abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61617091

Het vorige deel: Slank de herfst in # 226 - Met lapdances :9~

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_61617103
Ik wilde in het oude topic reageren en maar dat mocht niet meer
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 14 september 2008 @ 11:53:34 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61617114
Zowaar een niet sexueelgetinte topictitel!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61617129
Oh, had ik er 'Neuken in de keuken' van moeten maken? Ach, ik heb jullie al eens gezegd dat ik seks eerder zou opgeven dan koken en eten, dus tja...
  zondag 14 september 2008 @ 11:55:33 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61617141
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Oh, had ik er 'Neuken in de keuken' van moeten maken? Ach, ik heb jullie al eens gezegd dat ik seks eerder zou opgeven dan koken en eten, dus tja...
Nee hoor,ik ben er wel blij mee. Begon me al een beetje zorgen te maken om de google-resultaten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 14 september 2008 @ 11:55:45 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61617145
Ik zit nu trouwens "Hair" te kijken op het vooroorlogse film net. Het zal wel van voor mijn tijd zijn, want ik vind het niet echt briljant. Wat is er nou zo speciaal aan?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61617158
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij mag ook nooit iemand helpen bij het koken. Alles zit in mijn hoofd en als ik uit moet leggen wat er moet gebeuren wordt het een chaos. Bij grote groepen moeten ze me helemaal met rust laten. EIgenlijk heb ik het al helemaal niet zo op groepen (vrouwen). Dan begin ik óf als een kip zonder kop te kakelen (zoals gisteravond dus ) of ik klap helemaal dicht. De middenweg is moeilijk schijnbaar. De keuken is dan een fijne vluchtplaats; ik maak me nuttig en richt ook geen schade aan.

Wat dat betreft verheug ik me dus al op de meeting. Jullie zullen een gewéldige indruk van mij krijgen

Gelukkig is de helft van jullie volgens mij net zo eh.... apart... als ik, dus waarschijnlijk val ik helemaal niet op.

Volgens mij lijken wij akelig veel op elkaar . Ook ik ben meestal vrij rustig in grote groepen. Vooral bij mensen die ik niet goed ken. Maar ik kan ook ineens beginnen te ratelen tegen vriendinnen zodat ze me aankijken, van o god, where's she on?

Ik heb vroeger weleens coke gebruikt en dat was voor mij een gevaarlijke drug, want mijn groepsangst verdween erdoor en mijn hersenen maakte allerlei interessante connecties en ik zag verbanden die normaal langs me heengingen. Toch ben ik er vrij snel mee gestopt, omdat ik de volgende dag (behalve dat ik een enorme kater had) me ook realiseerde dat van die fantastische plannen, die je de avond tevoren met Pietje-ken-net-5-minuten had besproken, er bar weinig terecht zou komen.
pi_61617188
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit nu trouwens "Hair" te kijken op het vooroorlogse film net. Het zal wel van voor mijn tijd zijn, want ik vind het niet echt briljant. Wat is er nou zo speciaal aan?
Dat ene liedje in de sneeuw, met die zwarte vrouw van Lafayette met dat kindje. Ik moet altijd huilen als ze dat zingt

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 14-09-2008 12:03:54 ]
pi_61617198
Coke lijkt me echt helemaal niks. Ik vind mensen met coke op ook gewoon irritant. Dat opgefokte vooral. Doe mij maar stofjes waar je lief van wordt.
pi_61617263
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
Coke lijkt me echt helemaal niks. Ik vind mensen met coke op ook gewoon irritant. Dat opgefokte vooral. Doe mij maar stofjes waar je lief van wordt.
Je hebt gelijk hoor!! Ik gebruik nu nog 1 of 2x per jaar xtc en dat vind ik nog steeds leuk

(Ik had wel neiging om te zeggen, dat ik niet zo irritant op coke was, maar waarschijnlijk voor anderen toch wel. Hoewel ik niet heel veel gebruikte, ik snoof nooit door, zeg maar.)
  zondag 14 september 2008 @ 12:06:22 #11
14746 k_i_m
pi_61617313
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ene liedje in de sneeuw, me die zwarte vrouw van Lafayette met dat kindje. Ik moet altijd huilen als ze dat zingt
Ah, dat is net geweest. Echt?!
In my life
Why do I smile
pi_61617331
Ik heb geen ervaring met coke, enkel met koken De enige die mij mag helpen is de keuken is mijn man; die kent na al die jaren mijn nukken wel en weet precies hoe ik alles wil hebben.
  zondag 14 september 2008 @ 12:09:21 #13
331 Merel
Be here now.
pi_61617360
tvp (alweer, ben niet zo spraakzaam atm)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 september 2008 @ 12:09:42 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61617368
Ik word juist heel stil en rustig van coke
pi_61617386
Wie heeft de TT aangepast?
pi_61617394
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
Ik word juist heel stil en rustig van coke
Dan ben je van jezelf zeker erg hyper?
pi_61617414
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ah, dat is net geweest. Echt?!

Ja, ja, ik weet het, ik ben een sissy
pi_61617444
Werkt coke misschien hetzelfde als ritalin? Mensen met ADHD worden er rustig van en normale mensen juist energieker?
  zondag 14 september 2008 @ 12:16:20 #19
14746 k_i_m
pi_61617507
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ja, ik weet het, ik ben een sissy
Ik moet nog elke keer janken bij het laatste stukje van de laatste aflevering van Six Feet Under. Soms zelfs al als ik alleen het muziekje hoor wat erbij hoort . Sterker nog; er is een aflevering waar ik van de drie kwartier wel zeker zo'n 40 minuten heb lopen snotteren .

Ik zit dus net die hoofdpersoon eens te bekijken en ik zie zijn ogen en ik denk; die ken ik ergens van! Blijkt ie dus ook in Carnivále (wat ik net helemaal heb zitten kijken) te spelen. Grappig dat je iemand in jongere vorm toch ook kan herkennen .
In my life
Why do I smile
pi_61617513
68,2 kg.
pi_61617545
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
Werkt coke misschien hetzelfde als ritalin? Mensen met ADHD worden er rustig van en normale mensen juist energieker?
Dat was ook mijn vermoeden.
pi_61617592
SHE heeft vast de TT aangepast, zij heeft nu mod-rechten toch??!!
pi_61617593
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
68,2 kg.

Ik heb gisteren iets teveel suiker en witte bloem gegeten; opgeblazen gevoel en heul zwaar vanmorgen Vanavond een licht soepje als avondeten.
pi_61617623
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:21 schreef conleche het volgende:
SHE heeft vast de TT aangepast, zij heeft nu mod-rechten toch??!!
Maar ze is helemaal niet blauw toch?
pi_61617625
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
68,2 kg.
Yeah baby!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')