Is mijn zin op het randje of erover?quote:Zit je langer dan een half uur in een overvolle en warme bus waarbij een Jodentransport gedurende 40-45 op een vijfsterrenreis lijkt.
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef Sackboy het volgende:
Kan iemand hier #160 van maken?
[KLB Bagger SC # 160] Waar we schatgraver vereren
niets te danken, maar ik vind het knap dat je er een slowchat inziet.quote:
Dat is niet wat je in je sluitpost zei. Daarin zei je 'dicht en ik betwijfel of het iets voor ONZ is'. In het geval van een leuk meedoe topic zoals dit hoef je dat echt niet na te vragen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ik het eerst even na moet vragen ?
Heb het al opgelost. Maak je wat druk.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is niet wat je in je sluitpost zei. Daarin zei je 'dicht en ik betwijfel of het iets voor ONZ is'. In het geval van een leuk meedoe topic zoals dit hoef je dat echt niet na te vragen.
Gewoon wat meer naar ONZ kicken wat jij denkt dat daar thuis kan. Als het niet zo is, ramt Cerror er wel een slot op en als het de spuigaten uit loopt, krijg je vanzelf een verzoek in FC om het te minderen. Maar gewoon een slotje gooien op topics die (in potentie) leuk zijn is altijd killing, ook al is het maar om toestemming te vragen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb het al opgelost. Maak je wat druk.
Sanders moet me niet zoquote:Op woensdag 17 september 2008 09:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Gewoon wat meer naar ONZ kicken wat jij denkt dat daar thuis kan. Als het niet zo is, ramt Cerror er wel een slot op en als het de spuigaten uit loopt, krijg je vanzelf een verzoek in FC om het te minderen. Maar gewoon een slotje gooien op topics die (in potentie) leuk zijn is altijd killing, ook al is het maar om toestemming te vragen.
Gewoon kicken.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sanders moet me niet zo![]()
![]()
Dus vandaar dat ik het eerst ff vraag/aangeef in het MOD topic
![]()
![]()
Bedankt dat je met me meeleeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Je maakt me wat mee he. Is ook vervelend. Op de basisschool moest je nog gewoon van 9 tot half 4 naar school, zonder lesuitval. Nu op de grote middelbare school is het allemaal anders. Kut voor je.
Oh ik dacht altijd dat je hetero was.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
Geen dank. Ik ben een gevoelig mens.
Ben ik ook. Maar ik stofzuig ook graag naakt dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat je hetero was.
Bij deze is het topic terug in KLB en weer open.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Lekker is dat, ik gebruik bewust niet het WoW topic omdat het niet zozeer WoW gerelateerd is, als wel het verschil tussen oude en nieuwe spelers. Oftewel, ik heb een klacht, dus ik pleur hem in KLB. Daar is een mod er van overtuigd dat hij in GAM hoort, waar hij vrijwel direct gesloten wordt. Leuk 1-2-tje.
Als iemand een klacht heeft over een auto wordt hij toch ook niet meteen naar dat subforum geschopt, of gezeik over z'n wijf naar REL.
Dit is het topic:
Noobs die niet geslacht zijn door Maggy
ps. deze feedback werd ook in het GAM feedback topic gezet omdat ik geen verschil kan maken tussen die twee
Wooohooo, dank dankquote:Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij deze is het topic terug in KLB en weer open.
Neequote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Juup, je bent zuur.
Wil je erover praten?
Omdat ie een bagger topic dicht knalt?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Juup, je bent zuur.
Wil je erover praten?
Nee.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ie een bagger topic dicht knalt?
Jawel dat mag natuurlijk, maar in de FB van het betreffende forum. Jeweet wel boven aan de pagina.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:21 schreef appelsjap het volgende:
ik snap niet waarom mijn topic op slot gaat..
Dus je mag geen klachten hebben over mods?
Lijkt wel op een Chinese dictatuur.
dus als je een klacht over de NS hebt dan hoef je het ook niet hier te posten, bel naar de klantenservice, is toch niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel dat mag natuurlijk, maar in de FB van het betreffende forum. Jeweet wel boven aan de pagina.
Zo moeilijk is het niet.
Beter gezegd, wat WIL hij niet begrijpen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef ondeugend het volgende:
Klachten over moderatie in Feedback van het forum, wat begrijp je er niet aan?
Ja, topic mag van mij gewoon open. Ergo, ik weet niet wat er speelt omdat ik afwezig was. Ben me aan het inlezen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef De_Ananas het volgende:
Zelfs Bio wilde het topic open laten
Alhoewel je nu natuurlijk gaat zeggen van niet maar je had het niet eens door.
Tis gewoon een goed topic (bijna alleen positieve reacties) met klachten erin. Speciaal voro Juup stond het nog onderaan maar de volgende keer zal ik het in lettertype 40 doen en in alle kleurtjes van de regenboog anders snapt ie het niet denk ikquote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, topic mag van mij gewoon open. Ergo, ik weet niet wat er speelt nog omdat ik afwezig was. Ben me aan het inlezen.
Blijf eens niet zo zeuren, jouw punt is nu wel duidelijk. Jouw opmerking "dat jij bleef doorgaan met het posten van zulk soort dingen totdat ik (Juup©) weg ga" in het KLB-SC topic doet jou ook geen goed.quote:Op zondag 21 september 2008 21:17 schreef De_Ananas het volgende:
Of misschien is het weer teveel lezen voor Juup
Ik typte het in 20 minuten, dan kan je het ook in 2 minuten lezen
Dat heb ik niet voor niks weggehaald.quote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijf eens niet zo zeuren, jouw punt is nu wel duidelijk. Jouw opmerking "dat jij bleef doorgaan met het posten van zulk soort dingen totdat ik (Juup©) weg ga" in het KLB-SC topic doet jou ook geen goed.
Had jij het maar niet moeten posten. Bezint eer gij begintquote:Op zondag 21 september 2008 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat heb ik niet voor niks weggehaald.
Wat is dat nou weer voor onzin zegquote:Op zondag 21 september 2008 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had jij het maar niet moeten posten. Bezint eer gij begint![]()
Er wordt overlegd, wees geduldig.quote:Op zondag 21 september 2008 21:25 schreef De_Ananas het volgende:
Maar komt ie nog open aangezien Bio voorstander is maar Juup tegenstander.
Gelijkspel, lijkt me dat de users beslissen en volgens mij vond 90% het wel een goed topic die er in postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |