Daar word ik ook niet blij van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
Heb je weer een middenveld met 3 verdedigend ingestelde spelers
quote:

Ik moet daardoor ook de 1e helft missenquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:57 schreef Devz het volgende:
Heb trouwens m'n eerste eigen competitiewedstrijd tijdens fnoord - Ajax, lekker weer..
alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk een gelijkspel 2-2
Herkenbaar, dat is een van de redenen dat ik gestopt ben met regelmatig stadionbezoek: zelf sporten op zondag (handbal in mijn geval, maar dit terzijde) en een drukke baan waardoor de tijdsinvestering van de trip naar A'dam me te groot werd. Maar ach, dan maar een internet en teletekst supporterquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:25 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik moet daardoor ook de 1e helft missen![]()
Eerste jaar dat ik op zondag voetbal en dit is wel een nadeel
Is Huntelaar al gepresenteerd bij Real Madrid, fuckbuddy?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk een gelijkspel 2-2
ik had gedacht dat ze het bod zouden accepterenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is Huntelaar al gepresenteerd bij Real Madrid, fuckbuddy?
Heb het ook altijd klote gevonden dat ze in 't zuiden geen zaterdagvoetbal hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat is een van de redenen dat ik gestopt ben met regelmatig stadionbezoek: zelf sporten op zondag (handbal in mijn geval, maar dit terzijde) en een drukke baan waardoor de tijdsinvestering van de trip naar A'dam me te groot werd. Maar ach, dan maar een internet en teletekst supporter
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:46 schreef Rejected het volgende:
Ach ja, lekker met zn allen op FOK juichen
Let op Vertonghenquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
Heb je weer een middenveld met 3 verdedigend ingestelde spelers
de bos?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Baab is op dreef tegen Manchester.
De 2-1 maken en Brown op voortreffelijke wijze (panna) de bos insturen.
Niet als het al 3, 4, 5, - 0 staat nee...quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee want doorgaans zijn doelpunten ook niet belangrijk voor het winnen van een wedstrijd ofzo
Zeker de Champions League gemist vorig seizoen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Scoort ie een keer een belangrijk doelpunt. Komt niet vaak voor inderdaad.
Volgens mij kan je met doelsalso ook kampioen worden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet als het al 3, 4, 5, - 0 staat nee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |