Nog 2 jaar toch? Beide rijders staan vast tot 2011 (einde van seizoen 2010)quote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze bij Ferrari het liefst nu al Vettel in die wagen zetten, maar inderdaad nog een jaartje Kimi en dan is het mooi geweest. Vettel zou geweldig zijn, maar ja van mij mag hij ook wel naar McLaren gaan.

Zou ik ook geweldig vinden voor de mensen die er al sinds de Minardi-tijd werken.quote:Op zondag 14 september 2008 15:15 schreef -Hans- het volgende:
Die Vettel... als de wagen niet stuk gaat dan wint hij de race.

Goed hoor op het einde van de racequote:Op zondag 14 september 2008 15:15 schreef rycemasta het volgende:
Raikkonen laat zien dat hij het kan.

ham haalt dadelijk massa in, rijd zich terug naar de twee plek, en in de laatste ronden crasht/ gaat de motor van vettel naar de tering.quote:

Hij wint er weinig mee maar mensen die beweren dat hij niet kan rijden.quote:Op zondag 14 september 2008 15:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Goed hoor op het einde van de race

* LAAT HET REGENEN AUB *quote:Op zondag 14 september 2008 15:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Hamilton zijn prestaties zijn ook voorbij, de baan wordt te droog!

Ik hoop niet dat Hamilton voor een alles of niets actie gaat, met al zijn gepraat over het kampioenschap zou dat niet handig zijnquote:Op zondag 14 september 2008 15:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik denk dat Massa voor Hamilton blijft.

Hij kan wel rijden maar heeft laatste racen niet veel laten zienquote:Op zondag 14 september 2008 15:17 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Hij wint er weinig mee maar mensen die beweren dat hij niet kan rijden.

Typisch weer zo'n fanboyquote:Op zondag 14 september 2008 15:16 schreef hoipim het volgende:
[..]
ham haalt dadelijk massa in, rijd zich terug naar de twee plek, en in de laatste ronden crasht/ gaat de motor van vettel naar de tering.

quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Waarom kan je dan niet met regen banden op droog circuit rijden? Ze hebben toch veel meer grip met die groeven??
quote:Meer grip met minder rubberoppervlakte (-groeven) is natuurlijk onzin. Think again!

Yup, en ook leuk voor RBR. Wint het zusterteam eerder een race dan het moederteam.quote:Op zondag 14 september 2008 15:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit wordt een mooie race voor id F1-boeken. Geen twijfel mogelijk.

Die gaat echt nog even trappen.quote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
1.30.130: Snelste ronde door Raikkonen.

Ik ben geen Hamilton fan maar kom op, dit was Webber's foutquote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver, die Hamilton is wel erg ruig aan het rijden. Ragt hier zo voor Webber terwijl ie er naast zit; het is een beetje teveel ah worden, Lewis.

Nee dit is hetzelfde als in Spa.quote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom moet Webber die plek teruggeven ? Hij moet rechtdoor omdat ie zelf door Hamilton gehinderd werd ...

Helemaal niet leven en laten leven heeft Hamilton nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 14 september 2008 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben geen Hamilton fan maar kom op, dit was Webber's fout.

Doe even niet zo triest, zeg.quote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver, die Hamilton is wel erg ruig aan het rijden. Ragt hier zo voor Webber terwijl ie er naast zit; het is een beetje teveel ah worden, Lewis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |