....quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier!
Met auto kun je niet drinkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb weer mn auto dilemma, fiets is kut met dit weer
vandaar het dilemmaquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn ik heb 13 updates, misschien raak ik alle instellingen wel kwijt.
Ach jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:42 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Jou grote idool is nu wel heel erg kritisch over NEC .
NEC bestempelen als degradtieclub
Mijn nieuwe chickquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
hihi, mijn hondje ligt hier naast me kei lief op de bank
Ik weet niet wat voor chicks jij allemaal hebtquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
zit bij deze chick wel t ventiel op de goede plaats houniet?
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je nieuwe chick ligt naast je op de bank?
Ja en ze heeft 6 tepelsquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
ze zei [ afbeelding ]![]()
het hyvesmeisje
![]()
Aanschaffen in de hoop dat de rest er ook een keer komtquote:
Jealousy is a bitch.quote:Op woensdag 10 september 2008 03:56 schreef swarmahoer het volgende:
en weer terug YASHA IS OP DE FOTO GEWEEST MET JEROEN VAN DE LAMAS OMG LOL~~!!!!!!!!!!~~`2123123! superspannend
Ik liep er tenminste niet als een patsertje achteraan om ze te "beveiligen"quote:Op woensdag 10 september 2008 03:56 schreef swarmahoer het volgende:
en weer terug YASHA IS OP DE FOTO GEWEEST MET JEROEN VAN DE LAMAS OMG LOL~~!!!!!!!!!!~~`2123123! superspannend
Klets!quote:Op woensdag 10 september 2008 05:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie is pas net naar huis net zoals LR en ik
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
ff danen ja ik kijk stom maar het duurde enorm lang voor die klote telefoon van mij die foto nam..
De smiley is leuk ja, maar zo groot is ie epilepsieopwekkendquote:
En terecht, iedereen is onder de indruk van Mikkiequote:Op woensdag 10 september 2008 11:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ze gaan blijkbaar vaker stappen op dinsdag volgens Mikkie
Maar hij had een chickie gehosseld.. die was helemaal onder de indruk en liep daar stoer mee met hun naar huis.. Maar je kon gewoon zien dat het dr alleen maar om hun naam ging
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De smiley is leuk ja, maar zo groot is ie epilepsieopwekkend.
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terecht, iedereen is onder de indruk van Mikkie.
Ja hequote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terecht, iedereen is onder de indruk van Mikkie.
Ja ik weet 't, geen inspiratie en niemand kwam met ideeenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
wat een klote tt trouwens de slechteste ooit pietje
ik ga zo naar tarzan toe, hoop dat t topic vol zit als ik terug kom
Vooral als Chantal over je heen komt vliegenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tarzan de musical? Die is echt heel gaaf.
http://www.nijmegenbruggenloop.nl/pagina%27s/plattegrond.htmlquote:Op woensdag 10 september 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
van brug tot brug loop is van de waalbrug naar ewijk toch?of is dit het rondje tussen de waal- en spoorbrug
Over jou komt ze zowiesoquote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik zit o pde 3e rij dus hoop dat ze over me heen komt
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik zit o pde 3e rij dus hoop dat ze over me heen komt
Via fietsbrug dusquote:Op woensdag 10 september 2008 13:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
http://www.nijmegenbruggenloop.nl/pagina%27s/plattegrond.html
niet zo ver, maar wel ver als je niet zo veel loopt.
circustheater toch gewoon?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar draait ie nu?
Niet vaak in NL, zijn de meeste zalen te klein voor en de prijzen te hoogquote:Op woensdag 10 september 2008 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan zoiets niet veranderen na een paar maanden?
Hele dag al verkeerschaosquote:Op woensdag 10 september 2008 14:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Drive-by shooting op de A73
http://www.nu.nl/news/1737273/14/Dode_na_schietincident_A73.html
En dan beweren ze nog dat we geen grote stad zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 14:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Drive-by shooting op de A73
http://www.nu.nl/news/1737273/14/Dode_na_schietincident_A73.html
Hij wakker, jij wakker, zo werkt datquote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Oja Mik ik heb om 10:31 een leeg smsje van jou gehad?
Ben erg benieuwd!
Ja die was echt mans he!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:10 schreef J-heronimus het volgende:
Zoo Puberpop was weer leuk
Was wel enorm brak, maar heb het toch bijna tot het einde volgehouden. Wel grappig dat opeens de Lama's voor je staan met een drankje, ze hadden zelfs nog een beveiliger![]()
Ja ik heb de opdrachtomschrijving niet goed gelezen maar ik denk dat het iets moeilijker is dan datquote:Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Makkie, je pakt 10 kledingstukken, 10 winkels, reclamezuilen, bussen, etc.
Meneer is goed... voor mij ook raar... Wij zeggen ook beste [voornaam docent],quote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef LastRequest het volgende:
Even serieus, ik weet niet meer hoe ik een mail aan een docent moet beginnen! Aanhef zeg maar.. iemand tips?
Bij mijn docenten is het gewoon "Hé Bart" bijvmaar deze docenten zijn van de HEAO en ik ken ze niet..
Wel dusquote:Op woensdag 10 september 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boeiend dat 't formeel is, je hoeft er geen bier mee te drinken. Beste + achternaam klinkt weer niet
.
dhr.! die afkorting zocht ik! onthou ik voor de volgende keerquote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef LaGrive het volgende:
Goedemiddag/Beste dhr. .....,
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste dhr. Jansen, dat klinkt toch niet?
Doordat je de aanhef niet weetquote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ik em morgen maar gewoon voor de les opzoek en het vraag..
eeuuhhh?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:42 schreef LaGrive het volgende:
ik moet stoepkrijten vannacht
In 't licht zie ik 't over algemeen wat beterquote:Op woensdag 10 september 2008 15:44 schreef LaGrive het volgende:
stoepkrijt jij nooit 's nachts?
Goed zoquote:
Geachte heer of beste mijnheer werkt vaak welquote:Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij dat ik dit moeilijk vind haha.. ik ben blij dat wij onze docenten gewoon krabbelen over dit soort dingen
I know maar dan staat ie iig niet zo full frontal enzoquote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Overigens Yasha, de foto staat nog in de quote
Het begon goed (in de zin dat de man geen zak hoeft te doenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Doodkapje het volgende:
Bachata anyone...? Gisteren naar de open dag geweest van Tipica en wil nú bachata... fdomme
Je bedoelt toch in het centrum? En tot hoe laat is hij geopend?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hiermee kan ik ze ook verwijderen heur
Ow er is trouwens een nieuwe appie hein geopend zag ik net, in het oude postkantoor aan Schevihavenstraat
Twingoquote:Op woensdag 10 september 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bohhh wat een mooi uitzicht in Overasselt zeg![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door PietjePuk007 op 10-09-2008 19:37:01 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Komt wel goedquote:Op woensdag 10 september 2008 19:31 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, nee tochWat moet ik nu met mn leven
Niet quoten aub, haal 'm zo weer wegquote:
Spannendquote:Op woensdag 10 september 2008 19:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moet morgen voor m'n rijbewijs
Stuur die ene is doorquote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik heb trouwens nog hele vage foto's, including some ""
Hij is al weg man, maar als je wat onder je eigen account post tsjaquote:Op woensdag 10 september 2008 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja hihihihihhi wat leuk.
Neequote:Op woensdag 10 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag ik ze niet even checken bij voorbaat haha
wat was er dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is al weg man, maar als je wat onder je eigen account post tsja.
quote:
Dat is toch die tent die gebanned was van de vierdaagsefeestenquote:Op woensdag 10 september 2008 18:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
, op zich wel een paupertentje maar stap 's binnen bij amanne
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtfplaats em gewoon anders
Zou ik ook zeggen jaquote:Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik met mijn ogen dicht om je nek heb gehangen dus het zal wel echt even een moment opname zijn geweest
Dat zien we vaker jaquote:Op woensdag 10 september 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die laatste echt geniaaldat tongetje
Ik ben het iig nietquote:Op woensdag 10 september 2008 19:58 schreef IrishBastard het volgende:
Achja, je bent fotogeniek of je bent het niet hè
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef J-heronimus het volgende:
Ik sta op de foto's van met de Lama's
Tijl was wel de meest chagrijnige vond ik. Die anderen waren wat vrolijker.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ookalleen niet met tijl maar dat was bewust, want tijl is stom
Dat hoor ik wel vakerquote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben het iig niet![]()
En doodkapje ik snap je niet
Komen die ook uit Nijmegen?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
daarnet lekker met Leintjeuh en Isabeau gaan wokken
58 posts voor 't einde?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
tt?
Ga je je serieus excuseren hierquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Dupje het volgende:
Ik reed vanochtend langs dat hele gebeuren met die schietpartij op de snelweg. Wat een gedoe zeg.
Oh, en sorry voor mijn vele afwezigheid, maar ik geloof dat ik een leven heb gekregen, stage is gaaf! Maar het sloopt ook...
Hehe ja bijna serieus ja. Ik voel me ook bijna verantwoordelijk voor het posten van mn bevindingen op stage, maar daar heb ik gewoon de tijd en puf niet meer voor.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je je serieus excuseren hier![]()
Ben je een beetje gewend aan het stageritme?
Tof om te lezen dat je er zoveel plezier hebtquote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja bijna serieus ja. Ik voel me ook bijna verantwoordelijk voor het posten van mn bevindingen op stage, maar daar heb ik gewoon de tijd en puf niet meer voor.
Ben nu wel beetje gewend, maar ik ga nog steeds rond half 10, 10 uur naar bed, anders trek ik t niet. Mag dan ook elke dag om half 7 opstaan, en ben pas weer om half 7 ook thuis ofzo.
Het is wel heel vet
Zeg dan gewoon dat je me geblockt hebtquote:
Ben al twee keer bij de spoedeisende hulp geweest! En hoppa verhoog de dosis maar! Nog even en ik kan niet eens meer functioneren zonder pijnstillers!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tof om te lezen dat je er zoveel plezier hebtLijkt me echt tof zo'n stage waar je ook echt heel veel uit haalt zeg maar
En D_K das wel weer minder want je was juist aant minderen toch met de drugs?
Hehe maar ik loop er pas 2 weken stage, en ik moet nog 9,5 maandquote:Op woensdag 10 september 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tof om te lezen dat je er zoveel plezier hebtLijkt me echt tof zo'n stage waar je ook echt heel veel uit haalt zeg maar
Ohjee bluh, dat is vervelend zeg! Hopen dat t wel beetje snel geneest, en ook beetje snel minder pijn doet allemaal... Nogmaals nogmaals beterschap!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben al twee keer bij de spoedeisende hulp geweest! En hoppa verhoog de dosis maar! Nog even en ik kan niet eens meer functioneren zonder pijnstillers!![]()
Ik dacht dat ik alleen maar twee sneeën had van die operatie, zegt de chirurg, ja maar daaronder hebben je je buikvlies moet hechten, je spieren moeten hechten, dit zus, dat zo. Die sneeën die je zit hebben we alleen gemaakt om overal bij te kunnen! Ja hallo, zeg dat dan gelijk, opgedroogd voorvocht van je moeder!
Nou kudos voor jou hoor,quote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op sbs 6 nu bij de 25 beste typetjes..
Tineke schouten.. Die show heb ik live gezien
Ach ik overleeft het wel en zo niet dan ben ik ook van de pijn afquote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohjee bluh, dat is vervelend zeg! Hopen dat t wel beetje snel geneest, en ook beetje snel minder pijn doet allemaal... Nogmaals nogmaals beterschap!
Sommige dingen kan je beter voor je houden!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op sbs 6 nu bij de 25 beste typetjes..
Tineke schouten.. Die show heb ik live gezien
CP is net de SP, overal tegen.quote:
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik benquote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
CP is net de SP, overal tegen.
emo?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben
Fascist? Ik heb er wel de neiging toe!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben
Nee laat maarquote:1. Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.
2. Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.
3. Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, in zoverre dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
4. Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
5. Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
6. Het fascisme streeft naar de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
7. Het fascisme is extreem nationalistisch.
8. Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
9. Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
10. Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
Je woont in een kampbuurtquote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat schietincident hè, op de A73 bij Dukenburg, dat heb ik dus GEHOORD
ik lag echt nét in bed, toen ik 3 a 4 keer een of ander vuursalvo hoorde
en ik dacht: goh, wat raar! Maargoed, zal wel rotjes zijn, maar bij de 3e keer had ik zoiets van: dit zijn geen rotjes
en nu hoor ik dus net (hele dag niet thuis geweest) dat er hier in een kogelregen iemand om 03.00uur is neergeschoten
mèn![]()
Haiquote:
Kindjes die vragen.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verbaast me nietquote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hai
Ik had me verdomme bijna verslapen voor m'n werk vandaag.
Nah wel als ik pas om 13.00u de deur uit moest. Die werkgroep ging ik sowieso niet halen had ik al bedacht, maar ik schuif morgen wel ergens anders aanquote:
Ja ik moet ook eigenlijk..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hup, spammen, dan kan ik naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |