abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 23:14:39 #51
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61634175
Veel te moeilijk!

Anyhow, ik kruip ook m'n bedje in. Morgen weer een lange dag voor de boeg! Trusten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 14 september 2008 @ 23:15:47 #52
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61634221
ik ook... morgen proberen weer een beetje blijer te zijn. ik word een beetje moe van mn labiele gezwalk de hele tijd tussen OK/stress/verdriet/issues/blij
beuh

merel: voor jou ook een betere dag morgen!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 14 september 2008 @ 23:18:51 #53
331 Merel
Be here now.
pi_61634312
Ik wil nog niet slapen Morgen wordt vast een betere dag, erger kan het toch niet worden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 september 2008 @ 23:20:31 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61634352
ik ben nog niet weg ik wil helemaal niet dat t morgen wordt, want dan moet ik weer dingen doen...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:20:55 #55
163650 Greys
pi_61634359
Heel stom hoor, maar weet je wat mij altijd hielp als ik zo'n rotbui had, als ik mezelf weer eens eenzaam, zielig, onaantrekkelijk en vervelend voelde? En niet lachen he?
Een Sex and The City marathon houden! Een berg afleveringen kijken. Daar kreeg ik altijd zo'n girlpower gevoel van!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 september 2008 @ 23:22:01 #56
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61634389
ik voel me als ik dat kijk altijd heel erg onhip, onrijk, vriendenloos, en sexloos
maar ik snap wel dat je er ook blij van kan worden
  zondag 14 september 2008 @ 23:24:11 #57
331 Merel
Be here now.
pi_61634453
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:

Een Sex and The City marathon houden! Een berg afleveringen kijken. Daar kreeg ik altijd zo'n girlpower gevoel van!
Ja? Carry die alles pikt van Big en toch altijd weer voor hem valt? Niet echt girlpower, eerder schoolvoorbeeld van een vrouw die over zich heen laat lopen door een ongrijpbare man Film gezien? Ik was zo boos om het einde, hoe ze hem zo makkelijk weer terugnam op het eind! Hij had nog lang niet genoeg sorry gezegd
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:24:33 #58
163650 Greys
pi_61634468
Oh Ja dat kan ook natuurlijk.
Maar ik kreeg er altijd een soort boost van waardoor ik me voornam ook eerst maar eens voor mezelf te gaan zorgen en mezelf een topwijf te gaan vinden. En dat een man in zijn handen mocht knijpen met mij, ipv dat ik er achteraan zou gaan 'kruipen', bij wijze van spreken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634488
Nynke gaat naar bed voordat ik de dames hier heb kunnen laten delen in de verhalen over haar persoon en tapas en cosmo's en BH's

Ik ben trouwens per definitie onhip en jij ook, Kwak. Beroepsdeformatie
  zondag 14 september 2008 @ 23:25:52 #60
331 Merel
Be here now.
pi_61634494
Wat dat betreft wil ik wel een Samantha worden ja. Niet zo ordinair, maar die is wel heel blij met zichzelf en vindt zichzelf het belangrijkst. En als ze zich verliest in een man maakt ze het uit! Nou vond ik dat ook wel een beetje te ver gaan, maar het idee erachter is wel goed
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:25:56 #61
163650 Greys
pi_61634497
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja? Carry die alles pikt van Big en toch altijd weer voor hem valt? Niet echt girlpower, eerder schoolvoorbeeld van een vrouw die over zich heen laat lopen door een ongrijpbare man Film gezien? Ik was zo boos om het einde, hoe ze hem zo makkelijk weer terugnam op het eind! Hij had nog lang niet genoeg sorry gezegd
Ja ik weet het, het klinkt zo onlogisch als de pest
Vandaar dat ik ook zei 'niet lachen'.
Ik weet niet wat het was, die serie had altijd een soort magische positieve uitwerking op mezelf. Misschien juist wel ook doordát ik me zo op zat te winden dat zo iemand als Carry zich zo liet bespelen door Big. Dan nam ik me voor dat mij dat nooit zou gebeuren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634519
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Nog niet gezien dus tnx
  zondag 14 september 2008 @ 23:26:42 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61634523
lijkt me een goed plan..."morgen begin ik"

nee, ik moet gewoon slapen, morgen hardlopen, voor t eerst mn bento boxje vullen, de laatste to do puntjes van mn lijstje knallen en iets werktechnisch relevants doen en dan s avonds lekker zingen en de kroeg in. dan voel ik me vast een stuk beter.

x truste
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:27:20 #64
163650 Greys
pi_61634536
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft wil ik wel een Samantha worden ja. Niet zo ordinair, maar die is wel heel blij met zichzelf en vindt zichzelf het belangrijkst. En als ze zich verliest in een man maakt ze het uit! Nou vond ik dat ook wel een beetje te ver gaan, maar het idee erachter is wel goed
Ho ho. Tótdat de man van haar dromen voorbij kwam. Iemand die haar op een voetstuk plaatste en haar niet toestond het uit te maken toen ze zich in hem ging verliezen. De mooiste man ever, Smith
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 september 2008 @ 23:28:18 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61634557
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke gaat naar bed voordat ik de dames hier heb kunnen laten delen in de verhalen over haar persoon en tapas en cosmo's en BH's

Ik ben trouwens per definitie onhip en jij ook, Kwak. Beroepsdeformatie
nuut! ik kan best hip worden! ik ben immers een ongelukkige AiO! diep in mij schuilt een oppervlakkig modemeisje, een veborgen kapster, een binnenhuisarchitecte, een zangeres een een een hip meisje!

en nu écht naar bed. ik ga dromen van hip zijn.
  zondag 14 september 2008 @ 23:28:40 #66
331 Merel
Be here now.
pi_61634561
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Nog niet gezien dus tnx

Oooooh sorry!!

Al is het wel het enige voorspelbare einde, je ziet het van mijlenver aankomen hoor Maar sorry als ik het nou verpest heb
  zondag 14 september 2008 @ 23:28:42 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61634562
Nee, niet kinky, maar ik kwam net een oude foto tegen. Nou ja oud, hij is van 2006. Zo wil ik weer worden

Het scheelt maar 5 kilo (ik woog toen 63 kilo), maar ik zie er nu echt ronduit mollig uit:

Als ik de foto's vergelijk zie ik vooral veel gewicht extra op mijn bovenarmen, rondom mijn middel en buik en op de heupen.

Echt een harde confrontatie zeg, vakantiefoto's
pi_61634590
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nuut! ik kan best hip worden! ik ben immers een ongelukkige AiO! diep in mij schuilt een oppervlakkig modemeisje, een veborgen kapster, een binnenhuisarchitecte, een zangeres een een een hip meisje!

en nu écht naar bed. ik ga dromen van hip zijn.
Ik ben ingenieur, maar diep in mij schuilt een Jonnie Boer met oog voor mode, design en vintage
pi_61634631
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Oooooh sorry!!

Al is het wel het enige voorspelbare einde, je ziet het van mijlenver aankomen hoor Maar sorry als ik het nou verpest heb
Maakt niet zoveel hoor dat risico loop je nu eenmaal.. En ik heb de neiging om dat ten tijde van de film allemaal weer te vergeten dus

Heb het trouwens ook altijd een wonder gevonden dat ik bij de HP boeken nooit al iets gespoilerd heb gekregen omdat ik de nederlandse versies las..
pi_61634653
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben ingenieur, maar diep in mij schuilt een Jonnie Boer met oog voor mode, design en vintage
Uhm, Jonnie Boer heeft geen oog voor mode imo
  zondag 14 september 2008 @ 23:32:39 #71
331 Merel
Be here now.
pi_61634660
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Aventura het volgende:
Nee, niet kinky, maar ik kwam net een oude foto tegen. Nou ja oud, hij is van 2006. Zo wil ik weer worden

[ afbeelding ]

Het scheelt maar 5 kilo (ik woog toen 63 kilo), maar ik zie er nu echt ronduit mollig uit:

[ afbeelding ]

Als ik de foto's vergelijk zie ik vooral veel gewicht extra op mijn bovenarmen, rondom mijn middel en buik en op de heupen.

Eigenlijk zou je een vergelijking moeten maken in dezelfde kleren. Ik zie het verschil ook wel hoor, maar de kleding die je draagt kan natuurlijk ook mee- of tegenwerken. Maar ik schrik soms ook van foto's van mezelf, m'n zelfbeeld en m'n spiegelbeeld komen vaak niet overeen.
pi_61634685
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Aventura het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mja maar op de oude foto heb je een kort bovenlijfje en op die nieuwe een lang, dat doet ook al veel..

Ik vind je echt niet dik ofzo op die laatste foto
  zondag 14 september 2008 @ 23:35:05 #73
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61634720
Ik heb geen zin in morgen. Werken . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 14 september 2008 @ 23:35:38 #74
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61634731
Ik droom nu zelfs al over de hele werksituatie .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61634745
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Uhm, Jonnie Boer heeft geen oog voor mode imo
Nee psies, maar dan ontdek ik mijn innerlijke Jonnie Boer en ontwikkel ik daarnaast een fantastisch modegevoel en ga ik op net zulke hoge hakken lopen als ewelina. In de keuken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')