quote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef Merel het volgende:
TrustenIk ga ook maar eens proberen te slapen
quote:Op maandag 15 september 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
* Greys roept even 'knolselderij' zodat er toch nog iets ontopic is in deze thread
En nu weer verder over de liefdesdrama's
Duitsers zijn leuk! En lekker in bedquote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en hij is kaal, en kleiner. En duits.
Zeg, daar waren cosmo's bij betrokken. Hoho.quote:Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke gaat naar bed voordat ik de dames hier heb kunnen laten delen in de verhalen over haar persoon en tapas en cosmo's en BH's
Ik ben trouwens per definitie onhip en jij ook, Kwak. Beroepsdeformatie
Er zijn 80 miljoen Duitsers. Zijn die allemaal lekker en goed in bed?quote:Op maandag 15 september 2008 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Duitsers zijn leuk! En lekker in bed![]()
fyi: ik ben getrouwd met een Duitser.
Die ik heb mogen uitproberen welquote:Op maandag 15 september 2008 08:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Er zijn 80 miljoen Duitsers. Zijn die allemaal lekker en goed in bed?
Rotsmoesjes! Gewoon in dat zelfgenaaide jurkje gaan op je punthakjes, kan best!quote:Op maandag 15 september 2008 08:26 schreef kwakveense het volgende:
hardlopen is alvast mislukt want mn hardloopkleren zijn nog kleddernat aan de waslijnmaar goed, dan ga ik morgenochtend gewoon...
Dat lijkt me juist het leuke van zo'n woongroep, dan ken je meteen mensen!quote:Op maandag 15 september 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook wel weer griezelig, hoor, om naar Amersfoort te gaan. Straks zit ik in een vreemde stad waar ik niemand ken (behalve m'n zus dan, die woont er ook), moet ik daar gaan werken etc.
* Merel overweegt nu om naar Duitsland te verhuizenquote:
Ik heb er tot nu toe eentje mogen uitproberen, maar die had vooral een hele smalle piemel.quote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die ik heb mogen uitproberen wel
Je wilt het toch onder controle houden zo raar is dat niet....quote:Op maandag 15 september 2008 09:18 schreef kwakveense het volgende:
caught me.... vanochtend toch gewogen *bloos* maar dat was een zodanig laag getal (lage 82) dat ik de rest van de week wel aandurf...dus ik laat me nog steeds leiden door de getalletjes....argh
dat t zo moeilijk is he? beuh...
Nouja, in principe hoef ik dat niet eens te vragen. En Sugar, het zou makkelijk kunnen, maar dan kunnen we niet verhuizen. Ik moet gewoon iets anders hebben en dan op een later tijdstip wellicht eens een tijdje uitzoeken wat ik wil. Alleen wil ik het nu gewoon "goed" doen, zodat ik niet straks nog eens een keer wat anders moet zoeken.quote:Op maandag 15 september 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik broccoli heb wortel niet radijs zoveel aalbes te kipfilet melden.
Ga ook op bed, dus trusten.
@ Kim : Waarom vraag je gewoon niet of dat mag? Aan je vent dan he...werken is zo overrated als je iets leukers te doen hebt.
Gekarameliseerde witlof is heel lekker.quote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef vamperotica het volgende:
[....]
Woensdag witlof ( maar dat vind ik eigenlijk alleen maar lekker uit de oven met heul veul vettige ham ( met witte spekrandjes enzo en nog meer kaas,,,,) suggesties, iemand??
donderdag iets van tuinbonen ofzo en vrijdag weet ik 't nog nie....
Tot nu toe is het een gewone werkdagquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef vamperotica het volgende:
Merel... Wil het een beetje lukken met die leuke dag?
Ja van je moeder moet je het maar hebben. Feeks.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef conleche het volgende:
En dat is natuurlijk wel weer leuk: volgend jaar zomer, als we Slank-op-pijl-houdend heten, om dan een vaarmeet te doen!
Fijn! Dan ben jij onze 1e stuurman. (Ik ben natuurlijk de kapiteinquote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb wél een vaarbewijs voor zeil- en motorboot
![]()
Zo'n bootje zou ik trouwens ook wel willen hebben, maar betaalbare expemplaren zijn nauwelijks te vinden (bijna net zo zeldzaam als leuke mannen)
Dankje! Naar zo'n lijstje ben ik al een tijdje op zoek!quote:Op maandag 15 september 2008 12:08 schreef Webkim het volgende:
Da's toch al gauw 156 calorieen per uur, zwabberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |