Denk dat ze gewoon spelen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Suarez en Silva gaan we erg hard missen
Iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd of Suárez en Silva in de basis starten. Denk het wel.
Steek in de goal. Silva, Oleguer, Van der Wiel, Vermaelen lijkt me een sterk blok als verdediging. Daarvoor twee controlerende middenvelder: Vertonghen en Lindgren. En de drie aanvallende middenvelders (Suárez, Sulejmani en Cvitanich) achter KJH krijgen de vrijheid. Zo moet het toch wel lukken om Roda te verslaan?
Aissati is geblesseerd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
reken maar dat Marco 4-3-3 gaat spelen en niet met 3 aanvallende spelers achter Huntelaar (4-2-3-1).
hopelijk Aissati met de punt naar voren.. links Lindgren en rechts De Jong
ben echter bang dat Sno of Urby weer een plekje krijgt op het middenveld.. en misschien wel Sarpong/Cvitanich en niet Aisatti.
Klopt ook precies: Volgende week zondagquote:
nog belachelijker inderdaad!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:17 schreef kevin6188 het volgende:
Wat dacht je dan van SC Heerenveen vanavond. Die hebben ook een zooi internationals, maar moeten zelfs op vrijdag spelen omdat deze niet Nederlands zijn. En daarom wil de KNVB de wedstrijden niet uitstellen. Grote onzin allemaal.
quote:
Wel lullig dat hij dan Zaterdag op de bank zit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:27 schreef Longmen het volgende:
Enoh zit toch op de bank?![]()
http://www.voetbalcentraa(...)lectie-tegen-roda-jc
oja. dan maar vd Wiel, hoop niet dat ie door het ijs zakt anders hebben we helemaal niets meer als Silva niet spelen kan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:48 schreef JOHAN410 het volgende:
Ogararu is toch verhuurd?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt ook precies: Volgende week zondag.
quote:Vandaag viel hij bij ons in de bus. Het nieuwe fanzine De Meersche Helden. Ons oog viel meteen op het mega-interview met Michael van Praag. En dan vooral deze uitspraak: “Ik vind het oude logo ook mooier dan het nieuwe logo. Ik heb in het bestuur ook weleens opmerkingen gemaakt of we het toch niet konden veranderen. Als je bijvoorbeeld bij de UEFA komt voor een loting voor een bekertoernooi, dan komt het nieuwe logo wel erg kaal over. Steriel zelfs.”
Nopequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:14 schreef MaxC het volgende:
Ben ik dan de enige die het nieuwe logo gewoon veel mooier vind?
Vast niet, maar ik vind het baggerquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:14 schreef MaxC het volgende:
Je bent te herkennen aan een Ajax-shirt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
De mensen die nog een biertje van me krijgen, kunnen die zondag in het home ophalen.
Het logo valt zo op op het nieuwe shirtquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef TAV74 het volgende:
ligt eraan, op het shirt vind ik het nieuwe logo net zo mooi, op vlaggen, vaantjes, papier e.d. zie ik liever het oude.
Het is niet lelijk, maar het oude straalt gewoon meer uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:14 schreef MaxC het volgende:
Lul met vingers, kom je nu mee.quote:
Via internet besteld?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:27 schreef RayMania het volgende:
Kaarten Ajax - Borac binnen.
Nu maar hopen dat de terugwedstrijd nog wel een beetje spannend heeft.
Ja, dat kan tegenwoordig via deze site. Vorige week donderdag besteld en vandaag binnen. En je kan via Ideal betalen. Ideaal.quote:
Nou, afwachten maar..quote:Dat ze nog niet met de groep hebben getraind zou een reden kunnen zijn om ze zondag niet in de basis op te stellen, maar dat weten we morgen pas."
De beruchte sitequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat kan tegenwoordig via deze site. Vorige week donderdag besteld en vandaag binnen. En je kan via Ideal betalen. Ideaal.
Lijkt me inderdaad de beste optie...quote:Basisplaats Van der Wiel en Vermaelen op links? Sno, Lindgren en Vertonghen op middenveld?
Afgaand op de laatste trainingen melden zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf dat Marco van Basten waarschijnlijk met een centrum van Oleguer en Van der Wiel zal starten. Vermaelen komt daardoor op de linksbackpositie terecht, waar hij ook in het nationale elftal van België stond. Vertonghen schuift dan door naar het middenveld. Daar zijn Gabri en Aissati nog afwezig. Het middenveld bestaat dan uit Sno, Lindgren en Vertonghen.
Bron: Ajax Netwerk
Kut-Van Basten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
Heb je weer een middenveld met 3 verdedigend ingestelde spelers
Daar word ik ook niet blij van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
quote:

Ik moet daardoor ook de 1e helft missenquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:57 schreef Devz het volgende:
Heb trouwens m'n eerste eigen competitiewedstrijd tijdens fnoord - Ajax, lekker weer..
alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk een gelijkspel 2-2
Herkenbaar, dat is een van de redenen dat ik gestopt ben met regelmatig stadionbezoek: zelf sporten op zondag (handbal in mijn geval, maar dit terzijde) en een drukke baan waardoor de tijdsinvestering van de trip naar A'dam me te groot werd. Maar ach, dan maar een internet en teletekst supporterquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:25 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik moet daardoor ook de 1e helft missen![]()
Eerste jaar dat ik op zondag voetbal en dit is wel een nadeel
Is Huntelaar al gepresenteerd bij Real Madrid, fuckbuddy?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk een gelijkspel 2-2
ik had gedacht dat ze het bod zouden accepterenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is Huntelaar al gepresenteerd bij Real Madrid, fuckbuddy?
Heb het ook altijd klote gevonden dat ze in 't zuiden geen zaterdagvoetbal hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat is een van de redenen dat ik gestopt ben met regelmatig stadionbezoek: zelf sporten op zondag (handbal in mijn geval, maar dit terzijde) en een drukke baan waardoor de tijdsinvestering van de trip naar A'dam me te groot werd. Maar ach, dan maar een internet en teletekst supporter
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:46 schreef Rejected het volgende:
Ach ja, lekker met zn allen op FOK juichen
Let op Vertonghenquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
de bos?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Baab is op dreef tegen Manchester.
De 2-1 maken en Brown op voortreffelijke wijze (panna) de bos insturen.
Niet als het al 3, 4, 5, - 0 staat nee...quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee want doorgaans zijn doelpunten ook niet belangrijk voor het winnen van een wedstrijd ofzo
Zeker de Champions League gemist vorig seizoen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Scoort ie een keer een belangrijk doelpunt. Komt niet vaak voor inderdaad.
Volgens mij kan je met doelsalso ook kampioen worden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet als het al 3, 4, 5, - 0 staat nee...
Doel je op die 7 en 8 -0 tegen Besiktas?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Zeker de Champions League gemist vorig seizoen.
Nee penalty versieren en scoren tegen Arsenal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doel je op die 7 en 8 -0 tegen Besiktas?
Want er is nog nooit een kampioenschap gewonnen op doelsaldo, of toch...wel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet als het al 3, 4, 5, - 0 staat nee...
Nee, ik bedoel die meegekregen penalty in de kwartfinale tegen Arsenal na een mooie actie van Babel, waarna Gerrard de 3-2 maakte. En ik bedoel de 4-2 waarmee Liverpool definitief door was. En ik bedoel de 3-2 van Babel in de halve finale tegen Chelsea, waarna Liverpool nog kansen had om door te gaan. Allemaal als wisselspeler.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doel je op die 7 en 8 -0 tegen Besiktas?
Wanneer was de laatste keer dat dat gebeurde in Engeland dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Want er is nog nooit een kampioenschap gewonnen op doelsaldo, of toch...wel?
Wat heeft dat er mee te maken? Een kampioenschap kan altijd op doelsaldo beslist worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat dat gebeurde in Engeland dan?
4-2 valt over te twisten. Liverpool was met 3-2 ook door en de goal viel in de blessuretijd. De 3-2 tegen Chelsea is onzin natuurlijk. Die was totaal niet belangrijk. Net als de 4-0 tegen Marseille in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:49 schreef RayMania het volgende:
Nee, ik bedoel die meegekregen penalty in de kwartfinale tegen Arsenal na een mooie actie van Babel, waarna Gerrard de 3-2 maakte. En ik bedoel de 4-2 waarmee Liverpool definitief door was. En ik bedoel de 3-2 van Babel in de halve finale tegen Chelsea, waarna Liverpool nog kansen had om door te gaan. Allemaal als wisselspeler.
Maar Liverpool was met 3-3 niet door, dus dan kun je zeggen dat een 4-2 wel belangrijk is. De 3-2 vind ik ook belangrijk, want als Liverpool nog één keer had gescoord, was het door geweest. En daar was nog tijd voor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
4-2 valt over te twisten. Liverpool was met 3-2 ook door en de goal viel in de blessuretijd. De 3-2 tegen Chelsea is onzin natuurlijk. Die was totaal niet belangrijk. Net als de 4-0 tegen Marseille in de laatste minuut.
Niemand, het wordt 4-0 dus die goals zijn niet beslissend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:59 schreef Radegast het volgende:
Ben benieuwd wie morgen de beslissende goal maakt voor Ajax.
Ja alles kan. Als kampioenschap op doelsaldo, als ze nog een keer gescoord hadden, als dit als dat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
Maar Liverpool was met 3-3 niet door, dus dan kun je zeggen dat een 4-2 wel belangrijk is. De 3-2 vind ik ook belangrijk, want als Liverpool nog één keer had gescoord, was het door geweest. En daar was nog tijd voor.
Inderaad, kijk maar naar Nederland in 2006/2007. En in datzelfde seizoen werd de Spaanse titel beslist op onderling resultaat tussen Barcelona en Real Madrid. En vorig jaar werd in Schotland bijna de titel op doelsaldo beslist als Rangers de laatste wedstrijd hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Een kampioenschap kan altijd op doelsaldo beslist worden natuurlijk.
Dan is de 1-0 toch het beslissende doelpunt, of niet Freddy?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niemand, het wordt 4-0 dus die goals zijn niet beslissend.
Eigenlijk noem je dus maar 1 goed voorbeeld en dat is Nederland. Ja of je moet je verhaal nog hypothetischer maken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:01 schreef RayMania het volgende:
Inderaad, kijk maar naar Nederland in 2006/2007. En in datzelfde seizoen werd de Spaanse titel beslist op onderling resultaat tussen Barcelona en Real Madrid. En vorig jaar werd in Schotland bijna de titel op doelsaldo beslist als Rangers de laatste wedstrijd hadden gewonnen.
Vreemd dan dat je vervolgens de CL als voorbeeld neemt. Waar dat nagenoeg niet geldt.quote:Elke goal is meegenomen voor de competitiestand, maar in een wedstrijd hoeft een doelpunt niet altijd belangrijk te zijn.
quote:Sulejmani: ‘Borac is even sterk als Heracles’
Miralem Sulejmani heeft er het volste vertrouwen in dat Ajax zich zal plaatsen voor de groepsfase van de UEFA Cup. De Amsterdammers lootten het Servische FC Borac; een ploeg die volgens de enige Serviër in de selectie van coach Marco van Basten geen onoverkomelijke problemen op mag leveren. Aanstaande donderdag keert de in Belgrado geboren terug naar zijn geboortestad. Omdat het onderkomen van Borac niet voldoet aan de eisen van de UEFA, zal de club uitwijken naar het stadion van Partizan Belgrado. “De stad zal altijd een plek in hart hebben, ik ken het op mijn duimpje. Net als het stadion. Ik ben mijn hele leven al een Partizan-fan. Het is voor mij in ieder geval goed dat we niet in het stadion van Rode Ster Belgrado spelen”, aldus Sulejmani in het Algemeen Dagblad.
Van Basten rekende erop dat hij de nodig informatie zou kunnen inwinnen bij de jonge aanvaller, maar omdat hij al enkele seizoenen actief is buiten zijn vaderland, is ook Sulejmani niet meer op de hoogte. “Ze zijn defensief sterk en ze hebben een goede counter. Ik kon Van Basten niet erg helpen met het verstrekken van informatie over de club, want ik ben al een tijdje weg uit Servië. Ik volg de competitie vanuit Nederland niet op de voet.”
“Wat ik wel weet, is dat er in mijn land uit wordt gekeken naar de wedstrijd. Volgens de kranten is Ajax nog steeds één van de grootste clubs van Europa. Borac moet de eer van het Servische voetbal hoog houden, want samen met Partizan zijn ze nog de enige club die actief is in Europa.”
Een uitschakeling zoals vorig jaar in de eerste ronde tegen het Kroatische Dinamo Zagreb hoeven de Amsterdammers volgens Sulejmani niet te vrezen. “Het niveau van Borac? Ik schat in dat ze even sterk zijn als Heracles.”
Fok!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:01 schreef BB-boy het volgende:
Is dit het Ajax of het liverpool forum?
quote:Oleguer: ‘Logisch dat nog niet alles loopt’
Ajax hoeft nog niet te wanhopen. De club, voorafgaand aan het nieuwe voetbalseizoen samen met PSV getipt als dé kanshebber op het landskampioenschap, kende een valse start bij Willem II, maar zal zich dit weekend moeten herpakken. “We moeten onszelf niet onnodig veel druk opleggen”, vindt zomeraanwinst Oleguer Presas. De 28-jarige verdediger loopt al heel wat jaren mee op het allerhoogste niveau, en weet dan ook als geen ander dat het opbouwen van een nieuwe ploeg tijd vergt. “Er is een nieuwe trainersstaf en er zijn heel wat nieuwe spelers bijgekomen. Het is logisch dat dan nog niet alles meteen helemaal perfect loopt. Er is tijd nodig om een team op te bouwen”, zegt hij op de officiële website van zijn club.
In 2006 won hij de Champions League met Barcelona, maar ook dat team stond er niet van de ene op de andere dag. “Bij Barcelona hadden we hetzelfde toen Frank Rijkaard kwam. In het begin liep het nog niet goed, maar op een gegeven moment begon het te draaien.” Oleguer hoopt dat dat ook zo snel mogelijk gaat gebeuren bij zijn nieuwe werkgever. “Natuurlijk willen we zo snel mogelijk wedstrijden gaan winnen.”
Van de Catalaan, die vanwege zijn afkomst in het verleden meerdere malen invitaties van de Spaanse bond naast zich neerlegde, mag verwacht worden dat hij een leidende rol op zich zal gaan nemen. “Maar dat ik bijvoorbeeld de Champions League heb gewonnen, wil niet zeggen dat ik alles beter weet”, zegt hij. “Ik hoop niet dat iedereen alles klakkeloos van me aanneemt: ik wil juist discussie. Pas dan word je echt beter.”
Tof! Onderschatting, echt iets waar dit Ajax zich ook nog wel even schuldig aan kan makenquote:
Sulejmani heeft zich de Amsterdamsche mentaliteit al vroeg eigen gemaakt inderdaad. Een beetje misplaatst naar de debacles van afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Tof! Onderschatting, echt iets waar dit Ajax zich ook nog wel even schuldig aan kan maken.
Win nou eerst maar eens, met je bek!
Dat maakt de berichtgever ervan. Met de opmerking van Sulejmani is niets mis als hij zegt dat ze van het niveau Heracles zijn. Daar hebben wij het moeilijk zat mee gehad in het verleden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tof! Onderschatting, echt iets waar dit Ajax zich ook nog wel even schuldig aan kan maken.
Win nou eerst maar eens, met je bek!
Sja, zo kan je het ook uitleggen I guess, maar "niveau Heracles" Wat is "niveau Ajax"dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat maakt de berichtgever ervan. Met de opmerking van Sulejmani is niets mis als hij zegt dat ze van het niveau Heracles zijn. Daar hebben wij het moeilijk zat mee gehad in het verleden.
Als je het zo bekijkt welquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan is de 1-0 toch het beslissende doelpunt, of niet Freddy?![]()
Je kan als je het artikel leest ook erop uitmaken dat het een soort van schatting is, hij zegt namelijk dat hij de competitie in Servie niet volgt. En je moet het toch ergens mee vergelijken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zo kan je het ook uitleggen I guess, maar "niveau Heracles" Wat is "niveau Ajax"dan?
Ik dacht al, wanneer komt ie nou.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:19 schreef sjimz het volgende:
Dan is Borac in ieder geval sterker dan Feyenoord.
quote:Silva en Suarez in Ajaxselectie
Luis Suarez en Bruno Silva zitten bij de wedstrijdselectie die het zondag thuis opneemt tegen Roda JC. De twee Uruguayanen speelden een interland voor hun thuisland, maar hadden moeite om terug naar Nederland te komen. Vandaag trainden de twee nog apart van de groep.
Zaterdagochtend kwamen Silva en Suarez aan op Schiphol. De twee gingen meteen naar de ArenA om voor zichzelf te trainen. Trainer Marco van Basten mist voor het duel tegen Roda JC Gabri, Jan-Arie van der Heijden, Mitchell Donald en Ismaďl Aissati.
Ajaxselectie: Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar; Bruno Silva, Oleguer, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel; Rasmus Lindgren, Urby Emanuelson, Siem de Jong, Evander Sno, Robbert Schilder; Klaas Jan Huntelaar, Miralem Sulejmani, Luis Suarez, Dario Cvitanich, Leonardo, Jeffrey Sarpong.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ectie__.html?cid=rss
Welk vak?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wiehoe, toch nog een kaart voor morgen.
Geen idee, denk zuid 2e. Ga met mijn broer mee. Laatste keer voor mijn trip! Vanaf januari pas weer in 425, als het goed is.quote:
quote:Suárez en Silva inzetbaar tegen Roda JC
Ajacieden Luis Suárez en Bruno Silva zitten gewoon bij de selectie die het zondag opneemt tegen Roda JC. Er was twijfel ontstaan of trainer Marco van Basten kon beschikken over het Uruguayaanse duo, nadat de spelers vrijdag nog niet op de training waren. De oefenmeester wil echter gewoon een beroep doen op de internationals.
Door noodweer in Zuid-Amerika was het niet zeker of de spelers op tijd terug in Nederland zouden zijn na hun interlandverplichtingen. Zaterdagochtend kwamen de twee aan op Schiphol en gingen direct daarna naar Ajax. De oud-spelers van FC Groningen trainden daar apart van de groep. Het is niet bekend of Silva en Suárez zullen starten.
Van Basten hoopt zondag tegen Roda JC de eerste punten van het seizoen voor Ajax te kunnen binnenslepen. Hij moet dat zien te doen zonder de geblesseerde spelers Jan-Arie van der Heijden, Ismaďl Aissati, Gabri en Mitchell Donald. De vorige competitieronde verloor Ajax onverwacht tegen Willem II (2-1), waardoor een overwinning hoogst gewenst is in Amsterdam.
Dat was wel zoals het vermeld werd in de Telegraaf vanmorgen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat Cvitanich morgen ook speelt, naast Huntelaar en Suarez. En dan Sulejmani erachter.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
Nog mensen die morgen vanaf Den Haag CS vertrekken naar amsterdam??
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:30 schreef Wooldoor het volgende:
Zal morgen wel zo staan:
Silva - Oleguer - van der Wiel - Vermaelen
Lindgren - Sulejmani - Vertonghen
Suarez - Huntelaar - Cvitanich
Maar in de wedstrijd zullen Lindgren en Vertonghen wel een blok gaan vormen met Sulejmani daarvoor en Huntelaar helemaal in de punt.
Sno stond vorige week ook in de basisquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:17 schreef wolferl het volgende:
VBasten zegt dat die Enoh dichtbij een basisplek staat.
Dan moet die gozer wel heel goed zijn
ben benieuwd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:17 schreef wolferl het volgende:
Anders reageer je gewoon normaal op een normale vraag. Of niet.quote:
Normaal ging ik wel via Den Haag, maar ga toevallig morgen over Goudaquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
Nog mensen die morgen vanaf Den Haag CS vertrekken naar amsterdam??
Ja, want bij Ajax staan slechts Europese toppers als Sno en Emanuelson in de basis.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:17 schreef wolferl het volgende:
't Zegt inderdaad meer over het niveau van de rest dan over het niveau van Enoh... Kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze uitspraak slechts een prikkelende bedoeling had.quote:Op zondag 14 september 2008 00:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, want bij Ajax staan slechts Europese toppers als Sno en Emanuelson in de basis.
Heuj, het is NORTH FANATICSquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef denthemen het volgende:
Morgen eindelijk het debuut van 414 Elite
Pfft weet totaal niet wat ik moet verwachten na vorige week. Hopen op winst natuurlijk.... maakt niet uit hoe als we maar winnen ffs.quote:Op zondag 14 september 2008 07:51 schreef denthemen het volgende:
Winnen! Ik kan er helaas niet bij zijn vanmiddag maar verwacht wel winst
Je hebt gewoon een hele goeie selectie en dat van 2 weken terug is naar mijn idee gewoon een incidentquote:Op zondag 14 september 2008 08:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Pfft weet totaal niet wat ik moet verwachten na vorige week. Hopen op winst natuurlijk.... maakt niet uit hoe als we maar winnen ffs.
Dat zullen we vanmiddag wel zien héquote:Op zondag 14 september 2008 08:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hele goeie selectie en dat van 2 weken terug is naar mijn idee gewoon een incident
Ik mag het hopen ja. Ze zullen nu eens moeten laten zien dat ze niet alleen op papier goed kunnen voetballen maar dat ze ook eens kunnen knokken! Inzet en niet alleen vertrouwen op je "talent".quote:Op zondag 14 september 2008 08:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hele goeie selectie en dat van 2 weken terug is naar mijn idee gewoon een incident
Noord gestoordquote:
Ben benieuwd, zit altijd in 414quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef denthemen het volgende:
Morgen eindelijk het debuut van 414 Elite
Idd, zeker als je ziet dat PSV gewoon doet wat het al jaren doet, zakelijk en nuchter, winnen. Nou en dat het weer niet sprankelend was voor eigen publiek? Denk je dat ze er mee zitten in e'hoven? Ik dacht het niet.quote:Op zondag 14 september 2008 10:44 schreef RayMania het volgende:
Heb er weer zin in. We moeten winnen, als we verliezen is het gewoon weer einde seizoen met zes punten achterstand.
lekker hoor, ik zit voor bijna 2uur in tram/trein..quote:Op zondag 14 september 2008 10:46 schreef versteegrob het volgende:
Fucking spannnend vandaag! Over een uurtje wordt ik opgehaald, ben benieuwd.
kwartiertje in de metroquote:Op zondag 14 september 2008 10:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lekker hoor, ik zit voor bijna 2uur in tram/trein..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |