Oh sorry, toen ik deze ging openen was er nog geen andere. En ik ben niet zo origineelquote:Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
Remko
Dubbel topic nu, trouwens. Ik vond m'n TT nog zo geniaal.
Vind het ook wel verfrissend. De rest is alleen maar positief. Ook als dat niet terecht is.quote:Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef Naamah het volgende:
Hehe, eindelijk een beetje kritiek van Paul, lekker! Eindelijk!
Nee joh, ik moet maar eens leren sneller te zijn! En m'n TT was te flauw voor woorden.quote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh sorry, toen ik deze ging openen was er nog geen andere. En ik ben niet zo origineelMisschien kunnen ze 'm mergen?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef PeRi het volgende:
En Hein denkt dat dit een village peopje karaoke show is?
Ja idd! Da's echt raar..quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef VegaKip het volgende:
Lekker makkelijk om het nummer af te kraken als ze het zelf niet kiezen
En leuk gedaan door Mathijs! Ik vind 'm leuk, echt heel erg leuk!quote:
Ja, doet het voor mij ook wel ja!quote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Naamah het volgende:
En leuk gedaan door Mathijs! Ik vind 'm leuk, echt heel erg leuk!
Ik wil er best wel avondje tegenaan kijken als Joseph hoor, geen puntquote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, doet het voor mij ook wel ja!
Ik heb dat ook, prachtig en hij heeft uitstraling. Maar hij redt 't niet, ik denk dat ie vandaag weer in de sing-off staat, helaas.quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef Naamah het volgende:
En Roy vind ik echt een schatje hoor, maar... nee, gewoon nee.
t valt me inderdaad op dat ze echt bijna niks zeggen van al die valse noten... maar wel hakken op dingen als uitstraling en uitbeelding.quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef marcodej het volgende:
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van het niveau.... Vond John er bovenuit steken en die Freek vond ik wel ok... De rest vrij matig...
beetje raar dat John de hardste kritiek kreeg en de rest eigenlijk niet...ook nu weer niet...
Eens ja.quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Adriaan en Remko mogen in de sing-off. John en Freek waren het best.
Willem nijholt weet echt wel die zegt hoor..quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef Cee het volgende:
Die Willem, zit ondertussen op z'n koptelefoon gewoon naar Nick en Simon te luisteren.
Ik heb ook groot respect voor Willem.Hij was een groot musical acteur. En hij heeft gelijk dat het publiek niet mag klappen tijdens het zingen, het is geen meeklap-programma zei die..Daar heeft hij gelijk in.quote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef Treezz het volgende:
[..]
Willem nijholt weet echt wel die zegt hoor.... respect voor die man..
het word geen concert waar je een riedeltje moet zingen
en dan praat ik gewoon in het algemeen, want ik heb de indruk dat ze voor de looks gaan
Het is anders dan die Evita shows.., daar had ik geen favoriet eigenlijk.. ja marleen.. maar die werd eruit gebonjourd door willem ..quote:Op zondag 14 september 2008 21:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb ook groot respect voor Willem.Hij was een groot musical acteur. En hij heeft gelijk dat het publiek niet mag klappen tijdens het zingen, het is geen meeklap-programma zei die..Daar heeft hij gelijk in.
CDP, ik zet een punaise op die stoel naast me volgende week hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop Adriaan en Remko in de Sing-Off.
Gelukkig is er ook niet meer nodig voor deze rol.quote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef Treezz het volgende:
[..]
en dan praat ik gewoon in het algemeen, want ik heb de indruk dat ze voor de looks gaan
Sorry, maar als ie daar zo'n meiske gaat proberen te sjansen werkt gewoon niet. Hij is vast heel tof en aardig enzo, maar hij heeft voor mij nog geen nummer gevonden waar hij echt tot z'n recht komt. En Cee, zullen wij volgende week haar & make-up & styling voor die jongens doen? Want sommige dingen stonden echt niet.quote:Op zondag 14 september 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
CDP, ik zet een punaise op die stoel naast me volgende week hoor!
ja .. uuhquote:Op zondag 14 september 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook niet meer nodig voor deze rol.![]()
maar omdat ze prof zijn ligt de lat voor b.v. Freek en Remko hoger dan voor Adriaan en Amirquote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze hadden wel commentaar op Freek! De jury, dat snap ik eigenlijk niet ...want hij zong toch goed in het Nederlands. Ik zat echt verbaast te kijken en dacht bij mezelf, wat raar dat jullie commentaar op hem hebben.
Dat waren Willem en Paul.
Ik stem yes. Ik neem wel een kammetje en wat eyeliner mee. Ga ik ze allemaal als Jack Sparrow stylen. ARRRRR.quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry, maar als ie daar zo'n meiske gaat proberen te sjansen werkt gewoon niet. Hij is vast heel tof en aardig enzo, maar hij heeft voor mij nog geen nummer gevonden waar hij echt tot z'n recht komt. En Cee, zullen wij volgende week haar & make-up & styling voor die jongens doen? Want sommige dingen stonden echt niet.
Vooral (sorry) Remko met z'n rubberen slipmat als jasje. Trek die jongen wat leuks aan!
Dat is m'n grootste vrees dus ook.quote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja .. uuh![]()
dadelijk word baer of amir de joseph... "omdat ie zooo schattig is... "
net zoiets als idols.. die neil die bleef er ook in vanwege'de commentaar omdat ie zooo schattig is / was ()
mischien hebbe ze geen beelden van lee., of mogen ze dat niet... .. geen idequote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en kan IEMAND me vertellen waarom we steeds die crappy movie met Donny fucking Osmond zien ipv gewoon beelden v/d productie in London met Lee Mead? Die zijn er genoeg (zie de site van Joseph)..
Zijn de beelden dan niet opgelegt middels het contract/format van BBC ?, of mag Eyeworks dat naar eigen believen invullen ?quote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en kan IEMAND me vertellen waarom we steeds die crappy movie met Donny fucking Osmond zien ipv gewoon beelden v/d productie in London met Lee Mead? Die zijn er genoeg (zie de site van Joseph)..
Aha op zo'n manier..thnx voor je antwoordquote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar omdat ze prof zijn ligt de lat voor b.v. Freek en Remko hoger dan voor Adriaan en Amir
Ik vond dat ze helemaal gelijk hadden.quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze hadden wel commentaar op Freek! De jury, dat snap ik eigenlijk niet ...want hij zong toch goed in het Nederlands. Ik zat echt verbaast te kijken en dacht bij mezelf, wat raar dat jullie commentaar op hem hebben.
Dat waren Willem en Paul.
Ze mogen m'n bootleg wel lenen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zijn de beelden dan niet opgelegt middels het contract/format van BBC ?, of mag Eyeworks dat naar eigen believen invullen ?
weet je wat ook een grote vrees is..quote:Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is m'n grootste vrees dus ook.
Maar gelukkig heeft geschiedenis bewezen dat dat soort personen amper ooit winnen. Hooguit worden ze tweede. Helaas wel ten koste van mensen die beter zijn, maar toch.
Er is genoeg beeld van Lee en de hele musical. Daarmee zou je meer mensen trekken denk ik dan een VHS bandje uit 1999....quote:Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Treezz het volgende:
mischien hebbe ze geen beelden van lee., of mogen ze dat niet... .. geen ide
Doe het progamma dan zonder publiek? Jesus, vond dat zo'n kut commentaar van Willem. Als ik wil meeklappen bij een nummer doe ik dat gewoon volgende week. Besides, de nummers waren opgelegd door de jury dus ga dan niet Hein de schuld geven.quote:Op zondag 14 september 2008 21:40 schreef Haaibaaike het volgende:
En hij heeft gelijk dat het publiek niet mag klappen tijdens het zingen, het is geen meeklap-programma zei die..Daar heeft hij gelijk in.
De poster ter promotie van 't programma toont al zo'n donkere krullenbol, heerlijk sturend, onbewust he.quote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Enige wat ik me kan bedenken is dat ze niet teveel van Lee willen laten zien om te voorkomen dat NL een 2e Lee gaat kiezen (dan komen we sowieso bij Freek of John uit)
je hebt tegenwoordig youtube hequote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er is genoeg beeld van Lee en de hele musical. Daarmee zou je meer mensen trekken denk ik dan een VHS bandje uit 1999....
Enige wat ik me kan bedenken is dat ze niet teveel van Lee willen laten zien om te voorkomen dat NL een 2e Lee gaat kiezen (dan komen we sowieso bij Freek of John uit)
quote:Wil jij ook zo'n mooi Op zoek naar Joseph Pezzįįzz! t-shirt hebben? Dat kan! Als je lid wordt van de AVRO (voor maar ¤6,- per jaar) krijg je het t-shirt gratis thuisgestuurd.
Heb je 'De zoektocht naar Tarzan' gekeken? Zo ja, dan is daar je antwoord.quote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
en waar moet ik john eigenlijk van kenne.. heeft ie een bandje gezongen ?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef PeRi het volgende:
Cee je bent toch lid van de AVRO geworden? CDP ook denk ik, want jullie hebben kaartjes gekocht toch voor de uitzendingen? Hebben jullie al je Pezaaaaaz shirts?.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou de AVRO ff mailen als ik jullie was als je niks hebt gekregen/er niks van weet dan.
Yup, ondertussen of gezocht op internet en kwam ik het tegen ...quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je 'De zoektocht naar Tarzan' gekeken? Zo ja, dan is daar je antwoord.
Ik heb hem ook nog nietquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef PeRi het volgende:
Cee je bent toch lid van de AVRO geworden? CDP ook denk ik, want jullie hebben kaartjes gekocht toch voor de uitzendingen? Hebben jullie al je Pezaaaaaz shirts?.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou de AVRO ff mailen als ik jullie was als je niks hebt gekregen/er niks van weet dan.
PeRi, krijg jij ook de JosephMail ? Daar stond dat je deT-shirt thuis krijgt als je 6 euro betaalt aan de AVRO dan ben je gelijk lid van de omroep..quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zat nog in z'n mooi weer de leeuw programma na te genieten..quote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Paul heel erg vervelend begin te vinden. Die opmerking over 'dat hij er ook goed zag en Frits als een ober' was echt raar...
De Tamboerijn inside-joke was dan wel weer erg goed.quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef Treezz het volgende:
zat nog in z'n mooi weer de leeuw programma na te genieten..
vanwege de kijkcijfers
Nee die krijg ik niet HB, want ik heb me niet aangemeldquote:Op zondag 14 september 2008 @ 22:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
PeRi, krijg jij ook de JosephMail ? Daar stond dat je deT-shirt thuis krijgt als je 6 euro betaalt aan de AVRO dan ben je gelijk lid van de omroep..
Dat vond ik ook beetje kinderachtig van Paulquote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Paul heel erg vervelend begin te vinden. Die opmerking over 'dat hij er ook goed zag en Frits als een ober' was echt raar...
Ik krijg wel de JosephMail ..Daarom weet ik dat van de shirtquote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee die krijg ik niet HB, want ik heb me niet aangemeld. Maar ik zag het net op de site staan en moest meteen denken aan CDP en Cee. Want die zijn vorige week lid geworden om kaartjes te kunnen kopen voor de shows.
Denk dat die actie dan pas net is ingegaan dan. Ik zou de AVRO mailen als ik jullie was dat jullie er ook een willen. Jullie zijn ook net lid geworden.
Dat zeker wel, maar hij heeft nogal last van iets wat Gordon bij Idols bv in het begin ook had. Niet willen 'weten' dat je in dienst staat van het progamma en de presentator en dus niet alles naar jouw hand kan zetten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Paul wel beter als ie niet zo zalvend is en ook eens wat commentaar geeft. hij slaat de plank ook nog wel eens mis, maar ik verkies Paul echt tien keer boven die Vlaming van Evita.
Helemaal mee eens Erik, Paul heb ik ook liever als die Peterquote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Paul wel beter als ie niet zo zalvend is en ook eens wat commentaar geeft. hij slaat de plank ook nog wel eens mis, maar ik verkies Paul echt tien keer boven die Vlaming van Evita.
quote:Ik lees net dat, als je lid bent geworden van de AVRO, je een Pezzazzz! shirt ontvangt, gratis? Ik heb er (nog) geen ontvangen. Aangezien ik de 21e bij de liveshow aanwezig ben en ik graag de blits wil maken in zo'n spetterend pezzazzerig shirt, zouden jullie er mij een willen sturen?
(-adres-).
Alvast bedankt!
Groetjes,
Cee
helemaal gelijkquote:Op zondag 14 september 2008 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Hein echt wel een schatje eigenlijk, en kan goed zingen. Maar hij kan niet zo goed stoer spelen. De versie van Fever vond ik niet tof. ik ben meer fan van de minimalistische Peggy Lee-versie dan de Bublé-. Papa blijft een mooi nummer (alleen "en ik hou van elke vrouw"
, maak het dan echt persoonlijk
) Mack the knife begon wel lekker, maar Baer raakte het best kwijt. Amir moet nog groeien. Adriaan
![]()
. John is zo arrogant en zijn rechterwenkbrauw gaat wel erg omhoog als ie hoge noten wil halen. Freek vind ik nog steeds de beste Joseph, maar moet even terug op aarde gezet worden en een mindere air hebben. Roy is het niet. Remko ook niet (dat jasje
!).
quote:Op zondag 14 september 2008 22:20 schreef Treezz het volgende:
[..]
helemaal gelijkbehalve dat ik john niet arrogant vind en goed vind
![]()
Mee eens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Roy doet zijn bestvind ik..Hij is geen Joseph.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef kwakveense het volgende:
kijk: john en adriaan samen op t podium in robin hood van triade musical producties
[ afbeelding ]
Robbert zong dat vorige week gewoon hoorquote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Naamah het volgende:
Hej, weet je wat ze nu niet meer doen? Zo'n afscheidsnummer.. dat was bij Evita wel. Was wel altijd een beetje sneu en lullig dat ze dan waren afgevallen en dan nog moesten zingen, maar bedacht ik me ineens dat ze dat nu niet doen!
op www.triade-musical.nl bij de "vorige producties" staan nog veel meer foto's van allebei uit 'vroeger tijden'quote:
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Naamah het volgende:
Hej, weet je wat ze nu niet meer doen? Zo'n afscheidsnummer.. dat was bij Evita wel. Was wel altijd een beetje sneu en lullig dat ze dan waren afgevallen en dan nog moesten zingen, maar bedacht ik me ineens dat ze dat nu niet doen!
Echt?!?!quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!Hij wordt echt wel gezongen!
Ohw, ik had vorige keer opgenomen, denk dat t laatste stukje ontbrak.. Ga zo nog ff terugkijken of het idd mist of ik gewoon niet heb opgelet of 'm te vroeg heb afgezet!quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!Hij wordt echt wel gezongen!
Weet ik niet, maar dat is ie nu wel aan het doen. Wat slecht is dit...quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef tong80 het volgende:
Mag ie nou bewijzen dat ie terecht verloor ?
Ik wel. Als Remko nou volgende week net zó naturel wel als z'n reactie na het optreden (dan heb ik het niet over de opmerking maar de manier waarop hij overkwam) dan mag ie ook in m'n favo-lijstje.quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef Cee het volgende:
CDP, we kunnen leven met deze top 9 volgende week he? Can't wait.
Nou, zo goed was Amir toch nietquote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
Ja Robin blijft wel mijn favoriet
En Amir begin ik ook steeds leuker te vinden
Ontzettend voorspelbaar. Ik zat 'm wel even te knijpen nog voor Remko toen ie daar als een van de laatsten stond. Had al het volgende getypt om te posten:quote:Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar was het dat Roy doorging toen Roy en Adriaan als laatste 2 kanshebbers overbleven? Geez, Eyeworks..
En die laatste blik van Adriaan was echt serial killer freaky. Brrrrrr.
Paul over die cruise was weer echt geweldig.
Zie het maar zo: ze proberen hem niet meteen als 'frontrunner' te bestempelen want dan wil NL er niet meer op stemmen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef booo het volgende:
[..]
Nou, zo goed was Amir toch niet
Bij ons was iedereen onwijs chagrijnig na het (tegenvallende) commentaar van Freek
Vooral Frits erna: Het klinkt alsof Paul met u mee gaat.quote:Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
Geweldig inderdaad dat Paul helemaal hyper doet over de cruise die een of andere onbekende sms'er wint. Trouwens, met de boot naar Engeland.No thanks.
Nee John is een neppe glibberaar! Ik was het volledig met dat commentaar eens, ik zie het trucje, maar ik geloof niet dat John ook méént wat ie zingt.quote:Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaa, wat vond ik Paul toch een lul vandaag, met dat commentaar.... wat WIL die nou van John? Ik snap het niet.... hij pakte mij volledig in
Haha, ik vind het juist heerlijk, die afwisseling op de tv vanavondquote:Op zondag 14 september 2008 23:19 schreef Cee het volgende:
Soms denk ik "Cee, je kletst te veel over zo'n onzinnig programma als dit" maar dan zit ik nu alweer een half uur met Studio Sport op de tv en vraag ik me af hoe lang je kan doorzeveren over een potje voetbal.
Haha ik volg het programma dus half, en ik zag opeens Donny Osmond... Ik denk: die KAN toch niet in die musical gestaan hebben... dan heb je ook werkelijk geen talent nodig en mogen ze het van mij alle 9 worden! Maar nu lees ik dus al dat hij dat niet gedaan heeftquote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar heb jij je oren zitten?quote:Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind John nou niet echt mooi zingen
Whehehe, jij zit ook via uitzending gemist te kijken hé??quote:Op maandag 15 september 2008 02:35 schreef wonderer het volgende:
Adriaan terecht eruit, tering, ik kreeg kippenvel van de singoff en niet omdat het zo mooi was. Hein had daar ook beter moeten presteren trouwens.
Maar tering... Adriaan had niet eens bij de beste tien mogen zitten met die stem.
Idem hier. De reeks van vorig jaar gaan ze niet overtreffen.quote:Op maandag 15 september 2008 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, jij zit ook via uitzending gemist te kijken hé??
Mooi, betekent dus dat ie goed kan acteren als dat zo bij je over kwam.quote:hoop van harte dat het Freek niet wordt. Aangezien het een arrogant kutventje is.
Dat betekent dus dat ie slecht acteert als ie sinds aflevering 1, de audities, constant zo op me overkomtquote:Op maandag 15 september 2008 07:11 schreef Cee het volgende:
Mooi, betekent dus dat ie goed kan acteren als dat zo bij je over kwam.
Tsss, je mist blijkbaar gewoon de diepgang en het acteertalent van de deelnemers. Luister nou eens naar Willem Nijholt man, die vakman.quote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Breakfast het volgende:
Na een kwartier kon ik er niet meer tegen![]()
Ik haat Bassie....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op maandag 15 september 2008 15:12 schreef Treezz het volgende:
de liedjes voor zondag 21 september..ben ik raar als ik zeg dat ik niet echt logica in deze lijst zie, en de link met Joseph mij niet geheel duidelijk is. Er zitten in mijn ogen weer te veel popnummers tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eng?quote:Op maandag 15 september 2008 09:47 schreef zeeuwse het volgende:
Roy: Deed het op zich niet slecht, maar ik vind hem zo eng, hoe eerder naar huis hoe beter.
de liedjes voor zondag 21 september..Weer de helft Engels... Dammit. Ik hoop dat het bovenste nummer niet verkracht wordt, dat vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
de liedjes voor zondag 21 september..DisneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ben benieuwd wie dat B&TB nummer doet.
Ja maar dat is toch logisch. Als je het programma kijkt, grotere kans dat je ook naar de musical gaat. Is in het verleden toch ook gebleken met al die idols, starmaker programma's. Die CD's werden ook gelijk platina erna.quote:Op maandag 15 september 2008 16:45 schreef marky het volgende:
Blijf toch sterk het vermoedde houden dat ze allang weten wie het worden gaat en dat ze ons alleen maar die musical door de strot willen douwen om hem bij voorbaat al populair te maken.
Hmm, dan zou Remko best weinig stemmen gehad hebben, dat geloof ik niet.. Amir scoort natuurlijk wel hoog, driekwart van zijn school stemt waarschijnlijk op mquote:Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
Ik haat Bassie....![]()
OT:
Als je nou eens kijkt naar de volgorde waarin de mannen naar de bank gestuurd werden
(ff uit mijn hoofd)
1. Freek
2. Amir
3. John
4. Baer
Dan vind ik dat eigenlijk wel een plausibele volgorde qua aantal stemmen.
Ik geloof eigenlijk ook best dat Roy 3e van onder was. (maar dat komt misschien door mijn eigen afkeer)
CDP, gaan ze d'r misschien twee uitbonjouren als wij er zijn?quote:Het wordt in ieder geval keihard werken deze week, want komende zondag wordt niet een aflevering zoals we die gewend zijn.
quote:Interessante tafel vanavond:
Vandaag in Pauw & Witteman
* Musicalicoon Willem Nijholt over zijn musicalacademie en 'de nieuwe Joseph'.
da's ook gebeurt in engeland he... ?!!quote:Op maandag 15 september 2008 18:27 schreef Cee het volgende:
Ik vind het leuke liedjes.Ben heel benieuwd wie wat gaat zingen. "Man in the mirror" vind ik een prachtig nummer en ik moet nog maar zien of iemand Lee's "Paint it black" gaat evenaren. Ervan uitgaande dat nietszeggende disco-nicht liedjes een verzekerde plaats in de sing-off opleveren kan het erg spannend worden aangezien er dit keer niet van die huppelliedjes tussen zitten.
![]()
Uit Freek's weblog:
[..]
CDP, gaan ze d'r misschien twee uitbonjouren als wij er zijn?![]()
![]()
![]()
Ooh lalaquote:Op maandag 15 september 2008 18:27 schreef Cee het volgende:
CDP, gaan ze d'r misschien twee uitbonjouren als wij er zijn?![]()
![]()
![]()
de liedjes voor zondag 21 september..Zij leven voortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Signed sealed delivered is echt weer zo'n nummer waar je weinig mee kan doen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
blijkbaar zit er in het contract met BBC opgenomen dat er elke aflevering een "disco" moeten doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zij leven voort.
Signed sealed delivered is echt weer zo'n nummer waar je weinig mee kan doen.
V&V is een produktie van Albert Verlinde en Roel Vente vandaar 'V&V' en HSM betekend:'High School Musical'quote:ben ik trouwens de enige die al ie afkortingen niet snapt die hier voorbij komen? HSM? V&V?![]()
Die moeten ze Freek dan maar eens laten doen. Zijn we ook van het gezeur af dattie dat niet zou kunnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar zit er in het contract met BBC opgenomen dat er elke aflevering een "disco" moeten doen.
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:39 schreef kwakveense het volgende:
@ haaibaaike: thnx. ik ben duidelijk niet zozeer een musical fan als de meesten hier.
SPOILER: Aanstaande zondagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Kinga op 17-09-2008 00:11:35 ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef Kinga het volgende:SPOILER: Aanstaande zondagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CDP, ik ga een stressbal kopen.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef Kinga het volgende:Had ik je spoiler maar niet gelezen ..Want ik krijg morgen de JosephMail en daar krijg je te horen/zien wat de jongens voor liedjes moeten gaan zingen! Van dat andere weet ik alSPOILER: Aanstaande zondagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die weblogs zo leuk om te lezen... weer twee die hebben verklapt wat ze gaan zingen.Yow, waar heb jij dat gelezen? toch niet op die joseph site?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
Ik vind die weblogs zo leuk om te lezen... weer twee die hebben verklapt wat ze gaan zingen.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die weblogs zo leuk om te lezen... weer twee die hebben verklapt wat ze gaan zingen.TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nummer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit wordt 'm:
Roy - Paint it black Hmm...apart
Bear - Signed Sealed Delivered Oh god... die voel je al aankomen
Remko - Van haar te houden
Hein - Radeloos
Amir - All I care about is love Ken het nummer niet..
Robin - Ze leven voort![]()
Ben zeer benieuwd
Freek - Man in the mirror![]()
Mathijs - Sandy Zal ie vast wel weer goed doen...
John - Vleugels van mijn vlucht
Zou het sneu vinden als ie 2e werdquote:Op donderdag 18 september 2008 19:23 schreef Naamah het volgende:
Jah idd, Kinga.. Ik wou 't net posten! Ik krijg het idee dat ze John allemaal echt liever kwijt dan rijk zijn. Lekker even flink negatief commentaar geven straks zodat ie misschien wel bij de laatste twee zit (zal wel niet) en dat Willem Nijholt 'm er zonder ook maar een seconde over na te denken eruit bonjourt.
Jammer, want ik vind wel dat John terecht daar staat. Het zal ook wel even duren voor hij bij de laatste twee komt, denk dat hij best wel geliefd is bij het publiek.
Met laatste twee bedoel ik degenen met de minste stemmen waarvan Nijholt er eentje er uit knikkert, hč. En niet de laatste twee overgebleven potentiėle Josephsquote:Op donderdag 18 september 2008 19:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou het sneu vinden als ie 2e werd
Nee nee, snap ikquote:Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef Naamah het volgende:
[..]
Met laatste twee bedoel ik degenen met de minste stemmen waarvan Nijholt er eentje er uit knikkert, hč. En niet de laatste twee overgebleven potentiėle Josephs
Het nummer tijdens de resultshow is met de lendedoekjesquote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Cee het volgende:
Freek was inderdaad happy met z'n nummer! Ben benieuwd, m'n favoriete MJ nummer (niet dat ik een fan ben maar dit vind ik echt een heel mooi lied, wordt moeilijk voor hem om het niet op die typische MJ manier te zingen).
Waarschijnlijk zal het wel om een filmpje van de Josephs met lendedoekjes gaan. Bij 'Any dream will do' deden ze dat ook zo. Maar ja, you never know...
Nou zeg!! Roy kende het hele nummer van de Stones nietquote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef Treezz het volgende:
Lendendoekje,,,![]()
.. dat word mooi beeld zondag.. genieten
hahaha...
Op de joseph site kun je de reacties zien van de heren welke liedjes ze krijgen..
Leuk hoe freek reageert..
en dat roy.. geen idee hoe dat nummer gaat..
ik hoop niet dat ie het gaat verkloten...
Ik bedoelde.. roy wist niet hoe het ging..quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou zeg!! Roy kende het hele nummer van de Stones niet
Godsgloeiende! I've hit the jackpot!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het nummer tijdens de resultshow is met de lendedoekjes
Ik heb er zin anquote:Op donderdag 18 september 2008 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Godsgloeiende! I've hit the jackpot!![]()
Me too.quote:
Parkeerterrein is 1¤ per uur en meestal hebben ze bij de studio zelf dan iemand die voor 5¤ uitrijkaarten verkoopt. Zo ging het met Idols/X Factor/Life and Cooking altijd.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef Cee het volgende:
Me too.
Trouwens even praktische vraag, CDP, oh gij van het Kind aan Huis zijnde bij het Hilversumsche, is daar op het terrein bij de studio's plaats om te parkeren?
Waar op de site kan je dat precies zien?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef Treezz het volgende:
Lendendoekje,,,![]()
.. dat word mooi beeld zondag.. genieten
hahaha...
Op de joseph site kun je de reacties zien van de heren welke liedjes ze krijgen..
Leuk hoe freek reageert..
en dat roy.. geen idee hoe dat nummer gaat..
ik hoop niet dat ie het gaat verkloten...
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/op_zoek_naar_Joseph/quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef tessie het volgende:
[..]
Waar op de site kan je dat precies zien?
grappig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zag Robin fietsen vanmiddag
Zo'n mazzel kan ik niet in 1 avond hebben dus ik acht de kans klein.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef Treezz het volgende:
[..]
grappig.![]()
Mischien komt lee mead wel een riedeltje zingen...
Ja, 2 Josephs gaan of moeten eruit..dat klopt.quote:Op zondag 21 september 2008 10:42 schreef kwakveense het volgende:
als er twee singoffs zijn gaan er toch 2 mensen uit. er blijft er altijd 1 over per singoff...
Klopt.. ze hebben meer keus in wie ze er uit gooien.. Heb nog steeds het idee dat ze bepaalde personen er graag uit willen hebben voor het 'te laat' is.quote:Op zondag 21 september 2008 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is wel echt een geweldige uitzending vanavond. 2 Singoff's (al ben ik heel bang dat ze daarmee heel erg de uitslag kunnen manipuleren) en een Hairspray liedje čn lendedoeken.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 21 september 2008 17:40 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me altijd af, wat ze doen in dat uur dat ze op de uitslag moeten wachten...
Ja, echt superleuk, jij en Cee hebben het wel getroffen!quote:Op zondag 21 september 2008 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is wel echt een geweldige uitzending vanavond. 2 Singoff's (al ben ik heel bang dat ze daarmee heel erg de uitslag kunnen manipuleren) en een Hairspray liedje čn lendedoeken.
Echt?!?!? Ik dacht dat de hoofdstem zegmaar (weet niet hoe dat heet..) wel echt gezongen was en alleen de achtergrond playbackquote:Op zondag 21 september 2008 20:28 schreef marky het volgende:
Het is playback dus iedereen komt goed uit de verf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |