Maar dat staat al goed in de OP.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Mijn spullen staan niet bij Nein.
TheYoungs spullen staan bij gaan naar Nein.
Knorretje woont pal om de hoek van het asiel, dus die zou ze zelf brengen of misschien Danny sturenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, wie haalt de spullen van knor?
Me ff knock out slaan, kan ik ff bijkomenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:29 schreef bigbird het volgende:
Ghehehe wat een geregel nog zo, kunnen wij nog iets doen?
oke, maar dan moet knor/danny in de lijst van mensen die meegaan?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Knorretje woont pal om de hoek van het asiel, dus die zou ze zelf brengen of misschien Danny sturen
En als t goed is spreek ik iets met appelbanaancitroen af, waarna jouw spulletjes ook mijn kant op gaanquote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Mijn spullen staan niet bij Nein.
TheYoungs spullen staan bij Nein.
Appelbanaancitroen zou kijken of ze kon rijden. We zijn per PM nog aan het overleggen.
Mijn spullen zijn: twee kleine krabpalen, een zacht mandje en een zak voer. Meer heb ik niet verzameld.
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Me ff knock out slaan, kan ik ff bijkomen
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:31 schreef nein het volgende:
[..]
En als t goed is spreek ik iets met appelbanaancitroen af, waarna jouw spulletjes ook mijn kant op gaan
Greys dan dusquote:Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef nein het volgende:
ferrari_rood had me laten weten dat die spulletjes al in bleiswijk (weet zo niet welke user) zijn trouwens.
Dat is dus één van de mensen waar ik me hooguit 2 posts van heugquote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef nein het volgende:
En hoe zit het met Loontjahs spul? Iemand daar hoogte van?
*Gniffel* Dezelfde mensen die net in het topic waren zijn er nu nog, troelaquote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, ik vraag dit even chill:
Weet iemand per ongeluk hoe het zit met de spullen die nog niet aangepast zijn in de lijst?Gewoon, rustig. Kan zijn dat iemand dat wel weet maar wij niet, hoeven we diegene ook niet te PMen
![]()
![]()
Ik had eigenlijk helemaal niets doorquote:Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef krioro het volgende:
Mijn berg spullen () gaat rechtstreeks naar QuBe. Dus, nein, je hoeft niet meer uit de trein te stappen! Kan zijn dat je dat al doorhad, ikzelf nog niet helemaal.
ik heb gePMdquote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is dus één van de mensen waar ik me hooguit 2 posts van heug
Dank, Senes!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb het topic weer sticky gezet![]()
Ik ben zo benieuwd naar de reactie van het asiel straks, zullen ze hier ook meelezen al?
Nog erger dat er hier dus überhaupt geen draad in zitquote:Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef nein het volgende:
[..]
ik heb SC-achtige topics nooit aangekundIk raak de draad altijd kwijt
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nog erger dat er hier dus überhaupt geen draad in zit
Alexxxx is hier al een tijdje niet geweest (toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:54 schreef nein het volgende:
[..]
vandaar dat ik nogal es achter de feiten aanloop
![]()
Kan trouwens best zijn dat ik de 19e al naar friesland ga, kan ik samen met alexxxxx meerijden richting zwolle (bij gebrek aan tomtom), ware het niet dat ik alexxxx eigenlijk heul niet ken
goeie vraag, ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 11 september 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Alexxxx is hier al een tijdje niet geweest (toch?ik mis ook nog wel eens wat al doe ik mijn best
) dus ik weet niet of hij nog rijdt?
PM?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Alexxxx is hier al een tijdje niet geweest (toch?ik mis ook nog wel eens wat al doe ik mijn best
) dus ik weet niet of hij nog rijdt?
Gaan we de datum nog verlengen?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
Weer een mailer voor het rekeningnummer
Oke, ff kijken of dat aangepast mot wordenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
![]()
De spullen van Chips komen als het goed is volgende week bij mij.
Djep rijdt niet meer en haar spullen haal ik op.
De spullen van Insania staan ook in Groningen, maar ik weet niet of ze naar Chips gaan.
Nein, als je vanuit Friesland achter iemand aan wil rijden, ben ik ook beschikbaar![]()
Volgens mij heeft Alexxx geen spullen thuisstaan om te brengen.
Jou probeerde ik ook te PMen maar kon nietquote:Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn spullen waren idd al weg. loontjah zal haar spullen naar mij toe brengen maar heb haar nooit gezien.
haha oke, ik kom dan vanaf sneek in elk geval, jij?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
![]()
De spullen van Chips komen als het goed is volgende week bij mij.
Djep rijdt niet meer en haar spullen haal ik op.
De spullen van Insania staan ook in Groningen, maar ik weet niet of ze naar Chips gaan.
Nein, als je vanuit Friesland achter iemand aan wil rijden, ben ik ook beschikbaar![]()
Volgens mij heeft Alexxx geen spullen thuisstaan om te brengen.
Zie OPquote:Op donderdag 11 september 2008 21:02 schreef nein het volgende:
[..]
haha oke, ik kom dan vanaf sneek in elk geval, jij?
Qwea past het aanquote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef verita het volgende:
Ik haal a.s woensdag samen met Dinooo de spullen op van Hekates, HaraQuBe
Ah, ik zie hetquote:Op donderdag 11 september 2008 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie OP![]()
Als je vanaf Sneek komt, rij je via Heerenveen-Wolvega-Steenwijk.
Ik kom bij Steenwijk de snelweg op, dus als je daar bijv. bij de Mac of carpoolplaats op me wacht, kunnen we achter elkaar aan.
Ik moet echter nog wel ff Meppel in om de spullen bij Djep weg te halen.
Oke, gaat goed komenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:14 schreef nein het volgende:
[..]
Ah, ik zie het![]()
Ik ga er voorlopig vanuit dat ik vanuit Eindhoven rij, maar als ik vanuit Sneek vertrek, doe ik je een PM
Ik heb hier echt een blocnote voor me liggen met allemaal Fok!-namen en aantekeningenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef Maes het volgende:
Ben blij dat jullie het allemaal regelen, ik ben helemaal de kluts kwijt wie wat waar naartoe brengt, ophaalt of meeneemt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef Maes het volgende:
Ben blij dat jullie het allemaal regelen, ik ben helemaal de kluts kwijt wie wat waar naartoe brengt, ophaalt of meeneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |