abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 23:36:59 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61634773
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:32 schreef Merel het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je een vergelijking moeten maken in dezelfde kleren. Ik zie het verschil ook wel hoor, maar de kleding die je draagt kan natuurlijk ook mee- of tegenwerken. Maar ik schrik soms ook van foto's van mezelf, m'n zelfbeeld en m'n spiegelbeeld komen vaak niet overeen.
Nou ja, in een spijkerbroek met shirtje zoals ik die nu aan heb zie ik er al stukken slanker uit dan daar in Spanje, met de nodige extra vochtkilo;s en standaard opgezette buik die ik heb als ik op vakantie ben. Daar woog ik ook 70 kilo, nu alweer 67. Topje in een lichte kleur (itt dat zwarte shirtje) helpt denk ik ook niet erg om het geheel te flatteren.

Over het algemeen ben ik denk ik sowieso dat ik knapper en slanker dan dat ik er op foto's uitzie. Althans dat hoop ik dan maar
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:37:09 #77
163650 Greys
pi_61634777
Dan had Yashaaaa de film maar eerder moeten gaan zien hoor Merel, hij is al eeuwen uit

Aventura, komt ook denk ik omdat je op de bovenste foto een zwart topje aan hebt en op de onderste een gelige (die kleur doet niet veel voor je, moet ik eerlijk zeggen ).
Heb je die rok van de bovenste foto nog? Da's dan een mooi streven, dat je die weer aan kunt strakjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634780
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee psies, maar dan ontdek ik mijn innerlijke Jonnie Boer en ontwikkel ik daarnaast een fantastisch modegevoel en ga ik op net zulke hoge hakken lopen als ewelina. In de keuken
Ow wacht, begrijpend lezen enzo
pi_61634810
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef Aventura het volgende:

[..]
Over het algemeen ben ik denk ik sowieso dat ik knapper en slanker dan dat ik er op foto's uitzie. Althans dat hoop ik dan maar
Dat denk ik ook altijd van mezelf
  zondag 14 september 2008 @ 23:40:31 #80
331 Merel
Be here now.
pi_61634864
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik droom nu zelfs al over de hele werksituatie .
Dat klinkt best ongezond!

Wil je 't liefst helemaal stoppen? Of zou je best willen blijven werken als de baan maar leuker is?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 september 2008 @ 23:41:18 #81
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61634881
Ja het zal het shirtje ook wel zijn. Normaliter draag ik nooit hempjes, vanwege mijn armen. Ik vind de kleur wel mooi, maar ik combineer 'm meestal met een bruin, zwart of blauwe hoodie of een jasje.
Die rok houd ik indd. in de gaten Hij zit nu heel strak, maar hij zal over een paar kilo wel weer lekker zitten denk ik.
  zondag 14 september 2008 @ 23:46:08 #82
331 Merel
Be here now.
pi_61634993
Ik ben me ook altijd heel bewust van m'n bovenarmen, maar als ik dan zie dat best wel dikke mensen zich ook in trouwjurken hijsen waar hun rug (!) uitblubbert of die mouwloos zijn zodat je ziet hoe alles meezwabbert, dan denk ik altijd waar maak ik me druk om
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 september 2008 @ 23:48:21 #83
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61635037
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat klinkt best ongezond!

Wil je 't liefst helemaal stoppen? Of zou je best willen blijven werken als de baan maar leuker is?
Voor een vaste aanstelling wil ik daar graag blijven werken want; dichtbij, goed salaris en goede voorzieningen. Verder zit ik daar hele dagen met twee vingers in mijn neus mijn kunstje te doen en mag ik toch niet blijven dus moet ik wat anders. Maar wat?! .

In mijn droom had ik mijn wederhelft toestemming gevraagd per direct met mijn werk te stoppen. Dan zou ik een jaar de tijd hebben om iets naar keuze te gaan doen en als het niet zou lukken zou ik mijn huidige werkzaamheden weer hervatten. Oja, ik koos toen om te gaan schilderen, en die schilderijen mocht ik bij Conleche exposeren .

Als er iets is wat ik niet kan, is het wel schilderen. Dus het was een redelijk wanhopige droom .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61635132
Moet jij niet s een leuke studie gaan doen, Kim?
  zondag 14 september 2008 @ 23:52:42 #85
331 Merel
Be here now.
pi_61635167
Ah joh, er zijn zoveel kunstenaars die niet kunnen schilderen! Maar dan noemen ze het kunst en dan is het opeens niet erg Ik zie een glanzende carrière voor je!
pi_61635194
Ja hallo! Ik ben maar vier uren aan het reizen geweest, hoe kunnen jullie nou zoveel hebben gepost!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 14 september 2008 @ 23:55:39 #87
331 Merel
Be here now.
pi_61635249
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo! Ik ben maar vier uren aan het reizen geweest, hoe kunnen jullie nou zoveel hebben gepost!
Zet een paar zeurende vrouwen met liefdes-issues bij elkaar en je komt een heel eind
pi_61635320
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef Merel het volgende:

[..]

Zet een paar zeurende vrouwen met liefdes-issues bij elkaar en je komt een heel eind
Nou, dat blijkt!

Liefdesissues heb ik ook zat gehad, met m'n ex die er nog wat vriendinnen op na bleek te houden en had gelogen over wat 'kleine details' als z'n naam, en zo... Maar tegenwoordig ben ik helemaal happy. . Vanaf m'n zestiende ben ik nooit langer dan drie weken zonder vriendje geweest, dus eigenlijk weet ik niet eens meer hoe vrijgezel zijn voelt en zo. .
  maandag 15 september 2008 @ 00:01:08 #89
331 Merel
Be here now.
pi_61635365
Hoe kan je nou liegen over je eigen naam!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2008 @ 00:03:55 #90
163650 Greys
pi_61635414
Ik heb ook een ex gehad die er nog wat vriendinnen op na hield naast mij.
En het ergste was... een van die andere vriendinnen had onze huissleutel ook
Echt, hoe heb ik me dát toch kunnen laten gebeuren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61635420
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:01 schreef Merel het volgende:
Hoe kan je nou liegen over je eigen naam!
Ja, bizar hè? Het allerbizarste is nog wel dat het me anderhalf jaar heeft gekost om erachter te komen. Ik ben zó blij dat hij geen onderdeel van mijn leven meer is.
  maandag 15 september 2008 @ 00:06:47 #92
331 Merel
Be here now.
pi_61635459
Maar waarom zou iemand over zoiets liegen? Wat een rampscenario zeg.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2008 @ 00:08:43 #93
163650 Greys
pi_61635501
Misschien iemand die er een heel ander leven op na hield, getrouwd en kinderen ofzo?
En niet gevonden wilde worden in een telefoonboek o.i.d.?
Lijkt me wel bizar om er achter te komen dat je vent niet heet zoals je denkt na anderhalf jaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2008 @ 00:09:38 #94
163650 Greys
pi_61635526
* Greys roept even 'knolselderij' zodat er toch nog iets ontopic is in deze thread

En nu weer verder over de liefdesdrama's
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61635539
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:06 schreef Merel het volgende:
Maar waarom zou iemand over zoiets liegen? Wat een rampscenario zeg.
Zijn verklaring was dat 'ie nare ervaringen had gehad met mensen die hem wilden 'opzoeken' en dat 'ie daarom nu altijd eerst een andere naam opgaf. Uit veiligheidsoverwegingen, zeg maar. . Maar daarom hoef je toch ook nog niet meteen over je geboorteland te liegen?

Maar goed, hij is verleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeden tijd!
pi_61635589
Ik klink nu misschien wel nonchalant trouwens, maar het heeft wel wat uurtjes bij een psycholoog gekost hoor, voor ik het allemaal níet meer op mezelf betrok. Hij is de leugenaar en vreemdganger, dat maakt mij nog niet minder waard dan een stoeptegel.
  maandag 15 september 2008 @ 00:13:35 #97
331 Merel
Be here now.
pi_61635608
Hij klinkt als een pathologisch leugenaar!

Maar zo maakt iedereen denk ik wel 't één en ander mee qua dramatische liefdes. Dat vormt je ook. Ik hoop altijd maar dat ik er uiteindelijk beter uit kom. Anders is 't allemaal voor niks geweest, dat zou ook zonde zijn
  maandag 15 september 2008 @ 00:14:46 #98
331 Merel
Be here now.
pi_61635634
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik klink nu misschien wel nonchalant trouwens, maar het heeft wel wat uurtjes bij een psycholoog gekost hoor, voor ik het allemaal níet meer op mezelf betrok. Hij is de leugenaar en vreemdganger, dat maakt mij nog niet minder waard dan een stoeptegel.
Nou dat kan ik me wel voorstellen hoor. Niet dat jij minder waard bent dan een stoeptegel bedoel ik Maar dat dat er flink inhakt en dat je dat op jezelf betrekt.
pi_61635705
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef Merel het volgende:
Hij klinkt als een pathologisch leugenaar!

Maar zo maakt iedereen denk ik wel 't één en ander mee qua dramatische liefdes. Dat vormt je ook. Ik hoop altijd maar dat ik er uiteindelijk beter uit kom. Anders is 't allemaal voor niks geweest, dat zou ook zonde zijn
Ik ben er ook zeker beter uitgekomen, en heb er zo veel van geleerd (al was het een vrij harde les, maar toch). Iedereen krijgt zijn share, denk ik. Voor jou en kwak komt 't ook allemaal goed. .
  maandag 15 september 2008 @ 00:23:23 #100
331 Merel
Be here now.
pi_61635765
Daar ga ik ook wel van uit hoor Het is inmiddag maandag, dus de zwelgdag is voorbij, ik doe weer normaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')