Respecht!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had hem dichtgegooid he ? Oeps.
Normaal gesproken zou ik dat ook doen. Maar ik vind TS zo sneu dat ik hem een kans geef om dit topic een niveau-boost te geven.
Omg prachtige usericoon trouwensquote:
Niet offtopic gaan!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omg prachtige usericoon trouwens
De kwaliteit van de les zou niet beter worden als ik dan les had gehad, maar ik zou wel les hebben gehad en zou hopelijk dingen leren en dat is altijd beter dan te lopen niksen. Niksen doe ik wel in mijn vrije tijd of in de pauze's.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Wordt de kwaliteit van de les beter als je die 2 tussenuren wel les had gehad? Volgens mij heeft het één niks met het andere te maken. Wees blij dat je nu 2 uur aan je pik kan sjorren of zo.
Later, als je aan het werk bent, ben je blij met een storing van 2 uur waarin je niks kunt doen. Lekker een beetje niksen. Dus geniet er van zolang je kan! Dat deed ik tenminste wel op de middelbare school. Beetje kaarten of zo in de aula.
Hoor wie het zegt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Tevens is de bouw van je op ronduit bagger, je typt dit als een 2 jarige. "En nu moet ik dadelijk om 12 uur (12:00) weer zo naar school toegaan voor een FOK!king uurtje wtf gek!?"
"die tvtje aan te doen maar er is nu op dit moment focking niks op tv behalve mensen die over nederland praten en zo op nederland 1"
Kijk dan een andere zender trut.
LaPo
Ik begrijp ook echt niet waarom je zit te zeiken dat je géén school hebt, daimnn
Jij bent zeker ook dat gozertje op je usericon?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Dat zie je toch?quote:
Nee dan geef ik toch gewoon toe dat ik het 2e 3e en 4e niet aanwezig was op school. (het valt dan wel uit, maar je moet wel op school blijven.)quote:Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik zal het wat formeler terwege brengen.
Dan belt u de directie, of teamleider.
Vervolgens vertelt u hem in welke situatie u zich bevind en dat je moest huilen omdat je wel 2 uur vrij had! Én omdat je school gewoonweg kansloos vindt.
MISSCHIEN, en ik garandeer je niets, geeft hij je vrij voor dat aller laatste uurtje!
Zo zou dat op mijn school makkelijk gaan.
Of je meldt je gewoon ziek, net zo makkelijk.
En jij verbetert zijn Nederlands wel even?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik zal het wat formeler terwege brengen.
Dan belt u de directie, of teamleider.
Vervolgens vertelt u hem in welke situatie u zich bevind en dat je moest huilen omdat je wel 2 uur vrij had! Én omdat je school gewoonweg kansloos vindt.
MISSCHIEN, en ik garandeer je niets, geeft hij je vrij voor dat aller laatste uurtje!
Zo zou dat op mijn school makkelijk gaan.
Of je meldt je gewoon ziek, net zo makkelijk.
Wat is dat voor kansloze school dat je dan per se op school moet blijven tijdens het 2e, 3e en 4e uur? Wij gingen in tussenuren altijd even naar het centrum. En in de 5e op een warme dag zijn we een keer weggegaan om met een paar man een kratje bier te zuipen ergens in een weiland. 2uur later hadden we weer les, en dat was economiequote:Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nee dan geef ik toch gewoon toe dat ik het 2e 3e en 4e niet aanwezig was op school. (het valt dan wel uit, maar je moet wel op school blijven.)
Me ziek melden is gewoon kansloos. Als ik zou besluiten dat ik een uurtje zou spijbelen zal ik niet eens de moeite nemen om me ziek te melden.
In de onderbouw werd alles wel streng gecontroleerd of je in de lessen was. Maar als je tussenuur had was het okay als je even naar het winkelcentrum ging ofzo.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Toen ik ooit nog op de middelbare school zat mocht je ook in de lagere klassen naar buiten. Heel simpele reden zat daar achter, de school is verantwoordelijk voor jou. Dus als jij in een tussenuur je helemaal lam zuipt en je stapt onder een autobus, mag de school lappen. Als ze je op school houden, lopen ze dat risico niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |