quote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef gmlv het volgende:
http://messages.fok.nl/inbox.php?a=read&msg=787962
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef gmlv het volgende:
http://messages.fok.nl/inbox.php?a=read&msg=787962
heerlijkheid op de donderdag ochtendquote:Op donderdag 11 september 2008 12:06 schreef yvonne het volgende:
Het begin:
Op 10 September 2008 14:17 schreef gmlv het volgende:
wil je neuken slet?
Re: neuken
Thu 11 September 2008 09:23u door gmlv
what's teh problem?
Op 10 September 2008 15:48 schreef yvonne het volgende:
Sodeteringtieft een end op
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delen User adminThu 11 September 2008 09:49u door gmlv
waar hou je van?
-----------------------------------------------
Ik houd van genomen te worden door 3 liliputters hangend aan de trapeze en daarna kan ik nog wel tijdens het bungeejumpen 4 pygelmeeën, 6 zoeloes en 76 padvinders vermaken.
--------------------------------------
10:25u door gmlv
no problem
---------------------------------------
Zooooooooooooooooo,
ondertussen zit ie in m'n fobo ook.
Oftewel, TS is een Granny batser
moeilijk he, met één hand typen!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:08 schreef gmlv het volgende:
@Yvonne die recente waar jij over een harde penis fantaseerd missen!
Kind, daar fantaseer ik niet over, die nuttig ik als ontbijt.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:08 schreef gmlv het volgende:
Mis jij wat of Yvonnequote:Op donderdag 11 september 2008 12:08 schreef gmlv het volgende:
Sodeteringtieft een end opquote:
Hij mist een logische zinsopbouw. En stam+ t kennis.quote:
Jouw vriendinnen houden hier ook van?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Een vrouw die weet wat ze lekker vindt, is dus een hoer. Goed om te weten. Weer wat geleerd. Ik zal bij de volgende ervaren vrouw in mijn bed gelijk maar wat flappen uit m'n portemonnee trekken. Dat scheelt weer in verbijsterde blikken na de daad.
Abo-hoerquote:Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef gmlv het volgende:
ik heb ook onthulende fotos, inruil voor een FOK! abo maak ik ze openbaar!
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef gmlv het volgende:
ik heb ook onthulende fotos, inruil voor een FOK! abo maak ik ze openbaar!
Ow, zit daar het verschil tussen hoeren en niet hoeren. Mijn vriendinnen hebben over het algemeen geen behoefte aan drie lilliputters. Twee en een Tarzan is meestal wel genoeg.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:13 schreef yvonne het volgende:
Jouw vriendinnen houden hier ook van?
k houd van genomen te worden door 3 liliputters hangend aan de trapeze en daarna kan ik nog wel tijdens het bungeejumpen 4 pygelmeeën, 6 zoeloes en 76 padvinders vermaken.
Het kan niet op!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ze riekt ook nog eens?
En u bent?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:14 schreef gmlv het volgende:
nog maals [ link | afbeelding ]
stinkhoer
Eens kijken, jij komt in m'n pm met een neukverzoek, ik vertel je een teringend op te tieven,quote:Op donderdag 11 september 2008 12:14 schreef gmlv het volgende:
nog maals [ link | afbeelding ]
stinkhoer
je onderbouwen deze stelling menigmaal correctquote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef gmlv het volgende:
de ontmaskeren van deze stink hoer
Ga eens sissen man!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef gmlv het volgende:
de ontmaskeren van deze stink hoer
Joh!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:20 schreef gmlv het volgende:
Ik zet niet op school sjappie
Ja, ik val de hele dag kneusjes als jij lastig in de pm met neukverzoekenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:19 schreef gmlv het volgende:
Nee jij kwam op mij geilen, met fake PM's bewijs je niks.
Dat was eigenlijk best wel duidelijk ja, op school LEER je namelijk iets....quote:Op donderdag 11 september 2008 12:20 schreef gmlv het volgende:
Ik zet niet op school sjappie
Goed punt. Menigmaal komt Yvonne. Ook om me op te geilen. Weliswaar niet met fake-pm's, maar wat geeft dat.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:19 schreef gmlv het volgende:
Nee jij kwam op mij geilen, met fake PM's bewijs je niks.
Mensen die je niet kent op een internetforum verrot schelden is inderdaad een zinvoller dagbesteding.quote:
Als Yvonne veertig is, ben ik twintigquote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef gmlv het volgende:
je zoon is een battie
Yvonne is 40 without a life stink slet
Yvonne is 38.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef gmlv het volgende:
Klopt verwijdert die bijdrage zij kiest der moeder ook niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is dan wel weer jammer dat je nu een onschuldig jong meisje erbij betrekt. Verder had je best wel goede argumenten, gmlv.
Om dat ik nolifes haat.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom trekt specifiek Yvonne toch altijd van die kneusjes aan?
Zoals mensen die totale vreemden neukverzoeken sturen per PM? Hmm?quote:
Granny batserquote:
Wat is ie?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef gmlv het volgende:
je zoon is een battie
Een battie! jeweettog.quote:
Keurig. Ik sta gelijk weer volledig aan jouw kant.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:28 schreef gmlv het volgende:
Klopt verwijdert die bijdrage zij kiest der moeder ook niet.
Want iets zegt me dat ie nog iemand van de crew zo'n "verzoek"gestuurd heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals mensen die totale vreemden neukverzoeken sturen per PM? Hmm?
Leven is op een jongere forum??quote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef gmlv het volgende:
38 en je leven is op een jongere forum whaahhaaha
Een batti boy. Ofwel een ho mo.quote:
Nou nou nou, er zijn wat jaartjes bijgekomen hoor, "wat" niet veelquote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yvonne is 38.
Schelden is zo zinloos als je de feiten niet eens op een rijtje hebt
Ik heb net 8 dagen gewerkt en ben net 1 dag vrij, en jij?quote:
Ja, zover waren we alquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef gmlv het volgende:
nog 1 keer: Yvonne is een..............................
.................
...................
.........
................. Stink Slet
En dat op die leeftijd!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb net 8 dagen gewerkt en ben net 1 dag vrij, en jij?
Leugens. Jij was het met die fake-pm. Het zogenaamde bewijs van dat andere crewlid komt zeker ook straks.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef yvonne het volgende:
Want iets zegt me dat ie nog iemand van de crew zo'n "verzoek"gestuurd heeft
Tsja, heb je met die hippe ouwetjes van tegenwoordig hèquote:
ooooooooh, dus als ik geen adminstatus had mochten ze me welquote:Op donderdag 11 september 2008 12:35 schreef gmlv het volgende:
jij bent echt een vieze slet zonder sociaal "echt"leven. En zelf op internet mogen ze je niet echt alleen wegens je admin status haahha stink hoer.
niemand mag een stink hoer.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
ooooooooh, dus als ik geen adminstatus had mochten ze me wel
Oh heb ik het nu ook al gedaan?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:36 schreef gmlv het volgende:
[..]
En nu gauw al je vrijtetijd op FOK! doorbregen![]()
![]()
stink sletje
Ja jonguh, sterruf!quote:
Kennelijk heb je nog niet door dat jij degene bent die al de hele tijd voor lul staat he?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:36 schreef gmlv het volgende:
[..]
En nu gauw al je vrijtetijd op FOK! doorbregen![]()
![]()
stink sletje
Stink sletje stink hoer,quote:Op donderdag 11 september 2008 12:39 schreef Misstique het volgende:
TS heeft niet echt een grote trommel met verwensingen tot zn beschikking.
Gezellig hier hèquote:
ik kan versopeeln niet vinden in de van Dalequote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef gmlv het volgende:
ooit gedacht aan zelfmoord? Zielig mens.
Ga nu mar gauw weer uren van je nuttenloze leven op FOK! versopeeln.
Hij spreekt wel een beetje yvoniaans.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef gmlv het volgende:
versopeeln.
Och, niet elke mythe hoeft onderuit gehaald te worden, toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, er zijn wat jaartjes bijgekomen hoor, "wat" niet veel
nee, maar ze heeft voor hun zaad wel een rekening courant bij de spermabank.... dus toch een beetje hoerrr.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Vraagt ze geld van die lilliputters?
Que?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef gmlv het volgende:
Ga nu mar gauw weer uren van je nuttenloze leven op FOK! versopeeln.
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 11 september 2008 12:40 schreef gmlv het volgende:
vieze gore stink slettt
Versoepelen. Je weet toch.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:44 schreef yvonne het volgende:
Que?
En hij schrijft "FOK!"goed!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij spreekt wel een beetje yvoniaans..
Heb je het eindelijk opgezocht?quote:
Dat ze toegeeft een wanhopige slet te zijn en geen leven heeft en dat haar sociaale leven zich op FOK! aspeelt.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Dus hier is de slowchat...
[..]
Je valt in herhaling.
Dude, wat wíl je nu eigenlijk!?
Nou, daar dacht ik net aan, maar toen kwam jij met je neukverzoek en toen stelde ik het nog even uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef gmlv het volgende:
Hij is aangenomen! Wanneer maak je hem blauw?quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:47 schreef gmlv het volgende:
[..]
Dat ze toegeeft een wanhopige slet te zijn en geen leven heeft en dat haar sociaale leven zich op FOK! aspeelt.
+straks post ik die naaktpics
Ja joh. Geef hem kudo's,quote:
Ik zou hem donkerblauw maken. Dat niveau kan hij wel aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Hij is aangenomen! Wanneer maak je hem blauw?
Man, die heeft heel nederland al gezienquote:Op donderdag 11 september 2008 12:47 schreef gmlv het volgende:
[..]
Dat ze toegeeft een wanhopige slet te zijn en geen leven heeft en dat haar sociaale leven zich op FOK! aspeelt.
+straks post ik die naaktpics
Mail met:quote:Op donderdag 11 september 2008 12:48 schreef gmlv het volgende:
ik wil rood zijn dan ban ik de stink hoer
Een virtueel lijk?quote:
Ik ben maar wat blij met die bierbuik!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:49 schreef gmlv het volgende:
[..]
ze is lelijk en heeft hang tieten en een bierbuik.
Ja, die hadden we alquote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef gmlv het volgende:
stink slet
Je moeder?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:49 schreef gmlv het volgende:
[..]
Nog meer over je moeder te vertellen?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef gmlv het volgende:
stink slet
Dat is een bevel, toch?quote:
Ey man, daar kick op, ja?!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:49 schreef gmlv het volgende:
[..]
Een keer of 8...quote:
Je kan best veel woorden voor hoer zetten, weet je dat? Waarom ga je niet studeren en kom je een keertje terug met al je bevindingen; Ik denk dat Yvonne (en ook heel FOK!) de verrijking van je woordenschat wel kan waarderen.quote:
Waar staat gmlv voor? Gay man love ?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:53 schreef gmlv het volgende:
Sgele kan zelf geen opmerkingen bedenken TRIEST
Welnee, ook daar zijn oplossingen voorquote:Op donderdag 11 september 2008 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anders struikel ik over die hangtieten, jeweets!
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:53 schreef gmlv het volgende:
Sgele kan zelf geen opmerkingen bedenken TRIEST
Meten is wetenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
Trouwens wel grappig om te zien hoeveel users er in yvonne's kontgaatje passen.
Okee, ze nemen een ferme aanloop, maar toch
Goed zo!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:52 schreef gmlv het volgende:
spermahoer
QFTquote:Op donderdag 11 september 2008 12:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Post eens door man. Ik heb al 5 keer gerefreshed, zonder reactie..
Ik gebruik altijd zo'n oproldingetje dat aan ene blikje vis zitquote:Op donderdag 11 september 2008 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, ook daar zijn oplossingen voor
waar jij over fantaseert, voeren wij gewoon uit!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
Trouwens wel grappig om te zien hoeveel users er in yvonne's kontgaatje passen.
Okee, ze nemen een ferme aanloop, maar toch
Jullie snijden stefan p levend aan stukken?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar jij over fantaseert, voeren wij gewoon uit!.
Dat idee zit nog in de praktische uitwerkfase...quote:Op donderdag 11 september 2008 12:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jullie snijden stefan p levend aan stukken?
Volgens mij wel.quote:
Hij had nog een topic, Remlof vond hem niet lief.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:00 schreef remlof het volgende:
Ik neem de honeurs even waar, topic en account van TS op slot.
quote:gmlv, kloon van gebande, in de kliko bij z'n andere accounts.
welk topic was dat?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik weet het al.
[..]
Hij had nog een topic, Remlof vond hem niet lief.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat idee zit nog in de praktische uitwerkfase...
tubgirlquote:
Achja, het was ff leuk.quote:
dat kan hij niet meerquote:Op donderdag 11 september 2008 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
This topic is worthless without TS!
Kom dr amar eewr in TS!
Ik mis eigenlijk iets in de trend van:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |