Niet!?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:36 schreef PM-girl het volgende:
misschien wat babykleertjes voor een jongen, maar niet veel.
verdorie, ik ben de 18e met vakantiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:44 schreef bixister het volgende:
oja ik neem mee:
meidenspul van maat 86 t/m maat 104.
schoenen en laarsjes t/m maat 27 (meisjes) en maat 31 (jongens). (gratis, gaan anders de tweedehands container in.)
Ja, ik moet naar een feest vanaf 17.00, dus dat wordt een beetje te krap voor mij. Ik vind het ook jammer, zeker omdat ik de meidenkleren van Chacama nu ga missen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:40 schreef bixister het volgende:
livelink, wat jammer! is 't vanwege het tijdstip?
Ik heb ze gekregen van het nichtje van Fleur. En ik doe niet alles weg. Ik zoek uit wat ik echt super leuk vind en heb mezelf daarbij een maximum gesteld van 1 verhuisdoos per maat (ja zoveel is het nog). Dus de rest komt dan mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:40 schreef bixister het volgende:
snake, ik denk ook wel dat je aan je trekken zult komen.
chacama, vanwaar die grote maten meisjeskleren? ten eerste: waarom heb je ze al, ten tweede: waarom doe je ze weg?
livelink, wat jammer! is 't vanwege het tijdstip?
Nee, ik zit niet op de route. Ik zit net twee rivieren verder, dus dat komt niet handig uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:33 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik heb ze gekregen van het nichtje van Fleur. En ik doe niet alles weg. Ik zoek uit wat ik echt super leuk vind en heb mezelf daarbij een maximum gesteld van 1 verhuisdoos per maat (ja zoveel is het nog). Dus de rest komt dan mee.
Livelink woon je op weg van mij naar daar? Anders kan ik eerst even bij jou langs komen. Kun je neuzen...
oh sorry, dat had ik niet gezien! maar we kunnen 't alsnog naar 's ochtends verplaatsen hoor. het kwam mij iets handiger uit als ik 's ochtends nog boodschappen kan doen, maar daar valt wel iets op te verzinnen. misschien nog een kleine stemronde inlassen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:32 schreef livelink het volgende:
Troel, het is vooral 92-98 dat ik heb. Job zit nu nog in de 98-104. Is Ruben dan zo groot? Mijn geheugen speelt me altijd parten met dit soort dingen, maar volgens mij zat Job met 3 jaar in maat 80-86.
Bix, ik had eerder dacht ik al wel aangegeven dat ik alleen 's ochtends kon, maar dat had ik er nog wel even bij mogen zetten, inderdaad.
Ruben zit nu in 80quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:32 schreef livelink het volgende:
Troel, het is vooral 92-98 dat ik heb. Job zit nu nog in de 98-104. Is Ruben dan zo groot? Mijn geheugen speelt me altijd parten met dit soort dingen, maar volgens mij zat Job met 3 jaar in maat 80-86.
Bix, ik had eerder dacht ik al wel aangegeven dat ik alleen 's ochtends kon, maar dat had ik er nog wel even bij mogen zetten, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |