Hey lieverd, gebruik eens een aardige optimistische smiley plzz!!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
En de rest? Help maar mee met allemaal hoor
Ghehehe, heb al gePM'd naar Q_B dacht ik dat we desnoods allebei een auto nemenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Goed werk met de lijst dames!
En bedankt voor het bijwerken van de donateurs!
Bigbird, leuke spulletjes, leuke foto's, leuke Vlek!![]()
Past dat met al die dozen kattenvoerkuipjes wel in de auto?
I'm an addictquote:Op donderdag 11 september 2008 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey lieverd, gebruik eens een aardige optimistische smiley plzz!!
Dieis zo sad hè....
Had je deus ook gezien Q?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik kijk ook even mee...
De spullen van Juup en DuchessX kunnen ook doorgehaald toch? Er staat nog achter: staat bij Stali, maar die spullen staan toch inmiddels samen met de spullen van Stali ook bij Hara? Of nog niet? Ben het even kwijt
Heb het er net met hara over of die spullen bij haar staanquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I'm an addict
Hoe staat het met al die andere mensen dan, hebben zij dat nog steeds? Gaat dat nog opgehaald worden? Zijn er al afspraken? Moeten we er achteraan? Wat!! THE SUSPENSE IS KILLING MEEEEEEE
Wow, dus, jouw spullen moeten nog opgehaald worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Mijn spullen staan niet bij Nein.
TheYoungs spullen staan bij Nein.
Appelbanaancitroen zou kijken of ze kon rijden. We zijn per PM nog aan het overleggen.
Mijn spullen zijn: twee kleine krabpalen, een zacht mandje en een zak voer. Meer heb ik niet verzameld.
Ja MissBliss reageert wel, maar er zijn ook namen die ik hier maar 3 keer of zo gezien heb, vandaarquote:Op donderdag 11 september 2008 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]Heerlijke hysterica!
Laten we even een dagje afwachten nu, na deze oproepjes en de lijstaanpassing. MissBliss gaat ook vast nog even roepen wat ze wel of niet al heeft van mensen en of ze al afspraken met die mensen in die regio had gemaakt. De komende uren zal vanzelf een en ander op zijn plaats vallen, en dan gaan we morgenavond even uitgebreid kijken wat er nog over is en nog opgehaald moet worden. PMetjes sturen enzo. Heb morgenavond niets te doen en ben alleen thuis, dus dan ga ik in overleg met jullie die mensen wel even aanschrijven
Adem innnnnnn, adem uittttttttttt
Maar dat staat al goed in de OP.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
TheYoungs spullen staan bij gaan naar Nein.
Knorretje woont pal om de hoek van het asiel, dus die zou ze zelf brengen of misschien Danny sturenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, wie haalt de spullen van knor?
Me ff knock out slaan, kan ik ff bijkomenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:29 schreef bigbird het volgende:
Ghehehe wat een geregel nog zo, kunnen wij nog iets doen?
oke, maar dan moet knor/danny in de lijst van mensen die meegaan?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Knorretje woont pal om de hoek van het asiel, dus die zou ze zelf brengen of misschien Danny sturen
En als t goed is spreek ik iets met appelbanaancitroen af, waarna jouw spulletjes ook mijn kant op gaanquote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
TheYoungs spullen staan bij Nein.
Appelbanaancitroen zou kijken of ze kon rijden. We zijn per PM nog aan het overleggen.
Mijn spullen zijn: twee kleine krabpalen, een zacht mandje en een zak voer. Meer heb ik niet verzameld.
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Me ff knock out slaan, kan ik ff bijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |