Ja? Carry die alles pikt van Big en toch altijd weer voor hem valt? Niet echt girlpower, eerder schoolvoorbeeld van een vrouw die over zich heen laat lopen door een ongrijpbare manquote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Een Sex and The City marathon houden! Een berg afleveringen kijken. Daar kreeg ik altijd zo'n girlpower gevoel van!![]()
Ja ik weet het, het klinkt zo onlogisch als de pestquote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja? Carry die alles pikt van Big en toch altijd weer voor hem valt? Niet echt girlpower, eerder schoolvoorbeeld van een vrouw die over zich heen laat lopen door een ongrijpbare manFilm gezien? Ik was zo boos om het einde, hoe ze hem zo makkelijk weer terugnam op het eind! Hij had nog lang niet genoeg sorry gezegd
Nog niet gezienquote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja? Carry die alles pikt van Big en toch altijd weer voor hem valt? Niet echt girlpower, eerder schoolvoorbeeld van een vrouw die over zich heen laat lopen door een ongrijpbare manFilm gezien? Ik was zo boos om het einde, hoe ze hem zo makkelijk weer terugnam op het eind! Hij had nog lang niet genoeg sorry gezegd
Ho ho. Tótdat de man van haar dromen voorbij kwam. Iemand die haar op een voetstuk plaatste en haar niet toestond het uit te maken toen ze zich in hem ging verliezen. De mooiste man ever, Smithquote:Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft wil ik wel een Samantha worden ja. Niet zo ordinair, maar die is wel heel blij met zichzelf en vindt zichzelf het belangrijkst. En als ze zich verliest in een man maakt ze het uit! Nou vond ik dat ook wel een beetje te ver gaan, maar het idee erachter is wel goed
nuut! ik kan best hip worden! ik ben immers een ongelukkige AiO! diep in mij schuilt een oppervlakkig modemeisje, een veborgen kapster, een binnenhuisarchitecte, een zangeres een een een hip meisje!quote:Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke gaat naar bed voordat ik de dames hier heb kunnen laten delen in de verhalen over haar persoon en tapas en cosmo's en BH's
Ik ben trouwens per definitie onhip en jij ook, Kwak. Beroepsdeformatie
quote:
Ik ben ingenieur, maar diep in mij schuilt een Jonnie Boer met oog voor mode, design en vintagequote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nuut! ik kan best hip worden! ik ben immers een ongelukkige AiO! diep in mij schuilt een oppervlakkig modemeisje, een veborgen kapster, een binnenhuisarchitecte, een zangeres een een een hip meisje!
en nu écht naar bed. ik ga dromen van hip zijn.
Maakt niet zoveel hoorquote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Oooooh sorry!!
Al is het wel het enige voorspelbare einde, je ziet het van mijlenver aankomen hoorMaar sorry als ik het nou verpest heb
Uhm, Jonnie Boer heeft geen oog voor mode imoquote:Op zondag 14 september 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ingenieur, maar diep in mij schuilt een Jonnie Boer met oog voor mode, design en vintage
Eigenlijk zou je een vergelijking moeten maken in dezelfde kleren. Ik zie het verschil ook wel hoor, maar de kleding die je draagt kan natuurlijk ook mee- of tegenwerken. Maar ik schrik soms ook van foto's van mezelf, m'n zelfbeeld en m'n spiegelbeeld komen vaak niet overeen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Aventura het volgende:
Nee, niet kinky, maar ik kwam net een oude foto tegen. Nou ja oud, hij is van 2006. Zo wil ik weer worden
[ afbeelding ]
Het scheelt maar 5 kilo (ik woog toen 63 kilo), maar ik zie er nu echt ronduit mollig uit:
[ afbeelding ]
Als ik de foto's vergelijk zie ik vooral veel gewicht extra op mijn bovenarmen, rondom mijn middel en buik en op de heupen.
Echt een harde confrontatie zeg, vakantiefoto's
Mja maar op de oude foto heb je een kort bovenlijfje en op die nieuwe een lang, dat doet ook al veel..quote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef Aventura het volgende:
Nee, niet kinky, maar ik kwam net een oude foto tegen. Nou ja oud, hij is van 2006. Zo wil ik weer worden
[ afbeelding ]
Het scheelt maar 5 kilo (ik woog toen 63 kilo), maar ik zie er nu echt ronduit mollig uit:
[ afbeelding ]
Als ik de foto's vergelijk zie ik vooral veel gewicht extra op mijn bovenarmen, rondom mijn middel en buik en op de heupen.
Echt een harde confrontatie zeg, vakantiefoto's
Nee psies, maar dan ontdek ik mijn innerlijke Jonnie Boer en ontwikkel ik daarnaast een fantastisch modegevoel en ga ik op net zulke hoge hakken lopen als ewelina. In de keukenquote:Op zondag 14 september 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm, Jonnie Boer heeft geen oog voor mode imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |