Het kan niet op!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ze riekt ook nog eens?
En u bent?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:14 schreef gmlv het volgende:
nog maals [ link | afbeelding ]
stinkhoer
Eens kijken, jij komt in m'n pm met een neukverzoek, ik vertel je een teringend op te tieven,quote:Op donderdag 11 september 2008 12:14 schreef gmlv het volgende:
nog maals [ link | afbeelding ]
stinkhoer
je onderbouwen deze stelling menigmaal correctquote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef gmlv het volgende:
de ontmaskeren van deze stink hoer
Ga eens sissen man!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef gmlv het volgende:
de ontmaskeren van deze stink hoer
Joh!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:20 schreef gmlv het volgende:
Ik zet niet op school sjappie
Ja, ik val de hele dag kneusjes als jij lastig in de pm met neukverzoekenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:19 schreef gmlv het volgende:
Nee jij kwam op mij geilen, met fake PM's bewijs je niks.
Dat was eigenlijk best wel duidelijk ja, op school LEER je namelijk iets....quote:Op donderdag 11 september 2008 12:20 schreef gmlv het volgende:
Ik zet niet op school sjappie
Goed punt. Menigmaal komt Yvonne. Ook om me op te geilen. Weliswaar niet met fake-pm's, maar wat geeft dat.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:19 schreef gmlv het volgende:
Nee jij kwam op mij geilen, met fake PM's bewijs je niks.
Mensen die je niet kent op een internetforum verrot schelden is inderdaad een zinvoller dagbesteding.quote:
Als Yvonne veertig is, ben ik twintigquote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef gmlv het volgende:
je zoon is een battie
Yvonne is 40 without a life stink slet
Yvonne is 38.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef gmlv het volgende:
Klopt verwijdert die bijdrage zij kiest der moeder ook niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is dan wel weer jammer dat je nu een onschuldig jong meisje erbij betrekt. Verder had je best wel goede argumenten, gmlv.
Om dat ik nolifes haat.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom trekt specifiek Yvonne toch altijd van die kneusjes aan?
Zoals mensen die totale vreemden neukverzoeken sturen per PM? Hmm?quote:
Granny batserquote:
Wat is ie?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef gmlv het volgende:
je zoon is een battie
Een battie! jeweettog.quote:
Keurig. Ik sta gelijk weer volledig aan jouw kant.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:28 schreef gmlv het volgende:
Klopt verwijdert die bijdrage zij kiest der moeder ook niet.
Want iets zegt me dat ie nog iemand van de crew zo'n "verzoek"gestuurd heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals mensen die totale vreemden neukverzoeken sturen per PM? Hmm?
Leven is op een jongere forum??quote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef gmlv het volgende:
38 en je leven is op een jongere forum whaahhaaha
Een batti boy. Ofwel een ho mo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |