Da's om de hoek!quote:Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef Lishe het volgende:
Goed en leuk idee! Misschien de brabanthallen in Den Bosch?
Pfff, is Ruben echt zo groot danquote:Op zondag 14 september 2008 23:59 schreef beefcake het volgende:
Nou dan kan ik je niet blij makenIk heb die maten natuurlijk wel, maar Quinten zit nu in 80 dus ik heb zelf straks ook die 86 nodig!
Ik zou willen dat Ruben wat spekkies had. Lekker om in te bijten!quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef beefcake het volgende:
Quinten is gewoon lekker kleinEn hij heeft het qua dikte wel nodig
heb jij ook al zo'n moeite met tuinbroeken vinden?!!quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n moeite met tuinbroeken vinden?!!
echt? ik ging nét kijken, had ze nog niet eerder gezienquote:Op maandag 15 september 2008 09:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
H&M heeft toch leuke?
Ik vind het jammer dat ik Fons de zijne nu niet echt meer kan gebruiken. Lijkt me niet zo handig als ze op het potje gaan...
makkelijker lijkt me gewoon alles verkopen en bij anderen weer terugkopen wat je wilt hebben...quote:Op maandag 15 september 2008 10:43 schreef Jelief het volgende:
Ik wil ook mee doen! midden van het land lijkt mij idd het slimste. Ik denk dat een ieder voor zich heel goed moet bedenken wat je wilt ruilen en wat je wilt verkopen.
Niet echt, het is handiger als hij gewoon zelf zijn broek kan uittrekken.quote:Op maandag 15 september 2008 20:46 schreef PM-girl het volgende:
De tuinbroeken van HM hebben toch onder een drukkerknoopjessluiting die je zo open kunt ratsen? Juist wel handig met potjestraining?
Nee, dan niet inderdaad!quote:Op maandag 15 september 2008 20:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Niet echt, het is handiger als hij gewoon zelf zijn broek kan uittrekken.
Ik kan het vragen maar ik weet niet zeker of ie dat atelier nog heeft, hij zou het gaan opzeggen namelijk! Ik laat het nog wel even horen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef livelink het volgende:
De lokatie in Zeist van de vriend van Vivi was ook erg geschikt hiervoor. Geen idee of dat nog een optie is natuurlijk. Ik vind het een goed idee.
Het gebouw is voorzien van een kantoorruimte, kantine, expositieruimte en ruimte voor opslag.quote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef bixister het volgende:
ynske, ik herinner me niet hoe groot dat is. best klein toch? maar 't is af te huren?
Nouja, er is altijd wel iemand met wie je mee kan rijdenquote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef bixister het volgende:
oja, dat kan ook nog! prima te doen inderdaad! alleen ga ik denk ik niet lopen met al die zakken kleren.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, er is altijd wel iemand met wie je mee kan rijdenYnske gaat maar in de achterbak
quote:Op maandag 22 september 2008 19:05 schreef Lishe het volgende:
Klinkt ook goed Moonah!
Ik heb er nu al zin in! Lijkt me alleen niet practisch om ook nog de kinderen mee te nemen, of huren we wat oppassen in?
quote:Op maandag 22 september 2008 19:09 schreef Lishe het volgende:
Zegehm Yns. Ik heb binnenkort een ruilbeurs, nou wil ik de kinderen meenemen, maar da´s een beetje ingewikkeld. Iets te doen? Toevallig?
Kijk, dat vind ik nou nog eens een goed idee.quote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Moonah het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het ook best bij ons op school kan.
(NO-Brabant...).
4 oktober: sjakquote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef sjak het volgende:
Ik ben ook voor. Een school, dat is super MoonahZullen we nog dit jaar doen?
Lekker in een weekend? Ik ga gewoon een lijst maken.
Dat geldt natuurlijk alleen als we besluiten het bij ons op school te doen.quote:Moonah, wanneer kan je niet, dan moeten we die data er even uit halen
Kijke kijke en niet kopen? Van mij mag het maar ik bepaal het nietquote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wil oohoooook! maar alleen maar kijke kijkenaar de kindjes dan he
of is het echt alleen maar kleertjes?
Kik... Des nog is n goei planquote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Moonah het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het ook best bij ons op school kan.
(NO-Brabant...).
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ach, Reinhilde.... We hebben allemaal ervaring hoor.
Dat is wel heel jammer ja, ik vrees dat ik dan niet kan komen. Wie weet volgende keer beter, als het wat beter bereikbaar isquote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef Stiemie het volgende:Jammer dat het niet goed per ov te bereiken is. Ik wacht nog even af
Als het op een dag is dat ik kan, dan reserveer ik alvast 2 tafels. Eentje voor kleren tot maatje 92 en eentje voor alles erbovenquote:
Klinkt goed die jongensklerenquote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef livelink het volgende:
Chacama, ik vrees dat Katja niet al te netjes met haar kleren is. Dus is dat terugkopen waarschijnlijk niet zo'n goed idee![]()
Ik heb zelf voornamelijk jongenskleren van maat 92-98 in aanbod. Verder nog wel wat speelgoed.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen kleding voor een meisje maat 62 en 68. Is daar uberhaupt vraag naar? Anders kan ik het net zo goed thuis laten.
zaltbommel inderdaad, adres is via pm te vragen.quote:
Ik zet mijn naam er (nog even) niet bij, want we hebben veel verjaardagen in okt/nov waarvan ik nog niet weet op welke dagen die gevierd worden.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef Moonah het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er meer mensen komen. Anders valt er weinig te ruilen/kopen....
Tegen de tijd dat de datum zeker is, zal ik dat doenquote:Op zondag 28 september 2008 23:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
zaltbommel inderdaad, adres is via pm te vragen.
Ja eigenlijk wel ja, nog niet over nagedacht, hahahaquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:11 schreef Lishe het volgende:
Dan kunnen die zonder jouw naam uit het lijstje denk ik Snake, jij bent nogal essentieel voor het gebeuren.
Ik denk ik welquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef beefcake het volgende:
Gaat er ook nog iemand jongenskleding maat 110 meenemen?
ik heb net even gekeken en 't zijn bijna 2 curverboxen vol!quote:Op maandag 29 september 2008 20:10 schreef YPPY het volgende:
Bix, kan ik alle meisjeskleding maat 92 reserveren?
Ehm, dat begreep ik uit de gewijzigde topictitel eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef bixister het volgende:
staat 18 okt al definitief vast dan?
Het was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef bixister het volgende:
yppy, er zit een erg leuke knalroze ANNA-romper-met-lange-mouwen bij, die MOET natuurlijk naar jullie Anna.de rest kunnen we ter plekke gewoon bekijken toch? zoals Lishe zegt, is 't misschien ook niet zo leuk als er al van alles gereserveerd is?
ja zeker hoor!! vanaf maatje 62 heb ik interesse.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:16 schreef Lishe het volgende:
Ik kan niet wachten om thuis de zolder op te gaan en alles ruil/verkoop/weggeefklaar te leggen. Is er wel vraag naar meisjesspul in kleine maatjes?
Ruilen met die legerschoenen die Anna wilde hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:39 schreef lcicle het volgende:
Zeg, uhm, er komt toch ook wel iemand met jongenskleding he? Vandaag wilde Oudste al paarse laarsjes kiezen in de schoenenzaak, dat moet geen trend gaan worden hier in huis
Zal ik me maar afmelden danquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:53 schreef Moonah het volgende:
Jammer dat sommigen niet kunnen de 18e.
Gelukkig zijn het nét dames die ik al eens heb ontmoet.![]()
Is het een gebreide bruine?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:12 schreef snakelady het volgende:
O'ja, de vorige keer bij de meeting hier heeft iemand een vest laten liggen, heb hem nog steeds liggen maar weet niet van wie hij is, iemand die toevallig nu ook weer komt?
Op je rug binden en werken..... doet deze mama ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:56 schreef YPPY het volgende:
Presenteren doe ik niet, ik gooi alles wel op een tafel.
Ik wil best helpen klaarzetten en/of opruimen, maar ik moet even kijken hoe hangerig Anna die dag is. Anders kan ik niet veel doen vrees ik.
nee, is wel bruin maar meer een soort van sweatstof van miss etam, maat xlquote:
hmmmmmmmm, klinkt bekend.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee, is wel bruin maar meer een soort van sweatstof van miss etam, maat xl
Niet!?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:36 schreef PM-girl het volgende:
misschien wat babykleertjes voor een jongen, maar niet veel.
verdorie, ik ben de 18e met vakantiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:44 schreef bixister het volgende:
oja ik neem mee:
meidenspul van maat 86 t/m maat 104.
schoenen en laarsjes t/m maat 27 (meisjes) en maat 31 (jongens). (gratis, gaan anders de tweedehands container in.)
Ja, ik moet naar een feest vanaf 17.00, dus dat wordt een beetje te krap voor mij. Ik vind het ook jammer, zeker omdat ik de meidenkleren van Chacama nu ga missen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:40 schreef bixister het volgende:
livelink, wat jammer! is 't vanwege het tijdstip?
Ik heb ze gekregen van het nichtje van Fleur. En ik doe niet alles weg. Ik zoek uit wat ik echt super leuk vind en heb mezelf daarbij een maximum gesteld van 1 verhuisdoos per maat (ja zoveel is het nog). Dus de rest komt dan mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:40 schreef bixister het volgende:
snake, ik denk ook wel dat je aan je trekken zult komen.
chacama, vanwaar die grote maten meisjeskleren? ten eerste: waarom heb je ze al, ten tweede: waarom doe je ze weg?
livelink, wat jammer! is 't vanwege het tijdstip?
Nee, ik zit niet op de route. Ik zit net twee rivieren verder, dus dat komt niet handig uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:33 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik heb ze gekregen van het nichtje van Fleur. En ik doe niet alles weg. Ik zoek uit wat ik echt super leuk vind en heb mezelf daarbij een maximum gesteld van 1 verhuisdoos per maat (ja zoveel is het nog). Dus de rest komt dan mee.
Livelink woon je op weg van mij naar daar? Anders kan ik eerst even bij jou langs komen. Kun je neuzen...
oh sorry, dat had ik niet gezien! maar we kunnen 't alsnog naar 's ochtends verplaatsen hoor. het kwam mij iets handiger uit als ik 's ochtends nog boodschappen kan doen, maar daar valt wel iets op te verzinnen. misschien nog een kleine stemronde inlassen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:32 schreef livelink het volgende:
Troel, het is vooral 92-98 dat ik heb. Job zit nu nog in de 98-104. Is Ruben dan zo groot? Mijn geheugen speelt me altijd parten met dit soort dingen, maar volgens mij zat Job met 3 jaar in maat 80-86.
Bix, ik had eerder dacht ik al wel aangegeven dat ik alleen 's ochtends kon, maar dat had ik er nog wel even bij mogen zetten, inderdaad.
Ruben zit nu in 80quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:32 schreef livelink het volgende:
Troel, het is vooral 92-98 dat ik heb. Job zit nu nog in de 98-104. Is Ruben dan zo groot? Mijn geheugen speelt me altijd parten met dit soort dingen, maar volgens mij zat Job met 3 jaar in maat 80-86.
Bix, ik had eerder dacht ik al wel aangegeven dat ik alleen 's ochtends kon, maar dat had ik er nog wel even bij mogen zetten, inderdaad.
Dat laatste wat je zegt is wél waar hoor Troel! Thies zat vorig jaar toe hij jarig was in 80 en nu zijn we een jaar verder en draagt hij 92. Dus logischerwijs heb jij nog láááááng geen 98/104 nodig en kun je dat spul mooi voor ons laten liggen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruben zit nu in 80Dus ik ben erg geinteresseerd
(Alhoewel hij nu minder snel zal groeien dan wat hij tot nu toe gedaan heeft hoop ik
)
Dat was ik ook zeker van planquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat laatste wat je zegt is wél waar hoor Troel! Thies zat vorig jaar toe hij jarig was in 80 en nu zijn we een jaar verder en draagt hij 92. Dus logischerwijs heb jij nog láááááng geen 98/104 nodig en kun je dat spul mooi voor ons laten liggen!
Qua tijd, ik vind 14 uur fijner dan 's ochtends (zéker als het anders pas na tienen wordt), want dan kan mijn menneke gewoon slapen, maar ja, als Livelink met al dat jongensspul in 98/104 niet kan komen....
Ik moet ze compleet inbinden (en van de H&M past 74 nog en is 80 wat lang), maar het past gewoon. In de breedte past ie zowat nog in 56quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
80 Serieus?Sasha zit nu echt pas net in 74 met shirtjes, met broekjes haalt hij dat nog niet. Zowel in de breedte als de lengte!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef Moonah het volgende:
Ah, dan heb je wellicht ook wat aan de zomershirtjes (vnl maat 80 geloof ik). Veel Hema, ook jouw smaak toch? Zijn ook leuk over een romper met lange mouwen.
Ik beloof niets, ik moet alleen Troel een beetje paaien omdat ze anders alles voor míjn neus wegkaapt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef lcicle het volgende:
Niet alle jongenskleertjes aan anderen beloven he
Hoe laat kwam je ook alweer?
Welke maat heeft jouw jongste nu?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef lcicle het volgende:
Niet alle jongenskleertjes aan anderen beloven he
Hoe laat kwam je ook alweer?
Jeuheu! Jeuheu!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb jongenskleren tot maat 110, dus ook maten 74/80/86/92 en 98
Jeuheu! Jeuheu!quote:Ik denk dat ik m`n jongens thuis laat en alleen bep meeneem
Ja, vanavond. Gewoon beginnen. Straks even de dozen bij de AH halen en dan lekker uitzoeken. En ik neem alleen het mooie spul mee. Alles met spuugvlekken van Maud gaat maar meteen naar Polen. Dat doe ik julllie kinderen tenslotte niet aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jeuheu! Jeuheu!
[..]
Jeuheu! Jeuheu!
Al had ik je jongens ook graag eens gezien! Maar vind het al superleuk om jou en Saartje bep te ontmoeten!
Succes Chaca!Gewoon even op je ratio.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Moonah het volgende:
Dat laatste wat je zegt is wél waar hoor Troel! Thies zat vorig jaar toe hij jarig was in 80 en nu zijn we een jaar verder en draagt hij 92. Dus logischerwijs heb jij nog láááááng geen 98/104 nodig en kun je dat spul mooi voor onsmij mij MIJ MIJ laten liggen!
ah leuk, luuke!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:31 schreef Lishe het volgende:
Ik heb er zoveel zin in. Ik leg alles gewoon neer met een prijsje erbij en ik zet er wel een potje bij. Kan ik lekker beppen. Ik neem denk ik alleen Luuke mee als ze zin heeft, de vorige keer is Lena mee geweest.
Inclusief krabben en haren trekken???quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef YPPY het volgende:
We moeten wel gaan vechten he, als we iets leuks zien?
Natuurlijk! Desnoods hang ik hem aan de trekhaak als de auto volligt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:35 schreef lcicle het volgende:
Yppy, zou jij die waterbaan nog willen hebben?
[ afbeelding ]
Het is nu namelijk echt waterbaan weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |