abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 19:23:43 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558260

De laatste donatie dagen gaan in!!! Wie nog wil doneren kan dat de komende paar dagen nog doen!

UPDATE: Donateurs aan deze actie - of het nu spullen of geld is - krijgen een welverdiend tagje achter hun naam 'Donateur Asielactie'

Graag willen wij, grote dierenliefhebbers (de softies) van FOK!, jullie aandacht vragen voor het volgende.

** Deze actie loopt van 01-08-2008 tot en met 15-09-2008 **

Dierenopvang Zwolle heeft in 2007 last gehad van een schimmel. Dit heeft ruim 12.000 euro gekost maar ze zijn er weer bovenop gekomen. 12.000 euro is alleen wel een groot bedrag voor een asiel dat leeft van voornamelijk donaties, vandaar dat dierenasiel Zwolle de donaties in vorm van geld en spullen goed kan gebruiken. Verder worden in dit centrum jaarlijks circa 1000 honden en katten opgenomen. Het team medewerkers ziet steeds weer kans om voor bijna al deze dieren weer een nieuw tehuis te vinden.

Spullen die we nodig hebben:

Zachte dekens Handdoeken Speeltjes honden Speeltjes katten Snoepjes/koekjes honden Snoepjes katten Mandjes, mag oud zijn, komt een handdoekje in Blikvoer honden Blikvoer katten

Verder alles wat je kwijt wil en wat de dieren goed kunnen gebruiken is van harte welkom.

VERVOER EN OPSLAGPUNTEN

Wil jij wel rijden of heb jij plek om de spullen op te slaan gedurende deze actie? PM of mail ons dat dan even + je locatie.

De opslag punten tot nu toe:

Alexxxxx - Leeuwarden
Bigbird - Lelystad e.o.
Burdie - Amersfoort
Djep - Meppel
ElisaB - West Brabant
ferrari-rood - Helmond
Greys - Bleiswijk
Hekates - Hengelo
Lynda - Oudorp (Alkmaar)
MissBliss - Amsterdam
MM-Luna - Zwolle
Nokwanda - Nijmegen
Queen_Bee - Hoogeveen
Qwea - Den Helder/Emmen
Stali - Woensdrecht
Tazmanian - Rotterdam
TheYoung1 - Heerlen
Cat22 - Weert

Vervoer spullen naar asiel:

Alexxxxx - vanuit Leeuwarden
Bigbird - vanuit Lelystad
Djep - vanuit Meppel
ElisaB - vanuit West Brabant
Greys - vanuit Bleiswijk
Ingetje79 - vanuit Noordwolde
MissBliss - vanuit Amsterdam
MM-Luna - vanuit Zwolle
Nein - vanuit Eindhoven
Noekje - vanuit Hoogeveen
Qwea/MikeyMo - vanuit Den Helder/Emmen
Tazmanian - vanuit Rotterdam
Verita - vanuit Almelo
Sanne - vanuit Amsterdam (reserve indien te kort vervoer vanuit Amsterdam!)

JOUW ZEER WELKOME KLEINE DONATIE:

Als je een mail stuurt naar asielactie@gmail.com krijg je een mail terug met de juiste rekeninggegevens, zodat je daar je zeer gewenste kleine donatie op kunt storten!

Zorg dat je donatie voor 16 september bij ons binnen is, daarna zullen we de actie afronden en op 20 september kunnen de spullen en de centjes dan overhandigd worden aan de Dierenopvang Zwolle!

BIJ VRAGEN

Vragen over deze actie kan je in dit topic kwijt, of je kunt een PM sturen aan o.a. Greys, Ingetje79, Queen_Bee of Qwea.

Helpen voelt goed! Vind je ook niet?

Zet je ook even, om meer aandacht op de actie te vestigen, de volgende link in je onderschrift??
1[url=http://forum.fok.nl/topic/1196702][Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Laat jij je dierenhart ook spreken?[/url]

De mascottes van deze actie zijn:

Arko is een bastaardje (+/- 50 cm. groot) van 4 jaar jong. Dit gecastreerde reutje is in het asiel beland nadat zijn vorige eigenaar hem erg slecht heeft behandeld (mishandeling). Hierdoor kijkt Arko in veel situaties nog even "de-kat-uit-de-boom". Bij vreemde mensen blaft hij in eerste instantie. Als hij nader kennis maakt, blijkt alles niet zo eng en kruipt hij het liefst bij ze op schoot. Tegen andere honden blaft hij ook in eerste instantie. Als hij eenmaal kennis heeft gemaakt, dan is het ook goed.

http://www.dierenasielzwolle.nl/

FOTOVERSLAG ASIELACTIE VORIG JAAR:

[INZAMELACTIE ASIEL] Geniet hier na van de foto's + filmpjes

Deze OP vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 11-09-2008 20:20:03 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 september 2008 @ 19:24:24 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558282

Over de 1600 euro Inclusief een nieuwe vriezer!!!

Grote dank aan de donateurs wiens centjes al binnen zijn:

- Conleche
- DancingPhoebe & zovty
- Godigita
- Verita
- Memento-Mori
- Nijntjesuk
- De mama van ChipsZak.
- Fha
- Xebber
- Isdatzo
- Netsplitter
- Poohy
- ijsmeis
- noekje en zoontjes
- Keesjeislief
- The_Terminator
- ziggyziggyziggy
- ChipsZak.
- Mickey_Blue_Eyes
- Re
- MissBliss
- De mama van MissBliss
- PV (2x)
- TJDoornbos
- Makamba070
- Barbaaf
- Beequeen
- Een Belgische donatie van Pluche via Xebber!
- lynda
- De mama van Makamba070
- De onwetende man van Conleche
- Stali
- gers
- Blurk
- MadMaster
- tonja
- Schunckelstar
- iamredleader
- Burdie
- Caroline uit Kessenich
- Carmella
- Sanne
- alicey
- bigbird
- Rene90
- de heer Jacobs uit Amsterdam (geen Fok!user, wel Fok!lezer)
- -marz-
- Djep
- Omearos
- Miniatureman
- Nynkef via Barfplaats!
- Beefcake & ShaoliN
- Marrit (geen Fok! nickname, maar leeft en leest wel mee! )
- Draculettetje
- oh-oh
- Morretje en Ravage
- soylent
- Qwea en MikeyMo
- Dylanesque
- Duderinnetje
- Troeter
- Angelcakes
- Nokwanda
- Queen______Bee
- dhr/mevr. G. Duisterhof
- Maes
- Deliana
- Drummerdude
- Kadooosh
- Panthera
- appelbanaancitroen
- Mistery Donateur

[ Bericht 51% gewijzigd door Qwea op 11-09-2008 20:00:03 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 19:24:39 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558284

TOT NU TOE GEDONEERDE SPULLEN:

- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!)

- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes

- Godigita, Amsterdam - 2 Fleece Dekens, Handdoeken, Speeltjes, ritseltunnel, catnip muisjes, kattenbakmatje Staat bij MissBliss

- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak + 100kg Cavom

- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken Gaan/staan bij Ingetje79!

- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes

- Nokwanda, Nijmegen: twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan

- Insania, Groningen: kattenbak, speeltjes honden/katten

- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken Gaat/staat bij verita

- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens Staat bij Qwea

- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica Staat bij cat22/gaat naar nein

- Batoutofhell, Amersfoort - kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit)

- Noekje, Hoogeveen: Fatboy en koekies, grote bench, grote plastic mand, fleece deken, voederbakken op standaard, ligkussen. Noek Neemt hara mee, staat dus bij hara

- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeltjes, koekies + spullen van sorella

- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes

- Knorretje, Zwolle: honden/kattenvoer, Frontline,hondenborstels, honden metalen voerbakken, speelgoed, relax kussen met fatboyvulling tegen zere heupjes, gewoon hondenkussen

- Oh Oh, Maastricht: dekens, manden Staat bij cat22

- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes

- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes (evt. via Zoetermeer/Bleiswijk 16 augustus) Staat bij Greys

- Strychnine, Westland/'s-Gravenzande: diverse spulletjes (volgt nog)

- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten Spullen liggen bij Stali! Staat bij hara!

- Cat22 : 36 kleine zakjes natvoer Gaat naar nein

- Freecell, Groningen: Handdoeken en speeltjes Staat bij chipszak, gaat naar Ingetje79

- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, 2 fleece-dekens, honden/kattenvoer, 2 badlakens, hondenspeeltjes, borstelset en hondenriem Staat bij Greys

- Loontjah, Deurne Z.O. Brabant: oude handdoeken en een grijs lig mandje met koepel

- Dizzy-Miss-Lizzy, Den Haag: krabpaal, kittenbak Staat inmiddels bij Greys

- MissJ, plaats? : handdoeken, kattenmandje, kattenbak

- Zusje van Ingetje79: een reismand, 3 tuigjes (2x poes 1x hond), 5 hoeslakens, 2 lakens, overheerlijke kattenbrokjes, honden en kattenvoer, hondenkoekjes Staat bij Ingetje79

- Memento-Mori: héél veel prachtige dierenspulletjes van de IKEA, teveel om op te noemen, zie de foto's in het topic! Brengt het naar een ander asiel

- Stali, Woensdrecht: twee eet- en drinkbakken en een paar handdoeken (en de spullen van Juup en Duchessx!) staat bij Hara!

- MrSpliffy, Delft: handdoeken, dekens e.d.

- Beefcake: voerbakjes, speeltjes, riem, borstel, tekentang

- Helgi: drie mandjes, deken, handdoek en speeltjes (spullen bij DizzyMissLizzy!) Staat bij Greys

- Bigbird, Lelystad: diverse prachtige spulletjes, zie de foto's! + 8 dozen met kuipjes voer

- Harajuku. : Dozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen van zoek ik nog even op

- MissBliss: Speeltjes en handdoeken!

********************************************************************************************

De inmiddels gedoneerde spullen zijn grotendeels bij de opslag punten nu!

Mist iemand zijn/haar spulletjes in het lijstje, of zijn haar tagje, gil dan even!

[ Bericht 50% gewijzigd door Qwea op 12-09-2008 12:02:10 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 19:25:03 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558298

Let op zoals in de OP ook al staat, gaan de laatste paar dagen om te doneren in. Een donatie kan gedaan worden tot en met 15 september. Dat is dus nog 4 dagen!

Indien nodig verlengen we het een dag of 2, maar ga gewoon uit dat de actie sluit op 15 september om 00:00.

[ Bericht 93% gewijzigd door Qwea op 11-09-2008 19:31:39 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 19:25:51 #5
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_61558316
Mag hier dan de eerste tvp?

-en mss zou het handig zijn, om de rijderslijst nu ook in de OP te vermelden?-
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 11 september 2008 @ 19:26:55 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558345
Blijkbaar al zo ver dus

Bigbird +1
Verita +1
MissBliss +1
Nein +misschien
Noekje + Hara (2)
Greys + Maes
Ingetje
Qwea +1

Tazmanian kreeg geen spullen maar wil wel wat ophalen en brengen naar Zwolle indien nodig. Zelfde geldt voor mister Anoniem
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:27:46 #7
154193 TheYoung1
pi_61558369
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
Blijkbaar al zo ver dus

Bigbird + 1
Verita +1
MissBliss +1
Nein +misschien
Noekje +1(2)
Greys + Maes
Ingetje
Qwea +1

Tazmanian kreeg geen spullen maar wil wel wat ophalen en brengen naar Zwolle indien nodig. Zelfde geldt voor mister Anoniem
Ik doe ff een
Patat, dat is het!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 september 2008 @ 19:28:47 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61558400
tvpoes.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 september 2008 @ 19:29:34 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558420
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik doe ff een
Ik doe even een "ik snap hem niet !"
  donderdag 11 september 2008 @ 19:31:57 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558495
zo, lijstjes en mededeling gezet
  donderdag 11 september 2008 @ 19:32:36 #11
154193 TheYoung1
pi_61558525
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik doe even een "ik snap hem niet !"
Ik was mn eerste post al aant editten, vanwege de rijderslijst... Toen ik 'm opnieuw poste, stond die van jou er al onder.

Ik, met mn bijdehandte smoel ook
Patat, dat is het!!
  donderdag 11 september 2008 @ 19:33:40 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558556
Moet het spullenlijstje niet eens een update? Dat het al bij de opslagplaats is ed
  donderdag 11 september 2008 @ 19:34:15 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558576
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik was mn eerste post al aant editten, vanwege de rijderslijst... Toen ik 'm opnieuw poste, stond die van jou er al onder.

Ik, met mn bijdehandte smoel ook
Oh, is me niet eens opgevallen of zo )))))))
pi_61558770
Ik ben dit weekend weg, maar wil na het weekend nog even overleggen met onze Fruitmand.
Als die wel een auto heeft kan er wmb ook nog een poezenmandje bij en een zak voer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 19:41:08 #15
163650 Greys
pi_61558774
Ik mis nog een aantal donateurs in het lijstje, o.a. drummerdude en Kadooosh
Ga even kijken of we er nog meer missen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 19:45:55 #16
163650 Greys
pi_61558910
- PV stond vorige keer (2x) achter, dat is weg? Die heeft 2x gedoneerd
- Panthera
- drummerdude
- appelbanaancitroen
- Kadooosh

Die moeten er nog bij in het donateurslijstje

En we hebben ook een Mistery Donateur, die wel gedoneerd heeft maar op zijn eigen verzoek niet in de lijstjes wil. Mistery Meneer, als je hier leest, enorm dankjewel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 19:45:55 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558912
Qwea en ik zijn even het spullenlijstje aan het updaten met wat waar is, zodat we er nog achteraan kunnen als iets niet op zn plek is of zo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 19:46:38 #18
163650 Greys
pi_61558935
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Qwea en ik zijn even het spullenlijstje aan het updaten met wat waar is, zodat we er nog achteraan kunnen als iets niet op zn plek is of zo
Helemaal geweldig meissies!
Als Q daarna dan de donateurs ook nog even zou willen aanpassen dan is het weer helemaal in orde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:00:27 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559315
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
- PV stond vorige keer (2x) achter, dat is weg? Die heeft 2x gedoneerd
- Panthera
- drummerdude
- appelbanaancitroen
- Kadooosh

Die moeten er nog bij in het donateurslijstje

En we hebben ook een Mistery Donateur, die wel gedoneerd heeft maar op zijn eigen verzoek niet in de lijstjes wil. Mistery Meneer, als je hier leest, enorm dankjewel
Done!
pi_61559339

*gil*

Mijn brilliante 36 kleine zakjes natvoer (12 junior, 24 senior) staan niet bij de gedoneerde spullen.
En ik breng de spullen van theyoung1 naar Nein en niet naar Nokwanda (was misschien bekend maar om verwarring te voorkomen)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 11 september 2008 @ 20:04:48 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559425
Oke, even opletten
quote:

- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes

- Qwea, Den Helder/Emmen - Krabpaal

- Godigita, Amsterdam - 2 Fleece Dekens, Handdoeken, Speeltjes, ritseltunnel, catnip muisjes, kattenbakmatje

- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken

- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken

- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens Staat bij Qwea

- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica Staat bij cat22/gaat naar nokwanda

- Batoutofhell, Amersfoort - kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit)

- Noekje, Hoogeveen: Fatboy en koekies, grote bench, grote plastic mand, fleece deken, voederbakken op standaard, ligkussen. Noek Neemt hara mee, staat dus bij hara

- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeljes, koekies, tijgerdeken, 2 kussens

- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes

- Knorretje, Zwolle: honden/kattenvoer, Frontline,hondenborstels, honden metalen voerbakken, speelgoed, relax kussen met fatboyvulling tegen zere heupjes, gewoon hondenkussen

- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes

- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes (evt. via Zoetermeer/Bleiswijk 16 augustus)

- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten Spullen liggen bij Stali! Staat bij hara!

- Catt22 : 36 kleine zakjes natvoer

- Freecell, Groningen: Handdoeken en speeltjes Staat bij chipszak, gaat naar Ingetje79

- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, 2 fleece-dekens, honden/kattenvoer, 2 badlakens, hondenspeeltjes, borstelset en hondenriem Staat bij Greys

- Loontjah, Deurne Z.O. Brabant: oude handdoeken en een grijs lig mandje met koepel

- Zusje van Ingetje79: een reismand, 3 tuigjes (2x poes 1x hond), 5 hoeslakens, 2 lakens, overheerlijke kattenbrokjes, honden en kattenvoer, hondenkoekjes Staat bij Ingetje79

- Memento-Mori: héél veel prachtige dierenspulletjes van de IKEA, teveel om op te noemen, zie de foto's in het topic! Brengt het naar een ander asiel

- Stali, Woensdrecht: twee eet- en drinkbakken en een paar handdoeken (en de spullen van Juup en Duchessx!) staat bij Hara!

- Helgi: drie mandjes, deken, handdoek en speeltjes (spullen bij DizzyMissLizzy!) Staat bij Greys

- Bigbird, Lelystad: diverse prachtige spulletjes, zie de foto's! + 8 dozen met kuipjes voer

- Harajuku. ozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen van zoek ik nog even op

- MissBliss: Speeltjes en handdoeken!
Dit lijstje is nog niet af.

Kan iemand me even verder helpen? Wat waar staat, wat wel klopt en wat niet? (gaarne iemand anders dan hara, want we komen er ff niet uit samen. )

[ Bericht 2% gewijzigd door Qwea op 11-09-2008 20:23:17 ]
pi_61559436
Whieeeeeeeeeee het gaat goed!!!
O+ 11-06-2009 O+
pi_61559485
@ qwea: theyoung1's spullen gaan dus via mij naar Nein
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 11 september 2008 @ 20:07:27 #24
154193 TheYoung1
pi_61559490
quote:
- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica Staat bij cat22/gaat naar nokwanda
Dat gaat toch naar Nein?!

-editteke-....
Patat, dat is het!!
  donderdag 11 september 2008 @ 20:08:16 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559510
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef Cat22 het volgende:
@ qwea: theyoung1's spullen gaan dus via mij naar Nein
Oke, gaan ik aanpassen
  donderdag 11 september 2008 @ 20:09:54 #26
154193 TheYoung1
pi_61559550
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke, gaan ik aanpassen
Patat, dat is het!!
pi_61559552

Dit zijn het mandje van een collega, krabplank van mijn zusje, handdoeken, een deken en zak voer van Nicole en een fleecedeken van onszelf. En ter decoratie: Vlek
O+ 11-06-2009 O+
pi_61559624
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke, gaan ik aanpassen
  donderdag 11 september 2008 @ 20:15:02 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61559674
En de rest? Help maar mee met allemaal hoor
  donderdag 11 september 2008 @ 20:15:11 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559681
oke, nog meer wat niet klopt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:15:49 #31
163650 Greys
pi_61559698
Goed werk met de lijst dames!
En bedankt voor het bijwerken van de donateurs!

Bigbird, leuke spulletjes, leuke foto's, leuke Vlek!
Past dat met al die dozen kattenvoerkuipjes wel in de auto?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:17:29 #32
163650 Greys
pi_61559741
Ik kijk ook even mee...

De spullen van Juup en DuchessX kunnen ook doorgehaald toch? Er staat nog achter: staat bij Stali, maar die spullen staan toch inmiddels samen met de spullen van Stali ook bij Hara? Of nog niet? Ben het even kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61559767
Gelukkig dat ik even het *hele* topic doorlees voordat er voor de 5e keer gezegd wordt "hey, dat van cat22 zou toch naar mij gaan?"
(:
  donderdag 11 september 2008 @ 20:18:22 #34
154193 TheYoung1
pi_61559770
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
En de rest? Help maar mee met allemaal hoor
Hey lieverd, gebruik eens een aardige optimistische smiley plzz!!

Die is zo sad hè....
Patat, dat is het!!
pi_61559781
Oh ja, voor wat het waard is: je mag mij wel even als opslagpunt in de OP zetten. Komende zaterdag of (meer waarschijnlijk) dinsdag ga ik richting Nein. Ik woon in Weert.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:19:11 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559787
Kan iemand mij vertellen wie de spullen van stiemi en Godigita heeft/gaat halen? MissBliss?
  donderdag 11 september 2008 @ 20:20:12 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559822
Done cat
pi_61559844
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Goed werk met de lijst dames!
En bedankt voor het bijwerken van de donateurs!

Bigbird, leuke spulletjes, leuke foto's, leuke Vlek!
Past dat met al die dozen kattenvoerkuipjes wel in de auto?
Ghehehe, heb al gePM'd naar Q_B dacht ik dat we desnoods allebei een auto nemen Maar tot nu toe gaat dat lukken
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 11 september 2008 @ 20:21:15 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61559849
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Hey lieverd, gebruik eens een aardige optimistische smiley plzz!!

Die is zo sad hè....
I'm an addict

Hoe staat het met al die andere mensen dan, hebben zij dat nog steeds? Gaat dat nog opgehaald worden? Zijn er al afspraken? Moeten we er achteraan? Wat !! THE SUSPENSE IS KILLING MEEEEEEE
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:21:19 #40
163650 Greys
pi_61559850
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik kijk ook even mee...

De spullen van Juup en DuchessX kunnen ook doorgehaald toch? Er staat nog achter: staat bij Stali, maar die spullen staan toch inmiddels samen met de spullen van Stali ook bij Hara? Of nog niet? Ben het even kwijt
Had je deus ook gezien Q?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:21:51 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559863
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb het er net met hara over of die spullen bij haar staan
  donderdag 11 september 2008 @ 20:22:15 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559873
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Done!
pi_61559877
Mijn spullen staan niet bij Nein.
TheYoungs spullen staan bij Nein.
Appelbanaancitroen zou kijken of ze kon rijden. We zijn per PM nog aan het overleggen.

Mijn spullen zijn: twee kleine krabpalen, een zacht mandje en een zak voer. Meer heb ik niet verzameld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:23:18 #44
163650 Greys
pi_61559900
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

I'm an addict

Hoe staat het met al die andere mensen dan, hebben zij dat nog steeds? Gaat dat nog opgehaald worden? Zijn er al afspraken? Moeten we er achteraan? Wat !! THE SUSPENSE IS KILLING MEEEEEEE
Heerlijke hysterica!

Laten we even een dagje afwachten nu, na deze oproepjes en de lijstaanpassing. MissBliss gaat ook vast nog even roepen wat ze wel of niet al heeft van mensen en of ze al afspraken met die mensen in die regio had gemaakt. De komende uren zal vanzelf een en ander op zijn plaats vallen, en dan gaan we morgenavond even uitgebreid kijken wat er nog over is en nog opgehaald moet worden. PMetjes sturen enzo. Heb morgenavond niets te doen en ben alleen thuis, dus dan ga ik in overleg met jullie die mensen wel even aanschrijven

Adem innnnnnn, adem uittttttttttt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:24:03 #45
163650 Greys
pi_61559914
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Done!
Ah oke, dus die spullies staan ook al bij Hara!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:24:12 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559918
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Appelbanaancitroen zou kijken of ze kon rijden. We zijn per PM nog aan het overleggen.

Mijn spullen zijn: twee kleine krabpalen, een zacht mandje en een zak voer. Meer heb ik niet verzameld.
Wow, dus, jouw spullen moeten nog opgehaald worden.

*opnieuw aanpast
  donderdag 11 september 2008 @ 20:24:41 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61559935
Goed idee voor volgend jaar, zo gauw er spullen verplaatst worden passen we dat gelijk aan
  donderdag 11 september 2008 @ 20:25:29 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61559954
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Heerlijke hysterica!

Laten we even een dagje afwachten nu, na deze oproepjes en de lijstaanpassing. MissBliss gaat ook vast nog even roepen wat ze wel of niet al heeft van mensen en of ze al afspraken met die mensen in die regio had gemaakt. De komende uren zal vanzelf een en ander op zijn plaats vallen, en dan gaan we morgenavond even uitgebreid kijken wat er nog over is en nog opgehaald moet worden. PMetjes sturen enzo. Heb morgenavond niets te doen en ben alleen thuis, dus dan ga ik in overleg met jullie die mensen wel even aanschrijven

Adem innnnnnn, adem uittttttttttt
Ja MissBliss reageert wel, maar er zijn ook namen die ik hier maar 3 keer of zo gezien heb, vandaar
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:26:42 #49
163650 Greys
pi_61559987
Ik beloof plechtig dat als er mensen morgenavond nog niet gereageerd hebben dat ik ze ga PM-en Hara!

Ik pieste haast in mijn broek om dat THE SUPSENSE IS KILLING MEEEEEEEEE
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:28:10 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61560025
Ja hoi, wie haalt de spullen van knor?
pi_61560036
quote:
TheYoungs spullen staan bij gaan naar Nein.
Maar dat staat al goed in de OP.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:29:14 #52
154193 TheYoung1
pi_61560056
Zoooooooooooooooo, nu allemaal even omdraaien!! Ff niet!! Niet naar je monitor en toetsenbord kijken... Sta op, loop naar je keuken en maak je ff een potje kalmerende thee.
Voor degene voor wie dat niet werkt, pak ff je medicatie.

Rust, denk groene weiden met wuivend kontjeshoog gras, denk rust, denk aan de zon, denk aan de dingen die je blij maken. Adem die rust en die heerlijke geur van gras en koeiemest in, proest het weer uit!
Sprint naar je toetsenbord en vergeet dat je net ff niet in overdrive stond!!

Me does another attempt to
Patat, dat is het!!
pi_61560085
Ghehehe wat een geregel nog zo, kunnen wij nog iets doen?
O+ 11-06-2009 O+
pi_61560090
Mag je ook kittens knuffelen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:30:10 #55
163650 Greys
pi_61560095
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, wie haalt de spullen van knor?
Knorretje woont pal om de hoek van het asiel, dus die zou ze zelf brengen of misschien Danny sturen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:30:27 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61560104
Okay, ik vraag dit even chill:

Weet iemand per ongeluk hoe het zit met de spullen die nog niet aangepast zijn in de lijst? Gewoon, rustig. Kan zijn dat iemand dat wel weet maar wij niet, hoeven we diegene ook niet te PMen

donderdag 11 september 2008 @ 20:30:35 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61560109
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:29 schreef bigbird het volgende:
Ghehehe wat een geregel nog zo, kunnen wij nog iets doen?
Me ff knock out slaan, kan ik ff bijkomen
  donderdag 11 september 2008 @ 20:31:01 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61560121
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Knorretje woont pal om de hoek van het asiel, dus die zou ze zelf brengen of misschien Danny sturen
oke, maar dan moet knor/danny in de lijst van mensen die meegaan?
pi_61560126
quote:

En als t goed is spreek ik iets met appelbanaancitroen af, waarna jouw spulletjes ook mijn kant op gaan
(:
pi_61560185
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Me ff knock out slaan, kan ik ff bijkomen
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 11 september 2008 @ 20:33:46 #61
154193 TheYoung1
pi_61560192
ik lig serieus in een deuk hier hè!!

Ik gebruik 'm niet vaak, maar nu.. ROFL
Patat, dat is het!!
pi_61560246
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:31 schreef nein het volgende:

[..]

En als t goed is spreek ik iets met appelbanaancitroen af, waarna jouw spulletjes ook mijn kant op gaan
Great.
Heb haar net gePMd.
Was vandeweek vergeten haar te antwoorden op de vraag of het met de trein meekon.
Zou een beetje lullig zijn om alleen daarvoor helemaal de auto naar Zwolle te pakken.

Overigens ben ik komend weekend, van morgen tot maandag, weg. Dus ophaalafspraken kan ik dan niet maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61560289
ferrari_rood had me laten weten dat die spulletjes al in bleiswijk (weet zo niet welke user) zijn trouwens.
(:
  donderdag 11 september 2008 @ 20:37:42 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61560310
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef nein het volgende:
ferrari_rood had me laten weten dat die spulletjes al in bleiswijk (weet zo niet welke user) zijn trouwens.
Greys dan dus
pi_61560335
En hoe zit het met Loontjahs spul? Iemand daar hoogte van?
(:
pi_61560339
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Greys dan dus
ah
(:
  donderdag 11 september 2008 @ 20:40:35 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61560383
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef nein het volgende:
En hoe zit het met Loontjahs spul? Iemand daar hoogte van?
Dat is dus één van de mensen waar ik me hooguit 2 posts van heug
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:43:22 #68
163650 Greys
pi_61560450
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, ik vraag dit even chill:

Weet iemand per ongeluk hoe het zit met de spullen die nog niet aangepast zijn in de lijst? Gewoon, rustig. Kan zijn dat iemand dat wel weet maar wij niet, hoeven we diegene ook niet te PMen

*Gniffel* Dezelfde mensen die net in het topic waren zijn er nu nog, troela
Maar je hebt gelijk, blijf er maar gewoon op hameren, en degenen die zich morgenavond nog niet gemeld hebben, die zal ik even aan den tand voelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 11 september 2008 @ 20:46:19 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61560521
Ik heb het topic weer sticky gezet

Ik ben zo benieuwd naar de reactie van het asiel straks, zullen ze hier ook meelezen al?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61560531
Mijn berg spullen ( ) gaat rechtstreeks naar QuBe. Dus, nein, je hoeft niet meer uit de trein te stappen! Kan zijn dat je dat al doorhad, ikzelf nog niet helemaal.
full stops and exclamation marks
pi_61560556
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef krioro het volgende:
Mijn berg spullen ( ) gaat rechtstreeks naar QuBe. Dus, nein, je hoeft niet meer uit de trein te stappen! Kan zijn dat je dat al doorhad, ikzelf nog niet helemaal.
Ik had eigenlijk helemaal niets door maar mooizo
(:
  donderdag 11 september 2008 @ 20:48:25 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61560576
Nein leest heul niet mee
pi_61560585
Verder las ik dat het nogal druk wordt in Zwolle, en wil ik me daarom vrijwillig afmelden.
full stops and exclamation marks
pi_61560609
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is dus één van de mensen waar ik me hooguit 2 posts van heug
ik heb gePMd
(:
pi_61560635
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
Nein leest heul niet mee
ik heb SC-achtige topics nooit aangekund Ik raak de draad altijd kwijt
(:
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:51:02 #76
163650 Greys
pi_61560640
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb het topic weer sticky gezet

Ik ben zo benieuwd naar de reactie van het asiel straks, zullen ze hier ook meelezen al?
Dank, Senes!

En ik mag toch hopen dat ze niet meelezen, in verband met ons geneuzel over Remco
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:52:37 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61560684
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef nein het volgende:

[..]

ik heb SC-achtige topics nooit aangekund Ik raak de draad altijd kwijt
Nog erger dat er hier dus überhaupt geen draad in zit
pi_61560743
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nog erger dat er hier dus überhaupt geen draad in zit
vandaar dat ik nogal es achter de feiten aanloop

Kan trouwens best zijn dat ik de 19e al naar friesland ga, kan ik samen met alexxxxx meerijden richting zwolle (bij gebrek aan tomtom), ware het niet dat ik alexxxx eigenlijk heul niet ken
(:
  donderdag 11 september 2008 @ 20:55:07 #79
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61560752
Tvparkiet!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:55:53 #80
163650 Greys
pi_61560770
Weer een mailer voor het rekeningnummer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:56:49 #81
163650 Greys
pi_61560793
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:54 schreef nein het volgende:

[..]

vandaar dat ik nogal es achter de feiten aanloop

Kan trouwens best zijn dat ik de 19e al naar friesland ga, kan ik samen met alexxxxx meerijden richting zwolle (bij gebrek aan tomtom), ware het niet dat ik alexxxx eigenlijk heul niet ken
Alexxxx is hier al een tijdje niet geweest (toch? ik mis ook nog wel eens wat al doe ik mijn best ) dus ik weet niet of hij nog rijdt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61560838
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Alexxxx is hier al een tijdje niet geweest (toch? ik mis ook nog wel eens wat al doe ik mijn best ) dus ik weet niet of hij nog rijdt?
goeie vraag, ik heb geen flauw idee
(:
  donderdag 11 september 2008 @ 21:00:16 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61560871
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

PM?
  donderdag 11 september 2008 @ 21:00:34 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61560879
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
Weer een mailer voor het rekeningnummer
Gaan we de datum nog verlengen?
  donderdag 11 september 2008 @ 21:00:34 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61560880
Ik heb de rijders en opslag gePMed eergisteren en gisteren, maar nog niets van Alexxx gehoord
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 21:00:58 #86
163650 Greys
pi_61560892
Hara had toch alle potentiële rijders gePMd al?
Van de week nog volgens mij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61560895
mijn spullen waren idd al weg. loontjah zal haar spullen naar mij toe brengen maar heb haar nooit gezien.
pi_61560904
Mogguh

De spullen van Chips komen als het goed is volgende week bij mij.
Djep rijdt niet meer en haar spullen haal ik op.
De spullen van Insania staan ook in Groningen, maar ik weet niet of ze naar Chips gaan.

Nein, als je vanuit Friesland achter iemand aan wil rijden, ben ik ook beschikbaar
Volgens mij heeft Alexxx geen spullen thuisstaan om te brengen.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 11 september 2008 @ 21:01:53 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61560929
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh

De spullen van Insania staan ook in Groningen, maar ik weet niet of ze naar Chips gaan.

Nein, als je vanuit Friesland achter iemand aan wil rijden, ben ik ook beschikbaar
Oke, ff kijken of dat aangepast mot worden
  donderdag 11 september 2008 @ 21:02:11 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61560935
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn spullen waren idd al weg. loontjah zal haar spullen naar mij toe brengen maar heb haar nooit gezien.
Jou probeerde ik ook te PMen maar kon niet
pi_61560948
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh

haha oke, ik kom dan vanaf sneek in elk geval, jij?
(:
pi_61561103
Ik haal a.s woensdag samen met Dinooo de spullen op van Hekates, HaraQuBe
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_61561108
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:02 schreef nein het volgende:

[..]

haha oke, ik kom dan vanaf sneek in elk geval, jij?
Zie OP
Als je vanaf Sneek komt, rij je via Heerenveen-Wolvega-Steenwijk.
Ik kom bij Steenwijk de snelweg op, dus als je daar bijv. bij de Mac of carpoolplaats op me wacht, kunnen we achter elkaar aan.
Ik moet echter nog wel ff Meppel in om de spullen bij Djep weg te halen.
  donderdag 11 september 2008 @ 21:12:09 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61561204
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef verita het volgende:
Ik haal a.s woensdag samen met Dinooo de spullen op van Hekates, HaraQuBe
Qwea past het aan

Volgend jaar passen we het echt gelijk aan
pi_61561264
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Zie OP
Als je vanaf Sneek komt, rij je via Heerenveen-Wolvega-Steenwijk.
Ik kom bij Steenwijk de snelweg op, dus als je daar bijv. bij de Mac of carpoolplaats op me wacht, kunnen we achter elkaar aan.
Ik moet echter nog wel ff Meppel in om de spullen bij Djep weg te halen.
Ah, ik zie het
Ik ga er voorlopig vanuit dat ik vanuit Eindhoven rij, maar als ik vanuit Sneek vertrek, doe ik je een PM
(:
pi_61563566
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:14 schreef nein het volgende:

[..]

Ah, ik zie het
Ik ga er voorlopig vanuit dat ik vanuit Eindhoven rij, maar als ik vanuit Sneek vertrek, doe ik je een PM
Oke, gaat goed komen

Weet iemand of de spullen van Insania (groningen) naar Chips gaan?
  donderdag 11 september 2008 @ 22:26:48 #97
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61563571
Ben blij dat jullie het allemaal regelen, ik ben helemaal de kluts kwijt wie wat waar naartoe brengt, ophaalt of meeneemt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_61563674
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef Maes het volgende:
Ben blij dat jullie het allemaal regelen, ik ben helemaal de kluts kwijt wie wat waar naartoe brengt, ophaalt of meeneemt.
Ik heb hier echt een blocnote voor me liggen met allemaal Fok!-namen en aantekeningen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 22:35:12 #99
163650 Greys
pi_61563841
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef Maes het volgende:
Ik wilde je nog krabbelen op Hyves Maar het reactie hokje was weer eens pleite, dat heb ik wel vaker. Maar S (van de schot ) is van Hyves af omdat ze er niets meer mee deed en ze mailt ons morgen met een verslag geloof ik

En over de spullen, alles sal reg kom (hoop ik)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 22:55:08 #100
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61564457
Als ik de chaos hier zo lees, maken jullie jezelf het dan niet enorm moeilijk?
Of is dat vrouwen eigen...?
  donderdag 11 september 2008 @ 22:56:00 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61564483
Waar blijft jouw foto MadMaster
  donderdag 11 september 2008 @ 22:58:39 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61564567
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Waar blijft jouw foto MadMaster
Was mij iets gevraagd dan?
Maar goed, hier dan:

Waarvoor eigenlijk...
  donderdag 11 september 2008 @ 22:59:22 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61564597
Ik vroeg door een opmerking van jou of je lekker was, maar je negeerde het
  donderdag 11 september 2008 @ 23:00:55 #104
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61564658
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vroeg door een opmerking van jou of je lekker was, maar je negeerde het
Heb die vraag niet gezien, moet overdag ook nog werken tussen het Fok!'en door...
Maar met majo, ketchup en uitjes ben ik best te doen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 23:05:19 #105
163650 Greys
pi_61564790
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Als ik de chaos hier zo lees, maken jullie jezelf het dan niet enorm moeilijk?
Of is dat vrouwen eigen...?
Om je tweede vraag eerst te beantwoorden: ja

En de eerste: hoe zou het makkelijker kunnen dan?
Please, DO tell... dan kan Hara misschien slapen vannacht ipv te liggen hyperventileren omdat de supsense haar aan het killen is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 23:09:26 #106
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61564902
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Please, DO tell... dan kan Hara misschien slapen vannacht ipv te liggen hyperventileren omdat de supsense haar aan het killen is
Jullie hebben de afgelopen periode bijgehouden wie wat heeft ingebracht, wie nu wat in zijn/haar bezit heeft (eventueel ook van een ander inmiddels) en wie wat gaat vervoeren. Tenminste, dat neem ik aan...

Maak een spreadsheet met kolommen, zet de rijders op de bovenste regel en vul per kolom in wie van wie iets vervoert (voor zover dat nog opgehaald moet worden, anders rekenen als behorend bij rijder).

Klaar...

En als je mij wilt uitleggen wat supsense is, ik ben heel nieuwsgierig...
  donderdag 11 september 2008 @ 23:10:06 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61564919
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Door het de volgende keer elke keer aan te passen wanneer er iets verplaatst wordt en niet zoals nu weken later alles ineens
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 23:15:20 #108
163650 Greys
pi_61565047
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Jullie hebben de afgelopen periode bijgehouden wie wat heeft ingebracht, wie nu wat in zijn/haar bezit heeft (eventueel ook van een ander inmiddels) en wie wat gaat vervoeren. Tenminste, dat neem ik aan...

Maak een spreadsheet met kolommen, zet de rijders op de bovenste regel en vul per kolom in wie van wie iets vervoert (voor zover dat nog opgehaald moet worden, anders rekenen als behorend bij rijder).

Klaar...

Oh dat is eh.... nou erhm...
Dat is suspense, maar dan NOG een graadje erger! Kan je nagaan hoe dat arme kind daaronder te lijden heeft!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 23:51:52 #109
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61565950
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat is eh.... nou erhm...
Dat is suspense, maar dan NOG een graadje erger! Kan je nagaan hoe dat arme kind daaronder te lijden heeft!
Hmm, dat klinkt minder spannend dan het leek...

Ik zie aan Hara d'r avatar hoe ze lijdt...
  vrijdag 12 september 2008 @ 00:00:56 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61566146
!!!
  vrijdag 12 september 2008 @ 01:40:50 #111
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61567496
Wat zij zegt ^
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 12 september 2008 @ 07:19:25 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61568489
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Klaar...

excel dát ga ik vanaaf eens even doen bij MM
pi_61569778
Zijn er nog weer donaties bij?
Mônn BTW
pi_61570391
TVP het is idd een chaos hier!
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:29:16 #115
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61571144
Mogguh

Nog maar 1 dagje na deze...
Ben er trouwens dit weekend niet; heb een BBQ-weekend (net als vorig jaar tijdens de overdracht )
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:36:20 #116
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61571314
Saldo nog steeds hetzelfde als gisteren
Nu koffie
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:08:39 #117
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61572098
Heb Insania gePMd

Nu komt het idd op organisatie en herstructureren aan....en laat dat nou net onze sterkste kant zijn
pi_61573215
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken met het regelen, als het goed gaat hebben we straks heul veul spulletjes
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:00:56 #119
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61573328
Trouwens jongens, ik breng vanavond mijn spulletjes langs bij MissBliss.
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:01:09 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61573331
Ik ben benieuwd.
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:02:21 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61573361
aangepast godigita!
pi_61573389
En hoe zit het met spulletjes van Burdie en Batoutofhell?
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 12:09:21 #123
163650 Greys
pi_61573490
Ik heb spullies bij Dizzy-Miss-Lizzy opgehaald, maar daar zaten toch ook spullies van anderen bij? Die zij bij hen had opgehaald? Ik ben het even kwijt
Of was daar al rekening mee gehouden in de lijst? Zit op het werk, dus ik heb blz 1 nog weer eens niet gelezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61573542
Weet ik zo snel niet Mochten hun spullen nog niet ergens anders verzameld zijn dan wil ik wel kijken of ik die kan halen. Maar dan moeten we idd wel weten of ze die nog wel hebben enzo
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:12:30 #125
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61573559
...

* MrSpliffy: zou jij die ophalen Greys?

* Poohy: brengt die de spullen naar MB?

* MMLuna: heeft ze spullen thuisstaan en zo ja: rijdt ze mee naar het asiel?

* Burdie/Batoutofhell: spullen staan in A'foort, ligt op de route van Greys of Nein (mits ze vanaf Eindhoven vertrekt). Hoe gaan we die mee krijgen?

.....

pi_61573936
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb spullies bij Dizzy-Miss-Lizzy opgehaald, maar daar zaten toch ook spullies van anderen bij? Die zij bij hen had opgehaald? Ik ben het even kwijt
Of was daar al rekening mee gehouden in de lijst? Zit op het werk, dus ik heb blz 1 nog weer eens niet gelezen
Hoi. Ja Dizzy Miss Lizzy heeft bij ons spullen opgehaald maar volgens het lijstje in het begin van het topic staan die al bij jou dus volgens mij klopt het.
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:03:17 #127
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61574737
Godigita heeft pm!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:09:55 #128
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61574911
En terug!
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:15:31 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61575031
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 @ 13:09 schreef godigita het volgende:
En terug!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:18:13 #130
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61575100

- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes. Gaat naar MissBliss

- Godigita, Amsterdam - 2 Fleece Dekens, Handdoeken, Speeltjes, ritseltunnel, catnip muisjes, kattenbakmatje Staat bij MissBliss

- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken Gaan/staan bij Ingetje79!

- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken Gaat/staat bij verita

- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica Staat bij cat22/gaat naar nein

- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeltjes, koekies + spullen van sorella

- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes, Staat bij MissBliss

- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes. Staat bij MissBliss

- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes (evt. via Zoetermeer/Bleiswijk 16 augustus) Staat bij Greys

- Harajuku. : Dozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen van zoek ik nog even op

- MissBliss: Speeltjes en handdoeken en een zak Aldi premium senior voer!
---------------------------------------------

Ik heb waarschijnlijk dinsdag een afspraak met Burdie Dus als dat doorgaat neem ik aan dat ze de spullen gelijk mee kan nemen naar mij, ik mail haar even daarover.
-edit- ja, is dus geregeld

[ Bericht 1% gewijzigd door MissBliss op 12-09-2008 13:42:29 ]
Ziggy played guitar
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:25:00 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61575291
MB

Komt Burdie dan bij jou? Is het dan mss wat om de spullen van Batoutofhell ook mee te nemen?

Hoest met The Zig trouwens?
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:51:15 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61575863
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 @ 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
MB

Komt Burdie dan bij jou? Is het dan mss wat om de spullen van Batoutofhell ook mee te nemen?

Hoest met The Zig trouwens?
Ze komt bij mij ja! Oh, ik zal nog even pm-en over die andere spullen.

The Zig is fine! Heeft de 2 weken bij Lucky overleefd, op het laatst blaaste ze al iets zachter tegen hem
Jammer genoeg heeft ze wel wat vlooitjes meegekregen van hem, die niet weggaan met frontline en ze is ook al 1,5 week een beetje verkouden en ik ga toch maar de dierenarts bellen voor wat antibiotica denk ik Zo sneu, dat verstopte neusje en soms een hoestbuitje Maar ook weer niet héél erg dus daarom had ik gewacht...
Hoe is het met Baloe dan?
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 13:53:10 #133
163650 Greys
pi_61575909
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:27 schreef Helgi het volgende:

[..]

Hoi. Ja Dizzy Miss Lizzy heeft bij ons spullen opgehaald maar volgens het lijstje in het begin van het topic staan die al bij jou dus volgens mij klopt het.
Oh jaaaaa, zo was het. Dan klopt het, dankjewel!

Ing, MrSpliffy mag van de lijst, want die had alleen spulletje die het asiel per ongeluk nou juist niet kon gebruiken (dekbedden enzo) dus dat gaat niet door.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 15:46:57 #134
154193 TheYoung1
pi_61578548
Enne meiskes, lukt het nog met al dat geregel?!

Wel lekker spannend die hectiek zo
Patat, dat is het!!
  vrijdag 12 september 2008 @ 15:57:25 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61578794
Greys zou vanavond de overgeblevene PMen toch? Dus zo hectisch is het niet meer
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:06:03 #136
154193 TheYoung1
pi_61578964
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
Greys zou vanavond de overgeblevene PMen toch? Dus zo hectisch is het niet meer
Nou vooruit, niet meer zo erg dan. Maar was wel ff leuk om te volgen
En terug! Lekker puh
Patat, dat is het!!
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:52:14 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61581539
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 13:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ze komt bij mij ja! Oh, ik zal nog even pm-en over die andere spullen.

The Zig is fine! Heeft de 2 weken bij Lucky overleefd, op het laatst blaaste ze al iets zachter tegen hem
Jammer genoeg heeft ze wel wat vlooitjes meegekregen van hem, die niet weggaan met frontline en ze is ook al 1,5 week een beetje verkouden en ik ga toch maar de dierenarts bellen voor wat antibiotica denk ik Zo sneu, dat verstopte neusje en soms een hoestbuitje Maar ook weer niet héél erg dus daarom had ik gewacht...
Hoe is het met Baloe dan?
probeer eens stronghold. Frontline wordt teveel gebruikt en daar worden de vlooien als het ware imuun voor
pi_61582225
kreeg net telefoon van cat22, en ik krijg de spullen morgen al!! whoei!
(:
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:15:00 #139
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61583454
Mooi dat The Zig de vakantie overleefd heeft ( en dat Lucky nog leeft ).
Met Baloe gaat het echt super, tis echt zo'n leukerdje
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:23:04 #140
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61583694
Wie is de woordvoerster van deze actie?

Mw. MadMaster wil misschien een stukje schrijven over deze actie in de nieuwsbrief van het asiel in Amsterdam...

Ik ben zo weg, maar hoor/lees het later wel.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:26:04 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61583777
Ik hoor net dat oma vandaag een hond heeft opgehaald Het is tóch een pup geworden, herder kruising en het heet Wodan
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:26:20 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61583789
En nu ben ik ook even weg
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:27:00 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61583808
ik zou hara pakken. Die heeft het gestart
pi_61583964
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:22 schreef nein het volgende:
kreeg net telefoon van cat22, en ik krijg de spullen morgen al!! whoei!
Japs, en het zal eerder vroeger dan later als 15.00 uur worden als dat jou uitkomt.
Het kitten waar ik even op bezoek wil (zorgenkindje wat ik een paar weekjes in huis heb gehad) mag morgen naar haar definitieve huisje en ze wordt waarschijnlijk vroeg in de middag opgehaald. En ik wil haar vooraf eigenlijk nog even zien, dus ik moet er rond een uur of 1 zijn anders is ze al weg. Maar ik bel wel als ik in de stad ben. Het is ook goed sjoppen in EIndhoven dus als het écht moet amuseer ik me wel.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:55:23 #145
154193 TheYoung1
pi_61584564
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:27 schreef Qwea het volgende:
ik zou hara pakken.
..................
Patat, dat is het!!
pi_61585281
Hallow!!!! Mijn papa en mama hebben ook nog paar centjes gegeven voor de actie! Ga ik nu overmaken
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 20:25:11 #147
163650 Greys
pi_61585429
Wat lief bigbird, van je ouders!!!

Ik ga zo even in de lijst duiken met de spulletjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61585499
Staat er op Heb nog beetje grut verzameld ook Dieren helpen is goed!

Eigenlijk zou elk beestje een goed huisje moeten hebben
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 20:29:18 #149
163650 Greys
pi_61585542
En over de 1650,-- !!!

Bigbird en de ouders van bigbird mogen bij de lijst donateurs wiens centjes al binnen zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:37:10 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61585800
godigita heeft hier zojuist allemaal leuke spulletjes gebracht Ik wil ze houden
Misschien maak ik morgen nog een foto, even kijken of het lukt Ziggy te interesseren voor de ritseltunnel
Ziggy played guitar
pi_61585909
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Japs, en het zal eerder vroeger dan later als 15.00 uur worden als dat jou uitkomt.
Het kitten waar ik even op bezoek wil (zorgenkindje wat ik een paar weekjes in huis heb gehad) mag morgen naar haar definitieve huisje en ze wordt waarschijnlijk vroeg in de middag opgehaald. En ik wil haar vooraf eigenlijk nog even zien, dus ik moet er rond een uur of 1 zijn anders is ze al weg. Maar ik bel wel als ik in de stad ben. Het is ook goed sjoppen in EIndhoven dus als het écht moet amuseer ik me wel.
whehe, ik ben zelf voor die tijd ook ff in de stad, dus als je ff een gil geeft als het veel eerder dan 14.30 wordt, dan ben ik in 10 minuutjes weer thuis
(:
pi_61586461
Even geshopped
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 21:12:41 #153
163650 Greys
pi_61586888
Verita!

Die lijst moet even wachten hoor, ben even kneuzen aan het kijken bij Popstars
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:49:31 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61588008
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:55 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

..................
Waar het hart vol van is hè
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:50:04 #155
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61588026
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:58 schreef verita het volgende:
Even geshopped
[ afbeelding ]
Lol, had ik dat ook niet bij de vorige actie? Een FF actie iig, grappig
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:55:40 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61588214

Over de 1650 euro. Inclusief een nieuwe vriezer!!!

Grote dank aan de donateurs wiens centjes al binnen zijn:

- Conleche
- DancingPhoebe & zovty
- Godigita
- Verita
- Memento-Mori
- Nijntjesuk
- De mama van ChipsZak.
- Fha
- Xebber
- Isdatzo
- Netsplitter
- Poohy
- ijsmeis
- noekje en zoontjes
- Keesjeislief
- The_Terminator
- ziggyziggyziggy
- ChipsZak.
- Mickey_Blue_Eyes
- Re
- MissBliss
- De mama van MissBliss
- PV (2x)
- TJDoornbos
- Makamba070
- Barbaaf
- Beequeen
- Een Belgische donatie van Pluche via Xebber!
- lynda
- De mama van Makamba070
- De onwetende man van Conleche
- Stali
- gers
- Blurk
- MadMaster
- tonja
- Schunckelstar
- iamredleader
- Burdie
- Caroline uit Kessenich
- Carmella
- Sanne
- alicey
- bigbird
- Rene90
- de heer Jacobs uit Amsterdam (geen Fok!user, wel Fok!lezer)
- -marz-
- Djep
- Omearos
- Miniatureman
- Nynkef via Barfplaats!
- Beefcake & ShaoliN
- Marrit (geen Fok! nickname, maar leeft en leest wel mee! )
- Draculettetje
- oh-oh
- Morretje en Ravage
- soylent
- Qwea en MikeyMo
- Dylanesque
- Duderinnetje
- Troeter
- Angelcakes
- Nokwanda
- Queen______Bee
- dhr/mevr. G. Duisterhof
- Maes
- Deliana
- Drummerdude
- Kadooosh
- Panthera
- appelbanaancitroen
- Mistery Donateur
- Bigbird
- Papa en Mama Bigbird
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:57:07 #157
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61588261
Ik heb het lijstje maar ff gedaan, kan Greys lekker kneusjes kijken

Bigbird en ouders

En fijn dat MB de spullen van Godinogwat binnen heeft!
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:58:04 #158
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61588289
Ik kreeg van mams trouwens 6 tuinstoelkussens, Rotterdam kon die vorig jaar wel gebruiken, maar heeft Zwolle er ook wat aan?
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:00:40 #159
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61588368
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:37 schreef MissBliss het volgende:
godigita heeft hier zojuist allemaal leuke spulletjes gebracht Ik wil ze houden
Misschien maak ik morgen nog een foto, even kijken of het lukt Ziggy te interesseren voor de ritseltunnel
Haha, mijn katten deden niet anders dan er omheen sluipen, er aan snuiven, er zachtjes tegenaan tikken en dan wegrennen. Toen ze daar mee klaar waren hadden ze er al helemaal geen interesse meer in. En dat Ikea kleedje met dat staartje vind ik zo schattig , maar ze vonden hem eng. Het mandje is ook leuk, maar ze liggen overal behalve erin, dus dan zijn er vast Zwolse poezels die er wel in willen.

En nu inpakken voor vakantie!
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:02:07 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61588416
@ingetje Zal toch wel?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:05:49 #161
163650 Greys
pi_61588549
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het lijstje maar ff gedaan, kan Greys lekker kneusjes kijken
Lieve schat
Maar ik bedoelde eigenlijk het lijstje van de spullekes waar ik in ging duiken om uit te zoeken wat nou nog niet door iemand opgehaald of weggebracht wordt, en die een PM sturen. Maar dat die ik na Popstars
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:11:24 #162
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61588695
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 @ 22:00 schreef godigita het volgende:

[..]

Haha, mijn katten deden niet anders dan er omheen sluipen, er aan snuiven, er zachtjes tegenaan tikken en dan wegrennen. Toen ze daar mee klaar waren hadden ze er al helemaal geen interesse meer in. En dat Ikea kleedje met dat staartje vind ik zo schattig , maar ze vonden hem eng. Het mandje is ook leuk, maar ze liggen overal behalve erin, dus dan zijn er vast Zwolse poezels die er wel in willen.

En nu inpakken voor vakantie!
Ziggy heeft alleen nog maar van een afstandje naar de spulletjes gekeken, niet eens de moeite genomen even op te staan ofzo
Dat IKEA-kussentje heb ik ook Vonden ze die eng?
Ziggy zit er nooit op, want hij ligt op bijbehorend krabding, maar daar kan ze niet op want het is te hoog

Succes met inpakken en fijne vakantie!
Ziggy played guitar
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:14:51 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61588812
Jazz geilt op zijn knispertunnel. Hij springt er altijd in en wacht dan tot er iemand langs komt voor een speelse attack. En de lol die hij dan heeft hè
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:15:12 #164
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61588825
Fijne vakantie Godigita en bedankt voor je bijdrage
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:16:39 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61588895
Oh, ik lees half Veel plezier op vakantie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:17:43 #166
163650 Greys
pi_61588931
Hele prettige vakantie Godigita!

Ik ben verliefd op Gijs, de nieuwe aanwinst van Juup en DuchessX
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:18:24 #167
163650 Greys
pi_61588950
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik lees half Veel plezier op vakantie
Héél soms he... vind ik je zó lief!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:19:52 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61588992
Have fun op vakantie!
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:21:01 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61589028
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Héél soms he... vind ik je zó lief!
Vandaag stond heel toevallig in mijn horoscoop iets over Jupiter en dat mijn uiterlijk verzacht of zo
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:22:12 #170
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61589064

- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes. Gaat naar MissBliss

- Nokwanda, Nijmegen: twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan ???

- Insania, Groningen: kattenbak, speeltjes honden/katten. Heeft al PM

- Batoutofhell, Amersfoort - kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit) Via Burdie naar MissBliss?????

- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes, Staat bij MissBliss

- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes. Staat bij MissBliss

- Strychnine, Westland/'s-Gravenzande: diverse spulletjes (volgt nog) ???

- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten Staat bij hara!

- Loontjah, Deurne Z.O. Brabant: oude handdoeken en een grijs lig mandje met koepel ???

- MissJ, plaats? : handdoeken, kattenmandje, kattenbak ???

- Beefcake: voerbakjes, speeltjes, riem, borstel, tekentang ???

- MissBliss: Speeltjes en handdoeken en een zak Aldi premium senior voer!
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:23:34 #171
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61589105
Italic staat voor de rijders

Vetgedrukt is de huidige stand van zaken.
En nou lekker PMen Greys
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:24:39 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61589142
Nokwanda was toch al wel duidelijk?
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:25:25 #173
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61589167
Bedankt allemaal! Heb nu al zin om te lezen hoe het ging bij het asiel. Nog even wachten.
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:26:41 #174
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61589210
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
Nokwanda was toch al wel duidelijk?
Oh ja? Dan hek dat zeker mist ofzoooo
Wat was de bedoeling bij Nok dan? Pas ik het ff aan.

Dus dan blijft er over:

* Batoutofhell
* Strychnine
* Loontjah
* Beefcake
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:27:29 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61589230
Oh, die ging nog met appelcitroenbanaanding PMen of niet, my bad
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:28:07 #176
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61589247
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, die ging nog met appelcitroenbanaanding PMen of niet, my bad
En waar zou Fruitmand het dan weer afleveren?
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:28:28 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61589258
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dus dan blijft er over:

* Batoutofhell
* Strychnine
* Loontjah
* Beefcake
Valt an sich nog mee, dacht dat het er wel meer waren
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:29:15 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61589287
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

En waar zou Fruitmand het dan weer afleveren?
Ik dácht dat zij zou rijden, maar toen bleek volgens mij dat het te weinig was en nu zou ze het misschien naar Nein brengen? Volgens mij was dat het idee, maar pin me er niet op vast
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:29:24 #179
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61589296
Als Batoutofhell zou kunnen zorgen dat de spullen bij Burdie komen, is dat "probleem" ook alweer opgelost
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:30:15 #180
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61589320
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik dácht dat zij zou rijden, maar toen bleek volgens mij dat het te weinig was en nu zou ze het misschien naar Nein brengen? Volgens mij was dat het idee, maar pin me er niet op vast
Nokkepok! Doe je es melden
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:48:17 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61589875
Dames....ik wil jullie avond niet verpesten, maar eh....
quote:
Hoi HaraQuebee,

Jullie kunnen gewoon om 12.00 uur komen hoor. Dan hoeven jullie de planning
ook niet om te gooien.
Ik heb namelijk een extra persoon geregeld die er bij is om te helpen en een
rondleiding te geven enz.

Ik ben helaas met vakantie, anders was ik er zelf bij geweest.... Ben erg
benieuwd namelijk!
De diepvries is gistermiddag bezorgd, ziet er super uit!

Groetjes,

Remco
Mooi dat de diepvries er is! Wel jammer dat ie er zelf niet bij kan zijn
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:49:02 #182
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61589902
Ik voel me wel een beetje alleen hier
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:49:56 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61589935
jeuj, diepvries binnen!!!

Hij kan toch ook ff in zn vakantie langskomen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:51:51 #184
163650 Greys
pi_61590001
- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!) RIJDT ZELF

- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes. GAAT NAAR MISS BLISS

- Godigita, Amsterdam - 2 Fleece Dekens, Handdoeken, Speeltjes, ritseltunnel, catnip muisjes, kattenbakmatje STAAT AL BIJ MISS BLISS

- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak + 100kg Cavom RIJDT ZELF

- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken STAAT BIJ INGETJE79

- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes RIJDT ZELF

- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken GAAT/STAAT BIJ VERITA

- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens STAAT BIJ QWEA

- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica GAAT VIA CAT22 NAAR NEIN

- Batoutofhell, Amersfoort - kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit) Via Burdie naar MissBliss?????

- Noekje, Hoogeveen: Fatboy en koekies, grote bench, grote plastic mand, fleece deken, voederbakken op standaard, ligkussen. NOEKJE RIJDT VIA HARA NAAR ASIEL

- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeltjes, koekies + spullen van sorella RIJDEN ZELF

- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes STAAT BIJ MISS BLISS

- Knorretje, Zwolle: honden/kattenvoer, Frontline,hondenborstels, honden metalen voerbakken, speelgoed, relax kussen met fatboyvulling tegen zere heupjes, gewoon hondenkussen Brengt zelf? Ga PM-en!

- Oh Oh, Maastricht: dekens, manden GAAT VIA CAT22 NAAR NEIN

- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes. STAAT BIJ MISS BLISS

- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes STAAT BIJ GREYS

- Strychnine, Westland/'s-Gravenzande: diverse spulletjes (volgt nog) ???

- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten STAAT BIJ HARA

- Cat22 : 36 kleine zakjes natvoer BRENGT ALLES BIJ NEIN

- Freecell, Groningen: Handdoeken en speeltjes STAAT BIJ CHIPSZAK, GAAT NAAR INGETJE

- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, 2 fleece-dekens, honden/kattenvoer, 2 badlakens, hondenspeeltjes, borstelset en hondenriem STAAT BIJ GREYS

- Loontjah, Deurne Z.O. Brabant: oude handdoeken en een grijs lig mandje met koepel ???

- Dizzy-Miss-Lizzy, Den Haag: krabpaal, kittenbak STAAT BIJ GREYS

- MissJ, plaats? : handdoeken, kattenmandje, kattenbak ???

- Zusje van Ingetje79: een reismand, 3 tuigjes (2x poes 1x hond), 5 hoeslakens, 2 lakens, overheerlijke kattenbrokjes, honden en kattenvoer, hondenkoekjes STAAT BIJ INGETJE

- Memento-Mori: héél veel prachtige dierenspulletjes van de IKEA, teveel om op te noemen, zie de foto's in het topic! BRENGT HET NAAR ANDER ASIEL (waarom eigenlijk? Heb ik gemist!)

- Stali, Woensdrecht: twee eet- en drinkbakken en een paar handdoeken (en de spullen van Juup en Duchessx!) STAAT BIJ HARA

- Helgi: drie mandjes, deken, handdoek en speeltjes IS VIA DIZZY BIJ GREYS

- Bigbird, Lelystad: diverse prachtige spulletjes, zie de foto's! + 8 dozen met kuipjes voer RIJDT ZELF

- Harajuku. : Dozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen VIA NOEKJE

- MissBliss: Speeltjes en handdoeken en een zak Aldi premium senior voer! RIJDT ZELF
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:52:02 #185
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61590010
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Qwea het volgende:
jeuj, diepvries binnen!!!

Hij kan toch ook ff in zn vakantie langskomen
Hangt er van af....als ie ergens met z'n bipsebaps op een ligbedje aan de Middellandse zee paradeert gaat het lastig worden
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:52:32 #186
163650 Greys
pi_61590027
Alle niet-vette mensen ( ik bedoel het niet zo ) ga ik nu een PM sturen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:53:14 #187
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61590054
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Alle niet-vette mensen ( ik bedoel het niet zo ) ga ik nu een PM sturen!

*wacht op PM
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:54:02 #188
163650 Greys
pi_61590082
Insania heeft al PM staat er, wanneer is die verstuurd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:54:39 #189
163650 Greys
pi_61590108
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

*wacht op PM
* Greys PMt zichzelf ook even
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:55:25 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61590130
*ook op pm wacht
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:55:29 #191
163650 Greys
pi_61590131
En waarom brengt Memento-Mori d'r mooie Ikea spullies naar een ander asiel eigenlijk?
Heb ik dat gemist in mijn vakantie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:55:30 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61590138
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Insania heeft al PM staat er, wanneer is die verstuurd?
Vanochtend om 11.07 uur
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:56:44 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61590188
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
En waarom brengt Memento-Mori d'r mooie Ikea spullies naar een ander asiel eigenlijk?
Heb ik dat gemist in mijn vakantie?
Omdat ze geen mogelijkheid had het bij een opslagpunt te krijgen en er ook niemand was die het evt. op zou kunnen halen.
En ik geloof ook dat ze ivm verhuizing een nieuw vriendje voor Rosa uit het asiel zou halen en dan haar spullen bij dat asiel afleveren.
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:57:07 #194
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61590202
Nou zeg, zitten we hier al weken op Remco te geilen is ie er gewoon niet bij
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 22:58:24 #195
163650 Greys
pi_61590244
De inbox "batoutofhell" is niet beschikbaar

...?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:58:44 #196
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61590259
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
Nou zeg, zitten we hier al weken op Remco te geilen is ie er gewoon niet bij
Hehehe...wees blij...straks blijkt het een ouwe viesterd die op jonge meisjes geilt

Maar tis idd jammer dat hij er niet bij is; hij was toch ons aanspreekpunt bij het asiel.
Nou ja...de spullen gaan iig goed terecht komen en we mailen de foto's wel door.
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:58:45 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61590260
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:59:18 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61590280
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef Greys het volgende:

...?
PM niet aangezet dus, handig
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:59:32 #199
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61590289
quote:

...?
Dan istie niet geactiveerd zeker....of vol.
Doe maar FoBo stalken indien mogelijk
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:01:27 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61590353
quote:

...?
Senes vragen. Die kan er 1 doorduwen.
pi_61590462
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dan istie niet geactiveerd zeker....of vol.
Doe maar FoBo stalken indien mogelijk
Fobo Heeft hij/zij niet.
Was vanmiddag nog wel op FP
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:05:57 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61590501
Is gesloten ja. Maar wat Qwea zegt, Senesta kan wel een PM pushen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 23:07:03 #203
163650 Greys
pi_61590537
Deze PM net verstuurd aan alle niet-vette mensen

---------------------------------------------------

Lieve mensen,

We zijn de puzzel aan het passend maken betreffende het vervoer van de aangeboden spullen voor de Asielactie

[Asielactie 2008] De laatste donatie dagen gaan in!!!!
Zie hier de stand van zaken, de vetgedrukte regels zijn mensen van wie het vervoer van de spullen al geregeld is.

Zouden jullie alsjeblieft even spoedig melding in het topic willen maken hoe de stand van zaken is? Is er nog vervoer nodig? Of ben je al met een rijder aan het PM-en?

Hartstikke bedankt voor jullie medewerking!
We willen het graag rond maken en we hebben nog een weekje om alles op te lossen qua vervoer

Groetjes, Greys
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:21:27 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61590940
Remco is weg en de vrijdagavond is ineens stil
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:21:49 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61590952
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Deze PM net verstuurd aan alle niet-vette mensen

---------------------------------------------------

Lieve mensen,

We zijn de puzzel aan het passend maken betreffende het vervoer van de aangeboden spullen voor de Asielactie

[Asielactie 2008] De laatste donatie dagen gaan in!!!!
Zie hier de stand van zaken, de vetgedrukte regels zijn mensen van wie het vervoer van de spullen al geregeld is.

Zouden jullie alsjeblieft even spoedig melding in het topic willen maken hoe de stand van zaken is? Is er nog vervoer nodig? Of ben je al met een rijder aan het PM-en?

Hartstikke bedankt voor jullie medewerking!
We willen het graag rond maken en we hebben nog een weekje om alles op te lossen qua vervoer

Groetjes, Greys
Ooooohh postaanpasser!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 23:27:46 #206
163650 Greys
pi_61591131
Zag je het?
Niet dat het nog echt zin heeft, maar ik zag ineens mijn eigen naam nog staan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:28:31 #207
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61591153
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
Zag je het?
Niet dat het nog echt zin heeft, maar ik zag ineens mijn eigen naam nog staan
Ahc, mijn naam staat ook in elke mail maar ik wil het nog steeds niet op Fok
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 23:28:34 #208
163650 Greys
pi_61591155
Wel fijn dat ze iemand hebben geregeld voor een rondleiding en dat we dus gewoon ons aan de afgesproken tijd kunnen houden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 01:44:57 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61593966
Van Alexxx kreeg ik nog steeds geen PM terug maar hij heeft al wel topics geopend ed dus streep hem mnaar door
  zaterdag 13 september 2008 @ 09:52:52 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61595684
H.o.i
pi_61596149
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn spulletjes al naar bigbird gebracht
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61596384
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dus dan blijft er over:

* Batoutofhell
* Strychnine
* Loontjah
* Beefcake
Beefcake's spul staat bij bigbird Zie het nu pas

Wheehhehe en nog te laat ook, ze was me voor
ennnn nu sta ik dubbel tussen de donateurs, lijkt me beetje teveel van het goede

[ Bericht 10% gewijzigd door bigbird op 13-09-2008 11:01:54 ]
O+ 11-06-2009 O+
pi_61597032
MissJ haar spullen zit bij het spul wat jij van mij hebt gekregen Greys.

Strychnine zou ik ophalen en er was een bericht in mijn fobo achter gelaten daarvoor maar dat bleek alleen maar knaagdier spul te zijn.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 13 september 2008 @ 11:33:20 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61597047
*uitrekt

Komen we eruit Greys? Als ik moet helpen gil je maar
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:28:00 #215
150152 Queen_Bee
pi_61597844
Alexxxx heeft geen spullen.
I'm super sonic man
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:41:09 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598054
nou, dan kan alexxxx doorgestreept dus?
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:43:54 #217
150152 Queen_Bee
pi_61598093
Yessss
I'm super sonic man
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:44:47 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598103
okido
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 12:46:22 #219
163650 Greys
pi_61598129
Oh wat goed, ik ga de lijst gewoon wéér kopiëren van mijn laatste post en even aanpassen.
En lieve beefcake, sorry, ik had het moeten weten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 12:49:12 #220
163650 Greys
pi_61598160
- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!) RIJDT ZELF

- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes. GAAT NAAR MISS BLISS

- Godigita, Amsterdam - Dekens, Handdoeken, Speeltjes, tunnel, muisjes, kattenbakmatje BIJ MISS BLISS

- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak + 100kg Cavom RIJDT ZELF

- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken STAAT BIJ INGETJE79

- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes RIJDT ZELF

- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken GAAT/STAAT BIJ VERITA

- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens STAAT BIJ QWEA

- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica GAAT VIA CAT22 NAAR NEIN

- Noekje, Hoogeveen: Fatboy en koekies, grote bench, grote plastic mand, fleece deken, voederbakken op standaard, ligkussen. NOEKJE RIJDT VIA HARA NAAR ASIEL

- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeltjes, koekies + spullen van sorella RIJDEN ZELF

- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes STAAT BIJ MISS BLISS

- Knorretje, Zwolle: honden/kattenvoer, Frontline,hondenborstels, honden metalen voerbakken, speelgoed, relax kussen met fatboyvulling tegen zere heupjes, gewoon hondenkussen Brengt zelf? Ga PM-en!

- Oh Oh, Maastricht: dekens, manden GAAT VIA CAT22 NAAR NEIN

- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes. STAAT BIJ MISS BLISS

- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes STAAT BIJ GREYS

- Strychnine, Westland/'s-Gravenzande: diverse spulletjes KNAAGDIEREN SPULLEN, ASIEL HEEFT GEEN KNAAGDIEREN (maar wel lief )

- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten STAAT BIJ HARA

- Cat22 : 36 kleine zakjes natvoer BRENGT ALLES BIJ NEIN

- Freecell, Groningen: Handdoeken en speeltjes STAAT BIJ CHIPSZAK, GAAT NAAR INGETJE

- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, 2 fleece-dekens, honden/kattenvoer, 2 badlakens, hondenspeeltjes, borstelset en hondenriem STAAT BIJ GREYS

- Dizzy-Miss-Lizzy, Den Haag: krabpaal, kittenbak STAAT BIJ GREYS

- MissJ, plaats? : handdoeken, kattenmandje, kattenbak VIA DML NAAR GREYS GEGAAN

- Zusje van Ingetje79: een reismand, 3 tuigjes (2x poes 1x hond), 5 hoeslakens, 2 lakens, overheerlijke kattenbrokjes, honden en kattenvoer, hondenkoekjes STAAT BIJ INGETJE

- Memento-Mori: héél veel prachtige dierenspulletjes van de IKEA, teveel om op te noemen, zie de foto's in het topic! BRENGT HET NAAR ANDER ASIEL (waarom eigenlijk? Heb ik gemist!)

- Stali, Woensdrecht: twee eet- en drinkbakken en een paar handdoeken (en de spullen van Juup en Duchessx!) STAAT BIJ HARA

- Beefcake: voerbakjes, speeltjes, riem, borstel, tekentang STAAT BIJ BIGBIRD

- Helgi: drie mandjes, deken, handdoek en speeltjes IS VIA DIZZY BIJ GREYS

- Bigbird, Lelystad: diverse prachtige spulletjes, zie de foto's! + 8 dozen met kuipjes voer RIJDT ZELF

- Harajuku. : Dozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen VIA NOEKJE

- MissBliss: Speeltjes en handdoeken en een zak Aldi premium senior voer! RIJDT ZELF
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 12:51:31 #221
163650 Greys
pi_61598187
Dus dan hebben we nog geen reactie van:

- Loontjah
- Nokwanda
- Batoutofhell
- Insania

Knorretje heeft me gePMd. Of ze brengt het naar het verzamelpunt (bij de Mac, Qwea, bij de Mac! ) of ik haal het even bij haar op voordat we naar het asiel gaan, dus dat komt goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61598298
MissJ had trouwens geen kattenbak Greys. Die was te smerig om mee te geven vond ze

Memento-mori en ik hebben een paar keer geprobeerd een afspraak te maken maar telkens als ik langs utrecht kwam was zij niet thuis helaas.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:00:34 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598327
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:01:12 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598340
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 12:51 schreef Greys het volgende:
Dus dan hebben we nog geen reactie van:

- Loontjah
- Nokwanda
- Batoutofhell
- Insania

Knorretje heeft me gePMd. Of ze brengt het naar het verzamelpunt (bij de Mac, Qwea, bij de Mac! ) of ik haal het even bij haar op voordat we naar het asiel gaan, dus dat komt goed
Oke, nokwanda had spullen die fruitmand toch op ging halen en naar nein ging brengen?: Heb je senes om een push pm gevraagd?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:01:58 #225
163650 Greys
pi_61598347
Okido DML, thanks! Geeft niet of de spulletjes wel of niet meer helemaal kloppen in het lijstje hoor, het is sowieso een hele berg, geweldig!

Gaatie Q? Hoe laat lag je in je mand?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:02:59 #226
163650 Greys
pi_61598355
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke, nokwanda had spullen die fruitmand toch op ging halen en naar nein ging brengen?: Heb je senes om een push pm gevraagd?
Dat van Nokwanda was wel de bedoeling en volgens mij waren ze al aan het PM-en, maar ik wilde graag even van ze horen of er al iets afgesproken was voordat ik het als 'geregeld' in de lijst zet

En de push PM nog niet nee, vergeten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:03:06 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598359
Ik heb senes gevraagd ze gaat het ff doen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:03:49 #228
163650 Greys
pi_61598373
Oh, jij vlotterd! Thanks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:04:31 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598382
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef Greys het volgende:
Okido DML, thanks! Geeft niet of de spulletjes wel of niet meer helemaal kloppen in het lijstje hoor, het is sowieso een hele berg, geweldig!

Gaatie Q? Hoe laat lag je in je mand?
00:00 , maar die smiley was niet omdat ik moe was heur.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:05:00 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598395
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:03 schreef Greys het volgende:
Oh, jij vlotterd! Thanks!
Graag gedaan

Ik heb je pm overgenomen en senes gaat het nu sturen
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:07:38 #231
150152 Queen_Bee
pi_61598437
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

00:00 , maar die smiley was niet omdat ik moe was heur.
I'm super sonic man
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:08:41 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598457
Greys, laat die PM maar zitten Die tijden uti het profiel kloppen niet
PM wordt gestuurd
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 september 2008 @ 13:12:17 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61598514
Zo. Ook weer even bijgelezen. Tgaat snel en ik heb het druk, maar. YAAAY.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_61598607
Ik wilde net gaan reageren, maar zie dat het al duidelijk is! Moooiiiiiiiiii zo.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:19:48 #235
163650 Greys
pi_61598624
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:18 schreef MissJ het volgende:
Ik wilde net gaan reageren, maar zie dat het al duidelijk is! Moooiiiiiiiiii zo.
Excuses hoor MissJ!
Had het moeten weten, maar ik was het overzicht een beetje kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:23:39 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61598692
Laatste dag alweer

Ik moet jullie vandaag verlaten; heb een BBQ-weekend op de camping (net als vorig jaar ) en ben er morgenavond weer.
Maar volgens mij klopt alles nu wel aardig

Oant Moarn!
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:24:30 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598703
ikke ook wil BBQ
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:28:20 #238
154193 TheYoung1
pi_61598776
Goeiesjmiddaags bezige bijtjes!!

Wat zijn jullie allemaal heerlijk actief zeg! Bereiden jullie je wel mentaal een beetje voor, op de rust die dadelijk valt als het de 20ste geweest is?
Hebben jullie opeens weer een paar uur per dag extra over, die je normaal hier lekker kon vullen

Jullie verdienen iig allemaal een

Enneuh Hara, indeed...afentoe heb ik mn hartje op mn tong liggen ja
Patat, dat is het!!
pi_61599703
Nokwanda is er geloof ik dit weekend niet, maar volgende week ga ik (of mijn vriend) zorgen dat haar spullen in eindhoven bij nein (of haar vriend) aankomen
pi_61600104
Gaat nog best goedkomen dus zo Valt maar weinig spul weg zo
O+ 11-06-2009 O+
pi_61600668
jullie gaan te snel!
pi_61600936
De spullen van Cat22 zijn inmiddels bij mij gearriveerd En het is veul heul veul

appelbanaancitroen: jij PM't me nog over eea volgende week?
(:
pi_61600953
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef nein het volgende:
De spullen van Cat22 zijn inmiddels bij mij gearriveerd En het is veul heul veul

Foto?
O+ 11-06-2009 O+
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:39:11 #244
154193 TheYoung1
pi_61601253
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef nein het volgende:

Je hebt toch wel een paar foto's gemaakt hè!!
Patat, dat is het!!
pi_61601525
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een paar foto's gemaakt hè!!
Sorry, nee. Maar die drie pakjes kattevoer en de zak kattegrit die ik erbij heb gedaan waren nu niet echt foto-waardig hoor. En de rest van het spul had jij al op de foto gezet in Sittard.
Leuk om Nein+vriendje gezien te hebben!

PS: kan ik weer uit de OP gehaald worden als verzamelpunt?
Mijn planning voert me deze week niet echt meer naar Eindhoven. Heb ik er toch mooi 2 dagen in gestaan.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:03:00 #246
154193 TheYoung1
pi_61601672
Hé jammer...
Maar laat je naam lekker staan joh, de actie is vandaag toch aan de -voorlaatste- dag bezig.

En hardstikke bedankt nog voor het rijden enzo! Tof!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door TheYoung1 op 13-09-2008 16:30:17 ]
Patat, dat is het!!
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:31:47 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61602135
hey even nog, gaan we de geld datum nog met 1 of 2 dagen verlengen?
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:07:09 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61602888
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:18:17 #249
154193 TheYoung1
pi_61603141
quote:

Ik lig in een deuk!!!
En wat een mooie kat ook, met die grote ogen
Patat, dat is het!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 september 2008 @ 17:32:41 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61603509
quote:
Oeh. Dat doet mijn poezel ook altijd.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 17:40:35 #251
163650 Greys
pi_61603687
Ja hoor Q, dat kan best tot en met dinsdag bv, dat storten
Ook omdat ik het geld op de maandag na de 20e ga overmaken naar ze, dus niet pinnen en meenemen, heb ik vorig jaar ook zo gedaan en is wel zo veilig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:41:52 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61603710
1? geen 2? Ik dacht aan 2
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:43:07 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61603737
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Ja hoor Q, dat kan best tot en met dinsdag bv, dat storten
Ook omdat ik het geld op de maandag na de 20e ga overmaken naar ze, dus niet pinnen en meenemen, heb ik vorig jaar ook zo gedaan en is wel zo veilig!
ik heb toen die 1065 euro opgehaald en meegenomen naar makatsi
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 17:44:45 #254
163650 Greys
pi_61603773
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:41 schreef Qwea het volgende:
1? geen 2? Ik dacht aan 2
Als ik het maandag naar ze overmaak met spoed, staat het die maandag ook op hun rekening.
Dus je hebt gelijk, kan best nog donderdag of vrijdag zelfs gestort worden.
Het is alleen handig als we vrijdagavond weten wat er op de cheque moet komen te staan

En als je echt wilt dat ik het geld ophaal, ik werk vrijdag de hele dag, dus dan moet ik het donderdagmiddag al ophalen en dan kan er dus niet zo lang meer gestort worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:46:27 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61603807
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik het maandag naar ze overmaak met spoed, staat het die maandag ook op hun rekening.
Dus je hebt gelijk, kan best nog donderdag of vrijdag zelfs gestort worden.
Het is alleen handig als we vrijdagavond weten wat er op de cheque moet komen te staan

En als je echt wilt dat ik het geld ophaal, ik werk vrijdag de hele dag, dus dan moet ik het donderdagmiddag al ophalen en dan kan er dus niet zo lang meer gestort worden.
Ik wil niks ik zei alleen dat ik dat deed Als jij dat niet wilt, moet je dat niet doen

We moeten 24u van te voren stoppen met de actie. De bank heeft +- 24u nodig. Dus eventueel Donderdacht ochtend tot 10u?
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:47:16 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61603823
Nee man, gewoon overmaken
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 17:47:47 #257
163650 Greys
pi_61603835
Ja hoor, donderdagochtend is wat mij betreft prima!
En als mensen daarna nog iets willen storten, moeten ze mij even per PM doorgeven hoeveel ze gaan overmaken, dan kan dat op de cheque er alvast bijgerekend worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604166
Gaat hard hier. Ik ga mijn hardloop kleren maar weer aantrekken in de hoop er ooit nog iets van te maken.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:10:19 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61604324
't Is al bijna zo ver maar het dringt nog niet echt tot me door. Als in, we hebben gewoon zoveel geld en spullen opgehaald
pi_61605037
Het is me niet helemaal duidelijk of er al beslist is maar ik zou het geld overboeken ipv cash meenemen. Die paar dagen zullen het verschil ook niet maken. Bovendien zal het asiel het geld anders ook weer naar de bank moeten brengen om te storten, die zullen geen rekening van meer dan 1600 euro hebben liggen die toevallig betaald moet worden. En overboeken is wel zo veilig.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:43:41 #261
154193 TheYoung1
pi_61605046
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
't Is al bijna zo ver maar het dringt nog niet echt tot me door. Als in, we hebben gewoon zoveel geld en spullen opgehaald
En een splinternieuwe vrieskist, met 3 jaar garantie, gekocht

Die mensen van het asiel, zonder Remco dan ff, gaan zwaar versteld staan, als jullie daar de 20ste aan komen zetten.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 13 september 2008 @ 19:48:46 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61606679
nou, overboeken dan maar
pi_61607110
Ik heb Nein al uitgebreid geïnstrueerd en ik doe hier nogmaals de oproep: Ik wil een uitgebreid verslag+foto's van de 20e!
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:39:30 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61607912
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Nein al uitgebreid geïnstrueerd en ik doe hier nogmaals de oproep: Ik wil een uitgebreid verslag+foto's van de 20e!
kinderen die willen....
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:48:59 #265
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61608195
Ik eis een uitgebreid verslag + foto's.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_61610938
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:07 schreef Cat22 het volgende:
wheheheehe, ik zal mn fotocamera ook wel ff meenemen
(naast de 15 anderen die die van hun meenemen )
(:
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:01:44 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61610957
Ik kan die dag beter een pet, zonnebril en sjaal omdoen geloof ik
pi_61611139
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan die dag beter een pet, zonnebril en sjaal omdoen geloof ik
Same here
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 23:12:25 #269
163650 Greys
pi_61611161
Ach, zolang het onschuldige Fokkers zijn met camera's enzo vind ik het niet erg hoor.
Mijn hoofd mag best op Fok, als het maar niet in de krant of op tievie is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:13:13 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61611171
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Ach, zolang het onschuldige Fokkers zijn met camera's enzo vind ik het niet erg hoor.
Mijn hoofd mag best op Fok, als het maar niet in de krant of op tievie is
Mijne niet
pi_61611571
Ach, op zich heb ik er ook wel zat op mijn profiel staan enzo hoor.. maar meeeeeestal sta ik er beroerd op
O+ 11-06-2009 O+
pi_61611694
ik denk niet dat mensen mij snel op straat zouden herkennen van mn fobo foto die is echt waardeloos nl. Maar goed, we moeten nog maar ff zien hoe we dat regelen, om nou krampachtig mensen te gaan ontwijken is ook onzin, gewoon die fotos niet online zetten, of alleen privé online.
(:
pi_61611718
Ik neem mn camera ook mee, maar als mensen echt bezwaar hebben tegen hun hoofd op Fok! kan ik ze wel onherkenbaar maken hoor. Of dat ze eerst de foto's checken ofzo.
Ziggy played guitar
pi_61611913
Ah zo erg is het bij mij ook weer niet hoor Zoals ik al noemde staat er toch wel zat online.
O+ 11-06-2009 O+
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:47:42 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61611979
Ik wil niet alleen niet op Fok, ik wil helemaal niet op de foto. Door mn ouders niet, vrienden niet, familie niet, fokkers niet.
pi_61612002
Als mensen debiel op de foto staan plaats ik die sowieso niet hoor, trouwens
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 @ 23:44 schreef bigbird het volgende:
Ah zo erg is het bij mij ook weer niet hoor Zoals ik al noemde staat er toch wel zat online.
Mja, van mij ook. Maar ik weet dat anderen het echt vervelend vinden
Ziggy played guitar
pi_61612031
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 @ 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niet alleen niet op Fok, ik wil helemaal niet op de foto. Door mn ouders niet, vrienden niet, familie niet, fokkers niet.
Nou, ga dan maar niet voor mn voeten lopen.
Ziggy played guitar
  zondag 14 september 2008 @ 00:18:00 #278
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61612683
Wordt er eigenlijk nog een fotoverslag gemaakt van de overhandiging en hier geplaatst (of een filmpje op YouTube), zodat de thuisblijvers ook een idee hebben waar hun bijdrage gebleven is?
pi_61612720
quote:
Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Wordt er eigenlijk nog een fotoverslag gemaakt van de overhandiging en hier geplaatst (of een filmpje op YouTube), zodat de thuisblijvers ook een idee waar hun bijdrage gebleven is?
Dat lijkt me wel! Zou mooi lullig zijn als dat niet zou gebeuren
(:
  zondag 14 september 2008 @ 00:22:43 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61612798
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mijne niet
Dat dus
  zondag 14 september 2008 @ 00:25:15 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61612862
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nou, ga dan maar niet voor mn voeten lopen.
Ik haal al mijn moves uit de kast wanneer ik in jouw buurt ben
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 00:26:27 #282
163650 Greys
pi_61612897
quote:
Op zondag 14 september 2008 00:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat dus
En je wilde wel op Hart v Ned? Muts!

MadMaster, uiteraard. Dat hebben we vorig jaar ook gedaan, zie het linkje onderaan de openingspost
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 september 2008 @ 00:26:36 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61612905
quote:
Op zondag 14 september 2008 00:19 schreef nein het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel! Zou mooi lullig zijn als dat niet zou gebeuren
Net zoals vorig jaar, zonder Qube
  zondag 14 september 2008 @ 00:27:16 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61612919
quote:
Op zondag 14 september 2008 00:26 schreef Greys het volgende:

[..]

En je wilde wel op Hart v Ned? Muts!

MadMaster, uiteraard. Dat hebben we vorig jaar ook gedaan, zie het linkje onderaan de openingspost
Niet van harte. Maar iemand moet het doen

HVN is geen fok he
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 00:30:56 #285
163650 Greys
pi_61613020
We zien dit jaar alleen op elke foto en filmpje straks een pluk blond haar nèt uit beeld springen denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 september 2008 @ 00:48:44 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61613417
pi_61616292
Heb ik ergens gezegd dat ik jullie hoofden in beeld wil zien?

Beesten wil ik zien!
En hondenkussens!
En mandjes!
En voer!
En een ijskast!
En een cheque!

pi_61625739
Hallo... 'llo... oo.. oo

Is er iemand?
  zondag 14 september 2008 @ 18:48:33 #289
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61626036
Ben er net weer....zo brak als een konijn, dus verwacht aub niet te veel van mij vanavond

Maar uiteraard komt er een uitgebreid foto en video-verslag
  zondag 14 september 2008 @ 18:54:36 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61626174
ik = ook net terug
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 19:19:10 #291
163650 Greys
pi_61626741
Ik was ook naar een verjaardag vandaag (het kindje van de broer van Heer G is 1 jaar geworden) en nu zijn we net weer terug
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61628205
He bah, zijn jullie ook al van die mensen met een sociaal leven.

*kruipt terug onder haar steen*
pi_61629448
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Nokkepok! Doe je es melden
Hallo, ben er weer. Had ergens wel gemeld dat ik er dit weekend niet zou zijn. Ben net terug en duik zo mijn nest in. Twee nachten beetje bagger/kort geslapen. Voel me nu even 80 of zo.
Geen zin om alles bij te lezen.

Nog een keer dan. Ik heb twee krabpaaltjes, een zacht poezemandje en een zak voer (750 gr).
Appelbanaancitroen zou het eventueel mee kunnen nemen naar Nein of het zelf kunnen afleveren in Zwolle. Laat ik aan haar over. Heb haar net teruggePMed.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61629472
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef Greys het volgende:
Ik was ook naar een verjaardag vandaag (het kindje van de broer van Heer G is 1 jaar geworden) en nu zijn we net weer terug
Jeeezzz, is dat kind alweer een jaar. Die was toch gisteren geboren of zo
Darn... voor je het weet zit ie al in de puberteit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61630789
Wij hebben nog steeds spullen liggen, iemand zou die komen halen, was met Juup afgesproken, maar niks meer gehoord.

[ Bericht 8% gewijzigd door DuchessX op 14-09-2008 21:39:06 ]
#geen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 22:35:01 #296
163650 Greys
pi_61632917
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:32 schreef DuchessX het volgende:
Wij hebben nog steeds spullen liggen, iemand zou die komen halen, was met Juup afgesproken, maar niks meer gehoord.
Oh!?
Ik dacht dat jullie spullen al via Stali weg waren?
Hebben we niet goed op zitten letten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61633882
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh!?
Ik dacht dat jullie spullen al via Stali weg waren?
Hebben we niet goed op zitten letten?
Ik heb 5 september PM contact gehad met nein, en op het doorgeven van de plek waar wij wonen kreeg ik dit antwoord:
quote:
Das redelijk in de route

Dan neem ik tzt wel weer contact met je op!
Dus iets loopt er niet lekker idd, of er moet vanavond of morgenochtend nog iemand komen
pi_61633980
Stali heeft het eerste deel van onze spullen opgeslagen. Het tweede deel ging niet meer bij haar, vandaar dat er contact is gezocht met mensen hier uit de buurt
#geen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:13:37 #299
163650 Greys
pi_61634144
Ah oke, dank voor de uitleg beiden
Sorry dat we klaarblijkelijk niet goed op hebben zitten letten. Nou gaat het ook nogal rap hier met de posts soms, dus er schiet soms wel eens iets doorheen

Ik zal nein ook nog even PM-en of zij nog mogelijkheden ziet, of dat we het deze week (kan dat nog voor jullie?) iets anders kunnen regelen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 september 2008 @ 01:47:30 #300
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61636604
Mogguh

Wat vervelend dat er klaarblijkelijk iets mis gegaan is mbt de spullen van Juup en DuchessX.
Maar uiteindelijk gaat dat allemaal weer helemaal goed komen gok ik.

En dan kruip ik nu weer op bed....trusten
pi_61637451
Mocht Nein om één of andere reden haar PM niet zien, ik heb haar telefoonnummer. Wil ik best aan één van de organisatoren doorgeven of zelf optreden als bellert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')