quote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef gmlv het volgende:
http://messages.fok.nl/inbox.php?a=read&msg=787962
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef gmlv het volgende:
http://messages.fok.nl/inbox.php?a=read&msg=787962
heerlijkheid op de donderdag ochtendquote:Op donderdag 11 september 2008 12:06 schreef yvonne het volgende:
Het begin:
Op 10 September 2008 14:17 schreef gmlv het volgende:
wil je neuken slet?
Re: neuken
Thu 11 September 2008 09:23u door gmlv
what's teh problem?
Op 10 September 2008 15:48 schreef yvonne het volgende:
Sodeteringtieft een end op
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delen User adminThu 11 September 2008 09:49u door gmlv
waar hou je van?
-----------------------------------------------
Ik houd van genomen te worden door 3 liliputters hangend aan de trapeze en daarna kan ik nog wel tijdens het bungeejumpen 4 pygelmeeën, 6 zoeloes en 76 padvinders vermaken.
--------------------------------------
10:25u door gmlv
no problem
---------------------------------------
Zooooooooooooooooo,
ondertussen zit ie in m'n fobo ook.
Oftewel, TS is een Granny batser
moeilijk he, met één hand typen!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:08 schreef gmlv het volgende:
@Yvonne die recente waar jij over een harde penis fantaseerd missen!
Kind, daar fantaseer ik niet over, die nuttig ik als ontbijt.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:08 schreef gmlv het volgende:
Mis jij wat of Yvonnequote:Op donderdag 11 september 2008 12:08 schreef gmlv het volgende:
Sodeteringtieft een end opquote:
Hij mist een logische zinsopbouw. En stam+ t kennis.quote:
Jouw vriendinnen houden hier ook van?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Een vrouw die weet wat ze lekker vindt, is dus een hoer. Goed om te weten. Weer wat geleerd. Ik zal bij de volgende ervaren vrouw in mijn bed gelijk maar wat flappen uit m'n portemonnee trekken. Dat scheelt weer in verbijsterde blikken na de daad.
Abo-hoerquote:Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef gmlv het volgende:
ik heb ook onthulende fotos, inruil voor een FOK! abo maak ik ze openbaar!
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef gmlv het volgende:
ik heb ook onthulende fotos, inruil voor een FOK! abo maak ik ze openbaar!
Ow, zit daar het verschil tussen hoeren en niet hoeren. Mijn vriendinnen hebben over het algemeen geen behoefte aan drie lilliputters. Twee en een Tarzan is meestal wel genoeg.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:13 schreef yvonne het volgende:
Jouw vriendinnen houden hier ook van?
k houd van genomen te worden door 3 liliputters hangend aan de trapeze en daarna kan ik nog wel tijdens het bungeejumpen 4 pygelmeeën, 6 zoeloes en 76 padvinders vermaken.
Het kan niet op!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ze riekt ook nog eens?
En u bent?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:14 schreef gmlv het volgende:
nog maals [ link | afbeelding ]
stinkhoer
Eens kijken, jij komt in m'n pm met een neukverzoek, ik vertel je een teringend op te tieven,quote:Op donderdag 11 september 2008 12:14 schreef gmlv het volgende:
nog maals [ link | afbeelding ]
stinkhoer
je onderbouwen deze stelling menigmaal correctquote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef gmlv het volgende:
de ontmaskeren van deze stink hoer
Ga eens sissen man!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef gmlv het volgende:
de ontmaskeren van deze stink hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |