Mee eens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Roy doet zijn bestvind ik..Hij is geen Joseph.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef kwakveense het volgende:
kijk: john en adriaan samen op t podium in robin hood van triade musical producties
[ afbeelding ]
Robbert zong dat vorige week gewoon hoorquote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Naamah het volgende:
Hej, weet je wat ze nu niet meer doen? Zo'n afscheidsnummer.. dat was bij Evita wel. Was wel altijd een beetje sneu en lullig dat ze dan waren afgevallen en dan nog moesten zingen, maar bedacht ik me ineens dat ze dat nu niet doen!
op www.triade-musical.nl bij de "vorige producties" staan nog veel meer foto's van allebei uit 'vroeger tijden'quote:
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Naamah het volgende:
Hej, weet je wat ze nu niet meer doen? Zo'n afscheidsnummer.. dat was bij Evita wel. Was wel altijd een beetje sneu en lullig dat ze dan waren afgevallen en dan nog moesten zingen, maar bedacht ik me ineens dat ze dat nu niet doen!
Echt?!?!quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!Hij wordt echt wel gezongen!
Ohw, ik had vorige keer opgenomen, denk dat t laatste stukje ontbrak.. Ga zo nog ff terugkijken of het idd mist of ik gewoon niet heb opgelet of 'm te vroeg heb afgezet!quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!Hij wordt echt wel gezongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |