abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61633066

Het vorige deel: #227: Sorry Ise!
Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61633106
I'm in!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 14 september 2008 @ 22:41:36 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61633114
Me 2 .
Niet meer actief op Fok!
pi_61633148
Wie neemt de zwepen mee
  zondag 14 september 2008 @ 22:43:48 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61633173
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef Miss_S het volgende:
Wie neemt de zwepen mee
Ik zal wel zorgdragen voor de handboeien.
Niet meer actief op Fok!
pi_61633181
ik bedoelde dat ik uit zou testen of je A) verlegen bent en B) aardig bent
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 22:44:09 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61633182
Ik
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61633183
Ik geloof dat mijn vriend er nog 1 heeft (cantus bij de introweek studentenvereniging)

Handboeien heb ik ook nog wel
  zondag 14 september 2008 @ 22:44:15 #9
331 Merel
Be here now.
pi_61633185
Die topictitels worden steeds erger!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61633191
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hmm die wou ik al meenemen de rest heeft mijn ex
pi_61633192
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* motorbloempje trekt haar lakpakje wel aan
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 22:44:40 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61633201
Hé, maar waar is SHE nu mod dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61633216
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoelde dat ik uit zou testen of je A) verlegen bent en B) aardig bent
Dus geen lekkere mannen?
pi_61633227
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef Merel het volgende:
Die topictitels worden steeds erger!
Ik dacht, ik maak er 1 in lijn met de vorige topics
pi_61633237
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef Viking84 het volgende:
Hé, maar waar is SHE nu mod dan? .
UVT
Ja doei.
pi_61633245

Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 22:46:42 #17
331 Merel
Be here now.
pi_61633273
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

't Klinkt inderdaad beter dan "Onzekere vrouwen in de liefde die zichzelf ook nog te dik vinden en dus willen afvallen"-deel 228
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61633283
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ook via het internet zo fout
Ik dan niet direct op internet, maar zonder internetverbinding had ik mijn jongen ook niet gehad hoor . Zaten al een halfjaar in dezelfde klas, maar pas toen ik msn kreeg, kwam het contact. Online gezellig, irl spraken we de eerste weken geen woord tegen elkaar. En uiteindelijk . Internet is echt de geweldigste uitvinding van de eeuw .

Waar leuke jongens te vinden: op school, bij sport etc. Daar heb je in ieder geval al een interesse gemeen . Maarja, dat heeft bij mij ook maar 1x gewerkt in 18 jaar .

@Kwak: tuurlijk niet. Dat gaat echt geen 25 jaar meer duren. Heb je nu niet een klein beetje meer zelfvertrouwen, of iig een beter beeld van wat je zoekt in een jongen?

[/smileyoverload]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61633294
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hij is ook goed
pi_61633309
Het is wel een goede reden om een mooi korset te kopen, ik heb nu alleen dit:

Hiermee kun je je taille niet insnoeren, sterker nog, hij verdwijnt een beetje.
pi_61633342
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Oeh . Ik doe ook mee
pi_61633359
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Ewelina het volgende:
Het is wel een goede reden om een mooi korset te kopen, ik heb nu alleen dit:
[ afbeelding ]

Hiermee kun je je taille niet insnoeren, sterker nog, hij verdwijnt een beetje.

En een goede reden voor mij om mijn echte corset aan te trekken
  zondag 14 september 2008 @ 22:49:42 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61633374
Lieve dames, mag ik jullie gelijk om advies vragen, ivm gebrek aan vrouwelijke huisgenoten? Dit is m'n favoriete vestje, maar ik weet niet of hij nog kan. De kleuren lijken op de foto wat flets, maar hij is donkerblauw, met grijs. Please, een eerlijke vrouwelijke mening kan ik wel waarderen!

[img][/img]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61633388
Wat een kinky dames allemaal hier, met de zwepen en de handboeien
pi_61633409
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Lieve dames, mag ik jullie gelijk om advies vragen, ivm gebrek aan vrouwelijke huisgenoten? Dit is m'n favoriete vestje, maar ik weet niet of hij nog kan. De kleuren lijken op de foto wat flets, maar hij is donkerblauw, met grijs. Please, een eerlijke vrouwelijke mening kan ik wel waarderen!

[ [url=
Zo te zien doe hij niet veel voor je figuur.....
pi_61633434
quote:

*afbeelding*
Hey, dit kan natuurlijk niet tijdens een gangbang hé!

Voor gewoon zou ie wel kunnen, maar 't is niet mijn smaak. Hij zit niet strak genoeg, je taille verdwijnt.
pi_61633457
quote:

[ [url=
zie ik daar nou een bh hangen?
Ja doei.
pi_61633464
quote:

[ [url=
Mijn eerlijke mening: ik heb het idee dat de stof een beetje lubbert aan de zijkant, en dat je figuur beter uit zou komen als ie nét iets strakker zou zitten. Maar lievelingsvestjes ga je toch niet wegdoen omdat ze toevallig er wat minder mooi uitzien . Kleren moeten ook lekker zitten .
  zondag 14 september 2008 @ 22:52:22 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61633473
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hey, dit kan natuurlijk niet tijdens een gangbang hé!

Voor gewoon zou ie wel kunnen, maar 't is niet mijn smaak. Hij zit niet strak genoeg, je taille verdwijnt.
sorry sorry sorry!

Maar ja, zo kinky ben ik niet! Eerst maar weer eens een toffe vent aan de haak slaan.
  zondag 14 september 2008 @ 22:52:42 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61633479
Ik vind het ook een beetje een uitgelubberd vestje, eigenlijk .
Miss dat 'ie na het wassen wel strakker zit? Dat heb ik nml ook wel met bepaalde vestjes / truitjes.

Ik ga mijn bed opzoeken, dames! Tot morgen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61633485
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, een zwarte!
  zondag 14 september 2008 @ 22:53:06 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61633491
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yes. M'n absoluut niet spannende 'het-is-zondag-en-ik-doe-maar-makkelijk-bh'
pi_61633502
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Miss dat 'ie na het wassen wel strakker zit? Dat heb ik nml ook wel met bepaalde vestjes / truitjes.

Welterusten
  zondag 14 september 2008 @ 22:54:01 #34
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61633522
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Viking84 het volgende:

Nee, na het wassen wordt ie niet beter. Bedankt voor de mening dames, soms kun je zelf moeilijk objectief blijven. Dan blijft hij in huis aan, en buiten huis niet meer!

Trusten viking!
pi_61633567
Slaap lekker Viking

Ik ga ook maar slapen, morgen te vroeg op voorschoolse opvang en dan naar de uni
pi_61633575
dat slapen is wel een goed plan.

Morgen naar Putten
Naar een softwarebedrijf om daar te werken aan een demo voor middelbare scholieren. De eerste uren die ik ga schrijven voor mn studentassistentschap

dus.

Ik ga kinky dromen en lekker slapen

Een ieder ook fijne (spannende) dromen gewenst
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 22:55:58 #37
163650 Greys
pi_61633588
AKnynke, tuurlijk kan het nog. Als lekker-op-de-bank-hang-thuis-vestje, niet als heftig sexy stappen vestje
Het is maar net waar en wanneer je hem wilt dragen!

@Viking en Merel, jullie láten het gebeuren. En dat is nou net zo jammer. Hoewel, je leert er wel van. Ik zat zo vaak in die situatie 'vroeger' Dat het allemaal van mijn kant leek te komen, alle moeite en aandacht naar de ander toe. Tot ik me bedacht dat ik er meer géén lol van had dan wél lol. Veel te vaak onzekerheid, te veel deuken in mijn eigenwaarde, me te vaak afvragen wat nu weer de reden was dat ik niets terug hoorde. En op een gegeven moment 'gewoon' besloten dat ik meer waard was dan dat. Ik wilde bovenaan iemands prioriteitenlijstje staan en anders hoefde het van mij niet meer.
(In deze relatie kom ik nog steeds ná zijn kever uit 1961, maar goed, dat zie ik dan maar door de vingers )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61633606
Ik moet ook slapen. Vannacht niet veel geslapen (wekker van mobiel stond nog aan . Schoonouders, zijn broertjes, iedereen in het huis wakker om 9 uur) en morgen ook weer er vroeg uit. Weltrusten dames!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 22:57:33 #39
163650 Greys
pi_61633641
Sweet dreams Viking, Miss-S en MoBlo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61633643
jeetje wat is dit weer een mooie vulling van myat
pi_61633678
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
jeetje wat is dit weer een mooie vulling van myat
jij spaart ze hè?

Greys!
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 22:59:06 #42
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61633686
Trusten iedereen die gaat slapen!

Ik ben stiekem een beetje bezig verliefd te worden op een duitser. Ik vind het maar lastig, ik word er altijd zo verdomd onzeker van. Hij geeft wel signalen af, maar t blijft een man. Dus of ie het bewust of niet doet is de vraag, en of hij het meent en of ik ze niet te hoopvol interpreteer is ook maar de vraag. Vrijdag heb ik een zoen(tje) gekregen, op m'n mond! Ik wacht maar rustig even af. Eigenlijk zou ik moeten leren initiatief te nemen, maar daar ben ik veel te veel een schijterd voor.

Oh, en hij is kaal, en kleiner. En duits.
pi_61633746
Ik ga ook slapen. Welterusten ladies
  zondag 14 september 2008 @ 23:02:25 #44
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61633799
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Trusten iedereen die gaat slapen!

Ik ben stiekem een beetje bezig verliefd te worden op een duitser. Ik vind het maar lastig, ik word er altijd zo verdomd onzeker van. Hij geeft wel signalen af, maar t blijft een man. Dus of ie het bewust of niet doet is de vraag, en of hij het meent en of ik ze niet te hoopvol interpreteer is ook maar de vraag. Vrijdag heb ik een zoen(tje) gekregen, op m'n mond! Ik wacht maar rustig even af. Eigenlijk zou ik moeten leren initiatief te nemen, maar daar ben ik veel te veel een schijterd voor.

Oh, en hij is kaal, en kleiner. En duits.
oh, en ik ga extreem veel ratelen enzo. Alsof ik weer een puber ben. Vreselijk. Sorry hiervoor. Net nieuw, en nu al zoveel blaten!
pi_61633819
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ZIe je wel dat ze slanker is dan ik Ik draag alleen broeken en rokken in maat 36-38. Bovenwijdte is toch echt maat 40-42 op het moment.

Waar val jij eigenlijk in Sugar? Ik schat in 38-40, klopt dat?
Mijn broeken en rokken zijn ook maat 38 (36 is écht te klein), maar ik ben dan van de bovenkant wat slanker dan jij.
  zondag 14 september 2008 @ 23:04:51 #46
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61633880
@ chico: ja, ik voel me wel wat beter over mezelf. ik weet nu tenminste dat t kán, dat iemand mij aantrekkelijk vindt, naast lief en aardig. maar t blijft moeilijk hoor...

ik krijg soms ineens zo'n golf over me heen van het gevoel van vroeger (dat ik dik en vies en onaanraakbaar ben, dat het genant is om bij mij dicht in de buurt te zijn) dat ik dat gevoel nu kan opschrijven is al heel wat. vroeger huilde mn ogen eruit nog voordat ik de woorden uberhaupt gevormd had...

wel vervelend dat ik t voel vooral als ik terugdenk aan t fysieke aspect van mn vorige en enige relatie. stom, omdat hij me nooit iets negatiefs heeft laten voelen over mn lichaam...toen niet...maar achteraf vat ik zijn uiteindelijke afwijzing van mij wel op die manier op.

dus ja, ik ben wel zelfverzekerder, maar nog lang niet genoeg.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61633913
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij spaart ze hè?

Greys!
Geile TT's zijn natuurlijk altijd leuk in je myAT

Slaap lekker iedereen die gaat slapen
  zondag 14 september 2008 @ 23:07:19 #48
331 Merel
Be here now.
pi_61633959
Nynke, zou je het vestje niet een beetje kunnen ombouwen zodat het al anders oogt? Alleen 1 knoopje dicht onder je buste zodat het wat meer een taille geeft, of een lintje eromheen? Oh en een kale kleine Duitser klinkt nou niet echt heel aantrekkelijk

Greys, je hebt ook gelijk! En het stomme is, ik weet heel goed wat ik vriendinnen in dergelijke situaties moet adviseren. Maar het zelf doen is een tweede hè
  zondag 14 september 2008 @ 23:08:48 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61634008
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Merel het volgende:
Nynke, zou je het vestje niet een beetje kunnen ombouwen zodat het al anders oogt? Alleen 1 knoopje dicht onder je buste zodat het wat meer een taille geeft, of een lintje eromheen? Oh en een kale kleine Duitser klinkt nou niet echt heel aantrekkelijk

Greys, je hebt ook gelijk! En het stomme is, ik weet heel goed wat ik vriendinnen in dergelijke situaties moet adviseren. Maar het zelf doen is een tweede hè
Nee, denk niet dat dat te doen is. De enige knoopjes zitten onderin, en ik ben niet zo'n lintjes persoon.

En eigenlijk is ie wel heel aantrekkelijk. Lacht veel, pret oogjes, erg grappig, lief en slim. En hij is niet zo klein, ik ben vooral veel te groot.
  zondag 14 september 2008 @ 23:12:57 #50
331 Merel
Be here now.
pi_61634128
Je kan zelf knopen aanzetten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')