deel 1
[OUD] Kleding- en speelgoed (ruil)beurs. 18 oktober.Wie, wat, waar?Wie? sjak, Moonah, Troel, lcicle, Jelief(*), chacama, Grijs, PM-girl, bixister, Maneki.Neko, Snakelady, Lishe, Yppy en nog meer.
Wat? Een Kleding- en speelgoed (ruil)beurs dus, mest je kasten uit en neem het mee, wie weet heeft er iemand wel interesse voor.
Maar ook als je niks hebt om te verkopen of te ruilen ben je welkom!
Waar? Bij mij in Zaltbommel, voor het exacte adres graag even een pb sturen naar snakelady.
Over het tijdstip zijn we geloof ik nog niet helemaal uit maar wordt waarschijnlijk wel 's ochtends.
Laatste reactie..
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef snakelady het volgende:Demi is er inderdaad ook en Nika ook, alleen zal mijn man zich meer met de kids bezighouden.
Maar er is genoeg speelgoed voor de kinderen, ze kunnen op fietsjes, step, loopauto, ballenbakje, kleuren, spelletjes enz.
En mijn schoonmoeder komt ook langs ( vind ze zelf enorm leuk, nu mijn schoonvader ziek is gaan ze niet veel weg, dit ziet ze ook echt als een dagje uit) en die zal de kinderen vermaken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."