voorzieningen. Verder zit ik daar hele dagen met twee vingers in mijn neus mijn kunstje te doen en mag ik toch niet blijven dus moet ik wat anders. Maar wat?!quote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat klinkt best ongezond!
Wil je 't liefst helemaal stoppen? Of zou je best willen blijven werken als de baan maar leuker is?
Zet een paar zeurende vrouwen met liefdes-issues bij elkaar en je komt een heel eindquote:Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo! Ik ben maar vier uren aan het reizen geweest, hoe kunnen jullie nou zoveel hebben gepost!
Nou, dat blijkt!quote:Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Zet een paar zeurende vrouwen met liefdes-issues bij elkaar en je komt een heel eind
Ja, bizar hè? Het allerbizarste is nog wel dat het me anderhalf jaar heeft gekost om erachter te komen. Ik ben zó blij dat hij geen onderdeel van mijn leven meer is.quote:Op maandag 15 september 2008 00:01 schreef Merel het volgende:
Hoe kan je nou liegen over je eigen naam!
Zijn verklaring was dat 'ie nare ervaringen had gehad met mensen die hem wilden 'opzoeken' en dat 'ie daarom nu altijd eerst een andere naam opgaf. Uit veiligheidsoverwegingen, zeg maar.quote:Op maandag 15 september 2008 00:06 schreef Merel het volgende:
Maar waarom zou iemand over zoiets liegen? Wat een rampscenario zeg.
Nou dat kan ik me wel voorstellen hoor. Niet dat jij minder waard bent dan een stoeptegel bedoel ikquote:Op maandag 15 september 2008 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik klink nu misschien wel nonchalant trouwens, maar het heeft wel wat uurtjes bij een psycholoog gekost hoor, voor ik het allemaal níet meer op mezelf betrok. Hij is de leugenaar en vreemdganger, dat maakt mij nog niet minder waard dan een stoeptegel.
Ik ben er ook zeker beter uitgekomen, en heb er zo veel van geleerd (al was het een vrij harde les, maar toch). Iedereen krijgt zijn share, denk ik. Voor jou en kwak komt 't ook allemaal goed.quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef Merel het volgende:
Hij klinkt als een pathologisch leugenaar!
Maar zo maakt iedereen denk ik wel 't één en ander mee qua dramatische liefdes. Dat vormt je ook. Ik hoop altijd maar dat ik er uiteindelijk beter uit kom. Anders is 't allemaal voor niks geweest, dat zou ook zonde zijn
quote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef Merel het volgende:
TrustenIk ga ook maar eens proberen te slapen
quote:Op maandag 15 september 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
* Greys roept even 'knolselderij' zodat er toch nog iets ontopic is in deze thread
En nu weer verder over de liefdesdrama's
Duitsers zijn leuk! En lekker in bedquote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en hij is kaal, en kleiner. En duits.
Zeg, daar waren cosmo's bij betrokken. Hoho.quote:Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke gaat naar bed voordat ik de dames hier heb kunnen laten delen in de verhalen over haar persoon en tapas en cosmo's en BH's
Ik ben trouwens per definitie onhip en jij ook, Kwak. Beroepsdeformatie
Er zijn 80 miljoen Duitsers. Zijn die allemaal lekker en goed in bed?quote:Op maandag 15 september 2008 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Duitsers zijn leuk! En lekker in bed![]()
fyi: ik ben getrouwd met een Duitser.
Die ik heb mogen uitproberen welquote:Op maandag 15 september 2008 08:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Er zijn 80 miljoen Duitsers. Zijn die allemaal lekker en goed in bed?
Rotsmoesjes! Gewoon in dat zelfgenaaide jurkje gaan op je punthakjes, kan best!quote:Op maandag 15 september 2008 08:26 schreef kwakveense het volgende:
hardlopen is alvast mislukt want mn hardloopkleren zijn nog kleddernat aan de waslijnmaar goed, dan ga ik morgenochtend gewoon...
Dat lijkt me juist het leuke van zo'n woongroep, dan ken je meteen mensen!quote:Op maandag 15 september 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook wel weer griezelig, hoor, om naar Amersfoort te gaan. Straks zit ik in een vreemde stad waar ik niemand ken (behalve m'n zus dan, die woont er ook), moet ik daar gaan werken etc.
* Merel overweegt nu om naar Duitsland te verhuizenquote:
Ik heb er tot nu toe eentje mogen uitproberen, maar die had vooral een hele smalle piemel.quote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die ik heb mogen uitproberen wel
Je wilt het toch onder controle houden zo raar is dat niet....quote:Op maandag 15 september 2008 09:18 schreef kwakveense het volgende:
caught me.... vanochtend toch gewogen *bloos* maar dat was een zodanig laag getal (lage 82) dat ik de rest van de week wel aandurf...dus ik laat me nog steeds leiden door de getalletjes....argh
dat t zo moeilijk is he? beuh...
Nouja, in principe hoef ik dat niet eens te vragen. En Sugar, het zou makkelijk kunnen, maar dan kunnen we niet verhuizen. Ik moet gewoon iets anders hebben en dan op een later tijdstip wellicht eens een tijdje uitzoeken wat ik wil. Alleen wil ik het nu gewoon "goed" doen, zodat ik niet straks nog eens een keer wat anders moet zoeken.quote:Op maandag 15 september 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik broccoli heb wortel niet radijs zoveel aalbes te kipfilet melden.
Ga ook op bed, dus trusten.
@ Kim : Waarom vraag je gewoon niet of dat mag? Aan je vent dan he...werken is zo overrated als je iets leukers te doen hebt.
Gekarameliseerde witlof is heel lekker.quote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef vamperotica het volgende:
[....]
Woensdag witlof ( maar dat vind ik eigenlijk alleen maar lekker uit de oven met heul veul vettige ham ( met witte spekrandjes enzo en nog meer kaas,,,,) suggesties, iemand??
donderdag iets van tuinbonen ofzo en vrijdag weet ik 't nog nie....
Tot nu toe is het een gewone werkdagquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef vamperotica het volgende:
Merel... Wil het een beetje lukken met die leuke dag?
Ja van je moeder moet je het maar hebben. Feeks.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef conleche het volgende:
En dat is natuurlijk wel weer leuk: volgend jaar zomer, als we Slank-op-pijl-houdend heten, om dan een vaarmeet te doen!
Fijn! Dan ben jij onze 1e stuurman. (Ik ben natuurlijk de kapiteinquote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb wél een vaarbewijs voor zeil- en motorboot
![]()
Zo'n bootje zou ik trouwens ook wel willen hebben, maar betaalbare expemplaren zijn nauwelijks te vinden (bijna net zo zeldzaam als leuke mannen)
Dankje! Naar zo'n lijstje ben ik al een tijdje op zoek!quote:Op maandag 15 september 2008 12:08 schreef Webkim het volgende:
Da's toch al gauw 156 calorieen per uur, zwabberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |