Ik zou hem donkerblauw maken. Dat niveau kan hij wel aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Hij is aangenomen! Wanneer maak je hem blauw?
Man, die heeft heel nederland al gezienquote:Op donderdag 11 september 2008 12:47 schreef gmlv het volgende:
[..]
Dat ze toegeeft een wanhopige slet te zijn en geen leven heeft en dat haar sociaale leven zich op FOK! aspeelt.
+straks post ik die naaktpics
Mail met:quote:Op donderdag 11 september 2008 12:48 schreef gmlv het volgende:
ik wil rood zijn dan ban ik de stink hoer
Een virtueel lijk?quote:
Ik ben maar wat blij met die bierbuik!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:49 schreef gmlv het volgende:
[..]
ze is lelijk en heeft hang tieten en een bierbuik.
Ja, die hadden we alquote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef gmlv het volgende:
stink slet
Je moeder?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:49 schreef gmlv het volgende:
[..]
Nog meer over je moeder te vertellen?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef gmlv het volgende:
stink slet
Dat is een bevel, toch?quote:
Ey man, daar kick op, ja?!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:49 schreef gmlv het volgende:
[..]
Een keer of 8...quote:
Je kan best veel woorden voor hoer zetten, weet je dat? Waarom ga je niet studeren en kom je een keertje terug met al je bevindingen; Ik denk dat Yvonne (en ook heel FOK!) de verrijking van je woordenschat wel kan waarderen.quote:
Waar staat gmlv voor? Gay man love ?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:53 schreef gmlv het volgende:
Sgele kan zelf geen opmerkingen bedenken TRIEST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |