joh, serieusquote:Op zondag 14 september 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
net op de boordradio van Alonso: REGEN OVER 5 MINUTEN en dat voor een LANGERE tijd !!
De McLaren is gewoon beter in deze omstandigheden.quote:Op zondag 14 september 2008 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, Hamilton heeft echt een snelle auto.
\Ok. Ja, maar dat doet iedereen lijkt mij, over een paar minuten regen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja![]()
Vette staat ws op een 2 stopper. Hij blijft op de volledige regenbanden, verstandig..
Gewoon Full Wets voor zover ik zag.quote:Op zondag 14 september 2008 14:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Met normale banden...? Of zag ik 't fout?
Ja omdat het droger wordt. Dan worden de verhoudingen weer duidelijker. Als het zo gaat regenen gaat het weer stagneren. Ik denk dat Vettel hem in de knip heeft.quote:Op zondag 14 september 2008 14:30 schreef ElmarO het volgende:
Regen in 5 minuten.
[..]
De McLaren is gewoon beter in deze omstandigheden.
meeleesdingesquote:
Denk dat een aantal gewoon op 1 staan en misschien ook wel Hamilton en Kimi op 1.quote:Op zondag 14 september 2008 14:31 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
\Ok. Ja, maar dat doet iedereen lijkt mij, over een paar minuten regen.
Waarom kon Heikki Vettel niet voorbij dan?quote:Op zondag 14 september 2008 14:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
de mclearen is gewoon sneller in de regen
Zal wel mooi zijn van Hammie, wellicht nog gewoon even de race winnen, maar lijkt mij enorm sterk.quote:Op zondag 14 september 2008 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat een aantal gewoon op 1 staan en misschien ook wel Hamilton en Kimi op 1.
Omdat Ferrari geen Toro Rosso is,quote:Op zondag 14 september 2008 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom kon Heikki Vettel niet voorbij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |