quote:Op maandag 15 september 2008 15:12 schreef Treezz het volgende:
de liedjes voor zondag 21 september..Zij leven voortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Signed sealed delivered is echt weer zo'n nummer waar je weinig mee kan doen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
blijkbaar zit er in het contract met BBC opgenomen dat er elke aflevering een "disco" moeten doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zij leven voort.
Signed sealed delivered is echt weer zo'n nummer waar je weinig mee kan doen.
V&V is een produktie van Albert Verlinde en Roel Vente vandaar 'V&V' en HSM betekend:'High School Musical'quote:ben ik trouwens de enige die al ie afkortingen niet snapt die hier voorbij komen? HSM? V&V?![]()
Die moeten ze Freek dan maar eens laten doen. Zijn we ook van het gezeur af dattie dat niet zou kunnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar zit er in het contract met BBC opgenomen dat er elke aflevering een "disco" moeten doen.
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:39 schreef kwakveense het volgende:
@ haaibaaike: thnx. ik ben duidelijk niet zozeer een musical fan als de meesten hier.
SPOILER: Aanstaande zondagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Kinga op 17-09-2008 00:11:35 ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef Kinga het volgende:SPOILER: Aanstaande zondagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CDP, ik ga een stressbal kopen.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef Kinga het volgende:Had ik je spoiler maar niet gelezen ..Want ik krijg morgen de JosephMail en daar krijg je te horen/zien wat de jongens voor liedjes moeten gaan zingen! Van dat andere weet ik alSPOILER: Aanstaande zondagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die weblogs zo leuk om te lezen... weer twee die hebben verklapt wat ze gaan zingen.Yow, waar heb jij dat gelezen? toch niet op die joseph site?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
Ik vind die weblogs zo leuk om te lezen... weer twee die hebben verklapt wat ze gaan zingen.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die weblogs zo leuk om te lezen... weer twee die hebben verklapt wat ze gaan zingen.TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nummer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit wordt 'm:
Roy - Paint it black Hmm...apart
Bear - Signed Sealed Delivered Oh god... die voel je al aankomen
Remko - Van haar te houden
Hein - Radeloos
Amir - All I care about is love Ken het nummer niet..
Robin - Ze leven voort![]()
Ben zeer benieuwd
Freek - Man in the mirror![]()
Mathijs - Sandy Zal ie vast wel weer goed doen...
John - Vleugels van mijn vlucht
Zou het sneu vinden als ie 2e werdquote:Op donderdag 18 september 2008 19:23 schreef Naamah het volgende:
Jah idd, Kinga.. Ik wou 't net posten! Ik krijg het idee dat ze John allemaal echt liever kwijt dan rijk zijn. Lekker even flink negatief commentaar geven straks zodat ie misschien wel bij de laatste twee zit (zal wel niet) en dat Willem Nijholt 'm er zonder ook maar een seconde over na te denken eruit bonjourt.
Jammer, want ik vind wel dat John terecht daar staat. Het zal ook wel even duren voor hij bij de laatste twee komt, denk dat hij best wel geliefd is bij het publiek.
Met laatste twee bedoel ik degenen met de minste stemmen waarvan Nijholt er eentje er uit knikkert, hč. En niet de laatste twee overgebleven potentiėle Josephsquote:Op donderdag 18 september 2008 19:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou het sneu vinden als ie 2e werd
Nee nee, snap ikquote:Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef Naamah het volgende:
[..]
Met laatste twee bedoel ik degenen met de minste stemmen waarvan Nijholt er eentje er uit knikkert, hč. En niet de laatste twee overgebleven potentiėle Josephs
Het nummer tijdens de resultshow is met de lendedoekjesquote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Cee het volgende:
Freek was inderdaad happy met z'n nummer! Ben benieuwd, m'n favoriete MJ nummer (niet dat ik een fan ben maar dit vind ik echt een heel mooi lied, wordt moeilijk voor hem om het niet op die typische MJ manier te zingen).
Waarschijnlijk zal het wel om een filmpje van de Josephs met lendedoekjes gaan. Bij 'Any dream will do' deden ze dat ook zo. Maar ja, you never know...
Nou zeg!! Roy kende het hele nummer van de Stones nietquote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef Treezz het volgende:
Lendendoekje,,,![]()
.. dat word mooi beeld zondag.. genieten
hahaha...
Op de joseph site kun je de reacties zien van de heren welke liedjes ze krijgen..
Leuk hoe freek reageert..
en dat roy.. geen idee hoe dat nummer gaat..
ik hoop niet dat ie het gaat verkloten...
Ik bedoelde.. roy wist niet hoe het ging..quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou zeg!! Roy kende het hele nummer van de Stones niet
Godsgloeiende! I've hit the jackpot!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het nummer tijdens de resultshow is met de lendedoekjes
Ik heb er zin anquote:Op donderdag 18 september 2008 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Godsgloeiende! I've hit the jackpot!![]()
Me too.quote:
Parkeerterrein is 1¤ per uur en meestal hebben ze bij de studio zelf dan iemand die voor 5¤ uitrijkaarten verkoopt. Zo ging het met Idols/X Factor/Life and Cooking altijd.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef Cee het volgende:
Me too.
Trouwens even praktische vraag, CDP, oh gij van het Kind aan Huis zijnde bij het Hilversumsche, is daar op het terrein bij de studio's plaats om te parkeren?
Waar op de site kan je dat precies zien?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef Treezz het volgende:
Lendendoekje,,,![]()
.. dat word mooi beeld zondag.. genieten
hahaha...
Op de joseph site kun je de reacties zien van de heren welke liedjes ze krijgen..
Leuk hoe freek reageert..
en dat roy.. geen idee hoe dat nummer gaat..
ik hoop niet dat ie het gaat verkloten...
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/op_zoek_naar_Joseph/quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef tessie het volgende:
[..]
Waar op de site kan je dat precies zien?
grappig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zag Robin fietsen vanmiddag
Zo'n mazzel kan ik niet in 1 avond hebben dus ik acht de kans klein.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef Treezz het volgende:
[..]
grappig.![]()
Mischien komt lee mead wel een riedeltje zingen...
Ja, 2 Josephs gaan of moeten eruit..dat klopt.quote:Op zondag 21 september 2008 10:42 schreef kwakveense het volgende:
als er twee singoffs zijn gaan er toch 2 mensen uit. er blijft er altijd 1 over per singoff...
Klopt.. ze hebben meer keus in wie ze er uit gooien.. Heb nog steeds het idee dat ze bepaalde personen er graag uit willen hebben voor het 'te laat' is.quote:Op zondag 21 september 2008 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is wel echt een geweldige uitzending vanavond. 2 Singoff's (al ben ik heel bang dat ze daarmee heel erg de uitslag kunnen manipuleren) en een Hairspray liedje čn lendedoeken.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 21 september 2008 17:40 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me altijd af, wat ze doen in dat uur dat ze op de uitslag moeten wachten...
Ja, echt superleuk, jij en Cee hebben het wel getroffen!quote:Op zondag 21 september 2008 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is wel echt een geweldige uitzending vanavond. 2 Singoff's (al ben ik heel bang dat ze daarmee heel erg de uitslag kunnen manipuleren) en een Hairspray liedje čn lendedoeken.
Echt?!?!? Ik dacht dat de hoofdstem zegmaar (weet niet hoe dat heet..) wel echt gezongen was en alleen de achtergrond playbackquote:Op zondag 21 september 2008 20:28 schreef marky het volgende:
Het is playback dus iedereen komt goed uit de verf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |