vind van niet, die vervallen vaak in dag in dag uit hetzelfde doen en maken dus ook vaak dezelfde fouten. staan vaak ook niet open voor vernieuwingen omdat ze vinden dat ze wel gesetteld zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vaak kan je van routiniers veel leren hoor.
jij bent de enige uitzondering die ook nog heel wat jaartjes mee moet draaien.quote:
Laatste zin heb je wel een goed punt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
vind van niet, die vervallen vaak in dag in dag uit hetzelfde doen en maken dus ook vaak dezelfde fouten. staan vaak ook niet open voor vernieuwingen omdat ze vinden dat ze wel gesetteld zijn.
laten we er nu svp geen ophemeltopic van maken en een ondergrond creeeren voor mensen die al heel wat jaartjes meedraaienquote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef Roi het volgende:
Ik ook draai al wat jaartjes mee, zie ondertitel
En Nederlandse les.quote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef Tabloid het volgende:
" ik draai al heel wat jaartjes mee"
Tijd om te sterfen dan maar.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef SharQueDo het volgende:
kutlemming
we gaan er toch niet weer een inlik topic van maken? doe dat maar lekker in onz bij cerror en die andere kutkneuzen.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Fortitudo het volgende:
ik niet. en nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |