Hoe laat begint dat eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik geniet ook echt van de race, wat een heerlijke racerij. Hopen dat de MotoGP vanavond hetzelfde laat zien.
Snap niet dat die hamilton zo veel sneller isquote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben he, dat Hamilton de beste is
20:30 tot 22:00quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat eigenlijk?
Omdat hij kan racen!quote:Op zondag 14 september 2008 15:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Snap niet dat die hamilton zo veel sneller is
Meer grip met minder rubberoppervlakte (-groeven) is natuurlijk onzin. Think again!quote:Op zondag 14 september 2008 14:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Waarom kan je dan niet met regen banden op droog circuit rijden? Ze hebben toch veel meer grip met die groeven??
Eens. Zoveel talent, zo'n auto en dan zo'n seizoen. Nog een kans volgend jaar en dan eruit. Zet dan Vettel er maar in.quote:
Volgens mij zouden ze bij Ferrari het liefst nu al Vettel in die wagen zetten, maar inderdaad nog een jaartje Kimi en dan is het mooi geweest. Vettel zou geweldig zijn, maar ja van mij mag hij ook wel naar McLaren gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 15:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Eens. Zoveel talent, zo'n auto en dan zo'n seizoen. Nog een kans volgend jaar en dan eruit. Zet dan Vettel er maar in.
omgquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef hoipim het volgende:
ik zit nu te bidden dat vettel een kneiterharde crash maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |