Ja eigenlijk wel ja, nog niet over nagedacht, hahahaquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:11 schreef Lishe het volgende:
Dan kunnen die zonder jouw naam uit het lijstje denk ik Snake, jij bent nogal essentieel voor het gebeuren.
Ik denk ik welquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef beefcake het volgende:
Gaat er ook nog iemand jongenskleding maat 110 meenemen?
ik heb net even gekeken en 't zijn bijna 2 curverboxen vol!quote:Op maandag 29 september 2008 20:10 schreef YPPY het volgende:
Bix, kan ik alle meisjeskleding maat 92 reserveren?
Ehm, dat begreep ik uit de gewijzigde topictitel eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef bixister het volgende:
staat 18 okt al definitief vast dan?
Het was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef bixister het volgende:
yppy, er zit een erg leuke knalroze ANNA-romper-met-lange-mouwen bij, die MOET natuurlijk naar jullie Anna.de rest kunnen we ter plekke gewoon bekijken toch? zoals Lishe zegt, is 't misschien ook niet zo leuk als er al van alles gereserveerd is?
ja zeker hoor!! vanaf maatje 62 heb ik interesse.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:16 schreef Lishe het volgende:
Ik kan niet wachten om thuis de zolder op te gaan en alles ruil/verkoop/weggeefklaar te leggen. Is er wel vraag naar meisjesspul in kleine maatjes?
Ruilen met die legerschoenen die Anna wilde hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:39 schreef lcicle het volgende:
Zeg, uhm, er komt toch ook wel iemand met jongenskleding he? Vandaag wilde Oudste al paarse laarsjes kiezen in de schoenenzaak, dat moet geen trend gaan worden hier in huis
Zal ik me maar afmelden danquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:53 schreef Moonah het volgende:
Jammer dat sommigen niet kunnen de 18e.
Gelukkig zijn het nét dames die ik al eens heb ontmoet.![]()
Is het een gebreide bruine?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:12 schreef snakelady het volgende:
O'ja, de vorige keer bij de meeting hier heeft iemand een vest laten liggen, heb hem nog steeds liggen maar weet niet van wie hij is, iemand die toevallig nu ook weer komt?
Op je rug binden en werken..... doet deze mama ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:56 schreef YPPY het volgende:
Presenteren doe ik niet, ik gooi alles wel op een tafel.
Ik wil best helpen klaarzetten en/of opruimen, maar ik moet even kijken hoe hangerig Anna die dag is. Anders kan ik niet veel doen vrees ik.
nee, is wel bruin maar meer een soort van sweatstof van miss etam, maat xlquote:
hmmmmmmmm, klinkt bekend.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee, is wel bruin maar meer een soort van sweatstof van miss etam, maat xl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |