Heb die vraag niet gezien, moet overdag ook nog werken tussen het Fok!'en door...quote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vroeg door een opmerking van jou of je lekker was, maar je negeerde het
Om je tweede vraag eerst te beantwoorden: jaquote:Op donderdag 11 september 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Als ik de chaos hier zo lees, maken jullie jezelf het dan niet enorm moeilijk?
Of is dat vrouwen eigen...?
Jullie hebben de afgelopen periode bijgehouden wie wat heeft ingebracht, wie nu wat in zijn/haar bezit heeft (eventueel ook van een ander inmiddels) en wie wat gaat vervoeren. Tenminste, dat neem ik aan...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Om je tweede vraag eerst te beantwoorden: ja
En de eerste: hoe zou het makkelijker kunnen dan?
Please, DO tell... dan kan Hara misschien slapen vannacht ipv te liggen hyperventileren omdat de supsense haar aan het killen is
Door het de volgende keer elke keer aan te passen wanneer er iets verplaatst wordt en niet zoals nu weken later alles ineensquote:Op donderdag 11 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Om je tweede vraag eerst te beantwoorden: ja
En de eerste: hoe zou het makkelijker kunnen dan?
Please, DO tell... dan kan Hara misschien slapen vannacht ipv te liggen hyperventileren omdat de supsense haar aan het killen is
Oh dat is eh.... nou erhm...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben de afgelopen periode bijgehouden wie wat heeft ingebracht, wie nu wat in zijn/haar bezit heeft (eventueel ook van een ander inmiddels) en wie wat gaat vervoeren. Tenminste, dat neem ik aan...
Maak een spreadsheet met kolommen, zet de rijders op de bovenste regel en vul per kolom in wie van wie iets vervoert (voor zover dat nog opgehaald moet worden, anders rekenen als behorend bij rijder).
Klaar...
En als je mij wilt uitleggen wat supsense is, ik ben heel nieuwsgierig...![]()
Hmm, dat klinkt minder spannend dan het leek...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is eh.... nou erhm...
Dat is suspense, maar dan NOG een graadje erger! Kan je nagaan hoe dat arme kind daaronder te lijden heeft!
excelquote:Op donderdag 11 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben de afgelopen periode bijgehouden wie wat heeft ingebracht, wie nu wat in zijn/haar bezit heeft (eventueel ook van een ander inmiddels) en wie wat gaat vervoeren. Tenminste, dat neem ik aan...
Maak een spreadsheet met kolommen, zet de rijders op de bovenste regel en vul per kolom in wie van wie iets vervoert (voor zover dat nog opgehaald moet worden, anders rekenen als behorend bij rijder).
Klaar...
En als je mij wilt uitleggen wat supsense is, ik ben heel nieuwsgierig...![]()
Hoi. Ja Dizzy Miss Lizzy heeft bij ons spullen opgehaald maar volgens het lijstje in het begin van het topic staan die al bij jou dus volgens mij klopt het.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb spullies bij Dizzy-Miss-Lizzy opgehaald, maar daar zaten toch ook spullies van anderen bij? Die zij bij hen had opgehaald? Ik ben het even kwijt
Of was daar al rekening mee gehouden in de lijst? Zit op het werk, dus ik heb blz 1 nog weer eens niet gelezen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 13:09 schreef godigita het volgende:
En terug!
Ze komt bij mij ja! Oh, ik zal nog even pm-en over die andere spullen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
![]()
Komt Burdie dan bij jou? Is het dan mss wat om de spullen van Batoutofhell ook mee te nemen?![]()
Hoest met The Zig trouwens?
Oh jaaaaa, zo was het. Dan klopt het, dankjewel!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:27 schreef Helgi het volgende:
[..]
Hoi. Ja Dizzy Miss Lizzy heeft bij ons spullen opgehaald maar volgens het lijstje in het begin van het topic staan die al bij jou dus volgens mij klopt het.
Nou vooruit, niet meer zo erg dan. Maar was wel ff leuk om te volgenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Harajuku. het volgende:Greys
zou vanavond de overgeblevene PMen toch? Dus zo hectisch is het niet meer
probeer eens stronghold. Frontline wordt teveel gebruikt en daar worden de vlooien als het ware imuun voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze komt bij mij ja! Oh, ik zal nog even pm-en over die andere spullen.
The Zig is fine! Heeft de 2 weken bij Lucky overleefd, op het laatst blaaste ze al iets zachter tegen hem
Jammer genoeg heeft ze wel wat vlooitjes meegekregen van hem, die niet weggaan met frontline en ze is ook al 1,5 week een beetje verkouden en ik ga toch maar de dierenarts bellen voor wat antibiotica denk ikZo sneu, dat verstopte neusje en soms een hoestbuitje
Maar ook weer niet héél erg dus daarom had ik gewacht...
Hoe is het met Baloe dan?
Japs, en het zal eerder vroeger dan later als 15.00 uur worden als dat jou uitkomt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:22 schreef nein het volgende:
kreeg net telefoon van cat22, en ik krijg de spullen morgen al!! whoei!
..................quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:27 schreef Qwea het volgende:
ik zou hara pakken.
whehe, ik ben zelf voor die tijd ook ff in de stad, dus als je ff een gil geeft als het veel eerder dan 14.30 wordt, dan ben ik in 10 minuutjes weer thuisquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, en het zal eerder vroeger dan later als 15.00 uur worden als dat jou uitkomt.
Het kitten waar ik even op bezoek wil (zorgenkindje wat ik een paar weekjes in huis heb gehad) mag morgen naar haar definitieve huisje en ze wordt waarschijnlijk vroeg in de middag opgehaald. En ik wil haar vooraf eigenlijk nog even zien, dus ik moet er rond een uur of 1 zijn anders is ze al weg. Maar ik bel wel als ik in de stad ben. Het is ook goed sjoppen in EIndhoven dus als het écht moetamuseer ik me wel.
Lol, had ik dat ook niet bij de vorige actie? Een FF actie iig, grappigquote:
.jpg)
Haha, mijn katten deden niet anders dan er omheen sluipen, er aan snuiven, er zachtjes tegenaan tikken en dan wegrennen. Toen ze daar mee klaar waren hadden ze er al helemaal geen interesse meer in. En dat Ikea kleedje met dat staartje vind ik zo schattigquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:37 schreef MissBliss het volgende:
godigita heeft hier zojuist allemaal leuke spulletjes gebrachtIk wil ze houden
Misschien maak ik morgen nog een foto, even kijken of het lukt Ziggy te interesseren voor de ritseltunnel
Lieve schatquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het lijstje maar ff gedaan, kan Greys lekker kneusjes kijken![]()
Ziggy heeft alleen nog maar van een afstandje naar de spulletjes gekeken, niet eens de moeite genomen even op te staan ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 22:00 schreef godigita het volgende:
[..]
Haha, mijn katten deden niet anders dan er omheen sluipen, er aan snuiven, er zachtjes tegenaan tikken en dan wegrennen. Toen ze daar mee klaar waren hadden ze er al helemaal geen interesse meer in. En dat Ikea kleedje met dat staartje vind ik zo schattig, maar ze vonden hem eng.
Het mandje is ook leuk, maar ze liggen overal behalve erin, dus dan zijn er vast Zwolse poezels die er wel in willen.
![]()
En nu inpakken voor vakantie!
Héél soms he... vind ik je zó lief!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik lees halfVeel plezier op vakantie
Vandaag stond heel toevallig in mijn horoscoop iets over Jupiter en dat mijn uiterlijk verzacht of zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Héél soms he... vind ik je zó lief!![]()
Oh ja? Dan hek dat zeker mist ofzooooquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
Nokwanda was toch al wel duidelijk?
En waar zou Fruitmand het dan weer afleveren?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, die ging nog met appelcitroenbanaanding PMen of niet, my bad
Valt an sich nog mee, dacht dat het er wel meer warenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja? Dan hek dat zeker mist ofzoooo![]()
Wat was de bedoeling bij Nok dan? Pas ik het ff aan.
Dus dan blijft er over:
* Batoutofhell
* Strychnine
* Loontjah
* Beefcake
Ik dácht dat zij zou rijden, maar toen bleek volgens mij dat het te weinig was en nu zou ze het misschien naar Nein brengen? Volgens mij was dat het idee, maar pin me er niet op vastquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waar zou Fruitmand het dan weer afleveren?
Nokkepok! Doe je es meldenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dácht dat zij zou rijden, maar toen bleek volgens mij dat het te weinig was en nu zou ze het misschien naar Nein brengen? Volgens mij was dat het idee, maar pin me er niet op vast![]()
Mooi dat de diepvries er is! Wel jammer dat ie er zelf niet bij kan zijnquote:Hoi HaraQuebee,
Jullie kunnen gewoon om 12.00 uur komen hoor. Dan hoeven jullie de planning
ook niet om te gooien.
Ik heb namelijk een extra persoon geregeld die er bij is om te helpen en een
rondleiding te geven enz.
Ik ben helaas met vakantie, anders was ik er zelf bij geweest.... Ben erg
benieuwd namelijk!
De diepvries is gistermiddag bezorgd, ziet er super uit!
Groetjes,
Remco
Hangt er van af....als ie ergens met z'n bipsebaps op een ligbedje aan de Middellandse zee paradeert gaat het lastig wordenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Qwea het volgende:
jeuj, diepvries binnen!!!
Hij kan toch ook ff in zn vakantie langskomen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Alle niet-vette mensen ( ik bedoel het niet zo) ga ik nu een PM sturen!
Vanochtend om 11.07 uurquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Insania heeft al PM staat er, wanneer is die verstuurd?
Omdat ze geen mogelijkheid had het bij een opslagpunt te krijgen en er ook niemand was die het evt. op zou kunnen halen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
En waarom brengt Memento-Mori d'r mooie Ikea spullies naar een ander asiel eigenlijk?
Heb ik dat gemist in mijn vakantie?
Hehehe...wees blij...straks blijkt het een ouwe viesterd die op jonge meisjes geiltquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
Nou zeg, zitten we hier al weken op Remco te geilen is ie er gewoon niet bij
PM niet aangezet dus, handigquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
De inbox "batoutofhell" is niet beschikbaar
...?
Dan istie niet geactiveerd zeker....of vol.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
...?
Senes vragen. Die kan er 1 doorduwen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |