abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 19:23:43 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558260

De laatste donatie dagen gaan in!!! Wie nog wil doneren kan dat de komende paar dagen nog doen!

UPDATE: Donateurs aan deze actie - of het nu spullen of geld is - krijgen een welverdiend tagje achter hun naam 'Donateur Asielactie'

Graag willen wij, grote dierenliefhebbers (de softies) van FOK!, jullie aandacht vragen voor het volgende.

** Deze actie loopt van 01-08-2008 tot en met 15-09-2008 **

Dierenopvang Zwolle heeft in 2007 last gehad van een schimmel. Dit heeft ruim 12.000 euro gekost maar ze zijn er weer bovenop gekomen. 12.000 euro is alleen wel een groot bedrag voor een asiel dat leeft van voornamelijk donaties, vandaar dat dierenasiel Zwolle de donaties in vorm van geld en spullen goed kan gebruiken. Verder worden in dit centrum jaarlijks circa 1000 honden en katten opgenomen. Het team medewerkers ziet steeds weer kans om voor bijna al deze dieren weer een nieuw tehuis te vinden.

Spullen die we nodig hebben:

Zachte dekens Handdoeken Speeltjes honden Speeltjes katten Snoepjes/koekjes honden Snoepjes katten Mandjes, mag oud zijn, komt een handdoekje in Blikvoer honden Blikvoer katten

Verder alles wat je kwijt wil en wat de dieren goed kunnen gebruiken is van harte welkom.

VERVOER EN OPSLAGPUNTEN

Wil jij wel rijden of heb jij plek om de spullen op te slaan gedurende deze actie? PM of mail ons dat dan even + je locatie.

De opslag punten tot nu toe:

Alexxxxx - Leeuwarden
Bigbird - Lelystad e.o.
Burdie - Amersfoort
Djep - Meppel
ElisaB - West Brabant
ferrari-rood - Helmond
Greys - Bleiswijk
Hekates - Hengelo
Lynda - Oudorp (Alkmaar)
MissBliss - Amsterdam
MM-Luna - Zwolle
Nokwanda - Nijmegen
Queen_Bee - Hoogeveen
Qwea - Den Helder/Emmen
Stali - Woensdrecht
Tazmanian - Rotterdam
TheYoung1 - Heerlen
Cat22 - Weert

Vervoer spullen naar asiel:

Alexxxxx - vanuit Leeuwarden
Bigbird - vanuit Lelystad
Djep - vanuit Meppel
ElisaB - vanuit West Brabant
Greys - vanuit Bleiswijk
Ingetje79 - vanuit Noordwolde
MissBliss - vanuit Amsterdam
MM-Luna - vanuit Zwolle
Nein - vanuit Eindhoven
Noekje - vanuit Hoogeveen
Qwea/MikeyMo - vanuit Den Helder/Emmen
Tazmanian - vanuit Rotterdam
Verita - vanuit Almelo
Sanne - vanuit Amsterdam (reserve indien te kort vervoer vanuit Amsterdam!)

JOUW ZEER WELKOME KLEINE DONATIE:

Als je een mail stuurt naar asielactie@gmail.com krijg je een mail terug met de juiste rekeninggegevens, zodat je daar je zeer gewenste kleine donatie op kunt storten!

Zorg dat je donatie voor 16 september bij ons binnen is, daarna zullen we de actie afronden en op 20 september kunnen de spullen en de centjes dan overhandigd worden aan de Dierenopvang Zwolle!

BIJ VRAGEN

Vragen over deze actie kan je in dit topic kwijt, of je kunt een PM sturen aan o.a. Greys, Ingetje79, Queen_Bee of Qwea.

Helpen voelt goed! Vind je ook niet?

Zet je ook even, om meer aandacht op de actie te vestigen, de volgende link in je onderschrift??
1[url=http://forum.fok.nl/topic/1196702][Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Laat jij je dierenhart ook spreken?[/url]

De mascottes van deze actie zijn:

Arko is een bastaardje (+/- 50 cm. groot) van 4 jaar jong. Dit gecastreerde reutje is in het asiel beland nadat zijn vorige eigenaar hem erg slecht heeft behandeld (mishandeling). Hierdoor kijkt Arko in veel situaties nog even "de-kat-uit-de-boom". Bij vreemde mensen blaft hij in eerste instantie. Als hij nader kennis maakt, blijkt alles niet zo eng en kruipt hij het liefst bij ze op schoot. Tegen andere honden blaft hij ook in eerste instantie. Als hij eenmaal kennis heeft gemaakt, dan is het ook goed.

http://www.dierenasielzwolle.nl/

FOTOVERSLAG ASIELACTIE VORIG JAAR:

[INZAMELACTIE ASIEL] Geniet hier na van de foto's + filmpjes

Deze OP vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 11-09-2008 20:20:03 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 september 2008 @ 19:24:24 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558282

Over de 1600 euro Inclusief een nieuwe vriezer!!!

Grote dank aan de donateurs wiens centjes al binnen zijn:

- Conleche
- DancingPhoebe & zovty
- Godigita
- Verita
- Memento-Mori
- Nijntjesuk
- De mama van ChipsZak.
- Fha
- Xebber
- Isdatzo
- Netsplitter
- Poohy
- ijsmeis
- noekje en zoontjes
- Keesjeislief
- The_Terminator
- ziggyziggyziggy
- ChipsZak.
- Mickey_Blue_Eyes
- Re
- MissBliss
- De mama van MissBliss
- PV (2x)
- TJDoornbos
- Makamba070
- Barbaaf
- Beequeen
- Een Belgische donatie van Pluche via Xebber!
- lynda
- De mama van Makamba070
- De onwetende man van Conleche
- Stali
- gers
- Blurk
- MadMaster
- tonja
- Schunckelstar
- iamredleader
- Burdie
- Caroline uit Kessenich
- Carmella
- Sanne
- alicey
- bigbird
- Rene90
- de heer Jacobs uit Amsterdam (geen Fok!user, wel Fok!lezer)
- -marz-
- Djep
- Omearos
- Miniatureman
- Nynkef via Barfplaats!
- Beefcake & ShaoliN
- Marrit (geen Fok! nickname, maar leeft en leest wel mee! )
- Draculettetje
- oh-oh
- Morretje en Ravage
- soylent
- Qwea en MikeyMo
- Dylanesque
- Duderinnetje
- Troeter
- Angelcakes
- Nokwanda
- Queen______Bee
- dhr/mevr. G. Duisterhof
- Maes
- Deliana
- Drummerdude
- Kadooosh
- Panthera
- appelbanaancitroen
- Mistery Donateur

[ Bericht 51% gewijzigd door Qwea op 11-09-2008 20:00:03 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 19:24:39 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558284

TOT NU TOE GEDONEERDE SPULLEN:

- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!)

- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes

- Godigita, Amsterdam - 2 Fleece Dekens, Handdoeken, Speeltjes, ritseltunnel, catnip muisjes, kattenbakmatje Staat bij MissBliss

- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak + 100kg Cavom

- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken Gaan/staan bij Ingetje79!

- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes

- Nokwanda, Nijmegen: twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan

- Insania, Groningen: kattenbak, speeltjes honden/katten

- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken Gaat/staat bij verita

- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens Staat bij Qwea

- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica Staat bij cat22/gaat naar nein

- Batoutofhell, Amersfoort - kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit)

- Noekje, Hoogeveen: Fatboy en koekies, grote bench, grote plastic mand, fleece deken, voederbakken op standaard, ligkussen. Noek Neemt hara mee, staat dus bij hara

- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeltjes, koekies + spullen van sorella

- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes

- Knorretje, Zwolle: honden/kattenvoer, Frontline,hondenborstels, honden metalen voerbakken, speelgoed, relax kussen met fatboyvulling tegen zere heupjes, gewoon hondenkussen

- Oh Oh, Maastricht: dekens, manden Staat bij cat22

- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes

- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes (evt. via Zoetermeer/Bleiswijk 16 augustus) Staat bij Greys

- Strychnine, Westland/'s-Gravenzande: diverse spulletjes (volgt nog)

- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten Spullen liggen bij Stali! Staat bij hara!

- Cat22 : 36 kleine zakjes natvoer Gaat naar nein

- Freecell, Groningen: Handdoeken en speeltjes Staat bij chipszak, gaat naar Ingetje79

- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, 2 fleece-dekens, honden/kattenvoer, 2 badlakens, hondenspeeltjes, borstelset en hondenriem Staat bij Greys

- Loontjah, Deurne Z.O. Brabant: oude handdoeken en een grijs lig mandje met koepel

- Dizzy-Miss-Lizzy, Den Haag: krabpaal, kittenbak Staat inmiddels bij Greys

- MissJ, plaats? : handdoeken, kattenmandje, kattenbak

- Zusje van Ingetje79: een reismand, 3 tuigjes (2x poes 1x hond), 5 hoeslakens, 2 lakens, overheerlijke kattenbrokjes, honden en kattenvoer, hondenkoekjes Staat bij Ingetje79

- Memento-Mori: héél veel prachtige dierenspulletjes van de IKEA, teveel om op te noemen, zie de foto's in het topic! Brengt het naar een ander asiel

- Stali, Woensdrecht: twee eet- en drinkbakken en een paar handdoeken (en de spullen van Juup en Duchessx!) staat bij Hara!

- MrSpliffy, Delft: handdoeken, dekens e.d.

- Beefcake: voerbakjes, speeltjes, riem, borstel, tekentang

- Helgi: drie mandjes, deken, handdoek en speeltjes (spullen bij DizzyMissLizzy!) Staat bij Greys

- Bigbird, Lelystad: diverse prachtige spulletjes, zie de foto's! + 8 dozen met kuipjes voer

- Harajuku. : Dozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen van zoek ik nog even op

- MissBliss: Speeltjes en handdoeken!

********************************************************************************************

De inmiddels gedoneerde spullen zijn grotendeels bij de opslag punten nu!

Mist iemand zijn/haar spulletjes in het lijstje, of zijn haar tagje, gil dan even!

[ Bericht 50% gewijzigd door Qwea op 12-09-2008 12:02:10 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 19:25:03 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558298

Let op zoals in de OP ook al staat, gaan de laatste paar dagen om te doneren in. Een donatie kan gedaan worden tot en met 15 september. Dat is dus nog 4 dagen!

Indien nodig verlengen we het een dag of 2, maar ga gewoon uit dat de actie sluit op 15 september om 00:00.

[ Bericht 93% gewijzigd door Qwea op 11-09-2008 19:31:39 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 19:25:51 #5
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_61558316
Mag hier dan de eerste tvp?

-en mss zou het handig zijn, om de rijderslijst nu ook in de OP te vermelden?-
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 11 september 2008 @ 19:26:55 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558345
Blijkbaar al zo ver dus

Bigbird +1
Verita +1
MissBliss +1
Nein +misschien
Noekje + Hara (2)
Greys + Maes
Ingetje
Qwea +1

Tazmanian kreeg geen spullen maar wil wel wat ophalen en brengen naar Zwolle indien nodig. Zelfde geldt voor mister Anoniem
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:27:46 #7
154193 TheYoung1
pi_61558369
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
Blijkbaar al zo ver dus

Bigbird + 1
Verita +1
MissBliss +1
Nein +misschien
Noekje +1(2)
Greys + Maes
Ingetje
Qwea +1

Tazmanian kreeg geen spullen maar wil wel wat ophalen en brengen naar Zwolle indien nodig. Zelfde geldt voor mister Anoniem
Ik doe ff een
Patat, dat is het!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 september 2008 @ 19:28:47 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61558400
tvpoes.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 september 2008 @ 19:29:34 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558420
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik doe ff een
Ik doe even een "ik snap hem niet !"
  donderdag 11 september 2008 @ 19:31:57 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61558495
zo, lijstjes en mededeling gezet
  donderdag 11 september 2008 @ 19:32:36 #11
154193 TheYoung1
pi_61558525
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik doe even een "ik snap hem niet !"
Ik was mn eerste post al aant editten, vanwege de rijderslijst... Toen ik 'm opnieuw poste, stond die van jou er al onder.

Ik, met mn bijdehandte smoel ook
Patat, dat is het!!
  donderdag 11 september 2008 @ 19:33:40 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558556
Moet het spullenlijstje niet eens een update? Dat het al bij de opslagplaats is ed
  donderdag 11 september 2008 @ 19:34:15 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558576
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik was mn eerste post al aant editten, vanwege de rijderslijst... Toen ik 'm opnieuw poste, stond die van jou er al onder.

Ik, met mn bijdehandte smoel ook
Oh, is me niet eens opgevallen of zo )))))))
pi_61558770
Ik ben dit weekend weg, maar wil na het weekend nog even overleggen met onze Fruitmand.
Als die wel een auto heeft kan er wmb ook nog een poezenmandje bij en een zak voer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 19:41:08 #15
163650 Greys
pi_61558774
Ik mis nog een aantal donateurs in het lijstje, o.a. drummerdude en Kadooosh
Ga even kijken of we er nog meer missen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 19:45:55 #16
163650 Greys
pi_61558910
- PV stond vorige keer (2x) achter, dat is weg? Die heeft 2x gedoneerd
- Panthera
- drummerdude
- appelbanaancitroen
- Kadooosh

Die moeten er nog bij in het donateurslijstje

En we hebben ook een Mistery Donateur, die wel gedoneerd heeft maar op zijn eigen verzoek niet in de lijstjes wil. Mistery Meneer, als je hier leest, enorm dankjewel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 19:45:55 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61558912
Qwea en ik zijn even het spullenlijstje aan het updaten met wat waar is, zodat we er nog achteraan kunnen als iets niet op zn plek is of zo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 19:46:38 #18
163650 Greys
pi_61558935
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Qwea en ik zijn even het spullenlijstje aan het updaten met wat waar is, zodat we er nog achteraan kunnen als iets niet op zn plek is of zo
Helemaal geweldig meissies!
Als Q daarna dan de donateurs ook nog even zou willen aanpassen dan is het weer helemaal in orde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:00:27 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559315
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
- PV stond vorige keer (2x) achter, dat is weg? Die heeft 2x gedoneerd
- Panthera
- drummerdude
- appelbanaancitroen
- Kadooosh

Die moeten er nog bij in het donateurslijstje

En we hebben ook een Mistery Donateur, die wel gedoneerd heeft maar op zijn eigen verzoek niet in de lijstjes wil. Mistery Meneer, als je hier leest, enorm dankjewel
Done!
pi_61559339

*gil*

Mijn brilliante 36 kleine zakjes natvoer (12 junior, 24 senior) staan niet bij de gedoneerde spullen.
En ik breng de spullen van theyoung1 naar Nein en niet naar Nokwanda (was misschien bekend maar om verwarring te voorkomen)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 11 september 2008 @ 20:04:48 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559425
Oke, even opletten
quote:
- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!)

- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes

- Qwea, Den Helder/Emmen - Krabpaal

- Godigita, Amsterdam - 2 Fleece Dekens, Handdoeken, Speeltjes, ritseltunnel, catnip muisjes, kattenbakmatje

- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak + 100kg Cavom

- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken

- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes

- Nokwanda, Nijmegen: twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan

- Insania, Groningen: kattenbak, speeltjes honden/katten

- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken

- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens Staat bij Qwea

- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica Staat bij cat22/gaat naar nokwanda

- Batoutofhell, Amersfoort - kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit)

- Noekje, Hoogeveen: Fatboy en koekies, grote bench, grote plastic mand, fleece deken, voederbakken op standaard, ligkussen. Noek Neemt hara mee, staat dus bij hara

- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeljes, koekies, tijgerdeken, 2 kussens

- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes

- Knorretje, Zwolle: honden/kattenvoer, Frontline,hondenborstels, honden metalen voerbakken, speelgoed, relax kussen met fatboyvulling tegen zere heupjes, gewoon hondenkussen

- Oh Oh, Maastricht: dekens, manden Staat bij cat22

- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes

- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes (evt. via Zoetermeer/Bleiswijk 16 augustus)

- Strychnine, Westland/'s-Gravenzande: diverse spulletjes (volgt nog)

- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten Spullen liggen bij Stali! Staat bij hara!

- Catt22 : 36 kleine zakjes natvoer

- Freecell, Groningen: Handdoeken en speeltjes Staat bij chipszak, gaat naar Ingetje79

- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, 2 fleece-dekens, honden/kattenvoer, 2 badlakens, hondenspeeltjes, borstelset en hondenriem Staat bij Greys

- Loontjah, Deurne Z.O. Brabant: oude handdoeken en een grijs lig mandje met koepel

- Dizzy-Miss-Lizzy, Den Haag: krabpaal, kittenbak Staat inmiddels bij Greys

- MissJ, plaats? : handdoeken, kattenmandje, kattenbak

- Zusje van Ingetje79: een reismand, 3 tuigjes (2x poes 1x hond), 5 hoeslakens, 2 lakens, overheerlijke kattenbrokjes, honden en kattenvoer, hondenkoekjes Staat bij Ingetje79

- Memento-Mori: héél veel prachtige dierenspulletjes van de IKEA, teveel om op te noemen, zie de foto's in het topic! Brengt het naar een ander asiel

- Stali, Woensdrecht: twee eet- en drinkbakken en een paar handdoeken (en de spullen van Juup en Duchessx!) staat bij Hara!

- MrSpliffy, Delft: handdoeken, dekens e.d.

- Beefcake: voerbakjes, speeltjes, riem, borstel, tekentang

- Helgi: drie mandjes, deken, handdoek en speeltjes (spullen bij DizzyMissLizzy!) Staat bij Greys

- Bigbird, Lelystad: diverse prachtige spulletjes, zie de foto's! + 8 dozen met kuipjes voer

- Harajuku. ozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen van zoek ik nog even op

- MissBliss: Speeltjes en handdoeken!
Dit lijstje is nog niet af.

Kan iemand me even verder helpen? Wat waar staat, wat wel klopt en wat niet? (gaarne iemand anders dan hara, want we komen er ff niet uit samen. )

[ Bericht 2% gewijzigd door Qwea op 11-09-2008 20:23:17 ]
pi_61559436
Whieeeeeeeeeee het gaat goed!!!
O+ 11-06-2009 O+
pi_61559485
@ qwea: theyoung1's spullen gaan dus via mij naar Nein
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 11 september 2008 @ 20:07:27 #24
154193 TheYoung1
pi_61559490
quote:
- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica Staat bij cat22/gaat naar nokwanda
Dat gaat toch naar Nein?!

-editteke-....
Patat, dat is het!!
  donderdag 11 september 2008 @ 20:08:16 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559510
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef Cat22 het volgende:
@ qwea: theyoung1's spullen gaan dus via mij naar Nein
Oke, gaan ik aanpassen
  donderdag 11 september 2008 @ 20:09:54 #26
154193 TheYoung1
pi_61559550
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke, gaan ik aanpassen
Patat, dat is het!!
pi_61559552

Dit zijn het mandje van een collega, krabplank van mijn zusje, handdoeken, een deken en zak voer van Nicole en een fleecedeken van onszelf. En ter decoratie: Vlek
O+ 11-06-2009 O+
pi_61559624
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke, gaan ik aanpassen
  donderdag 11 september 2008 @ 20:15:02 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61559674
En de rest? Help maar mee met allemaal hoor
  donderdag 11 september 2008 @ 20:15:11 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559681
oke, nog meer wat niet klopt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:15:49 #31
163650 Greys
pi_61559698
Goed werk met de lijst dames!
En bedankt voor het bijwerken van de donateurs!

Bigbird, leuke spulletjes, leuke foto's, leuke Vlek!
Past dat met al die dozen kattenvoerkuipjes wel in de auto?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:17:29 #32
163650 Greys
pi_61559741
Ik kijk ook even mee...

De spullen van Juup en DuchessX kunnen ook doorgehaald toch? Er staat nog achter: staat bij Stali, maar die spullen staan toch inmiddels samen met de spullen van Stali ook bij Hara? Of nog niet? Ben het even kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61559767
Gelukkig dat ik even het *hele* topic doorlees voordat er voor de 5e keer gezegd wordt "hey, dat van cat22 zou toch naar mij gaan?"
(:
  donderdag 11 september 2008 @ 20:18:22 #34
154193 TheYoung1
pi_61559770
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
En de rest? Help maar mee met allemaal hoor
Hey lieverd, gebruik eens een aardige optimistische smiley plzz!!

Die is zo sad hè....
Patat, dat is het!!
pi_61559781
Oh ja, voor wat het waard is: je mag mij wel even als opslagpunt in de OP zetten. Komende zaterdag of (meer waarschijnlijk) dinsdag ga ik richting Nein. Ik woon in Weert.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:19:11 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559787
Kan iemand mij vertellen wie de spullen van stiemi en Godigita heeft/gaat halen? MissBliss?
  donderdag 11 september 2008 @ 20:20:12 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559822
Done cat
pi_61559844
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Goed werk met de lijst dames!
En bedankt voor het bijwerken van de donateurs!

Bigbird, leuke spulletjes, leuke foto's, leuke Vlek!
Past dat met al die dozen kattenvoerkuipjes wel in de auto?
Ghehehe, heb al gePM'd naar Q_B dacht ik dat we desnoods allebei een auto nemen Maar tot nu toe gaat dat lukken
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 11 september 2008 @ 20:21:15 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61559849
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Hey lieverd, gebruik eens een aardige optimistische smiley plzz!!

Die is zo sad hè....
I'm an addict

Hoe staat het met al die andere mensen dan, hebben zij dat nog steeds? Gaat dat nog opgehaald worden? Zijn er al afspraken? Moeten we er achteraan? Wat !! THE SUSPENSE IS KILLING MEEEEEEE
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:21:19 #40
163650 Greys
pi_61559850
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik kijk ook even mee...

De spullen van Juup en DuchessX kunnen ook doorgehaald toch? Er staat nog achter: staat bij Stali, maar die spullen staan toch inmiddels samen met de spullen van Stali ook bij Hara? Of nog niet? Ben het even kwijt
Had je deus ook gezien Q?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:21:51 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559863
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb het er net met hara over of die spullen bij haar staan
  donderdag 11 september 2008 @ 20:22:15 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559873
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Done!
pi_61559877
Mijn spullen staan niet bij Nein.
TheYoungs spullen staan bij Nein.
Appelbanaancitroen zou kijken of ze kon rijden. We zijn per PM nog aan het overleggen.

Mijn spullen zijn: twee kleine krabpalen, een zacht mandje en een zak voer. Meer heb ik niet verzameld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:23:18 #44
163650 Greys
pi_61559900
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

I'm an addict

Hoe staat het met al die andere mensen dan, hebben zij dat nog steeds? Gaat dat nog opgehaald worden? Zijn er al afspraken? Moeten we er achteraan? Wat !! THE SUSPENSE IS KILLING MEEEEEEE
Heerlijke hysterica!

Laten we even een dagje afwachten nu, na deze oproepjes en de lijstaanpassing. MissBliss gaat ook vast nog even roepen wat ze wel of niet al heeft van mensen en of ze al afspraken met die mensen in die regio had gemaakt. De komende uren zal vanzelf een en ander op zijn plaats vallen, en dan gaan we morgenavond even uitgebreid kijken wat er nog over is en nog opgehaald moet worden. PMetjes sturen enzo. Heb morgenavond niets te doen en ben alleen thuis, dus dan ga ik in overleg met jullie die mensen wel even aanschrijven

Adem innnnnnn, adem uittttttttttt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:24:03 #45
163650 Greys
pi_61559914
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Done!
Ah oke, dus die spullies staan ook al bij Hara!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:24:12 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61559918
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Mijn spullen staan niet bij Nein.
TheYoungs spullen staan bij Nein.
Appelbanaancitroen zou kijken of ze kon rijden. We zijn per PM nog aan het overleggen.

Mijn spullen zijn: twee kleine krabpalen, een zacht mandje en een zak voer. Meer heb ik niet verzameld.
Wow, dus, jouw spullen moeten nog opgehaald worden.

*opnieuw aanpast
  donderdag 11 september 2008 @ 20:24:41 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61559935
Goed idee voor volgend jaar, zo gauw er spullen verplaatst worden passen we dat gelijk aan
  donderdag 11 september 2008 @ 20:25:29 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61559954
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Heerlijke hysterica!

Laten we even een dagje afwachten nu, na deze oproepjes en de lijstaanpassing. MissBliss gaat ook vast nog even roepen wat ze wel of niet al heeft van mensen en of ze al afspraken met die mensen in die regio had gemaakt. De komende uren zal vanzelf een en ander op zijn plaats vallen, en dan gaan we morgenavond even uitgebreid kijken wat er nog over is en nog opgehaald moet worden. PMetjes sturen enzo. Heb morgenavond niets te doen en ben alleen thuis, dus dan ga ik in overleg met jullie die mensen wel even aanschrijven

Adem innnnnnn, adem uittttttttttt
Ja MissBliss reageert wel, maar er zijn ook namen die ik hier maar 3 keer of zo gezien heb, vandaar
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 20:26:42 #49
163650 Greys
pi_61559987
Ik beloof plechtig dat als er mensen morgenavond nog niet gereageerd hebben dat ik ze ga PM-en Hara!

Ik pieste haast in mijn broek om dat THE SUPSENSE IS KILLING MEEEEEEEEE
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 september 2008 @ 20:28:10 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61560025
Ja hoi, wie haalt de spullen van knor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: