Foto?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef nein het volgende:
De spullen van Cat22 zijn inmiddels bij mij gearriveerd![]()
En het is veul
heul veul
![]()
appelbanaancitroen: jij PM't me nog over eea volgende week?
Je hebt toch wel een paar foto's gemaakt hè!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef nein het volgende:
De spullen van Cat22 zijn inmiddels bij mij gearriveerd![]()
En het is veul
heul veul
![]()
appelbanaancitroen: jij PM't me nog over eea volgende week?
Sorry, nee. Maar die drie pakjes kattevoer en de zak kattegrit die ik erbij heb gedaan waren nu niet echt foto-waardig hoor. En de rest van het spul had jij al op de foto gezet in Sittard.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een paar foto's gemaakt hè!!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/238761/11e249ef/kiekeboe_kat.html
Oeh.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/238761/11e249ef/kiekeboe_kat.html
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Ja hoor Q, dat kan best tot en met dinsdag bv, dat storten
Ook omdat ik het geld op de maandag na de 20e ga overmaken naar ze, dus niet pinnen en meenemen, heb ik vorig jaar ook zo gedaan en is wel zo veilig!
Als ik het maandag naar ze overmaak met spoed, staat het die maandag ook op hun rekening.quote:
Ik wil niksquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik het maandag naar ze overmaak met spoed, staat het die maandag ook op hun rekening.
Dus je hebt gelijk, kan best nog donderdag of vrijdag zelfs gestort worden.
Het is alleen handig als we vrijdagavond weten wat er op de cheque moet komen te staan
En als je echt wilt dat ik het geld ophaal, ik werk vrijdag de hele dag, dus dan moet ik het donderdagmiddag al ophalen en dan kan er dus niet zo lang meer gestort worden.
En een splinternieuwe vrieskist, met 3 jaar garantie, gekochtquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
't Is al bijna zo ver maar het dringt nog niet echt tot me door. Als in, we hebben gewoon zoveel geld en spullen opgehaald
kinderen die willen....quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Nein al uitgebreid geïnstrueerd en ik doe hier nogmaals de oproep: Ik wil een uitgebreid verslag+foto's van de 20e!
wheheheehe, ik zal mn fotocamera ook wel ff meenemenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Nein al uitgebreid geïnstrueerd en ik doe hier nogmaals de oproep: Ik wil een uitgebreid verslag+foto's van de 20e!
Same herequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan die dag beter een pet, zonnebril en sjaal omdoen geloof ik
Mijne nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Ach, zolang het onschuldige Fokkers zijn met camera's enzo vind ik het niet erg hoor.
Mijn hoofd mag best op Fok, als het maar niet in de krant of op tievie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |