Oh sorry, toen ik deze ging openen was er nog geen andere. En ik ben niet zo origineelquote:Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
Remko
Dubbel topic nu, trouwens. Ik vond m'n TT nog zo geniaal.
Vind het ook wel verfrissend. De rest is alleen maar positief. Ook als dat niet terecht is.quote:Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef Naamah het volgende:
Hehe, eindelijk een beetje kritiek van Paul, lekker! Eindelijk!
Nee joh, ik moet maar eens leren sneller te zijn! En m'n TT was te flauw voor woorden.quote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh sorry, toen ik deze ging openen was er nog geen andere. En ik ben niet zo origineelMisschien kunnen ze 'm mergen?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef PeRi het volgende:
En Hein denkt dat dit een village peopje karaoke show is?
Ja idd! Da's echt raar..quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef VegaKip het volgende:
Lekker makkelijk om het nummer af te kraken als ze het zelf niet kiezen
En leuk gedaan door Mathijs! Ik vind 'm leuk, echt heel erg leuk!quote:
Ja, doet het voor mij ook wel ja!quote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Naamah het volgende:
En leuk gedaan door Mathijs! Ik vind 'm leuk, echt heel erg leuk!
Ik wil er best wel avondje tegenaan kijken als Joseph hoor, geen puntquote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, doet het voor mij ook wel ja!
Ik heb dat ook, prachtig en hij heeft uitstraling. Maar hij redt 't niet, ik denk dat ie vandaag weer in de sing-off staat, helaas.quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef Naamah het volgende:
En Roy vind ik echt een schatje hoor, maar... nee, gewoon nee.
t valt me inderdaad op dat ze echt bijna niks zeggen van al die valse noten... maar wel hakken op dingen als uitstraling en uitbeelding.quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef marcodej het volgende:
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van het niveau.... Vond John er bovenuit steken en die Freek vond ik wel ok... De rest vrij matig...
beetje raar dat John de hardste kritiek kreeg en de rest eigenlijk niet...ook nu weer niet...
Eens ja.quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Adriaan en Remko mogen in de sing-off. John en Freek waren het best.
Willem nijholt weet echt wel die zegt hoor..quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef Cee het volgende:
Die Willem, zit ondertussen op z'n koptelefoon gewoon naar Nick en Simon te luisteren.
Ik heb ook groot respect voor Willem.Hij was een groot musical acteur. En hij heeft gelijk dat het publiek niet mag klappen tijdens het zingen, het is geen meeklap-programma zei die..Daar heeft hij gelijk in.quote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef Treezz het volgende:
[..]
Willem nijholt weet echt wel die zegt hoor.... respect voor die man..
het word geen concert waar je een riedeltje moet zingen
en dan praat ik gewoon in het algemeen, want ik heb de indruk dat ze voor de looks gaan
Het is anders dan die Evita shows.., daar had ik geen favoriet eigenlijk.. ja marleen.. maar die werd eruit gebonjourd door willem ..quote:Op zondag 14 september 2008 21:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb ook groot respect voor Willem.Hij was een groot musical acteur. En hij heeft gelijk dat het publiek niet mag klappen tijdens het zingen, het is geen meeklap-programma zei die..Daar heeft hij gelijk in.
CDP, ik zet een punaise op die stoel naast me volgende week hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop Adriaan en Remko in de Sing-Off.
Gelukkig is er ook niet meer nodig voor deze rol.quote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef Treezz het volgende:
[..]
en dan praat ik gewoon in het algemeen, want ik heb de indruk dat ze voor de looks gaan
Sorry, maar als ie daar zo'n meiske gaat proberen te sjansen werkt gewoon niet. Hij is vast heel tof en aardig enzo, maar hij heeft voor mij nog geen nummer gevonden waar hij echt tot z'n recht komt. En Cee, zullen wij volgende week haar & make-up & styling voor die jongens doen? Want sommige dingen stonden echt niet.quote:Op zondag 14 september 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
CDP, ik zet een punaise op die stoel naast me volgende week hoor!
ja .. uuhquote:Op zondag 14 september 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook niet meer nodig voor deze rol.![]()
maar omdat ze prof zijn ligt de lat voor b.v. Freek en Remko hoger dan voor Adriaan en Amirquote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze hadden wel commentaar op Freek! De jury, dat snap ik eigenlijk niet ...want hij zong toch goed in het Nederlands. Ik zat echt verbaast te kijken en dacht bij mezelf, wat raar dat jullie commentaar op hem hebben.
Dat waren Willem en Paul.
Ik stem yes. Ik neem wel een kammetje en wat eyeliner mee. Ga ik ze allemaal als Jack Sparrow stylen. ARRRRR.quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry, maar als ie daar zo'n meiske gaat proberen te sjansen werkt gewoon niet. Hij is vast heel tof en aardig enzo, maar hij heeft voor mij nog geen nummer gevonden waar hij echt tot z'n recht komt. En Cee, zullen wij volgende week haar & make-up & styling voor die jongens doen? Want sommige dingen stonden echt niet.
Vooral (sorry) Remko met z'n rubberen slipmat als jasje. Trek die jongen wat leuks aan!
Dat is m'n grootste vrees dus ook.quote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja .. uuh![]()
dadelijk word baer of amir de joseph... "omdat ie zooo schattig is... "
net zoiets als idols.. die neil die bleef er ook in vanwege'de commentaar omdat ie zooo schattig is / was ()
mischien hebbe ze geen beelden van lee., of mogen ze dat niet... .. geen idequote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en kan IEMAND me vertellen waarom we steeds die crappy movie met Donny fucking Osmond zien ipv gewoon beelden v/d productie in London met Lee Mead? Die zijn er genoeg (zie de site van Joseph)..
Zijn de beelden dan niet opgelegt middels het contract/format van BBC ?, of mag Eyeworks dat naar eigen believen invullen ?quote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en kan IEMAND me vertellen waarom we steeds die crappy movie met Donny fucking Osmond zien ipv gewoon beelden v/d productie in London met Lee Mead? Die zijn er genoeg (zie de site van Joseph)..
Aha op zo'n manier..thnx voor je antwoordquote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar omdat ze prof zijn ligt de lat voor b.v. Freek en Remko hoger dan voor Adriaan en Amir
Ik vond dat ze helemaal gelijk hadden.quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze hadden wel commentaar op Freek! De jury, dat snap ik eigenlijk niet ...want hij zong toch goed in het Nederlands. Ik zat echt verbaast te kijken en dacht bij mezelf, wat raar dat jullie commentaar op hem hebben.
Dat waren Willem en Paul.
Ze mogen m'n bootleg wel lenen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zijn de beelden dan niet opgelegt middels het contract/format van BBC ?, of mag Eyeworks dat naar eigen believen invullen ?
weet je wat ook een grote vrees is..quote:Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is m'n grootste vrees dus ook.
Maar gelukkig heeft geschiedenis bewezen dat dat soort personen amper ooit winnen. Hooguit worden ze tweede. Helaas wel ten koste van mensen die beter zijn, maar toch.
Er is genoeg beeld van Lee en de hele musical. Daarmee zou je meer mensen trekken denk ik dan een VHS bandje uit 1999....quote:Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Treezz het volgende:
mischien hebbe ze geen beelden van lee., of mogen ze dat niet... .. geen ide
Doe het progamma dan zonder publiek? Jesus, vond dat zo'n kut commentaar van Willem. Als ik wil meeklappen bij een nummer doe ik dat gewoon volgende week. Besides, de nummers waren opgelegd door de jury dus ga dan niet Hein de schuld geven.quote:Op zondag 14 september 2008 21:40 schreef Haaibaaike het volgende:
En hij heeft gelijk dat het publiek niet mag klappen tijdens het zingen, het is geen meeklap-programma zei die..Daar heeft hij gelijk in.
De poster ter promotie van 't programma toont al zo'n donkere krullenbol, heerlijk sturend, onbewust he.quote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Enige wat ik me kan bedenken is dat ze niet teveel van Lee willen laten zien om te voorkomen dat NL een 2e Lee gaat kiezen (dan komen we sowieso bij Freek of John uit)
je hebt tegenwoordig youtube hequote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er is genoeg beeld van Lee en de hele musical. Daarmee zou je meer mensen trekken denk ik dan een VHS bandje uit 1999....
Enige wat ik me kan bedenken is dat ze niet teveel van Lee willen laten zien om te voorkomen dat NL een 2e Lee gaat kiezen (dan komen we sowieso bij Freek of John uit)
quote:Wil jij ook zo'n mooi Op zoek naar Joseph Pezzáázz! t-shirt hebben? Dat kan! Als je lid wordt van de AVRO (voor maar ¤6,- per jaar) krijg je het t-shirt gratis thuisgestuurd.
Heb je 'De zoektocht naar Tarzan' gekeken? Zo ja, dan is daar je antwoord.quote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
en waar moet ik john eigenlijk van kenne.. heeft ie een bandje gezongen ?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef PeRi het volgende:
Cee je bent toch lid van de AVRO geworden? CDP ook denk ik, want jullie hebben kaartjes gekocht toch voor de uitzendingen? Hebben jullie al je Pezaaaaaz shirts?.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou de AVRO ff mailen als ik jullie was als je niks hebt gekregen/er niks van weet dan.
Yup, ondertussen of gezocht op internet en kwam ik het tegen ...quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je 'De zoektocht naar Tarzan' gekeken? Zo ja, dan is daar je antwoord.
Ik heb hem ook nog nietquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef PeRi het volgende:
Cee je bent toch lid van de AVRO geworden? CDP ook denk ik, want jullie hebben kaartjes gekocht toch voor de uitzendingen? Hebben jullie al je Pezaaaaaz shirts?.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou de AVRO ff mailen als ik jullie was als je niks hebt gekregen/er niks van weet dan.
PeRi, krijg jij ook de JosephMail ? Daar stond dat je deT-shirt thuis krijgt als je 6 euro betaalt aan de AVRO dan ben je gelijk lid van de omroep..quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zat nog in z'n mooi weer de leeuw programma na te genieten..quote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Paul heel erg vervelend begin te vinden. Die opmerking over 'dat hij er ook goed zag en Frits als een ober' was echt raar...
De Tamboerijn inside-joke was dan wel weer erg goed.quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef Treezz het volgende:
zat nog in z'n mooi weer de leeuw programma na te genieten..
vanwege de kijkcijfers
Nee die krijg ik niet HB, want ik heb me niet aangemeldquote:Op zondag 14 september 2008 @ 22:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
PeRi, krijg jij ook de JosephMail ? Daar stond dat je deT-shirt thuis krijgt als je 6 euro betaalt aan de AVRO dan ben je gelijk lid van de omroep..
Dat vond ik ook beetje kinderachtig van Paulquote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Paul heel erg vervelend begin te vinden. Die opmerking over 'dat hij er ook goed zag en Frits als een ober' was echt raar...
Ik krijg wel de JosephMail ..Daarom weet ik dat van de shirtquote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee die krijg ik niet HB, want ik heb me niet aangemeld. Maar ik zag het net op de site staan en moest meteen denken aan CDP en Cee. Want die zijn vorige week lid geworden om kaartjes te kunnen kopen voor de shows.
Denk dat die actie dan pas net is ingegaan dan. Ik zou de AVRO mailen als ik jullie was dat jullie er ook een willen. Jullie zijn ook net lid geworden.
Dat zeker wel, maar hij heeft nogal last van iets wat Gordon bij Idols bv in het begin ook had. Niet willen 'weten' dat je in dienst staat van het progamma en de presentator en dus niet alles naar jouw hand kan zetten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Paul wel beter als ie niet zo zalvend is en ook eens wat commentaar geeft. hij slaat de plank ook nog wel eens mis, maar ik verkies Paul echt tien keer boven die Vlaming van Evita.
Helemaal mee eens Erik, Paul heb ik ook liever als die Peterquote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Paul wel beter als ie niet zo zalvend is en ook eens wat commentaar geeft. hij slaat de plank ook nog wel eens mis, maar ik verkies Paul echt tien keer boven die Vlaming van Evita.
quote:Ik lees net dat, als je lid bent geworden van de AVRO, je een Pezzazzz! shirt ontvangt, gratis? Ik heb er (nog) geen ontvangen. Aangezien ik de 21e bij de liveshow aanwezig ben en ik graag de blits wil maken in zo'n spetterend pezzazzerig shirt, zouden jullie er mij een willen sturen?
(-adres-).
Alvast bedankt!
Groetjes,
Cee
helemaal gelijkquote:Op zondag 14 september 2008 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Hein echt wel een schatje eigenlijk, en kan goed zingen. Maar hij kan niet zo goed stoer spelen. De versie van Fever vond ik niet tof. ik ben meer fan van de minimalistische Peggy Lee-versie dan de Bublé-. Papa blijft een mooi nummer (alleen "en ik hou van elke vrouw"
, maak het dan echt persoonlijk
) Mack the knife begon wel lekker, maar Baer raakte het best kwijt. Amir moet nog groeien. Adriaan
![]()
. John is zo arrogant en zijn rechterwenkbrauw gaat wel erg omhoog als ie hoge noten wil halen. Freek vind ik nog steeds de beste Joseph, maar moet even terug op aarde gezet worden en een mindere air hebben. Roy is het niet. Remko ook niet (dat jasje
!).
quote:Op zondag 14 september 2008 22:20 schreef Treezz het volgende:
[..]
helemaal gelijkbehalve dat ik john niet arrogant vind en goed vind
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |