Voornamelijk over de McLaren in mijn ogen. Hij remt gewoon meters later dan andere coureurs, en op het rechte stuk gaat ie veel en veel harder.quote:Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maar hij reed met een volle tank alle coureurs easy voorbij. Zegt ook al weer iets.
Glock zat trouwens meer achter Hamilton dan Hamilton achter Raikkonen zat op Spa. Lekker objectief.quote:Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heel graag. Dat hij Glock zo op het gras duwde.. blegh
Toch een geweldig auto.quote:Op zondag 14 september 2008 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voornamelijk over de McLaren in mijn ogen. Hij remt gewoon meters later dan andere coureurs, en op het rechte stuk gaat ie veel en veel harder.
Krijg je hé, als je een auto hebt met traction control..quote:Op zondag 14 september 2008 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voornamelijk over de McLaren in mijn ogen. Hij remt gewoon meters later dan andere coureurs, en op het rechte stuk gaat ie veel en veel harder.
Torquesettings zijn heel iets anders dan traction controlquote:Op zondag 14 september 2008 14:50 schreef Giem het volgende:
[..]
Krijg je hé, als je een auto hebt met traction control..
Ik denk het ook niet.quote:
Ik hoef niet objectief te zijn hoorquote:Op zondag 14 september 2008 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Glock zat trouwens meer achter Hamilton dan Hamilton achter Raikkonen zat op Spa. Lekker objectief.
quote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Bluurgh het volgende:
volgens mol alonso als eerst op intermediates
Hamilton ook nog, voor intermediatesquote:Op zondag 14 september 2008 14:53 schreef Atreidez het volgende:
Massa moet echt nog een keer binnenkomen hoor.. Het tempoverschil te zien in livetiming lijkt me duidelijk daarin
1.2 seconden per ronde snellerquote:Op zondag 14 september 2008 14:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hamilton zes, net achter Massa.
Hangt er vanaf, hij moet ook nog stoppen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Hamilton wint zo wel veel punten op massa
alleen als het droog blijft.quote:Op zondag 14 september 2008 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, hij moet ook nog stoppen.
Nicequote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Waarom kan je dan niet met regen banden op droog circuit rijden? Ze hebben toch veel meer grip met die groeven??
En dus weerstand.quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Waarom kan je dan niet met regen banden op droog circuit rijden? Ze hebben toch veel meer grip met die groeven??
Ze worden te warm en vallen uit elkaar.quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Jep.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 15:02 schreef Atreidez het volgende:
Mol zei nu zeker ongetwijfeld "WHEELBANGING!"
Het contact tussen asfalt en rubber zorgt voor grip, daarom heb je met volwaardige slicks (dus zonder groeven) het meeste grip. De groeven zitten er alleen op om water af te voeren en bij de huidige slicks omdat het moet.quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Bedankt voor je uitleg!quote:Op zondag 14 september 2008 15:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het contact tussen asfalt en rubber zorgt voor grip, daarom heb je met volwaardige slicks (dus zonder groeven) het meeste grip. De groeven zitten er alleen op om water af te voeren en bij de huidige slicks omdat het moet.
Nee hoor, Vettel is gewoon nog steeds sneller.quote:Op zondag 14 september 2008 15:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Kovalainen heeft volgens mij betere banden/grip dan Vettel?
Lijkt me toch een bochtquote:Op zondag 14 september 2008 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar, waarom is de Grande Curva niet een bocht, en kan Massa niet bij de eerste chicane aanvallen?
Hoe laat begint dat eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik geniet ook echt van de race, wat een heerlijke racerij. Hopen dat de MotoGP vanavond hetzelfde laat zien.
Snap niet dat die hamilton zo veel sneller isquote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben he, dat Hamilton de beste is
20:30 tot 22:00quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat eigenlijk?
Omdat hij kan racen!quote:Op zondag 14 september 2008 15:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Snap niet dat die hamilton zo veel sneller is
Meer grip met minder rubberoppervlakte (-groeven) is natuurlijk onzin. Think again!quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Eens. Zoveel talent, zo'n auto en dan zo'n seizoen. Nog een kans volgend jaar en dan eruit. Zet dan Vettel er maar in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |