Hmm die wou ik al meenemenquote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal wel zorgdragen voor de handboeien.
* motorbloempje trekt haar lakpakje wel aanquote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal wel zorgdragen voor de handboeien.
Dus geen lekkere mannen?quote:Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoelde dat ik uit zou testen of je A) verlegen bent en B) aardig bent
Ik dacht, ik maak er 1 in lijn met de vorige topicsquote:
't Klinkt inderdaad beter dan "Onzekere vrouwen in de liefde die zichzelf ook nog te dik vinden en dus willen afvallen"-deel 228quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak er 1 in lijn met de vorige topics
Ik dan niet direct op internet, maar zonder internetverbinding had ik mijn jongen ook niet gehad hoorquote:
Hij is ook goedquote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak er 1 in lijn met de vorige topics
Oehquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Ewelina het volgende:
Het is wel een goede reden om een mooi korset te kopen, ik heb nu alleen dit:
[ afbeelding ]
Hiermee kun je je taille niet insnoeren, sterker nog, hij verdwijnt een beetje.
Zo te zien doe hij niet veel voor je figuur.....quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Lieve dames, mag ik jullie gelijk om advies vragen, ivm gebrek aan vrouwelijke huisgenoten? Dit is m'n favoriete vestje, maar ik weet niet of hij nog kan. De kleuren lijken op de foto wat flets, maar hij is donkerblauw, met grijs. Please, een eerlijke vrouwelijke mening kan ik wel waarderen!
[ [url=
Hey, dit kan natuurlijk niet tijdens een gangbang hé!quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Lieve dames, mag ik jullie gelijk om advies vragen, ivm gebrek aan vrouwelijke huisgenoten? Dit is m'n favoriete vestje, maar ik weet niet of hij nog kan. De kleuren lijken op de foto wat flets, maar hij is donkerblauw, met grijs. Please, een eerlijke vrouwelijke mening kan ik wel waarderen!
*afbeelding*
zie ik daar nou een bh hangen?quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[ [url=
Mijn eerlijke mening: ik heb het idee dat de stof een beetje lubbert aan de zijkant, en dat je figuur beter uit zou komen als ie nét iets strakker zou zitten. Maar lievelingsvestjes ga je toch niet wegdoen omdat ze toevallig er wat minder mooi uitzienquote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[ [url=
sorry sorry sorry!quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hey, dit kan natuurlijk niet tijdens een gangbang hé!![]()
Voor gewoon zou ie wel kunnen, maar 't is niet mijn smaak. Hij zit niet strak genoeg, je taille verdwijnt.
Ja, een zwarte!quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie ik daar nou een bh hangen?![]()
Yes. M'n absoluut niet spannende 'het-is-zondag-en-ik-doe-maar-makkelijk-bh'quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie ik daar nou een bh hangen?![]()
Welterustenquote:Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook een beetje een uitgelubberd vestje, eigenlijk.
Miss dat 'ie na het wassen wel strakker zit? Dat heb ik nml ook wel met bepaalde vestjes / truitjes.
Ik ga mijn bed opzoeken, dames! Tot morgen!.
Nee, na het wassen wordt ie niet beter. Bedankt voor de mening dames, soms kun je zelf moeilijk objectief blijven. Dan blijft hij in huis aan, en buiten huis niet meer!quote:Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook een beetje een uitgelubberd vestje, eigenlijk.
Miss dat 'ie na het wassen wel strakker zit? Dat heb ik nml ook wel met bepaalde vestjes / truitjes.
Ik ga mijn bed opzoeken, dames! Tot morgen!.
jij spaart ze hè?quote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
jeetje wat is dit weer een mooie vulling van myat
oh, en ik ga extreem veel ratelen enzo. Alsof ik weer een puber ben. Vreselijk. Sorry hiervoor. Net nieuw, en nu al zoveel blaten!quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Trusten iedereen die gaat slapen!
Ik ben stiekem een beetje bezig verliefd te worden op een duitser. Ik vind het maar lastig, ik word er altijd zo verdomd onzeker van. Hij geeft wel signalen af, maar t blijft een man. Dus of ie het bewust of niet doet is de vraag, en of hij het meent en of ik ze niet te hoopvol interpreteer is ook maar de vraag. Vrijdag heb ik een zoen(tje) gekregen, op m'n mond!Ik wacht maar rustig even af. Eigenlijk zou ik moeten leren initiatief te nemen, maar daar ben ik veel te veel een schijterd voor.
Oh, en hij is kaal, en kleiner. En duits.
Mijn broeken en rokken zijn ook maat 38 (36 is écht te klein), maar ik ben dan van de bovenkant wat slanker dan jij.quote:Op zondag 14 september 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ZIe je wel dat ze slanker is dan ikIk draag alleen broeken en rokken in maat 36-38. Bovenwijdte is toch echt maat 40-42 op het moment.
Waar val jij eigenlijk in Sugar? Ik schat in 38-40, klopt dat?
Nee, denk niet dat dat te doen is. De enige knoopjes zitten onderin, en ik ben niet zo'n lintjes persoon.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Merel het volgende:
Nynke, zou je het vestje niet een beetje kunnen ombouwen zodat het al anders oogt? Alleen 1 knoopje dicht onder je buste zodat het wat meer een taille geeft, of een lintje eromheen? Oh en een kale kleine Duitser klinkt nou niet echt heel aantrekkelijk
Greys, je hebt ook gelijk! En het stomme is, ik weet heel goed wat ik vriendinnen in dergelijke situaties moet adviseren. Maar het zelf doen is een tweede hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |