joh, serieusquote:Op zondag 14 september 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
net op de boordradio van Alonso: REGEN OVER 5 MINUTEN en dat voor een LANGERE tijd !!
De McLaren is gewoon beter in deze omstandigheden.quote:Op zondag 14 september 2008 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, Hamilton heeft echt een snelle auto.
\Ok. Ja, maar dat doet iedereen lijkt mij, over een paar minuten regen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja![]()
Vette staat ws op een 2 stopper. Hij blijft op de volledige regenbanden, verstandig..
Gewoon Full Wets voor zover ik zag.quote:Op zondag 14 september 2008 14:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Met normale banden...? Of zag ik 't fout?
Ja omdat het droger wordt. Dan worden de verhoudingen weer duidelijker. Als het zo gaat regenen gaat het weer stagneren. Ik denk dat Vettel hem in de knip heeft.quote:Op zondag 14 september 2008 14:30 schreef ElmarO het volgende:
Regen in 5 minuten.
[..]
De McLaren is gewoon beter in deze omstandigheden.
meeleesdingesquote:
Denk dat een aantal gewoon op 1 staan en misschien ook wel Hamilton en Kimi op 1.quote:Op zondag 14 september 2008 14:31 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
\Ok. Ja, maar dat doet iedereen lijkt mij, over een paar minuten regen.
Waarom kon Heikki Vettel niet voorbij dan?quote:Op zondag 14 september 2008 14:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
de mclearen is gewoon sneller in de regen
Zal wel mooi zijn van Hammie, wellicht nog gewoon even de race winnen, maar lijkt mij enorm sterk.quote:Op zondag 14 september 2008 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat een aantal gewoon op 1 staan en misschien ook wel Hamilton en Kimi op 1.
Omdat Ferrari geen Toro Rosso is,quote:Op zondag 14 september 2008 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom kon Heikki Vettel niet voorbij dan?
Omdat vettel nog beter is. geen spray ookquote:Op zondag 14 september 2008 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom kon Heikki Vettel niet voorbij dan?
En alweer 4 seconden op Alonso.quote:Op zondag 14 september 2008 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton gaat nog altijd bizar hard... nog maar 1 seconde achter Trulli
Lijkt mij ook sterk maar misschien is een podium nog mogelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 14:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Zal wel mooi zijn van Hammie, wellicht nog gewoon even de race winnen, maar lijkt mij enorm sterk.
quote:Op zondag 14 september 2008 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Nee Mol, Vettel is sneller als Massa. Kijk dan 's op die livetiming!
te vroegquote:Op zondag 14 september 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook sterk maar misschien is een podium nog mogelijk.
Hamilton pakt ook Trulli op simpele wijze![]()
Volgens mij raakten ze elkaar even. Hamilton is niet zo netjes bezig vandaag. Maar hij gaat wel hard.quote:Op zondag 14 september 2008 14:31 schreef -Hans- het volgende:
beukt Hamilton nou Alonso bijna van de baan?![]()
Die hebben ze ook volgegooid.quote:Op zondag 14 september 2008 14:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Massa verliest erg veel
moet nog wel stoppen maar heeft al erg veel ingehaald inderdaadquote:Op zondag 14 september 2008 14:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hamilotn tweede, damn! Wat een race!
Maar een podium kan er dik inzitten voor de Brit!quote:Op zondag 14 september 2008 14:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
moet nog wel stoppen maar heeft al erg veel ingehaald inderdaad
Het leek er wel op maar volgens mij was het niet zo..quote:Op zondag 14 september 2008 14:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij raakten ze elkaar even. Hamilton is niet zo netjes bezig vandaag. Maar hij gaat wel hard.
Als er ''out'' staat bij de livetiming dan word er bedoelt dat ie de pits uitrijdtquote:Op zondag 14 september 2008 14:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Button eruit volgens live timing.
Niet dat alleen hoor. Hamilton is een koning op wet circuits!quote:Op zondag 14 september 2008 14:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Molhamilton is natuurlijk sneller dan vettel zucht. Heeft toch een lege auto en vettel niet
Ah ok,quote:Op zondag 14 september 2008 14:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als er ''out'' staat bij de livetiming dan word er bedoelt dat ie de pits uitrijdt
NEE!... Vettel verdient het.. Laat hem maar de muur in rijden..quote:Op zondag 14 september 2008 14:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het leek er wel op maar volgens mij was het niet zo..![]()
Hamilton gaat Vettel ook pakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals altijd, niet overdrijven. We hebben genoeg inhaalacties gezien.quote:Op zondag 14 september 2008 14:43 schreef Atreidez het volgende:
Man, wat een walkover van Hamilton op de rest... Niemand haalt in, alleen hij
Ja, allemaal van Hamilton. Heb Massa niet zoveel zien doen op Rosberg na.quote:Op zondag 14 september 2008 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals altijd, niet overdrijven. We hebben genoeg inhaalacties gezien.
Denk het inderdaad ook. Of hij rijd langer door om een groter gat te maken.quote:Op zondag 14 september 2008 14:44 schreef -Hans- het volgende:
Kimi nu naar binnen en dan zal Hamilton de volgende ronde wel naar binnen gaan.
Nogal een verschil he, van de 15e plaats starten of de zesde. Bovendien heeft ie een lichte auto.quote:Op zondag 14 september 2008 14:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja, allemaal van Hamilton. Heb Massa niet zoveel zien doen op Rosberg na.
Als Vettel geen gekke dingen doet en als zijn wagen heel blijft dan zou het wel heeeeel erg mooi voor Vettel kunnen worden. Hij is echt heel goed bezig.quote:Op zondag 14 september 2008 14:43 schreef Giem het volgende:
[..]
NEE!... Vettel verdient het.. Laat hem maar de muur in rijden..
Maar hij reed met een volle tank alle coureurs easy voorbij. Zegt ook al weer iets.quote:Op zondag 14 september 2008 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogal een verschil he, van de 15e plaats starten of de zesde. Bovendien heeft ie een lichte auto.
Heel graag. Dat hij Glock zo op het gras duwde.. bleghquote:Op zondag 14 september 2008 14:45 schreef Mister_T het volgende:
Kom op hamilton naar intermediats en dan een bak water over het circuit pls
Toen het droger werd ja. Toen werd Massa ook sneller. Het gaat dan weer meer om de auto.quote:Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maar hij reed met een volle tank alle coureurs easy voorbij. Zegt ook al weer iets.
Voornamelijk over de McLaren in mijn ogen. Hij remt gewoon meters later dan andere coureurs, en op het rechte stuk gaat ie veel en veel harder.quote:Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maar hij reed met een volle tank alle coureurs easy voorbij. Zegt ook al weer iets.
Glock zat trouwens meer achter Hamilton dan Hamilton achter Raikkonen zat op Spa. Lekker objectief.quote:Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heel graag. Dat hij Glock zo op het gras duwde.. blegh
Toch een geweldig auto.quote:Op zondag 14 september 2008 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voornamelijk over de McLaren in mijn ogen. Hij remt gewoon meters later dan andere coureurs, en op het rechte stuk gaat ie veel en veel harder.
Krijg je hé, als je een auto hebt met traction control..quote:Op zondag 14 september 2008 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voornamelijk over de McLaren in mijn ogen. Hij remt gewoon meters later dan andere coureurs, en op het rechte stuk gaat ie veel en veel harder.
Torquesettings zijn heel iets anders dan traction controlquote:Op zondag 14 september 2008 14:50 schreef Giem het volgende:
[..]
Krijg je hé, als je een auto hebt met traction control..
Ik denk het ook niet.quote:
Ik hoef niet objectief te zijn hoorquote:Op zondag 14 september 2008 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Glock zat trouwens meer achter Hamilton dan Hamilton achter Raikkonen zat op Spa. Lekker objectief.
quote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Bluurgh het volgende:
volgens mol alonso als eerst op intermediates
Hamilton ook nog, voor intermediatesquote:Op zondag 14 september 2008 14:53 schreef Atreidez het volgende:
Massa moet echt nog een keer binnenkomen hoor.. Het tempoverschil te zien in livetiming lijkt me duidelijk daarin
1.2 seconden per ronde snellerquote:Op zondag 14 september 2008 14:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hamilton zes, net achter Massa.
Hangt er vanaf, hij moet ook nog stoppen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Hamilton wint zo wel veel punten op massa
alleen als het droog blijft.quote:Op zondag 14 september 2008 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, hij moet ook nog stoppen.
Nicequote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Waarom kan je dan niet met regen banden op droog circuit rijden? Ze hebben toch veel meer grip met die groeven??
En dus weerstand.quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Waarom kan je dan niet met regen banden op droog circuit rijden? Ze hebben toch veel meer grip met die groeven??
Ze worden te warm en vallen uit elkaar.quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Jep.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 15:02 schreef Atreidez het volgende:
Mol zei nu zeker ongetwijfeld "WHEELBANGING!"
Het contact tussen asfalt en rubber zorgt voor grip, daarom heb je met volwaardige slicks (dus zonder groeven) het meeste grip. De groeven zitten er alleen op om water af te voeren en bij de huidige slicks omdat het moet.quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Bedankt voor je uitleg!quote:Op zondag 14 september 2008 15:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het contact tussen asfalt en rubber zorgt voor grip, daarom heb je met volwaardige slicks (dus zonder groeven) het meeste grip. De groeven zitten er alleen op om water af te voeren en bij de huidige slicks omdat het moet.
Nee hoor, Vettel is gewoon nog steeds sneller.quote:Op zondag 14 september 2008 15:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Kovalainen heeft volgens mij betere banden/grip dan Vettel?
Lijkt me toch een bochtquote:Op zondag 14 september 2008 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar, waarom is de Grande Curva niet een bocht, en kan Massa niet bij de eerste chicane aanvallen?
Hoe laat begint dat eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik geniet ook echt van de race, wat een heerlijke racerij. Hopen dat de MotoGP vanavond hetzelfde laat zien.
Snap niet dat die hamilton zo veel sneller isquote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben he, dat Hamilton de beste is
20:30 tot 22:00quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat eigenlijk?
Omdat hij kan racen!quote:Op zondag 14 september 2008 15:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Snap niet dat die hamilton zo veel sneller is
Meer grip met minder rubberoppervlakte (-groeven) is natuurlijk onzin. Think again!quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Eens. Zoveel talent, zo'n auto en dan zo'n seizoen. Nog een kans volgend jaar en dan eruit. Zet dan Vettel er maar in.quote:
Volgens mij zouden ze bij Ferrari het liefst nu al Vettel in die wagen zetten, maar inderdaad nog een jaartje Kimi en dan is het mooi geweest. Vettel zou geweldig zijn, maar ja van mij mag hij ook wel naar McLaren gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 15:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Eens. Zoveel talent, zo'n auto en dan zo'n seizoen. Nog een kans volgend jaar en dan eruit. Zet dan Vettel er maar in.
omgquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef hoipim het volgende:
ik zit nu te bidden dat vettel een kneiterharde crash maakt
quote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef hoipim het volgende:
ik zit nu te bidden dat vettel een kneiterharde crash maakt
Nog 2 jaar toch? Beide rijders staan vast tot 2011 (einde van seizoen 2010)quote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze bij Ferrari het liefst nu al Vettel in die wagen zetten, maar inderdaad nog een jaartje Kimi en dan is het mooi geweest. Vettel zou geweldig zijn, maar ja van mij mag hij ook wel naar McLaren gaan.
Zou ik ook geweldig vinden voor de mensen die er al sinds de Minardi-tijd werken.quote:Op zondag 14 september 2008 15:15 schreef -Hans- het volgende:
Die Vettel... als de wagen niet stuk gaat dan wint hij de race.
Goed hoor op het einde van de racequote:Op zondag 14 september 2008 15:15 schreef rycemasta het volgende:
Raikkonen laat zien dat hij het kan.
ham haalt dadelijk massa in, rijd zich terug naar de twee plek, en in de laatste ronden crasht/ gaat de motor van vettel naar de tering.quote:
Hij wint er weinig mee maar mensen die beweren dat hij niet kan rijden.quote:Op zondag 14 september 2008 15:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Goed hoor op het einde van de race
* LAAT HET REGENEN AUB *quote:Op zondag 14 september 2008 15:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Hamilton zijn prestaties zijn ook voorbij, de baan wordt te droog!
Ik hoop niet dat Hamilton voor een alles of niets actie gaat, met al zijn gepraat over het kampioenschap zou dat niet handig zijnquote:Op zondag 14 september 2008 15:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik denk dat Massa voor Hamilton blijft.
Hij kan wel rijden maar heeft laatste racen niet veel laten zienquote:Op zondag 14 september 2008 15:17 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Hij wint er weinig mee maar mensen die beweren dat hij niet kan rijden.
Typisch weer zo'n fanboyquote:Op zondag 14 september 2008 15:16 schreef hoipim het volgende:
[..]
ham haalt dadelijk massa in, rijd zich terug naar de twee plek, en in de laatste ronden crasht/ gaat de motor van vettel naar de tering.
quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
quote:Meer grip met minder rubberoppervlakte (-groeven) is natuurlijk onzin. Think again!
Yup, en ook leuk voor RBR. Wint het zusterteam eerder een race dan het moederteam.quote:Op zondag 14 september 2008 15:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit wordt een mooie race voor id F1-boeken. Geen twijfel mogelijk.
Die gaat echt nog even trappen.quote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
1.30.130: Snelste ronde door Raikkonen.
Ik ben geen Hamilton fan maar kom op, dit was Webber's foutquote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver, die Hamilton is wel erg ruig aan het rijden. Ragt hier zo voor Webber terwijl ie er naast zit; het is een beetje teveel ah worden, Lewis.
Nee dit is hetzelfde als in Spa.quote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom moet Webber die plek teruggeven ? Hij moet rechtdoor omdat ie zelf door Hamilton gehinderd werd ...
Helemaal niet leven en laten leven heeft Hamilton nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 14 september 2008 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben geen Hamilton fan maar kom op, dit was Webber's fout.
Doe even niet zo triest, zeg.quote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver, die Hamilton is wel erg ruig aan het rijden. Ragt hier zo voor Webber terwijl ie er naast zit; het is een beetje teveel ah worden, Lewis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |