Dat laatste wat je zegt is wél waar hoor Troel! Thies zat vorig jaar toe hij jarig was in 80 en nu zijn we een jaar verder en draagt hij 92. Dus logischerwijs heb jij nog láááááng geen 98/104 nodig en kun je dat spul mooi voor ons laten liggen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruben zit nu in 80Dus ik ben erg geinteresseerd
(Alhoewel hij nu minder snel zal groeien dan wat hij tot nu toe gedaan heeft hoop ik
)
Dat was ik ook zeker van planquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat laatste wat je zegt is wél waar hoor Troel! Thies zat vorig jaar toe hij jarig was in 80 en nu zijn we een jaar verder en draagt hij 92. Dus logischerwijs heb jij nog láááááng geen 98/104 nodig en kun je dat spul mooi voor ons laten liggen!
Qua tijd, ik vind 14 uur fijner dan 's ochtends (zéker als het anders pas na tienen wordt), want dan kan mijn menneke gewoon slapen, maar ja, als Livelink met al dat jongensspul in 98/104 niet kan komen....
Ik moet ze compleet inbinden (en van de H&M past 74 nog en is 80 wat lang), maar het past gewoon. In de breedte past ie zowat nog in 56quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
80 Serieus?Sasha zit nu echt pas net in 74 met shirtjes, met broekjes haalt hij dat nog niet. Zowel in de breedte als de lengte!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef Moonah het volgende:
Ah, dan heb je wellicht ook wat aan de zomershirtjes (vnl maat 80 geloof ik). Veel Hema, ook jouw smaak toch? Zijn ook leuk over een romper met lange mouwen.
Ik beloof niets, ik moet alleen Troel een beetje paaien omdat ze anders alles voor míjn neus wegkaapt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef lcicle het volgende:
Niet alle jongenskleertjes aan anderen beloven he
Hoe laat kwam je ook alweer?
Welke maat heeft jouw jongste nu?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef lcicle het volgende:
Niet alle jongenskleertjes aan anderen beloven he
Hoe laat kwam je ook alweer?
Jeuheu! Jeuheu!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb jongenskleren tot maat 110, dus ook maten 74/80/86/92 en 98
Jeuheu! Jeuheu!quote:Ik denk dat ik m`n jongens thuis laat en alleen bep meeneem
Ja, vanavond. Gewoon beginnen. Straks even de dozen bij de AH halen en dan lekker uitzoeken. En ik neem alleen het mooie spul mee. Alles met spuugvlekken van Maud gaat maar meteen naar Polen. Dat doe ik julllie kinderen tenslotte niet aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jeuheu! Jeuheu!
[..]
Jeuheu! Jeuheu!
Al had ik je jongens ook graag eens gezien! Maar vind het al superleuk om jou en Saartje bep te ontmoeten!
Succes Chaca!Gewoon even op je ratio.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Moonah het volgende:
Dat laatste wat je zegt is wél waar hoor Troel! Thies zat vorig jaar toe hij jarig was in 80 en nu zijn we een jaar verder en draagt hij 92. Dus logischerwijs heb jij nog láááááng geen 98/104 nodig en kun je dat spul mooi voor onsmij mij MIJ MIJ laten liggen!
ah leuk, luuke!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:31 schreef Lishe het volgende:
Ik heb er zoveel zin in. Ik leg alles gewoon neer met een prijsje erbij en ik zet er wel een potje bij. Kan ik lekker beppen. Ik neem denk ik alleen Luuke mee als ze zin heeft, de vorige keer is Lena mee geweest.
Inclusief krabben en haren trekken???quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef YPPY het volgende:
We moeten wel gaan vechten he, als we iets leuks zien?
Natuurlijk! Desnoods hang ik hem aan de trekhaak als de auto volligt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:35 schreef lcicle het volgende:
Yppy, zou jij die waterbaan nog willen hebben?
[ afbeelding ]
Het is nu namelijk echt waterbaan weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |