Keurig. Ik sta gelijk weer volledig aan jouw kant.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:28 schreef gmlv het volgende:
Klopt verwijdert die bijdrage zij kiest der moeder ook niet.
Want iets zegt me dat ie nog iemand van de crew zo'n "verzoek"gestuurd heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals mensen die totale vreemden neukverzoeken sturen per PM? Hmm?
Leven is op een jongere forum??quote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef gmlv het volgende:
38 en je leven is op een jongere forum whaahhaaha
Een batti boy. Ofwel een ho mo.quote:
Nou nou nou, er zijn wat jaartjes bijgekomen hoor, "wat" niet veelquote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yvonne is 38.
Schelden is zo zinloos als je de feiten niet eens op een rijtje hebt
Ik heb net 8 dagen gewerkt en ben net 1 dag vrij, en jij?quote:
Ja, zover waren we alquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef gmlv het volgende:
nog 1 keer: Yvonne is een..............................
.................
...................
.........
................. Stink Slet
En dat op die leeftijd!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb net 8 dagen gewerkt en ben net 1 dag vrij, en jij?
Leugens. Jij was het met die fake-pm. Het zogenaamde bewijs van dat andere crewlid komt zeker ook straks.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef yvonne het volgende:
Want iets zegt me dat ie nog iemand van de crew zo'n "verzoek"gestuurd heeft
Tsja, heb je met die hippe ouwetjes van tegenwoordig hèquote:
ooooooooh, dus als ik geen adminstatus had mochten ze me welquote:Op donderdag 11 september 2008 12:35 schreef gmlv het volgende:
jij bent echt een vieze slet zonder sociaal "echt"leven. En zelf op internet mogen ze je niet echt alleen wegens je admin status haahha stink hoer.
niemand mag een stink hoer.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
ooooooooh, dus als ik geen adminstatus had mochten ze me wel
Oh heb ik het nu ook al gedaan?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:36 schreef gmlv het volgende:
[..]
En nu gauw al je vrijtetijd op FOK! doorbregen![]()
![]()
stink sletje
Ja jonguh, sterruf!quote:
Kennelijk heb je nog niet door dat jij degene bent die al de hele tijd voor lul staat he?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:36 schreef gmlv het volgende:
[..]
En nu gauw al je vrijtetijd op FOK! doorbregen![]()
![]()
stink sletje
Stink sletje stink hoer,quote:Op donderdag 11 september 2008 12:39 schreef Misstique het volgende:
TS heeft niet echt een grote trommel met verwensingen tot zn beschikking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |