Da's om de hoek!quote:Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef Lishe het volgende:
Goed en leuk idee! Misschien de brabanthallen in Den Bosch?
Pfff, is Ruben echt zo groot danquote:Op zondag 14 september 2008 23:59 schreef beefcake het volgende:
Nou dan kan ik je niet blij makenIk heb die maten natuurlijk wel, maar Quinten zit nu in 80 dus ik heb zelf straks ook die 86 nodig!
Ik zou willen dat Ruben wat spekkies had. Lekker om in te bijten!quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef beefcake het volgende:
Quinten is gewoon lekker kleinEn hij heeft het qua dikte wel nodig
heb jij ook al zo'n moeite met tuinbroeken vinden?!!quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n moeite met tuinbroeken vinden?!!
echt? ik ging nét kijken, had ze nog niet eerder gezienquote:Op maandag 15 september 2008 09:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
H&M heeft toch leuke?
Ik vind het jammer dat ik Fons de zijne nu niet echt meer kan gebruiken. Lijkt me niet zo handig als ze op het potje gaan...
makkelijker lijkt me gewoon alles verkopen en bij anderen weer terugkopen wat je wilt hebben...quote:Op maandag 15 september 2008 10:43 schreef Jelief het volgende:
Ik wil ook mee doen! midden van het land lijkt mij idd het slimste. Ik denk dat een ieder voor zich heel goed moet bedenken wat je wilt ruilen en wat je wilt verkopen.
Niet echt, het is handiger als hij gewoon zelf zijn broek kan uittrekken.quote:Op maandag 15 september 2008 20:46 schreef PM-girl het volgende:
De tuinbroeken van HM hebben toch onder een drukkerknoopjessluiting die je zo open kunt ratsen? Juist wel handig met potjestraining?
Nee, dan niet inderdaad!quote:Op maandag 15 september 2008 20:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Niet echt, het is handiger als hij gewoon zelf zijn broek kan uittrekken.
Ik kan het vragen maar ik weet niet zeker of ie dat atelier nog heeft, hij zou het gaan opzeggen namelijk! Ik laat het nog wel even horen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef livelink het volgende:
De lokatie in Zeist van de vriend van Vivi was ook erg geschikt hiervoor. Geen idee of dat nog een optie is natuurlijk. Ik vind het een goed idee.
Het gebouw is voorzien van een kantoorruimte, kantine, expositieruimte en ruimte voor opslag.quote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef bixister het volgende:
ynske, ik herinner me niet hoe groot dat is. best klein toch? maar 't is af te huren?
Nouja, er is altijd wel iemand met wie je mee kan rijdenquote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef bixister het volgende:
oja, dat kan ook nog! prima te doen inderdaad! alleen ga ik denk ik niet lopen met al die zakken kleren.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, er is altijd wel iemand met wie je mee kan rijdenYnske gaat maar in de achterbak
quote:Op maandag 22 september 2008 19:05 schreef Lishe het volgende:
Klinkt ook goed Moonah!
Ik heb er nu al zin in! Lijkt me alleen niet practisch om ook nog de kinderen mee te nemen, of huren we wat oppassen in?
quote:Op maandag 22 september 2008 19:09 schreef Lishe het volgende:
Zegehm Yns. Ik heb binnenkort een ruilbeurs, nou wil ik de kinderen meenemen, maar da´s een beetje ingewikkeld. Iets te doen? Toevallig?
Kijk, dat vind ik nou nog eens een goed idee.quote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Moonah het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het ook best bij ons op school kan.
(NO-Brabant...).
4 oktober: sjakquote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef sjak het volgende:
Ik ben ook voor. Een school, dat is super MoonahZullen we nog dit jaar doen?
Lekker in een weekend? Ik ga gewoon een lijst maken.
Dat geldt natuurlijk alleen als we besluiten het bij ons op school te doen.quote:Moonah, wanneer kan je niet, dan moeten we die data er even uit halen
Kijke kijke en niet kopen? Van mij mag het maar ik bepaal het nietquote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wil oohoooook! maar alleen maar kijke kijkenaar de kindjes dan he
of is het echt alleen maar kleertjes?
Kik... Des nog is n goei planquote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Moonah het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het ook best bij ons op school kan.
(NO-Brabant...).
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ach, Reinhilde.... We hebben allemaal ervaring hoor.
Dat is wel heel jammer ja, ik vrees dat ik dan niet kan komen. Wie weet volgende keer beter, als het wat beter bereikbaar isquote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef Stiemie het volgende:Jammer dat het niet goed per ov te bereiken is. Ik wacht nog even af
Als het op een dag is dat ik kan, dan reserveer ik alvast 2 tafels. Eentje voor kleren tot maatje 92 en eentje voor alles erbovenquote:
Klinkt goed die jongensklerenquote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef livelink het volgende:
Chacama, ik vrees dat Katja niet al te netjes met haar kleren is. Dus is dat terugkopen waarschijnlijk niet zo'n goed idee![]()
Ik heb zelf voornamelijk jongenskleren van maat 92-98 in aanbod. Verder nog wel wat speelgoed.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen kleding voor een meisje maat 62 en 68. Is daar uberhaupt vraag naar? Anders kan ik het net zo goed thuis laten.
zaltbommel inderdaad, adres is via pm te vragen.quote:
Ik zet mijn naam er (nog even) niet bij, want we hebben veel verjaardagen in okt/nov waarvan ik nog niet weet op welke dagen die gevierd worden.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef Moonah het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er meer mensen komen. Anders valt er weinig te ruilen/kopen....
Tegen de tijd dat de datum zeker is, zal ik dat doenquote:Op zondag 28 september 2008 23:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
zaltbommel inderdaad, adres is via pm te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |