Oh sorry, toen ik deze ging openen was er nog geen andere. En ik ben niet zo origineelquote:Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
Remko
Dubbel topic nu, trouwens. Ik vond m'n TT nog zo geniaal.
Vind het ook wel verfrissend. De rest is alleen maar positief. Ook als dat niet terecht is.quote:Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef Naamah het volgende:
Hehe, eindelijk een beetje kritiek van Paul, lekker! Eindelijk!
Nee joh, ik moet maar eens leren sneller te zijn! En m'n TT was te flauw voor woorden.quote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh sorry, toen ik deze ging openen was er nog geen andere. En ik ben niet zo origineelMisschien kunnen ze 'm mergen?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef PeRi het volgende:
En Hein denkt dat dit een village peopje karaoke show is?
Ja idd! Da's echt raar..quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef VegaKip het volgende:
Lekker makkelijk om het nummer af te kraken als ze het zelf niet kiezen
En leuk gedaan door Mathijs! Ik vind 'm leuk, echt heel erg leuk!quote:
Ja, doet het voor mij ook wel ja!quote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Naamah het volgende:
En leuk gedaan door Mathijs! Ik vind 'm leuk, echt heel erg leuk!
Ik wil er best wel avondje tegenaan kijken als Joseph hoor, geen puntquote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, doet het voor mij ook wel ja!
Ik heb dat ook, prachtig en hij heeft uitstraling. Maar hij redt 't niet, ik denk dat ie vandaag weer in de sing-off staat, helaas.quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef Naamah het volgende:
En Roy vind ik echt een schatje hoor, maar... nee, gewoon nee.
t valt me inderdaad op dat ze echt bijna niks zeggen van al die valse noten... maar wel hakken op dingen als uitstraling en uitbeelding.quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef marcodej het volgende:
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van het niveau.... Vond John er bovenuit steken en die Freek vond ik wel ok... De rest vrij matig...
beetje raar dat John de hardste kritiek kreeg en de rest eigenlijk niet...ook nu weer niet...
Eens ja.quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Adriaan en Remko mogen in de sing-off. John en Freek waren het best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |