Nou nou nou, er zijn wat jaartjes bijgekomen hoor, "wat" niet veelquote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yvonne is 38.
Schelden is zo zinloos als je de feiten niet eens op een rijtje hebt
Ik heb net 8 dagen gewerkt en ben net 1 dag vrij, en jij?quote:
Ja, zover waren we alquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef gmlv het volgende:
nog 1 keer: Yvonne is een..............................
.................
...................
.........
................. Stink Slet
En dat op die leeftijd!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb net 8 dagen gewerkt en ben net 1 dag vrij, en jij?
Leugens. Jij was het met die fake-pm. Het zogenaamde bewijs van dat andere crewlid komt zeker ook straks.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef yvonne het volgende:
Want iets zegt me dat ie nog iemand van de crew zo'n "verzoek"gestuurd heeft
Tsja, heb je met die hippe ouwetjes van tegenwoordig hèquote:
ooooooooh, dus als ik geen adminstatus had mochten ze me welquote:Op donderdag 11 september 2008 12:35 schreef gmlv het volgende:
jij bent echt een vieze slet zonder sociaal "echt"leven. En zelf op internet mogen ze je niet echt alleen wegens je admin status haahha stink hoer.
niemand mag een stink hoer.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
ooooooooh, dus als ik geen adminstatus had mochten ze me wel
Oh heb ik het nu ook al gedaan?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:36 schreef gmlv het volgende:
[..]
En nu gauw al je vrijtetijd op FOK! doorbregen![]()
![]()
stink sletje
Ja jonguh, sterruf!quote:
Kennelijk heb je nog niet door dat jij degene bent die al de hele tijd voor lul staat he?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:36 schreef gmlv het volgende:
[..]
En nu gauw al je vrijtetijd op FOK! doorbregen![]()
![]()
stink sletje
Stink sletje stink hoer,quote:Op donderdag 11 september 2008 12:39 schreef Misstique het volgende:
TS heeft niet echt een grote trommel met verwensingen tot zn beschikking.
Gezellig hier hèquote:
ik kan versopeeln niet vinden in de van Dalequote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef gmlv het volgende:
ooit gedacht aan zelfmoord? Zielig mens.
Ga nu mar gauw weer uren van je nuttenloze leven op FOK! versopeeln.
Hij spreekt wel een beetje yvoniaans.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef gmlv het volgende:
versopeeln.
Och, niet elke mythe hoeft onderuit gehaald te worden, toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, er zijn wat jaartjes bijgekomen hoor, "wat" niet veel
nee, maar ze heeft voor hun zaad wel een rekening courant bij de spermabank.... dus toch een beetje hoerrr.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Vraagt ze geld van die lilliputters?
Que?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef gmlv het volgende:
Ga nu mar gauw weer uren van je nuttenloze leven op FOK! versopeeln.
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 11 september 2008 12:40 schreef gmlv het volgende:
vieze gore stink slettt
Versoepelen. Je weet toch.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:44 schreef yvonne het volgende:
Que?
En hij schrijft "FOK!"goed!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij spreekt wel een beetje yvoniaans..
Heb je het eindelijk opgezocht?quote:
Dat ze toegeeft een wanhopige slet te zijn en geen leven heeft en dat haar sociaale leven zich op FOK! aspeelt.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Dus hier is de slowchat...
[..]
Je valt in herhaling.
Dude, wat wíl je nu eigenlijk!?
Nou, daar dacht ik net aan, maar toen kwam jij met je neukverzoek en toen stelde ik het nog even uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef gmlv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |