Kik... Des nog is n goei planquote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Moonah het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het ook best bij ons op school kan.
(NO-Brabant...).
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ach, Reinhilde.... We hebben allemaal ervaring hoor.
Dat is wel heel jammer ja, ik vrees dat ik dan niet kan komen. Wie weet volgende keer beter, als het wat beter bereikbaar isquote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef Stiemie het volgende:Jammer dat het niet goed per ov te bereiken is. Ik wacht nog even af
Als het op een dag is dat ik kan, dan reserveer ik alvast 2 tafels. Eentje voor kleren tot maatje 92 en eentje voor alles erbovenquote:
Klinkt goed die jongensklerenquote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef livelink het volgende:
Chacama, ik vrees dat Katja niet al te netjes met haar kleren is. Dus is dat terugkopen waarschijnlijk niet zo'n goed idee![]()
Ik heb zelf voornamelijk jongenskleren van maat 92-98 in aanbod. Verder nog wel wat speelgoed.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen kleding voor een meisje maat 62 en 68. Is daar uberhaupt vraag naar? Anders kan ik het net zo goed thuis laten.
zaltbommel inderdaad, adres is via pm te vragen.quote:
Ik zet mijn naam er (nog even) niet bij, want we hebben veel verjaardagen in okt/nov waarvan ik nog niet weet op welke dagen die gevierd worden.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef Moonah het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er meer mensen komen. Anders valt er weinig te ruilen/kopen....
Tegen de tijd dat de datum zeker is, zal ik dat doenquote:Op zondag 28 september 2008 23:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
zaltbommel inderdaad, adres is via pm te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |