abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61697380
3e en 4e uur uitvalt waardoor je alleen nog maar het 5e uur les heb. Dus ik besloot zo lekker naar huis te gaan beetje chillen je weet toch en zo. Dus ik kom zo thuis gooi me tas zo ergens neer ff pissen computertje aanzetten en dan lekker chillen. Maar na tien minuten vond ik dat saai worden, dus ik bestloot lekker die tvtje aan te doen maar er is nu op dit moment focking niks op tv behalve mensen die over nederland praten en zo op nederland 1! iets met politiek enzo.

Samenvatting: ik ben om vijf voor acht (7:55) naar school gegaan. en om vijf over negen (9:05) naar huis gegaan.!!
Echt kansloos dus. En nu moet ik dadelijk om 12 uur (12:00) weer zo naar school toegaan voor een FOK!king uurtje wtf gek!?

Samenvatting2: zie samenvatting 1

Conclusie: Mijn school is kansloos.

Klacht: zie hierboven.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_61697477
Voordat jullie gaan denken dat ik zulks een beetje niet erg schoon ben ik heb wel mijn handjes gewassen na het plassen, ook al staat het zo niet in de OP!.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  Redactie Sport woensdag 17 september 2008 @ 10:59:29 #3
218273 crew  JayJay8
pi_61697605
Je maakt me wat mee he. Is ook vervelend. Op de basisschool moest je nog gewoon van 9 tot half 4 naar school, zonder lesuitval. Nu op de grote middelbare school is het allemaal anders. Kut voor je.
U MAD?
pi_61697718
Ik had hem dichtgegooid he ? Oeps.

Normaal gesproken zou ik dat ook doen. Maar ik vind TS zo sneu dat ik hem een kans geef om dit topic een niveau-boost te geven.
U MAD?
pi_61697792
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had hem dichtgegooid he ? Oeps.

Normaal gesproken zou ik dat ook doen. Maar ik vind TS zo sneu dat ik hem een kans geef om dit topic een niveau-boost te geven.
Respecht!
Nu ff denken hoe ik dit topic een niveau boost zal geven.

Tips zijn welken via PM.
pi_61697844
Ik help je een handje: De grootste onzin reacties heb ik verwijderd
U MAD?
  woensdag 17 september 2008 @ 11:14:51 #8
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_61697858
Edit: Opzouten

[ Bericht 88% gewijzigd door de_boswachter op 17-09-2008 11:16:17 ]
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_61697913
Wordt de kwaliteit van de les beter als je die 2 tussenuren wel les had gehad? Volgens mij heeft het één niks met het andere te maken. Wees blij dat je nu 2 uur aan je pik kan sjorren of zo.

Later, als je aan het werk bent, ben je blij met een storing van 2 uur waarin je niks kunt doen. Lekker een beetje niksen. Dus geniet er van zolang je kan! Dat deed ik tenminste wel op de middelbare school. Beetje kaarten of zo in de aula.
pi_61697955
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:14 schreef Electro-Worm het volgende:
Edit: Opzouten
Omg prachtige usericoon trouwens
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 17 september 2008 @ 11:19:42 #11
126737 Electro-Worm
pi_61697961
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Omg prachtige usericoon trouwens
Niet offtopic gaan!!!
bedankt.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:21:33 #12
126737 Electro-Worm
pi_61698001
Edit: Kappen

[ Bericht 93% gewijzigd door de_boswachter op 17-09-2008 11:28:13 ]
pi_61698036
Echt mensen die klagen dat ze geen les hebben

Das toch goed?
pi_61698041
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Wordt de kwaliteit van de les beter als je die 2 tussenuren wel les had gehad? Volgens mij heeft het één niks met het andere te maken. Wees blij dat je nu 2 uur aan je pik kan sjorren of zo.

Later, als je aan het werk bent, ben je blij met een storing van 2 uur waarin je niks kunt doen. Lekker een beetje niksen. Dus geniet er van zolang je kan! Dat deed ik tenminste wel op de middelbare school. Beetje kaarten of zo in de aula.
De kwaliteit van de les zou niet beter worden als ik dan les had gehad, maar ik zou wel les hebben gehad en zou hopelijk dingen leren en dat is altijd beter dan te lopen niksen. Niksen doe ik wel in mijn vrije tijd of in de pauze's.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:25:35 #15
126737 Electro-Worm
pi_61698095
Tevens is de bouw van je op ronduit bagger, je typt dit als een 2 jarige. "En nu moet ik dadelijk om 12 uur (12:00) weer zo naar school toegaan voor een FOK!king uurtje wtf gek!?"

"die tvtje aan te doen maar er is nu op dit moment focking niks op tv behalve mensen die over nederland praten en zo op nederland 1"

Kijk dan een andere zender trut.

LaPo

Ik begrijp ook echt niet waarom je zit te zeiken dat je géén school hebt, daimnn
pi_61698135
Edit op edit

[ Bericht 97% gewijzigd door de_boswachter op 17-09-2008 11:28:55 ]
pi_61698189
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Tevens is de bouw van je op ronduit bagger, je typt dit als een 2 jarige. "En nu moet ik dadelijk om 12 uur (12:00) weer zo naar school toegaan voor een FOK!king uurtje wtf gek!?"

"die tvtje aan te doen maar er is nu op dit moment focking niks op tv behalve mensen die over nederland praten en zo op nederland 1"

Kijk dan een andere zender trut.

LaPo

Ik begrijp ook echt niet waarom je zit te zeiken dat je géén school hebt, daimnn
Hoor wie het zegt.

pi_61698217
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Jij bent zeker ook dat gozertje op je usericon?
pi_61698227
Quote je hem nou 2x?

Royal...
  woensdag 17 september 2008 @ 11:31:19 #20
126737 Electro-Worm
pi_61698230
Ik zal het wat formeler terwege brengen.

Dan belt u de directie, of teamleider.
Vervolgens vertelt u hem in welke situatie u zich bevind en dat je moest huilen omdat je wel 2 uur vrij had! Én omdat je school gewoonweg kansloos vindt.

MISSCHIEN, en ik garandeer je niets, geeft hij je vrij voor dat aller laatste uurtje!
Zo zou dat op mijn school makkelijk gaan.
Of je meldt je gewoon ziek, net zo makkelijk.
pi_61698240
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Quote je hem nou 2x?

Royal...
Dat zie je toch?
pi_61698263
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Dat zie je toch?
Heb mijn lenzen niet in
pi_61698306
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef Electro-Worm het volgende:

Vervolgens vertelt u hem in welke situatie u zich bevind en dat je moest huilen omdat je wel 2 uur vrij had! Én omdat je school gewoonweg kansloos vindt.

MISSCHIEN, en ik garandeer je niets, geeft hij je vrij voor dat aller laatste uurtje!
Nee dan geef ik toch gewoon toe dat ik het 2e 3e en 4e niet aanwezig was op school. (het valt dan wel uit, maar je moet wel op school blijven.)

Me ziek melden is gewoon kansloos. Als ik zou besluiten dat ik een uurtje zou spijbelen zal ik niet eens de moeite nemen om me ziek te melden.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:36:23 #24
126737 Electro-Worm
pi_61698348
Besluit dat dan als je er een topic over maakt en zit te zeiken!

Mijn LaPo hier in dit topic.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:43:27 #25
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61698505
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef Electro-Worm het volgende:

En jij verbetert zijn Nederlands wel even? !
  woensdag 17 september 2008 @ 12:02:34 #26
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61698958
Als dit soort topics al openblijven.
  woensdag 17 september 2008 @ 12:18:55 #27
126737 Electro-Worm
pi_61699271
LaPo ....
pi_61699348
Dan ga je het laatste uur toch niet naar school mafkees

Wees blij dat je niet 14km van je school woont

Tevens Lapo killer
  woensdag 17 september 2008 @ 12:25:52 #29
126737 Electro-Worm
pi_61699429
awww
pi_61699537
zit niet te zeiken gast, je hebt hele middag vrij ik moet van 1 tot 7 naar school.... en sochtends doe je geen flikker op beetje fokken na
I'm not the man you think I am!
pi_61699621
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Nee dan geef ik toch gewoon toe dat ik het 2e 3e en 4e niet aanwezig was op school. (het valt dan wel uit, maar je moet wel op school blijven.)

Me ziek melden is gewoon kansloos. Als ik zou besluiten dat ik een uurtje zou spijbelen zal ik niet eens de moeite nemen om me ziek te melden.
Wat is dat voor kansloze school dat je dan per se op school moet blijven tijdens het 2e, 3e en 4e uur? Wij gingen in tussenuren altijd even naar het centrum. En in de 5e op een warme dag zijn we een keer weggegaan om met een paar man een kratje bier te zuipen ergens in een weiland. 2uur later hadden we weer les, en dat was economie . Wel erg euh vrolijk was het toen.
Maar mijn middelbare deed nooit moeilijk als wij weggingen.. Tevens was spijbelen de laatste 3jaar ook geen probleem. Dat leek meer je eigen evrantwoordelijkheid te zijn.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_61699793
Bij mijn school mocht je met tussenuren geeneens van het schoolterrein af
Maar dat is dan ook alweer 6 jaar geleden
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_61699889
Toen ik ooit nog op de middelbare school zat mocht je ook in de lagere klassen naar buiten. Heel simpele reden zat daar achter, de school is verantwoordelijk voor jou. Dus als jij in een tussenuur je helemaal lam zuipt en je stapt onder een autobus, mag de school lappen. Als ze je op school houden, lopen ze dat risico niet.
pi_61700952
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Toen ik ooit nog op de middelbare school zat mocht je ook in de lagere klassen naar buiten. Heel simpele reden zat daar achter, de school is verantwoordelijk voor jou. Dus als jij in een tussenuur je helemaal lam zuipt en je stapt onder een autobus, mag de school lappen. Als ze je op school houden, lopen ze dat risico niet.
In de onderbouw werd alles wel streng gecontroleerd of je in de lessen was. Maar als je tussenuur had was het okay als je even naar het winkelcentrum ging ofzo.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')