abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61581535

- Suarez en Silva op z'n vroegst morgen pas terug
- Gabri en Aissati geblesseerd
- Vertonghen mogelijk naar het middenveld
- Interlandvoetbal zuigt hard
pi_61581565
Suarez en Silva gaan we erg hard missen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:56:09 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61581623
De mensen die nog een biertje van me krijgen, kunnen die zondag in het home ophalen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61581632
ze gaan gewoon spelen
AFC AJAX
pi_61581963
Zal mij benieuwen. Het is wel vervelend dat er extra druk op de wedstrijd ligt..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61582194
Ik ben benieuwd of Suárez en Silva in de basis starten. Denk het wel.
Steek in de goal. Silva, Oleguer, Van der Wiel, Vermaelen lijkt me een sterk blok als verdediging. Daarvoor twee controlerende middenvelder: Vertonghen en Lindgren. En de drie aanvallende middenvelders (Suárez, Sulejmani en Cvitanich) achter KJH krijgen de vrijheid. Zo moet het toch wel lukken om Roda te verslaan?
pi_61582242
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Suarez en Silva gaan we erg hard missen
Denk dat ze gewoon spelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:29:21 #8
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61582370
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Denk dat ze gewoon spelen.
Denk ik ook, die zullen morgen toch wel terug zijn , mag ik hopen
Ik ben inmiddels overleden
pi_61582443
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd of Suárez en Silva in de basis starten. Denk het wel.
Steek in de goal. Silva, Oleguer, Van der Wiel, Vermaelen lijkt me een sterk blok als verdediging. Daarvoor twee controlerende middenvelder: Vertonghen en Lindgren. En de drie aanvallende middenvelders (Suárez, Sulejmani en Cvitanich) achter KJH krijgen de vrijheid. Zo moet het toch wel lukken om Roda te verslaan?
Idd
En als Suarez niet kan spelen dan hebben we altijd De Jong nog
Koning.
pi_61582747
pffff... Suarez én Silva kunnen we niet missen.

-------------------------Stekelenburg-------------------
Ogararu--------Oleguer---------vd Wiel-----Vermaelen
-------------------Lindgren----Vertonghen----------
Cvitanich-----------------de Jong--------------Sulejmani
---------------------------Huntelaar---------------------
pi_61582792
Ogararu is toch verhuurd?
pi_61582868
reken maar dat Marco 4-3-3 gaat spelen en niet met 3 aanvallende spelers achter Huntelaar (4-2-3-1).

hopelijk Aissati met de punt naar voren.. links Lindgren en rechts De Jong

ben echter bang dat Sno of Urby weer een plekje krijgt op het middenveld.. en misschien wel Sarpong/Cvitanich en niet Aisatti.
pi_61582900
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
reken maar dat Marco 4-3-3 gaat spelen en niet met 3 aanvallende spelers achter Huntelaar (4-2-3-1).

hopelijk Aissati met de punt naar voren.. links Lindgren en rechts De Jong

ben echter bang dat Sno of Urby weer een plekje krijgt op het middenveld.. en misschien wel Sarpong/Cvitanich en niet Aisatti.
Aissati is geblesseerd.
pi_61582967
Aissati is geblesseerd helaas. Hopelijk speelt Verthongen links op het middenveld, De Jong op 10 en Lindgren rechtshalf. De Wiel centraal achterin en Vermaelen linksback, voor de rest dezelfde opstelling als tegen Willem II. Dan moet het goed komen, heb dr zin in
pi_61583038
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Aissati is geblesseerd.
oke dan wordt het Sarpong of Cvitanich. ik verwacht niet dat hij De Jong daar neerzet.
pi_61583053

hij blijft leuk tevens tvp
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61583145
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:59 schreef Noshiba het volgende:

Klopt ook precies: Volgende week zondag .
pi_61583338
Knap kut van Silva en Suarez. Komt nog bij dat Suarez sowieso nooit zijn beste wedstrijden voor Ajax speelt als 'ie even op en neer richting Uruguay is geweest.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:17:07 #19
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61583520
het wordt echt eens tijd dat ze een fatsoenlijk afstemde wereld voetbalkalender samenstellen op het niveau van de Fifa. Dit is toch een aanfluiting, je duurbetaalde spelers komen een dag voor een wedstrijd aankakken, als je geluk hebt zonder blessures, maar gegarandeerd met jetlag.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61583539
Wat dacht je dan van SC Heerenveen vanavond. Die hebben ook een zooi internationals, maar moeten zelfs op vrijdag spelen omdat deze niet Nederlands zijn. En daarom wil de KNVB de wedstrijden niet uitstellen. Grote onzin allemaal.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:20:25 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61583609
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:17 schreef kevin6188 het volgende:
Wat dacht je dan van SC Heerenveen vanavond. Die hebben ook een zooi internationals, maar moeten zelfs op vrijdag spelen omdat deze niet Nederlands zijn. En daarom wil de KNVB de wedstrijden niet uitstellen. Grote onzin allemaal.
nog belachelijker inderdaad!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61583832
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61583885
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:59 schreef Noshiba het volgende:

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61583907
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:27 schreef Longmen het volgende:
Enoh zit toch op de bank?
http://www.voetbalcentraa(...)lectie-tegen-roda-jc
Wel lullig dat hij dan Zaterdag op de bank zit.
pi_61583982
quote:
Kale Johan
Jammer dat hij dat haar eronder heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')