Sno stond vorige week ook in de basisquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:17 schreef wolferl het volgende:
VBasten zegt dat die Enoh dichtbij een basisplek staat.
Dan moet die gozer wel heel goed zijn
ben benieuwd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:17 schreef wolferl het volgende:
Anders reageer je gewoon normaal op een normale vraag. Of niet.quote:
Normaal ging ik wel via Den Haag, maar ga toevallig morgen over Goudaquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
Nog mensen die morgen vanaf Den Haag CS vertrekken naar amsterdam??
Ja, want bij Ajax staan slechts Europese toppers als Sno en Emanuelson in de basis.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:17 schreef wolferl het volgende:
't Zegt inderdaad meer over het niveau van de rest dan over het niveau van Enoh... Kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze uitspraak slechts een prikkelende bedoeling had.quote:Op zondag 14 september 2008 00:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, want bij Ajax staan slechts Europese toppers als Sno en Emanuelson in de basis.
Heuj, het is NORTH FANATICSquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef denthemen het volgende:
Morgen eindelijk het debuut van 414 Elite
Pfft weet totaal niet wat ik moet verwachten na vorige week. Hopen op winst natuurlijk.... maakt niet uit hoe als we maar winnen ffs.quote:Op zondag 14 september 2008 07:51 schreef denthemen het volgende:
Winnen! Ik kan er helaas niet bij zijn vanmiddag maar verwacht wel winst
Je hebt gewoon een hele goeie selectie en dat van 2 weken terug is naar mijn idee gewoon een incidentquote:Op zondag 14 september 2008 08:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Pfft weet totaal niet wat ik moet verwachten na vorige week. Hopen op winst natuurlijk.... maakt niet uit hoe als we maar winnen ffs.
Dat zullen we vanmiddag wel zien héquote:Op zondag 14 september 2008 08:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hele goeie selectie en dat van 2 weken terug is naar mijn idee gewoon een incident
Ik mag het hopen ja. Ze zullen nu eens moeten laten zien dat ze niet alleen op papier goed kunnen voetballen maar dat ze ook eens kunnen knokken! Inzet en niet alleen vertrouwen op je "talent".quote:Op zondag 14 september 2008 08:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hele goeie selectie en dat van 2 weken terug is naar mijn idee gewoon een incident
Noord gestoordquote:
Ben benieuwd, zit altijd in 414quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef denthemen het volgende:
Morgen eindelijk het debuut van 414 Elite
Idd, zeker als je ziet dat PSV gewoon doet wat het al jaren doet, zakelijk en nuchter, winnen. Nou en dat het weer niet sprankelend was voor eigen publiek? Denk je dat ze er mee zitten in e'hoven? Ik dacht het niet.quote:Op zondag 14 september 2008 10:44 schreef RayMania het volgende:
Heb er weer zin in. We moeten winnen, als we verliezen is het gewoon weer einde seizoen met zes punten achterstand.
lekker hoor, ik zit voor bijna 2uur in tram/trein..quote:Op zondag 14 september 2008 10:46 schreef versteegrob het volgende:
Fucking spannnend vandaag! Over een uurtje wordt ik opgehaald, ben benieuwd.
kwartiertje in de metroquote:Op zondag 14 september 2008 10:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lekker hoor, ik zit voor bijna 2uur in tram/trein..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |